Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Stai un pic, nu vreau sa acaparez discutia aceasta si nici nu vreau sa par marele cunoscator.

Din De poti aduce oricand un CC bun, numai ca trebuie sa urmaresti piata. masinile bune pleaca repede. In principiu sunt la reprezentante (cele mai bune). Gasesti oricand la banii astia, treaba este de km. si dotari. Bineinteles si daca a fost pe firma sau nu.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred dar nu cu 13,500:((((((((((((((((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma distreaza modul in care pui intrebarile. Eu zic sa iei seria de sasiu de la masinile respective si sa mergi cu ea la reprezentanta, sau chiar cu cel care vinde masina (si la un test tot acolo). Ai sa vezi atunci daca merita sau nu. Asta cu asteptatu` e faina. Asa poti astepta si 2 ani sa-l iei la 11.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ps Vezi ca CC din 2009 la 13,500 nu gasesti decat la "pensionari", si "vaduve", masini care au stat in garaj, e.t.c.

Ai mare grija ce hotarasti, asta daca banii sunt munciti de tine. Daca nu, ia ti ce vrei tu...sau baiatul...

Cat despre sanse...sunt foarte mari sa iei teapa.

Am impresia ca pe forum aici, in special pe acest thread, e plin de samsari care vor sa dea preturile jos si se lauda cu tot felul de preturi mici vanzand in schimb fie probabil tepe fie masini cumparate cu preturi mici (motoare mici sau dotari slabe) de parca cine stie ce ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gasesti passat CC la pretul ăsta, poate găseşti dar cu 150,000km + . În locul tău mi-aş lua un b6 cu dotări + sub 100,000km la banii ăstia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt inca unul care vrea sa-si cumpere Passat B6, fabricatie 2009+ si chiar daca am citit mai mult de jumatate din cele 93 de pagini, am inca dubii in privinta alegerii.

1. Motorul? Initial eram interesat de 2.0 TDI 140 cp sau 170 cp. Stiind, din "auzite" ca e un motor cu care unii au avut probleme, am luat la "rasfoit" forumurile de la noi, dar si de afara si dupa ce am citit cateva sute de pagini am renuntat la ideea de a mai avea acest motor, cel putin momentan.

Au ramas variantele de 1.9 TDI 105cp sau 2.0 TDI 110 cp - nu stiu daca exista si 1.9 TDI 110 cp. Multumitoare pentru mine ar fi varianta de 2.0 TDI (sau 1.9) 110 cp Bluemotion, dar nu stiu daca este acelasi tip de motor 2.0TDI cu cel de 140cp, care se pare ca nu este asa fiabil. (am mers de mai multe ori cu Octavia 2 1.9TDI 105cp - si am fost multumit de comportamentul ei).

2. Pretul corect? - stiu ca e o gluma, sunt deja peste 90 de pagini scrise pe tema asta, dar chiar e o problema. am in jur de 14.000 euro disponibili (poate nu chiar toti, dar daca e sa fie, asta e) pentru o masina care sa aiba un comfort ok si un consum decent; problema este ca nu am timpul necesar sa merg in Germania si sa caut masina, asa cum am facut cu ultima masina din "portofoliu" - un Opel Astra H 1.7 CDTI, deci ramane varianta achizitiei din Romania.

o masina foarte aproape de ceea ce ma intereseaza pe mine ar fi acesta:

http://www.autovit.r...-C23354404.html

am vorbit cu proprietarul, bineinteles, el zice ca sunt kilometrii reali, 89.000 la o masina din 02.2010, masina din Franta. Credeti ca poate fi o optiune, sau..? nu prea imi vine sa ma duc pana la Bacau asa doar sa ma plimb.

Exista vreo diferenta intre masinile aduse din Germania si cele aduse din Franta, Belgia, Olanda? Intreb, pentru ca pana acum am avut numai masini sh din Germania si am tot auzit "mituri" ca "celelalte" ar fi mai prost intrenitute.

Mentionez ca nu cunosc prea multe depsre masinile din grupul WAG, si nici prieteni mecanici sau pe la PBN nu am ca sa fac verificari "ascunse". Daca ma puteti ajuta cu informatii, cum, unde, in ce fel se pot face verificari, sau chiar cineva care e dispus sa mearga cu mine sa vad masina, daca merita bineinteles, sunt dispus sa platesc acest serviciu.

Nu ma grabesc cu achizitia, dar nici nu vreau sa astept 1 an, cum zicea un coleg cateva posturi mai sus, ca sa imi iau o masina. Multumesc anticipat pentru eventuale informatii si scuze pentru "dimesiunea compunerii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o diferenta intre masini. Singura e ca aia in Germania le calaresc mai mult. Si asta din Franta are 40.000km pe an, a mers omul ala ceva cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nu, au mers mult mai mult, cei de la firma. De ce fugi de 140cp si 170cp atata timp cat sunt CR?

Citeste cu atentie, poate face diferenta la bunastarea ta.

Am rezerve mari fata de masinile aduse din Francia. Sa fim seriosi, una este ce vrei si alta ce arati...diferenta o face pretul siiiii ,bineinteles masina.

ps Vezi ca sunt masini care au un an vechime si au si 200K km. Arata ca noi.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus si in postul precedent, 140cp si 170cp au fost alegerea mea initiala cand am hotarat ca imi cumpar Passat. Dar am citit atatea "nasoale" despre ele incat nu am chef sa stau prin service-uri sau sa ma lase masina pe nu stiu ce camp.

Intelesesem ca cele pana in 2008 sau 2007 au avut probleme care ar fi fost rezolvate de cei de la VW la editiile ulterioare.

Ideea e ca am gasit pe "petitieonline.ro", parca, o lista luuuunga cu proprietari de B6 2.0 TDI CR care blestemau si injurau de "toate rudele" ce motor cu probleme au ei; dezamagitor este faptul ca multi dintre ei aveau/au masini dupa 2008 (2009, chiar si 2010 am vazut) - toti cu motoare mai ales de 140cp, dar am vazut si 170cp printre ei. Cea mai urata problema reclamata e vestita "buba" a injectoarelor piezo. Chiar nu vreau sa risc sa ma lase motorul intr-o depasire. De aceea prefer un motor cu putere mai mica, dar care si-a dovedit maturitatea si fiabilitatea (vestitul 1.9 TDI).

Cum spuneam nu stiu prea multe despre motoarele WAG, mai ales cele noi. poate vorbesc prostii; daca e asa atunci imi cer scuze - am inteles eu gresit si de aceea am intrebat:

1. exista Passat cu motor 1.9 TDI 110cp (cel pe care l-am vazut eu pe autovit zice ca motorul asta il are, dar eu ce am gasit la 110cp sunt numai 2.0 TDI. la 1.9 TDI am gasit 105cp)

2. 2.0 TDI 110 cp are problemele pe care le au cele de 140cp si 170cp, sau este alt tip de motor. (stiu ca si la cele 2 cu probleme exista mai multe serii de motoare, dar am vazut ca si printre cele care erau cotate ca fiind "bune" au aparut problemele respective)

3. La modelele de Passat B6 2009+ mai exista problema injectoarelor si a consumului de ulei exagerat, cum spun unii?

Referitor la Passat-ul din Franta, sa inteleg ca 11.500euro este un pret prea mic pentru o masina din 02.2010 si ca 89.000 km sunt mai mult ca sigur "reali" la banii astia? poate fi o optiune de luat in calcul sau nu? intreb niste oameni care au asemenea masini ca sa stiu ce sa caut si sa nu mai alerg dupa cai verzi..

Daca masina era in Timisoara, maine postam pareri dar asa..

Modificat de xrynth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa emit opinii. Ce nu vad in fata nu pot critica. Dar, sper ca un pic de cunostinte auto sa ai si tu.

Nu cred ca ai vazut (auzit) injurand despre motorul CR. Despre masina in sine, posibil. Aici nu este un site de consiliere auto.

Am spus doar ce cred, mai departe...tu hotarasti. Tu ce zici, ai da o masina din 2010 la juma' de pret (poate si mai mult) ? Si asta dupa un an sau doi? Intreb si eu asa, retoric...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca e ceva putred la mijloc când vezi ca o mașina de 25000 euro costa doar după doi ani mai Putin de Jumatate din pret.uitati-va pe mobile si vedeți de la cât pleaca un Passat din 2010.Mașina din semnatura am achizitionata noua de la PBN cu 23000 in 10.2005. luandu-ma după prețurile de pe autovit la cele din 2010, ar trebui sa o vând cu 4000 deși am 100000 km in 6 ani.Pai fără 9000 nu o dau .Si încă ceva ,dacă pana la urma va luați o mașina din autovit,nu dați banii pana nu o Verificati ,adică test drive si neaparat ridicată pe elevator si verificata pe dedesupt .(sunt patit cu o mașina din autovit care nu avea nici claxon,nici vas lichid parbriz,fusese lovită si făcută doar la exterior).si repet,nu exista bunicute de 70 de ani care au ținut-o in garaj,doctori care au mers doar la picnic cu ea si alte minciuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce zici, ai da o masina din 2010 la juma' de pret (poate si mai mult) ? Si asta dupa un an sau doi? Intreb si eu asa, retoric...

Ca sa raspund chiar daca era retorica intrebarea, eu unul nu, nu as vinde-o la pretul asta. dar in acelasi timp eu nu cumpar ultimul model ca sa il vand dupa un an sau doi.

De obicei eu unul tin masina cam 4-5 ani, si imi asum devalorizarea ei atunci cand o cumpar. Tocmai de aceea caut sa cumpar o masina care sa nu imi dea dureri de cap pe toata perioada asta si pana acum mi-a reusit; ce-i drept intotdeauna am platit un pic mai mult decat "pretul pietei" pentru asta.

Pe de alta parte, cu toate preturile astea "de oferta" care sunt acum pe piata, poti sa spui cu certitudine care este pretul corect? Parca totusi nu iti vine sa dai 13 -14.000 euro pe o masina cand mai sunt alte 10 cu aceleasi optiuni la 9 - 10.000. E normal sa apara suspiciuni - de ce sunt alea asa ieftine? am garantia ca cele mai scumpe sunt mai bune? merita banii in plus? (vorbim aici de piata romaneasca)

Despre CR sau non CR, am zis, nu stiu prea multe despre motoarele astea, eu stiu ca am vazut proprietari de B6 2009 care erau foarte nemultumiti. Daca exista si 2.0 TDI fabricat dupa 2009 care nu e common rail atunci inseamna ca alea sunt cele cu probleme asa cum spui tu.

Cat despre consiliere sau nu, site-ul asta este de real ajutor pentru ca lumea isi scrie parerile, uneori si sfaturile, iar tu ca cititor nu faci decat sa filtrezi. Ultima si singura mea legatura cu o masina VW a fost prin 2003 cand am avut pe mana, timp de 6 luni, masina unui prieten, un Passat B5 1.9TDI 131cp. O incantare, din punctul meu de vedere - tinuta de drum, cuplu, comfort - nimic ce sa-i reprosez.

Daca nu as fi citit pe forum despre diversele probleme ale motoarelor de pe B6 si as fi cumparat unul bazandu-ma doar de impresia lasata de acea masina, cu certitudine acum eram si eu printre cei care scriam pareri din experiente personale cu B6. Dar se pare ca Passat-ul de acum nu mai e ce a fost, si 2.0 TDI nu mai este la fel de fiabil (o spun unii avizati, nu eu).

Multumesc, inca o data, pentru pareri si sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ xrynth, modele 2009 110cp au motrizarea 2.0TDI ca să stii, nu cum scrie in anunţ ca ar fi 1,9TDI verifică VIN-ul maşinii la reprezentaţă VW şi vei ştii exact ce cumperi, uita-te dacă s-au facut revizile la timp. Succes in găsirea masinii pe placul tău!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa iti cauti un CR de 140 cp daca nu chiar de 170. Probleme au fost la motoarele PD cu anumite serii de motor nu la CR. Mie si 140 cp mi se pare cam lesinat.. dapai 110 cp. In cele din urma si acela este 2.0 tdi. 1.9 tdi erau cele PD cu 105 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vi se pare lesinat un TDI luati FSI sau TSI in functie de oferta si km pe care ii parcurgeti anual dumneavoastra!

E clar ca e ceva putred la mijloc când vezi ca o mașina de 25000 euro costa doar după doi ani mai Putin de Jumatate din pret.uitati-va pe mobile si vedeți de la cât pleaca un Passat din 2010.Mașina din semnatura am achizitionata noua de la PBN cu 23000 in 10.2005. luandu-ma după prețurile de pe autovit la cele din 2010, ar trebui sa o vând cu 4000 deși am 100000 km in 6 ani.Pai fără 9000 nu o dau .Si încă ceva ,dacă pana la urma va luați o mașina din autovit,nu dați banii pana nu o Verificati ,adică test drive si neaparat ridicată pe elevator si verificata pe dedesupt .(sunt patit cu o mașina din autovit care nu avea nici claxon,nici vas lichid parbriz,fusese lovită si făcută doar la exterior).si repet,nu exista bunicute de 70 de ani care au ținut-o in garaj,doctori care au mers doar la picnic cu ea si alte minciuni.

Total de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din dotare e un 2.0 TDI 110 hp Bluemotion

am fost cu ea prin toata tara si nu mi-a parut lesinat, in depasiri ok, pe serpentine ok, autostrada Ungaria mai mult decat ok.

daca esti o persoana care tine la sanatate si la nervii celor de langa tine sunt suficienti si 110 hp

consum 4,5 afara si 6,5-7-8 oras (bucuresti, in functie de modul de condus) real, verificat la pompa

cand am cumparat-o am primit si factura cu care a fost cumparata masina in belgia, mai sunt acolo inca 5 auto passat 2009 cumparate la licitatie cu preturi cuprinse intre 6800 si 8000 E, si daca ei le mai modifica km, le vand in tara la pret de la 9000

depinde de norocul fiecaruia, am prieteni care au luato de noua si la 25000 li s-a blocat cutia de viteze sau mercedes E220 nou luat cu evacuatorul de pe autostrada la o saptamana de la achizitie, a trebuit dusa in germania pentru reparatii, desteptilor de pe aici nu lea ajuns creer

cumparati masina in functiie de ce aveti nevoie fiecare, nu in fuctie de ce va sfatuesc asa zisii "prieteni", luati masina mergeti la reprezentanta si testati-o, verificati istoricul de service si dupa aia mai uitativa odata, mai chibzuiti si daca e EA....... voi hotarati, si nu uitati de noroc

oricum o masina sh presupune cheltueli suplimentare, mai multe sau mai putine

uneori nu poti avea incredere nici in propria persoana darmite in........

si oricum te intorci la aia de care te-ai indragostit la prima vedere

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as dori daca poate cineva sa imi spuna cu ce data s-a fabricat passat-ul cu euro 5 . Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfarsitul lui 2008.....iar codul motor este din 4 litere fata de cel euro 4 care este din 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult, Cridaia!

In fapt, intentionez ca in maxim 2 luni sa imi iau un passat. Dar nu as vrea sa dau mai mult de 13000 pe el , in conditiile in care, in mod cert am sa il iau din Germania.

Iar diferenta la inmatriculare este destul de consistenta intre euro 4 si euro 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de 4 litere il au TDI-urile CR, dar nu toate CR-urile sunt Euro 5. Norma a fost impusa in UE incepand cu ianuarie 2009, presupun ca Passat-ul Euro 5 a aparut tot cu aceasta data sau in decembrie 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar, sa inteleg ca nu toate passat-urile cu cod de 4 litere la motor, sunt euro 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Toate motoarele cu 4 litere sunt common rail, dar nu toate common rail sunt euro 5. Cred ca toate dupa 2009 inclusiv (atentie, anul de fabricatie, nu model) sunt euro 5

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2009 au E5. Numai ca livrarile au mers in paralel cu cele E4 pana pe la jumatatea anului, poate chiar mai bine.

Adica po fi si, si. Primul cu E5 a fost CBDC ul de 110cp. Asta la VW. Politicile au fost diferite pe Audi si Skoda, bineinteles si codurile motoarelor. Unde au introdus E5 mai tarziu decat VW si in cadenta mai mica.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E5 a fost impus in septembrie 2009 si nu in ianuarie 2009, cum am spus mai devreme. In acest caz este foarte probabil ca theo sa aiba dreptate si sa existe motorizari E4 chiar si in 2009. A mea e de la inceputul lui 2009 si e E5, dar acest cod motor este fabricat si cu norma E4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!