Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Pret mic pentru o masina asa dotata.... cel putin asa imi pare mie. Verifica bine motorul si cutia - sa nu faca nicio figura, smucituri, sa nu schimbe cand trebuie, etc - daca totul e in grafic, merita banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și cam căt ar putea costa o asemenea verificare ? Ca să știu dacă mă lovesc de problema banilor "studențești" pe care îi am la mine .

Edit : mori , în sensul ca îți plac , sau nu ? Mie , sincer să fiu , nu îmi plac.

Nu trebuie sa te grabesti, cati proprietari are masina pana in prezent, a fost adusa sau nu de afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu mi plac. Ma rog, nu in conjunctura aceasta. (vorbesc despre oglinzi). Acest aspect poate fi remediat foarte usor.

Bineinteles, nu este un motiv sa refuzi masina, in caz ca ea corsepunde.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cutie poate sa ii faca un log in mers cu testerul, poate il ajuta un coleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut "un condus" al mașinii , și am încercat să descopăr problemele pe care unii colegi de pe forum le acuzau ( chestii ca smucituri la pornirea de pe loc , smucituri la schimbarea treptelor de viteză , etc.) Nu mi s-a părut nimic în neregulă la capitolul ăsta. Mașina pleca lin , schimbă ( până la viteza a 4-a ) foarte ușor și corect. Am mers și mai sportiv pe acolo pe la Piața Chibrit.

@theo - Am precizat Alcantara ( și mai ales starea bună în care se afla ) deoarece știu că reprezintă un semn (probabil indirect) al gradului de uzură al mașinii .

@ Razvan_SPD - Mașina a avut 3 proprietari ( 1 în Germania - 2 România ) . Cartea de service prezintă primele revizii în România în anul 2006 ( nu mai știu exact luna ).

Modificat de Bodizzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca proprietarul accepta test, mergeti frumos de manuta la reprezentanta. Vezi ca si acolo poate sa ti faca capul mare. El o sa te vrea de client si o sa mai bage si de la el

De asta zic, mai ia pe cineva cu tine, chiar si bunica daca este pasionata si bazata :lol: .

Eu la verificat cealalta masina (cand am facut vanzarea), mai aveam putin si trebuia sa o arunc, din spusele lor. De asta zic sa ai pe cineva priceput cu tine.

ps. stiu eu un pont cum poate fi facuta Alcantara sa arate ca noua. Nu, nu este un criteriu. Vezi sa nu aiba hibe ascunse, asta cauti la o masina. Ca mai are o zgarietura, ca a fost atinsa prin parcare si a fost retusata. Astea sunt chestii inerente. Fa ochii mari la integritatea lonjeroanelor, da scutul jos, la oala rotii de rezerva, la alinierea portierelor. A, nu uita de motor si cutie, ca astea trag masina :lol: .

Repet, pretul este bun. Daca masina corespunde, fa mariajul. NUMAI dupa testul la specialist.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu atat de priceput cat si stapan pe el domnule profesor! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai Razvan, ca omul este prea incorsetat. Mai destindem putin atmosfera :lol: .

ps Care, turnanta de la piata Chibrit din Bucuresti? Sau este una si in Slobozia? :lol:

Fa probele la cutie cu motorul la temperatura de lucru. Fa pe nestiutorul si mai bruscheaza masina, asa din intamplare.

Lasa sa treaca noaptea asta peste ea. De multe ori este un sfetnic bun.

Succes.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ma intrebi pe mine, nu as cumpara in veci un BKP. Sa stau stresat ca nu ajung la destinatie.. no thanks. In rest masina arata bine exceptand kitsch-urile care sunt pe ea.... o sa te coste ceva sa o faci sa arate "civilizat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai Razvan, ca omul este prea incorsetat. Mai destindem putin atmosfera :lol: .

ps Care, turnanta de la piata Chibrit din Bucuresti? Sau este una si in Slobozia? :lol:

Fa probele la cutie cu motorul la temperatura de lucru. Fa pe nestiutorul si mai bruscheaza masina, asa din intamplare.

Lasa sa treaca noaptea asta peste ea. De multe ori este un sfetnic bun.

Succes.

Cea din București :P Mulțumesc de sfaturi :)

Dacă mai aflu ceva , sau dacă mă duc la vreo inspecție , am să anunț :P

Modificat de Bodizzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ma intrebi pe mine, nu as cumpara in veci un BKP. Sa stau stresat ca nu ajung la destinatie.. no thanks. In rest masina arata bine exceptand kitsch-urile care sunt pe ea.... o sa te coste ceva sa o faci sa arate "civilizat".

Nici BMP-ul nu este sfant asa ca mai tine si de noroc. Mie imi este frica de altele nu de injectoare si pompa. Injectoarele pot sa cred ca au fost inlocuite, dar o verificare amanuntita nu strica, la fel si a km din bord.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio masina nu e "sfanta"... E de "n" ori mai fiabil decat bkp-ul. Asta e "sfant"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este strict parerea ta si ti-o respect, daca doresti poti sa faci o comparatie strict intre cele doua motoare, BKP vs. BMP?

Multumesc.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles parerile sunt impartite.. Nu e locul potrivit pentru o comparatie. Oricum era vorba de injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris in posturile anterioare ce cred despre injectoarele masinii respective, intrebare: daca injectoarele sunt ok acum? Puteai sa ne raspunzi simplu: injectie si dpf daca vroiai bineinteles, nu ca este de n ori mai fiabil, corect? Probleme mai sunt si la turbo, cutie daca discutam de cea automata, toate astea te fac sa nu mai alegi masina indiferent de pretul final!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mai bine sa fii fost schimbate injectoarele.. Daca le-a schimbat, sa zicem ca e ok. Cu toate ca si astea Continental sunt la fel ca cele Siemens, din cate am inteles... Passat-ul nu stiu sa aiba o problema cu turbo. Nu mai mare decat orice alta masina diesel care poseda un turbo. Ar trebui sa-si faca griji pentru pompa de ulei mai degraba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8000 euro pentru o masina atat de dotata imi pare putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D@ny- poate nu ai fost prin pietele auto in ultimul timp!

Gasesti acolo cateva sute de masini si poate vreo 2-3 cumparatori cu adevarat dispusi sa cumpere o masina care costa 8-10000 euro.

Daca se vand 10 masini intr-o zi "de piata", inseamna ca a fost o zi reusita ,iar 9 dintre ele costa intre 3 si maxim 5000 euro.

Ca sa nu spun ca exista Passaturi din 2009, euro 5, cu km "deraiati" e adevarat, care costa intre 8 si 9000 euro.

Asa ca poti sa ai orice masina, cu km cinstiti, dotata, tehnic in regula, nu o sa o vinzi niciodata(sau foarte greu ca sa nu fiu definitiv) daca nu esti dispus sa te aliniezi la pretul pietei.

Iar numerele de zoll vs numere romanesti exercita o presiune de neimaginat pe pretul unei masini. Primul proprietar pe carte vs al 2(3)-lea proprietar in Romania te mai costa inca vreo 1000 euro. Cutia automata? Inca un handicap, sunt putin oameni dispusi sa cumpere o cutie automata pentru ca "masina consuma mai mult si daca se strica costa vreo 5-6000 de euro reparatia"!

Asa ca cine vrea cu adevarat sa vanda o masina trebuie sa fie foarte darnic in privinta pretului masinii lui!

S-au dus vremurile cand masinile se vindeau ca painea calda, acum pietele auto au devenit loc de promenada!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabile,

Pietele auto adevarate sunt la voi acolo, aici este mult mai greu de gasit ceva ,,cinstit'' din toate punctele de vedere, crede-ma! Numerele romanesti, proprietari cat mai putini si km reali cantaresc enorm de mult la 8/10 potentiali cumparatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Onorabile,

Iarasi te-ai trezit prost dispus si intelegi doar ce iti convine, dupa care scrii o fraza in care te contrazici singur si pretinzi lucruri pe care nu le-am spus.

Nu am incercat decat sa justific un pret, mic in opinia unora, raportat la posibilitatile financiare actuale ale majoritatii romanilor si la ofertele Sh existente pe piata.

Nu toti cumparatorii existenti pe piata sunt membri ai vreunui forum sau priceputi in ale mecanicii sau achizitiei de masini Sh.

Eu la randul meu am fost tabula rasa in acest domeniu pana de curand, nici acum nu am pretentii de cunoscator, cred doar ca pot fi pacalit putin mai greu fata de altii.

Stiu ca capitala(da stiu, este o cacofonie) este "miezul" in toate privintele, dar pot sa te informez ca am amici care se ocupa cu vanzarea de masini si multe dintre ele pleaca spre Bucuresti unde se vand pentru ca au "preturi competitive".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intrerupeti si spuneti va rog de ce pleaca aceste masini catre Bucuresti? De asemenea daca sunteti un bun cunoscator al domeniului luam exemplul unui Passat euro 5 din 2009 cu numere zoll la 8-90 sute de care ne-ati amintit ceva mai sus, ne puteti spune de unde vin, la ce pret ajung in tara, de cine sunt ,,aranjate'' si la ce pret final ajung la Bucuresti?

PS: Ne cerem scuze ca deviem putin subiectul dar ia o turnura cel putin interesanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca intrebarea nu imi este adresata, tinand cont de cele cateva "inexactitati" pe care nu le regasesc in postarea mea:

1. n-am sustinut ca sunt "un bun cunoscator al domeniului", dimpotriva

2. 8-90 sute inseamna intre 800 si 9000 euro? Preturile avansate de mine erau de 10 de ori mai mari, daca ne referim la cifra 8, pentru cine nu are un calculator la indemana, aceasta inmultire elementara inseamna 8000 euro

3. n-am sustinut niciodata ca as cunoaste vreo filiera sau amanunte legate de preturi de achizitie, locul de provenienta sau cine le aranjeaza(pentru asta va rog sa contactati serviciile secrete, poate sunt in masura sa va furnizeze aceste relatii). Pretul final pentru Bucuresti vi-l pot spune, insa variaza in functie de varii factori(eventual numere provizorii pe fond alb si cifre rosii).

4. Masinile pleaca spre Bucuresti pentru ca acolo sunt oameni cu potenta financiara care doresc sa investeasca in masinile in cauza.

Puteti intrerupe, discutia devine chiar plictisitoare si plina de inexactitati.

Scuze de off topic.

http://www.autovit.r...-C22841509.html

@Bodizzy- nu!

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vei plati 9,399euro indiferent daca o iei pe firma sau nu masina.

Daca o vei lua pe firma vei deduce tva-ul in functie de:

,,OUG 125/27.12.2011 care modifica Codul Fiscal incepand cu 1 ian 2012. Sunt mai multe modificari, printre care:

- se permite deducerea cheltuielilor cu combustibilul in proportie de 50% in cazul vehiculelor rutiere destinate transportului rutier de persoane, care nu sunt utilizate exclusiv in scopul activitatii direct productive, la calculul impozitului pe profit si impozitului pe venit; in perioada 1 mai 2009- 31 dec 2011 au fost nedeductibile in totalitate;

- se acorda deductibilitatea in proportie de 50% a TVA-ului la achizitia acestor vehicule;

- se modifica procedura de obtinere a calitatii de platitor de TVA – in plus, sunt introduse conditii care pot duce la pierderea calitatii de platitor de TVA (in special in cazul evaziunii fiscale)

- nu se considera livrare si implicit nu se colecteaza TVA pentru bunurile la care s-a dedus limitat TVA in procent de 50%, iar acestea sunt utilizate in alte scopuri decat cele economice.

- se precizeaza exigibilitatea TVA la data incasarii avansului, in plus si avansurile incasate pentru activitati de import sunt supuse TVA la data incasarii (inainte erau scutite de TVA si exigibilitatea TVA a fost la data depunerii DVI)

- in cazul modernizarii/lucrarilor/transformarilor asupra unei cladiri vechi, daca procentul modernizarii/lucrarilor depaseste 50% din valoarea de piata, aceasta se va considera o cladire noua si implicit este in sfera TVA. Noutatea consta in faptul ca valoarea aceasta trebuie justificata printr-un raport de evaluare.

- un contribuabil ce in anul precedent a inregistrat o cifra de afaceri mai mica decat plafonul de scutire de TVA (35000 Eur/119000 lei) si concomitent in anul in curs, cifra de afaceri realizata este mai mica decat plafonul amintit, recalculat proportional cu numarul de luni de activitate deja parcurse, poate sa solicite in interiorul exercitiului, radierea inregistrarii in scopuri de TVA. Cererea se depune pana pe 10 a lunii urmatoare finalizarii perioadei la care are obligatia depunerii decontului (lunar sau trimestrial). In ultimul decont depus se va efectua ajustarea TVA cand aceasta se impune.''

Poate intereseaza si pe altii!

http://cautare.mobil...005&tabNumber=1

O părere ?

La achiziționarea pe firmă , suma care o voi da va fi cea fără TVA , nu ?

Stimă!

Multumesc Lucian!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!