Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Poate putin OFFTOPIC:

@vw - nu spun ca motorizarea ta - 1.4 TSI 122 CP - nu este ok si multumitoare (desi nu compara TSI cu TDI) si nu spun nici ca a mea - 1.9 TDI 105 CP - nu e buna, insa mi se pare (dupa exigentele mele) un motor mult prea mic, pentru o masina asa de mare si grea. NU uita ca TU ai avantajul a cel putin 17 CP in plus si a noului tip de propulsor, mult mai fiabil. Pe mine ma deranjeaza foarte tare faptul ca NU MA AJUTA IN DEPASIRI si la STARTUL DE PE LOC! Imi pare foarte rau ca nu am facut TESTDRIVE cu mai multe motorizari si am fost "nevoit" sa aleg/configurez masina DIN PAT (la propriu, pentru ca am fost foarte bolnav in acea perioada), insa o sa imi fac ChipTuning, imediat ce ajung la 3500km! (am 2800acum)

RECOMANDARE: FACETI TESTDRIVE CU CAT MAI MULTE TIPURI DE MOTORIZARI SI DE PROPULSOARE, NU MERGETI PE IDEEA CA AVETI EXPERIENTA DIN CONDUSUL DIFERITELOR TIPURI DE MASINI SI MOTORIZARI si trebuie sa se comporte asemenea si aceasta masina, ASTFEL INCAT SA AVETI O IMAGINE CLARA ASUPRA A CEEA CE DORITI SA DETINETI DUPA CUMPARAREA MASINII!

Eu m-am "pacalit" putin, analizand si alegand motorizarea aceasta, LA RECE, in comparatie cu 1.9 TDI 90 CP de pe fosta masina, un VW Bora. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am scapat de griji, am pus comanda pentru un 140CP TDi CR cu DSG, echipare Confort Line plus vreo 10 optionale (de toti banii ramasi din buget!). Multumesc tuturor pentru ajutor!

Cu stima,

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor

Am gasit aceasta sectiune foarte interesanta si informatiile m-au ajutat destul de mult in momentul in care am facut comanda pentru B6. Surprizele de la dealer in momentul comenzii au fost legate doar la roata de rezerva care a trebuit sa o comand in plus fata de ce mi-am propus initial pentru ca roata de rezerva de otel care vine standard la confortline se "pierde" in momentul in care iti alegi ca optiuni jante de aliaj usor. A, si nuanta de vopsea pe care mi-am ales-o (W9 bluegraphite pearleffect) cica nu se mai face incepand din iunie, asa ca masina mea a ratat la mustata optiunea. Cel putin asta mi-a comunicat dealerul.

De asemenea, nu sunt complet edificat daca optiunea de pregatire USB merge cu RCD 300-le cu 8 boxe sau ar fi trebuit sa iau RCD 500. La configuratorul de optiuni de pe site-ul german doar asa te lasa si de aceea mi-a incoltit ideea ca n-ar fi compatibile. Poate cineva sa ma lamureasca daca merg impreuna? Am vazut in alta sectiune ca merge USB cu sistemul de navigatie RNS, dar nimeni nu a mai scris despre alte combinatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspund tot eu :somnmare: Dealerul mi-a confirmat suspiciunea legata de compatibilitatea USB cu RCD-300. Nu se poate. Deci, daca aveti de facut o configuratie curata, puteti sa alegeti configuratorul de pe www.volkswagen.de si cu cateva cunostinte de limba germana puteti sa va dati seama ce optiuni merg impreuna. Preturile de acolo sunt ceva mai mari, dar e folositor pentru optionale. Configuratorul de pe site-urile romanesti nu stie toate combinatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mariovenera

Adresez aceaste intrebari in principal celor ce detin masini luate SH.

De unde ar fi de preferat sa achizitionez masina: Franta sau Germania? (avand in vedere si componenta pret).

Daca unii dintre voi au achizitionat masini SH mergand direct acolo mi-ar fi de mare ajutor cateva sfaturi (ce? cum? unde?) si nu ma refer la situri de gen mobile.de unde am vazut ca sunt mai scumpe decat la noi.

Merci de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. deci sa inteleg ca mufa usb nu e compatibila cu rcd 300? Pai dealerul meu de ce nu stie? E normal ca la o masina de 33000 de euri sa fie un configurator de 2 lei? Si dealari nepregatiti la care trebuie sa le spuna clientul ce face una si ce face alta...

2. Daca comanda s-a facu gresit... am vazut pe configuratorul de pe vw.de ca este optiunea configurare fortata... ce se intampla? Adica fabrica monteaza componentele chiar daca nu sunt compatibile si le ti si te uiti la ele, ca mufa usb a fost doar 200 de euri (la 80 de euri gasesti player auto cu mmc si usb... la vechiul golf IV am putut adauga o asemenea jucarie pt ca era bordul pregatit).

Sunt curios ce surprize imi mai ofera noua achizitie...

p.s. e confirmata chestia cu detectorul de radar si parbrizul cu incalzire ca daca da am pus-o, imi luam o troaca care sa nu mearga mai mult de 140.... pe gratis comparativ cu b6-le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da. Da.

2. Nimic, in momentul sosirii masinii, dealer-ul se va scuza politicos ca "nu s-a putut". Nu.

p.s. : ce ai vrut sa spui la "p.s.", ca nu am inteles?

p.p.s. : vad ca ai luat highline, cum de ai rcd 300?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la p.s. am intrebat daca e confirmata chestia cu parbrizul si detectorul...

pai standardul la high line nu e 300 daca nu inseamna ca gresec..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HL are in standard RCD 310 cu functie mp3.

Clipboard01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi la inceput mi-a parut putin rau, acum intr-un fel ma bucur ca nu mi-a iesit figura cu mufa USB pentru ca am mai cautat impresii pe forumurile germane despre asta si multi aveau probleme cu stick-urile care nu erau recunoscute sau care dupa un timp nu mai functionau. Producatorul garanteaza functionarea doar cu memory stick-uri compatibile, dar nu am reusit sa imi dau seama care sunt alea si cam de cate ori sunt mai scumpe fata de unul normal. AMR 1 luna ... damn, ce greu trece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha merci ct...

deci asta merge cu usb-ul...

dar cu chestia cu parbrizul incalzit?

mi-ai luat o piatra de pe inima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kong

Doar parbrizele atermice afecteaza receptia detectorului de radar. Nu stiu daca acelasi lucru se aplica si parbrizului incalzit. Dar chiar si asa exista detectoare radar modulare cu senzori externi si doar unitatea centrala e inauntru. La cat costa masina, un detector de-asta nu cred ca ti se va parea prea scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit la montarea senzorului in alta parte... ca doar suntem romani si inventivi din ilegalitate cand mergeam cu detect radar sub tetiera.... :vaidecapulmeu:

dar chestia cu configuratorul porche... de 2 lei e rusinos... in vw.de iti arat si cum arata masina cu si fara accesoriul respectiv nu numai ce inseamna pacat ca limba aia e cam inaccesibila... macar ar putea cumpara softul si sa il traduca si marele si unicul importator..

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Este prima data cand postez pe acest forum, asa ca sper ca moderatorii sa nu aiba de lucru dupa mine :lol:

Vreau sa-mi achizitionez un VW passat 05-06 (actualul model - B6) din Germania - in urmatoarele 2 luni.

model: comfortline sau highline, dotari : neaparat climatronic, in rest nu conteaza.

motorizare: 2.0 TDI - 140 cai , cutie manuala 6 trepte. daca este posibil si cu pachetul crom.

pret maxim : 16.000E adusa acasa (fara prima inmatriculare), km sub 100.000

Mentionez ca posed un golf 4 variant din 2000, 90 cai - cu 200.000km la bord (adusa din germania la 60.000km), nu am nicio problema, merge perfect, nu trebuie sa completez cu un gram de ulei intre schimburi, turbina curatata, debitmetru schimbat, vopseaua "se tine" bine, nu m-a lasat niciodata in drum, a pornit mereu la prima cheie. Intretinuta ca la carte de catre tatal meu. Ma bazez pe ea- a vazut toata Europa si inca mai e in stare sa o revada- oricand :rolleyes:

Vreau sa va cer o parere . Din cate observ majoritatea posesorilor se confrunta cu probleme inadmisibile unei masini noi, cu prestigiu, cu o istorie oarecum buna. Cumva cei de la VW au scazut calitatea pentru a-si mari profiturile?? Nu se poate sa ramai in pana pe autostrada ca a murit pompa de motorina, sau sa cunsume ulei de la inceput....

Motivul pentru care vreau sa fac schimbarea ?? design-ul atractiv, nu-mi mai ajung cele 5 viteze, o putere mai mare a motorului, mai mult confort.

Merita banii ?? Este ideea mea si nu vreau ca viitoarea masina sa fie o paguba pentru bugetul familiei (in afara de consumabile si motorina). Masina sta mai bine la mine in garaj decat la service ;)

Am uitat sa ma prezint :( ... viitor student si programator, iubitor al marcii vw .... nu mai sunt incepator de cateva zile (doar 19 ani- sper ca nu sunt cel mai tanar) :P

ASTEPT PARERI SI SUGESTII !! cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as putea sa ma pronunt vizavi de fiabilitatea modelului, deoarece sunt abia proaspat posesor de VW. Oricum sper sa nu am probleme :P

Dar un Passat din 05-06 cum ti-ai propus inseamna exact o masina din primul an de fabricatie, fiind stiut ca toate modelele au ceva probleme in primul an. Daca ti-o iei din 05-06 probabil ca va trebui sa urmaresti daca masina a trecut prin toate recall-urile sau imbunatatirile semnalate de producator. Era un topic si pe forum. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te pot indruma decat catre acest topic, poate ca l-ai citit, poate ca nu.

In rest parerile, in general, sunt foarte bune...insa ca si la alte masini, apar cateva probleme care pe unii ii deranjeaza mai mult si pe altii mai putin.

Totul tine de gust si de "criteriile dupa care TU cataloghezi o masina ca fiind ..."o paguba pentru bugetul familiei".

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Se pare ca aveti parte de inca un user nou pe aici. In urmatoarele saptamani as vrea sa achizitionez un Passat B6 din 2006-2007. Pana acum am gasit o oferta destul de tentanta: Passat b6 comfortline + ceva optiuni, din iunie 2007, cu aprox 5000 km facuti. Pana aici totul bine, ce ma sperie pe mine e motorul de 1,6 FSI. Pretul e undeva in jur de 17.000 euro. Pe mine ma incanta faptul ca masina e destul de noua si are cam toate dotarile pe care mi le-as dori. De asemenea are garantie 12 luni in Europa (cel putin asa zic cei de la autohaus). Am cautat pe forum passat-uri cu motoare de 1,6 fsi, dar din cate vad nu sunt prea populare. Daca are cineva acest motor l-as ruga sa imi spuna cum e acesta, daca e destul de puternic pentru o utilizare normala. Nu ma intereseaza sa fac liniute sau curse. Ma intereseaza o masina buna, care sa nu aiba multe probleme si care sa o pot folosi cu usurinta atat in oras, cat si in afara acestuia. Ma intereseaza si cum se comporta in depasiri. Vad ca pe aici foarte multe lume detine motorul de 2 litri 140 cp. Ar fi mai bine sa caut o masina cu acest motor sau e destul de bun si acel FSI? Mersi si sper ca nu am pus o intrebare care a mai fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.6 FSI e destul de invechit. Alt lucru pe care ar trebui sa-l stii e ca acea garantie nu ti se va aplica si in Romania decat daca este garantia VW si nu a autohausului. Motorul de 1.6 mi s-a spus ca este putin cam puturos, inteleg ca nu-ti trebuie liniute, dar la depasiri nu te prea ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci ar fi mai bine sa ma orientez spre un 2.0 tdi 140 cp? Mie putin cam groaza sincer cand vad cat de multa lume a avut probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau motoarele mai noi pe benzina, TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.6 fsi 116cp cum e comparativ cu cel de 1.4 tsi 122cp? E mare diferenta intre cele doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu o noua dilema:

Am fost azi la dealer Volkswagen si am primit 2 oferte, una pentru Jetta si una pentru Passat.

Passatul este Black edition:

- Motor 1,9 TDI

- Echipare Trendline

- Climatronic

- Computer de bord Plus

- Cotiera centrala

- Conector multimedia pentru surse externe

- Jante aliaj

- Volan, schimbator piele

- 8 boxe, noul RCD310

- ESP

Jetta:

- Motor 1,4 TSI 140cp

- Echipare comfortline

- Alarma Antifurt Plus

- Jante Aliaj

- Pachet Lumini si Vizibilitate 1 cu senzori de lumini/ploaie, Coming home/ Leaving home

- 8 boxe, RCD300

- Volan multifunctional piele

- Incalzire Scaune fata

- Climatronic

- Computer de bord Plus

- Instalatie spalare faruri

- Tempomat

Problema e ca nu stiu care sa o aleg. Amandoua imi plac, pretul este aproximativ acelasi(undeva sub 20.000 euro dupa negociere). Vreau sa va intreb voi ce ati alege? Chiar asa utila e incazirea in scaune, volanul multifunctional sau senzorii de lumina/ploaie?

PS: passatul nu are geamuri electrice spate, nici Tempomat (am vorbit cu baietii din service si ma costa in jur de 600 lei montare, deci nu ar fi o mare problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dotarile si la motoarele expuse, as alege JETTA, pentru ca desi motorul de 1.9 de pe Passat este unul fiabil, este si lenes.

Scaunele incalzite sunt utile, instalatia de spalare faruri e fita, tempomatul il vei utiliza o data pe luna.

Nu te bucura la ideea ca geamurile electrice spate si tempomatul, ti se pot monta ulterior, sigur o sa coste mai mult de 600ron si rezultatul o sa fie ...derizoriu. (doar treaba se face in RO)

Restul tine de "gust" si de cat de ...mare vrei sa fie masina, pentru ca la capitolul asta, Passatul bate Jetta. (atat la spatiul interior, cat si la portbagaj.

Ps: vorbesc in cunostinta de cauza, pentru ca detin ambele masini. :vaidecapulmeu:

Bafta la alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CT 10 VWP vad ca le detii pe amandoua. Cu care iti face mai mare placere sa mergi? :) Cum se comporta pe sosea masinile? Nu am avut cum sa merg la un drive test pentru ca nu avea dealerul masinile care ma interesau pe mine. Geamurile electrice spate nu m-ar deranja, doar tempomatul as vrea sa il pun ulterior la ei in service. Ce nu imi place la Jetta e ca nu are ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dotarile si la motoarele expuse, as alege JETTA, pentru ca desi motorul de 1.9 de pe Passat este unul fiabil, este si lenes.

Dar, cu o vizita la Voinea, treaba cu lenea se rezolva :)

instalatia de spalare faruri e fita,

Nu e chiar asa, eu i-am simtit utilitatea cand mergeam pe o mazga nenorocita pe drumurile patriei pline de noroi, mai ales cand e o vreme din aia de ninge, dar se si topeste, zloata care, in combinatie cu praful si noroiul de la camioane, iti face farurile si parbrizul de comanda urgent, de nu mai vezi pe unde mergi.

tempomatul il vei utiliza o data pe luna.

Iarasi, depinde pe unde mergi si de stilul de condus al fiecaruia. De exemplu, chiar daca nu merg pe autostrada, unde merg aproape exclusiv pe tempomat, la drum lung imi setez o viteza de 70 km/h pe tempomat, pe care il activez cand intru in localitati. Si, in acest fel, in momentul cand am intrat intr-o localitate nici nu risc sa ma fure valul si sa-mi scape piciorul pe o viteza mai mare si ma mai si relaxez un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!