Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Da..stiu ce spuneti doar ca sunt f putine masini postate aici..ma oftic ca nu pot pista anumite anunturi pe care le am gasit sa va cer o parere..nu merge copy link si paste aici:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Ai optiunea "link" in bara de instrumente (sub optiunea Size) . Dai click pe ea si la "url" copiezi link-ul.

 

Se gasesc tot felul de masini, premium si non-premium la bani de logan. Clientul roman este atras in primul rand de pret si doi la mana de ocazia de a conduce o masina mult mai scumpa decat isi permite. Samsarul exploateaza din plin cele 2 lucruri si ofera o gama larga de masini la preturi derizorii: ieftine, super dotate(full fara piele),km putini (probabil km din bord sunt impliniti pentru a doua sau a treia oara),nelovite, carte service (in limbajul lor carte servis) si exemplele pot continua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: stiu, am incercat..am incercat din nou dupa ce mi-ati spus si dumneavoastra si nu merge sa dau nici OK , nici CANCEL si nici macar sa inchid de pe butonul X acea caseta care se deschide..trebuie sa dau restart paginii pentru a-mi disparea:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate recomanda si mie cineva vreun service sau vreun coleg priceput unde sa pot testa si eu un B6 in Sfantu Gheorghe? Ma intereseaza in principal cutia DSG, ca aia e cam cea mai scumpa in caz de vreo defectiune. Bineinteles as dori sa testez si alte aspecte ale masinii, nu numai cutia.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cunoaste cineva diferenta dintre dsg 6 si dsg 7

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza denumirea in a doua faza dsg6 are 6 trepte pt inainte plus R si dsg7 are 7 trepte pt inaine plus R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai de ales opteaza pentru DSG6, este mult mai bine cotata chiar daca orice cutie DSG este o minune tehnologica.


Daca ai de ales opteaza pentru DSG6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o luna am achizitionat un Passat B6 an 2009 bluemotion 81kw, si am facut de atunci 1000 km, masina arata bine, km reali 180.000, ca probleme ar fi placa de presiune care are un început de sfârșit si butonul de la frana de mana mai facr figuri. Urmeaza sa ii fac revizia si sa ii schimb distributia, este necesar sa schimb si pompa de apa sau o las tot pe asta, masina e rulata in germania, si are carte originala cu istoric service! Tot ce am declarat este verificat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Vreau sa achizitionez un passat B6 si am tot citit fel si fel de discuti si inca nu sunt foarte hotarat, vreau sa fie neaparat automat, diesel si berlina, m-am gandit sa merg si la un prieten in germania dar din ce am citit nu prea merita, intre timp am gasit ceva pe internet la noi in tara care se incadreaza in bugetul meu, am vazut si altele mai ieftine dar mi se par putin dubioase. Am pus un link cu masina care am gasit-o pana acuma si se incadreaza la ce vreau eu si as vrea sa imi dati cateva sfaturi,

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C33781311.html

 

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu m-as baga la un passat din primele loturi fabricate..de km nu are rost sa comentam..o masina veche de aproape 10 ani ( e 2005 totusi ), in cazul pasatului, si automat..nu ruleaza el 16.000/an..taxa este mare la ea..vei ajunge la ~8000 euro cu tot cu inscriere, iar problemele specifice B6 si motoarelor de 2.0 tdi precum si a cutiilor dsg le gasesti pe forum ; daca ai ~ 2-3000€ pusi deoparte in caz de reparatii sau esti dispus sa investesti in ea

..go for it ! Desigur, mai intai o poti verfica sa te convingi..dar stii tu, daca toate mustele ar face miere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e taxa pentru ca va fi inmatriculata pe persoana cu handicap si va costa doar 1000 de lei. E normal ca la o masina second dupa ce o cumperi sa mai bagi ceva bani in ea, dar intrebarea mea eate daca sunt chiar atat de pacatoase sa stai toata ziua cu ele in service. Mai vreau sa va intreb daca la golf v sunt aceleasi probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat un passat b6 05/2010 cu 150000km, 170cp, manuala, CL, la 10200euro din Germania (din vest nu din est) de la un dealer dupa ce am verificcat seria sa  corespunda cu cartea service. Inainte am vazut un dsg 170 cp, HL,  140000KM, tot 2010, adusa din germania pe autovit la 8000euro cu "carte service"; la verificarea seriei la vw (la mine in oras nu la el) surpriza masina figura din 2009, din Italia, ultimul service in 11.2011 la 106000km asa ca mare grija ce luati de la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am ocazia sa iau un b6,1.9tdi, cutie automata, navigatie, lcd in tetiere, piele crem (cam ponosita sau pur si simplu neintretinuta), fabricata la finalul lui 2006, inmatriculata la inceputul lui 2007, inmatriculata pe firma si amortizata, unic proprietar. Am vazut masina o singura data, acum cateva luni, cand nu eram interesat sa o cumpar, asa ca nu am fost atent la detalii. Pretul era atunci 7.000 euro si avea aproximativ 145.000 km. Proprietarul are un Land Rover nou, Passat-ul fiind condus acum ocazional de sotia lui. Omul e asociatul unui client de-al meu si nu e genul care sa dea anunturi si sa-si bata capul s-o vanda. Long story short, acum vrea 6.000 de euro, probabil maine ma intalnesc fata in fata cu omul sa discutam. Masina e in Bucuresti, din pacate trebuie adusa "cu dedicatie", asa ca nu stiu cum sa abordez problema, nici sa nu faca omul un drum aiurea. La ce credeti ca ar trebui sa fiu atent daca ma hotarasc sa o iau? Cat de (ne)realist e pretul? E cazul sa mai umblu la buget ca sa iau ceva mai nou. Inteleg ca trebuie sa platesc si taxa la ea (cat o mai fi si aia), desi omul zice ca putem face contractul de vanzare si sa ramana cumva pe firma lui. Mentionez ca momentan fac extrem de putini km, dar trag speranta ca voi gasi timp pentru iesiri mai lungi.

Modificat de gizuta1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti raspund doar la problema legata de acte, ii las pe alti colegi sa isi dea cu parerea referitor la celelalte chestiuni.

 

In primul rand vreau sa spun ca ideal ar fi sa treci masina pe numele tau fapt care ar insemna sa platesti acea taxa de timbru de mediu sau cum s-o mai numi in prezent, dar..

 

Poti sa faci contract de vanzare-cumpare iar tu vei deveni proprietarul de drept, chiar daca nu o transcrii pe numele tau, si in urma intelegerii verbale cu vanzatorul (daca aveti incredere unul in altul), el sa nu incerce sa o scoata din evidentele firmei. In cazul acesta nu ar trebui sa ai nici o problema. De ex. daca politistul te opreste in trafic iti verifica talonul, ITP-ul, asigurarea, nu-l intereseaza ca actele nu sunt pe numele tau, in ceea ce-l priveste, e o masina de firma condusa de un oarecare.

Probeme in aceasta situatie sunt:

- daca vrei sa iesi cu masina din tara iti trebuie o procura notariala conform careia firma iti acorda acea permisiune; la granita nu te intreaba de asta, dar s-ar putea sa ti-o ceara vreun politist mai zelos prin Ungaria sau alte tari;

- sunt doua taxe anuale (sau bi-anuale) care sunt considerabil mai mari daca autovehiculul este inregistrat pe firma, anume asigurarea RCA si impozitul.7

 

Daca as fi eu, as tine masina inmatriculata pe firma in prima faza, si as da in judecata statul sa accepte inmatricularea fara plata taxei de mediu. Pana acum un an stiu sigur ca lumea castiga aceste procese, daca avea dosarul intocmit corect de catre avocat, dar nu stiu in forma ei actuala, daca aceasta taxa se mai poate ataca la fel de usor pe cale judecatoreasca. Procesul dura destul de mult, chiar si un an, si puteai obtine o hotarare care iti permitea sa faci inmatricularea fara plata taxei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este sa ti legatura cu vanzatorul...eu nu am inscris masina pe numele meu dar nu cunosc vanzatorul, iar in caz ca ma loveste unul din vina lui, trebuie sa fie prezent cel din acte..altfel e posibil sa o repari din banii tai.la fel si cu talonul daca ti-l suspenda cineva. Pretul pare ok daca masina nu necesita investitii. Insa taxa e destul de maricica..cred ca sare sigur de 1000€… sau incearca sa faci o procura, un act notarial sau orice ca sa nu ai probleme de genul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce? (ca sa fiu la fel de succint). Nu mi-a bagat nimeni mana in buzunar inca, nici n-am vazut masina decat in trecere. De aia am si intrebat ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca toate masinile in aceasta situatie suna a teapa...trebuie vazute, testate, apoi sa va hotarati daca merita compromisul avand in vedere nr de km reali ( pe care nu il stiti )  ; insa, avand in vedere pretul...e destul de ok daca nu necesita investitii mai mari de 1000 euro ( incluzand distributie si consumabile ) ; parerea mea ; 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principala investie suplimentara e taxa (inteleg ca peste 1.000 euro). Km se pot verifica, dar sunt destul de sigur ca sunt reali, masina nefiind pregatita pentru vanzare. E la mijloc si obrazul unei cunostinte comune (clientul meu, asociatul lui). Am inteles ca e si modificata (105 -> 140 cp). Revin cu mai multe informatii, din pacate n-am reusit inca sa ma vad cu omul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De taxa nu zice nimic, si e euro 4, daca nu e platita si cel mai probabil nu e (altfel preciza ca e in interesul lui) rezulta ca iesi la 8500 E, bani cu care mai plusezi putin si iei motorul CR euro 5 in mintile lui, inafara de faptul ca poate nu gasesc highline, eu nu cred ca ai sa duci lipsa de dotari (tempomat,incalzire scaune, senzori ploaie/lumini gasesti si pe CL). Parerea mea e sa te orientezi spre ceva 2010 + cu verificarea amanuntita a pompei de inalte inainte de achizitie.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna si vezi daca are taxa cel mai bine ; daca da, mergi si vede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!