Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

apare la orizont posibilitatea instrainarii unei masini extrem de dragi nu numai mie si a achizitionarii unui nou B6....

am vazut cateva discutii pe aici, dar imi permit sa deschid un topic la obiect, sper sa nu deranjeze pe moderatori:)

in primul rand va fi diesel si in al doilea 4 motion.

la astea nu renunt nici mort.

ca urmare va fi obligatoriu un motor de 140 de cai + cutie manuala.cam astea sunt combinatiile pe care le da configuratorul, din pacate.corect?

acum: 1.am gasit un motor 140 si altul 140 DPF, cu cateva sute de euroi mai scump.are vreun avantaj?

2.problemele cu volant parca erau mai dese la motoarele de 105 cai?

3.din configurator au disparut link urile care aratau aspectul diverselor jante?acum cum sa aleg?dar dimensiunile la pneuri, de care?

4.pachetul de drumuri grele are si scut metalic sau doar suspensia ridicata?e sensibila diferenta de stabilitate fata de cea sport?

5.ce este dotarea optionala "auto hold"?

6.nu scrie clar la dotari de serie la "highline" piele pe scaune...doar pe fete de usi si mijlocul scaunelor...CE STITI?

7.la sonorizare, ceva rezonabil si care sa se auda cat mai ok?(rezonabil adica nu de 1000 de euro, nu dau banii pe navigatia lor.cam de 500...cred)

cam astea sunt intrebarile care ma preocupa pt moment si cu multumiri pentru rabdarea de a citi si eventual raspunde la intrebarile mele, va salutez! :scratch: :screwy: :P

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. 140 DPF - adica are filtru de particule

3. la configurator scrie si modelul si dimensiunea pneului

4. suspensia este ridicata cu cca 15 mm

5. de ex daca esti prins in trafic si esti intr-o panta, acest auto-hold iti cupleaza automat frana de mana pt ca masina sa nu plece ianpoi, astfel ca nu va mai trebui sa ti piciorul pe frana, iar la plecare se decupleaza automat.

6. usi + lateralul scaunelor este din piele, iar mijlocul scaunelor este din piele intoarsa

7. daca vrei ceva cu bani putini si binicel, este RCD 500 mp3 care costa undeva la 300 euro, sau Volkswagen Sound 250 W care ii la 500 si ceva de euro.

Eu zic ca cel mai bine este sa te duci la un dealer vw unde sa iti configurezi masina.

Bafta!! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.dpf stiam ca are filtru de particule, intrebam daca am vreun AVANTAJ!EU!

3.intrebam in rpimul rand de jante.si de neuri stiu ca scrie, intrebam ce sa aleg.

4.suspensia am scris si eu ca e ridicata.interbam daca am si scut si daca e mai stabila sau cum se simte.

5.inteles.thx.

6.de asemenea multumesc.asa banuiam, dar nu scrie clar.

7.nu stiu de ce, dar configuratorul nu ma lasa sa selectez nici unul din alea doua.

la final, desigur ca ma voi duce la dealer, dar asa am putea raspunde oricarui coforumist care are o problema: mergi la dealer si la service autorizat.

dar inainte sa ajung acolo, incep sa ma informez din timp si sa adun pareri.

multumesc pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eu zic ca nu. Pur si simplu vei fi un cetatean model caruia ii pasa de mediul inconjurator, din pacate pe banii tai. Eu trebuie sa recunosc ca nu sunt.

3. Le gasesti pe net, pe site-ul vw international. Din pacate un iti arata toate modelele, eu am luat de la dealer un catalog pentru a ma lamuri.

http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...s___colors.html

7. RCD500 cu mp3 ar fi suficient cat sa nu regreti banii dati. Din pacate sonorizarile de fabrica nu sunt excelente la pretul pe care l-ai mentionat. Eu pe Skoda am sonorizarea de top (daca imi permiteti sa ii zic asa), adica Audience + Sound System cu 12 difuzoare, si tin sa iti spun ca deja am schimbat doua difuzoare de bas pe garantie din cauza ca li s-a dezlipit membrana. E adevarat, VW nu e Skoda, dar daca vrei ceva ca lumea, te uiti la Dynaudio direct, nici macar de VW Sound nu merita sa te mai agati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu vei mai aveai parte de fum in spate atunci cand te dai la ea. vei zice ca ai motor pe benzina daca pui degetul pe interiorul tevii de esapament. sincer as prefera sa dau cateva sute de euro(~2-300) pt a nu mai avea fum in spate.

7. ori ramai cu cea standard(de care sincer eu sunt multumit) ori dynaudio. altceva mi se pare compromis si bani dati aiurea. incearca sa vezi un dynaudio si un VW Sound.

succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, Dynaudio este excelent. S-ar putea cu DPF sa mai scapi de ceva taxe de mediu, daca nu acum, in viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei toate detaliile du-te la vw si ia o brosura cu passat si il configurezi acasa. Noi de aici nu putem sa iti zicem toate detaliile. Im brosuras vei gasi si modelul jentii cui poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am renuntat la ideea de 4 motion si mi s-au deschis alte optiuni de care sunt foarte multumit. DSG si 170cp. De ce neaparat 4 motion ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei, nu te supara, da lasa-ma cu mersul la dealer.

o sa ma duc cand o sa am timp si cand ma LAMURESC cu ce se poate.

deja unii colegi mi-au raspuns la o parte din intrebari si le multumesc.

dany, nu sunt 200-300 euro in plus pr dpf, sunt chiar 500.e cam multisor deja.ma voi gandi.multumesc.

paul, 4 motion pt ca asta am avut pana acum, si pur si simplu imi dorecs o masina 4x4 care sa nu fie suv.cu dsg nu vreau sa ma leg la cap.

passatu asta nou are torsen sau haldex?

antena "diversity" e din aia in luneta sau ce e?

vad ca la "highline " e mp3 ul in standard, si tocmai am mers cu unul zilele trecute care nu avea mp3...?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci intr-adevar, de 500 euro mai bine adaugi optionale. daca mergi la munte sau in zone in cre o tractiune integrala este un "must", atunci merita 4motion. eu mergand prin bucuresti mare parte am preferat dsg. pana la urma este chestie de gusturi si ce vrei de la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi s-ar putea sa se supere pe mine colegii cu B6 cu DPF eu as recomanda ca inainte de a face pasul pentru DPF sa cititi topicul despre problemele DPF-ului. Stiu ca o mare parte au fost rezolvate dar... Oare merita pentru 0 fum sa dai 500 Euro + o serie de posibile probleme?

My 2 cents.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca daca iti iei 140 sa iei fara DPF, te cam legi la cap cu el. Daca iei 170 nu ai de ales, vine cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi s-ar putea sa se supere pe mine colegii cu B6 cu DPF eu as recomanda ca inainte de a face pasul pentru DPF sa cititi topicul despre problemele DPF-ului. Stiu ca o mare parte au fost rezolvate dar... Oare merita pentru 0 fum sa dai 500 Euro + o serie de posibile probleme?

My 2 cents.

:lol:

pai da....de fapt de ce sa iei B6? pentru "posibile probleme"?

si acum Executroane tata, te las pe tine sa spui care sunt problemele mele la DPF. da' probleme, nu chestii de utilizare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dm stiam c-o sa intervii suparat :lol: ... Deci repet, doar i-am indicat sa citeasca atent acolo tot legat de DPF si sa vada daca pt 500 Euro merita moftul de a nu avea fum...

Tu nu ai probleme. Dar altii au avut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m-am suprat, frate! :)

ce scrie acolo legat de dpf, e mai mult despre filtrul de pe skoda, nu?

si ce nu e mai bine fara fum? salvam padurea! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.000km fara probleme de dpf. probleme astea sunt pe la skoda..rar aici..la b6

putin ot: toti spunem ca dece nu mai sunt iernile acelea de alta data, dece avem 45 de grade vara, dece avem inundatii in tara si lista continua. pt ca ne doare undeva de poluare. nu vreau sa par cine stie cum dar asta e adevarul...din pacate :Driver:

dm> ne salvam copii in primul rand :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul

Confirm chestia cu cd player-ul. eu am varianta highline si nu am mp3 player. Deci ar trebui sa ceri special.

Si eu am 4Motion, de cateva ori a avut un rol destul de important, il recomand.

DPF nu am, nu mi-as pune chiar acum. Poate peste cativa ani.

Recomandari:

Pune optiunea de pliere automata a oglinzilor (nu situ exact cum se numeste), este foarte necesara in Romania, eu ii simt lipsa.

Daca esti un "business man" si vorbesti mult la telefon, iti recomand optiunea de bluetooth(din nou nu stiu cum se numeste) care are urmatoarele facilitati: tastatura telefon integrata in bord, apelare vocala, citire SMS pe BC masinii, de care eu sunt extrem de multumit. Nu regret nici un leu care l-am platit pt aceasta optiune.

In rest, varianta HL are cam tot ce ai nevoie ca sofer (senzor lumina, senzor ploaie, piele/piele intoarsa, scaune incalzite- cele din fata, etc).

Concluzie personala, cred ca ai facut o alegere buna, cu optiuni bune, dar poate ar trebui sa te gandesti si la ce ti-am rcomandat, dat fiind ca sunt un posesor de B6 si stiu ce mi-ar trebui (oglinzi pliate) si de ce sunt multumit (Bluetooth - printre multe altele).

Daca mai ai intrebari, i'm here 4u, stiu ca si eu am avut nevoie cand am cumparat-o.

Bafta.

Modificat de champion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 82,000 km fara probleme de dpf.

Pai TU NU AI DPF...ai 140 chior...ca si mine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

champion > din iunie 2007 mp3-ul este standard pe HighLine. intr-adevar, oglinzile pliabile au fost la mine printre primele optiuni adaugate. am "renuntat" ca sa zic asa la proiectoare in favoarea lor. la cat costa optiunea de pliere (~150 euro), merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am optiunea de pliere electrica dar nu e pliere automata. Adica nu se pliaza decit la comanda din buton. Si nu se pliaza decit cam 45 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata cu dpf ul va rog, m-am lamurit suficient cu asta!

champion, am un amic cu 407 care la venirea iernii trebuie sa se duca la reprezentanta pt a dezactiva pliecrea automata, primavara sa o reactiveze si tot asa.

la passat cum este?ca daca o comand eu merge nu merge, da ca sa faca ea ce vrea si sa ma plimbe (si) pt asta la reprezentanta, sa astept dupa programari, zic pas.astept care aveti sa clarificam.

dsg ma tenteaza, da nu cobor stacheta, a 4 motion, voi avea tot 4 motion sau raman la asta veche!

champion, nu sunt business man, sunt chiar...doctor!:)...mai da-mi detalii despre ce stie sa faca si ce neajunsuri are pregatirea de telefon...si numele optionalei cat mai exact, ca sa vad pretul.

la jante ce ai ales?ma tem de pneuri late si cu talon jos, merg multisor prin oras...

nu in ultimul rand: are torsen sau haldex?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la butonul de reglare oglinzi mai ai inca o pozitie (pe langa cele de left,right, incalzire) de pliere. daca nu comuti tu pe pozitia de pliere ele raman "deschise" chiar daca o armezi si pleci.

din pacate la aceste echipari nu merge dsg impreuna cu 4motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca va aparea noul passat cu motor electric ca si Lexusul de la Toyota, si o sa ii puna si aripi da daca va zbura. Cinestie ,poate.

Passaturile noi parerea mea sunt niste masini foarte bune, si cele putin mai vechi, dar nu pentru drumurile noastre.In Romania se fura asfalt asa cred eu , calitatea drumurilor lasa de dorit, acuma se face un drum nou iar dupa o iarna cu temperaturi foarte joase zboara tot asfaltul, undei calitatea , [poate o bagam in buzunar si lasam rezidu.

Pasatul nou trebuie neaparat sa aibe aripi sa poata zbura peste gropi si cratere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul: pt telefonul bluetooth: "pregatire telefon premium" - e foarte bun, dar numai pentru anumite modele de telefoane (ex: nokia numai cele fara soft symbian)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!