Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Consumul este foarte in regula la 170cp, motorul asta il am si eu, e in jur de 6 plus minus depinde cum mergi in afara (5,6 la 90km/h) si in oras in jur de 8,5-9. Practic consuma la fel ca si motoarele diesel inferioare ca putere.

Legat de injectoare nu iti face probleme, daca se strica se schimba gratit de VW cu cele noi la care s-a reparat problema de fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insa sa le aibe pe alea originale pe masina ca daca sunt deja reparate si au alta serie nu iti schimba nimic astia la reprezentanta gratis...si vezi sa nu aibe hibe si la cutie ori turbina..nu numai injectoarele sunt importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca au fost schimbate acuma recent 2 dintre ele mai exista posibilitatea sa pice unul dintre acestea 2?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, nu ar trebui..... in practica, nu se stie.

Nu am auzit pana acum, de injectoare schimbate - varianta revizuita - care au cazut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Dupa muulte cautari am ajuns la concluzia ca as vrea un B6. V-as fi deplin recunoscator daca ma puteti ajuta cu un mic sfat din experienta voastra: pot sa gasesc un B6(combi) destul de bunicel din 2005-2006 pe la 6000 - 7000 euro? merita investitia? Vreau sa il iau rulat in exterior. Daca da, ce motor recomandati (exemple din categoriile: 1.9/2.0 - 131/140 cai).

Merci

Modificat de adrian luben
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat bun chiar si din 2006 nu o sa gasesti in banii aia! Mai bine te orientezi catre alta marca/model, daca nu vrei sa bagi alte 2-3000 euro sa il aduci pe linia de plutire, pe passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este 1.9 TDI Passat B6 cu 131 de cai :)...doar 105

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate doar daca ii faci un stage 1. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa gaseasca unul da neinmatriculat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Waw. Eu raman masca cand vad ca lumea vrea passat la 6-7000 euro sa mai fie si bun. Daca ar fi sa imi vand masina acum inseamna ca o sa am o pierdere de 5000 euro masina luata de 2 ani fabricatie 2006, ce frumos. Daca as vinde masina cu toate ca am avut un accident si i-am schimbat usa fata dreapta fara 9000euro nici nu stau la discutii pentru ca in afara de ulei si filtre nu am bagat absolut nimic in ea si nu am avut nici-o problema cu ea la 170k care ii are in bord.Totusi vorbim de vw passat nu de logan.

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU zic ca NU e putin 6-7 mii pe un passat din 2005-2006 (adica de 6-7 ani), dar pare-se ca asta este deprecierea "normala" a masinii.

Si tu, acum 2 ani (masina ta avea 4 ani atunci) ai dat 12 mii pe o masina de 25 de mii... :). Proprietarul ce o fi zis.. am pierdut 12-14 mii de euro in 4 ani.. hehe.. astea-s masinile.. te cam costa plimbatu' cu masina... ;)

Acum revenind, si eu m-as feri de cea mai ieftina masina de pe piata, dar cu un pic de efort si noroc probabil poti gasi o masina sa-ti faci treaba cu ea... E clar ca nu e sa fie chiar tipla si cu 100 de mii de km, dar te mai poate duce cativa ani cu mici investitii. Asta daca s-a avut milă de ea desigur...

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva daca se poate afla codul de motor dupa VIN ?

Exista vreun VIN decoder?

Primesc niste oferte de la masini de pe licitatii din afara si nu stiu ce cod de motor au. Ma poate ajuta cineva?

De exemplu: WVWZZZ3CZ8E004099

Multumesc.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg si va multumesc pentru raspunsuri, am auzit o mai multe idei, pro-contra, variante din afara destul de multe, dar dupa cate am citit si mie mi se pare cam greu sa gasesti una super la banii astia. Ma gandesc ca daca ar fi foarte bune nu le-ar da la pretul asta. De asta am si vrut sa va intreb.

As vrea pe la vreo 6000 un Combi, 150k-200k km, dar ce sa fac, mai caut poate am noroc, intre timp ma mai uit si la variante, inca nu sunt decis.

Modificat de adrian luben
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volfied - WVWZZZ3CZ8E004099 Marca: VOLKSWAGEN Modelul: PASSAT SALOON Motorul: BKP Transmisie: KCU Sistemul de direcţie: 6A Tipul de combustibil: DIESEL ţara de origine: NIEMCY Locul de asamblare: EMDEN ( GERMANY )

Doar cam atata poti obtine. Restul km la ultima intrare, revizii etc doar la cei ce lucreaza la reprezentante.

Sper sa te ajute cat de cat.

@adrian luben - eu am cautat pentru un amic de al meu tot asa un passat dar din 2007 combi undeva tot intre 150.000-200.000 si gasisem ceva foarte frumos la 7390 euro neg,chiar aici la mine in oras si am zis ca arata bine dotari multe etc etc, kilometrii foarte ok chiar daca e adus din afara aprox. 148.000km. Dar am zis sa ii fac o verificare mai amanuntita si am aflat ca are 300171km, in 2011 motorul a fost desfacut si umblat pe la pistoane si alte componente, dupa care mi-am cam dat seama de ce e pretul acela de vanzare, iar la negociere a zis ca o da si in 7000 euro.Asa ca am renuntat la ideea si trecem mai departe :)

http://www.autovit.r...-C25196318.html - aceasta e masina :(

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca odata se confirma regula: in afara, o masina din clasa medie-mare merge undeva la 50-60k km/an. Eu asa as socoti la orice masina, cel putin una adusa din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skorpyon_83 ... Multumesc foarte mult. Mi-ai oferit informatia de care aveam nevoie (motor BKP). Ai folosit vreun VIN decoder disponibil pentru toata lumea, ca sa pot verifica pe viitor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai devreme, dupa un scan de VIN la un Passat din 2009, cod motor CBDC, am vazut tara de origine NIEMCY si asamblata in Brazilia.

Ce parere aveti? Pot exista probleme?

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiare.... SH - cine poate sa stie.... se strica ele astea noi, dar una SH.. dupa noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. as aprecia foarte mult daca m-ati ajuta cu niste sfaturi... vreau sa cumpar un passat b6 2007 (berlina) cu motor de 2.0 tdi 170cp seria bmr, are pana in 100.000km. am vazut ca cineva de aici are acest model de masina. intrebarile mele sunt:

-pot cadea injectoarele?

-daca injectoarele cad in urma schimbarii proprietarului pot fi inlocuite gratis de reprezentanta?

-mai apar alte probleme la motor? (turbina,etc) (am auzit de probleme cu DPF-ul)

-distributia o are deja schimbata avand in vedere ca masina are pana in 100.000 km. intrebarea e mai urmeaza in urma achizitionarii ceva important, ca si bani cheltuiti, de schimbat?(volant,etc)

-pot iesi toate hibele la tester?

astept sa ajutati, sper eu, un viitor coleg VW :)

Modificat de ionut6n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele, daca sunt de la mama lor pe masina, ai foarte mari sanse sa-ti cada si sa te lase-n drum. Distributia nu se schimba sub 100.000 km, in mod normal. Cu turbina si cu volantu` poti avea la orice diesel probleme. Depinde cum ai noroc si cum a fost utilizata. DPF-urile sunt destule de solide la Passat. La tester apar doar unele hibe, nu toate.

Vezi ca este topic special legat de injectoare. Ai acolo toate info necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Sandu

Salut. Dat fiind faptul ca sunt intr-o maxima criza de timp in ceea ce priveste o oferta de a cumpara un passat breack 2007 170.000km 2.0 TDI - 140cp cod motor BMP la un super pret dar care e valabil doar pana duminica, rog pe toti cei care se pricep si au experienta sa imi spuna ce probleme ar putea fii la acest model si ce sa verific sau ce sa-i spun mecanicului sa verifice atat pe tester cat si pe elevator.

Mii de multumiri celor ce vor raspunde si scuzele de rigoare daca am postat gresit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Intai verifica injectoarele, daca au fost schimbate cu unele produse de CONTINENTAL .

O poti face la reprezentanta pe baza VIN-ului .

Mai verifica si DPF-ul (filtrul de particole), ca la km astia ai 2 varinte destul de scumpe :

1 - Anulare DPF fizic si software care costa doar soft-ul 500 Euro .

2 - Schimbare DPF care e o caruta de bani .

Vezi si turbina cum suna ca are totusi 170000 km .

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin sandu motorul cu seria BMP nu are probleme cu injectoarele are injectoare bosch care nu crapa!Poti sta linistit in aceasta privinta.Eu am BMP 220.000 km fara probleme si sunt ff multumit de masina merge ca si noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu ca BMP nu are probleme cu injectoarele, in rest, sa verifice tot ce e de verificat si stie ca mecanic ce anume.

Cat despre turbina, daca km sunt reali, nu prea are cum sa-si dea duhul, dar se poate asculta daca "fluiera".

Filtrul de particule o mai poate duce mult si bine.........sa verifice totusi pe VAG in ce stadiu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e la super pret , calculezi ce ai putea baga maxim in ea ulterior si vezi daca e rentabil

oricum suie masina pe rampa la service autorizat si fa-i toate testele

daca e ok , bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!