Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Ma gandeam sa iau un Passat Trendline / Diesel / 1.9 litri TDI/ 105 CP insa la o asa masina mare motorul pare prea mic, ceva pareri pro si contra va rog.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, nu cred ca vei fi prea satisfacut de motor. In rest, gandeste-te atent la configuratie. Succes la cumparare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa ma joc cu configurarea si uite ce a iesit:

Passat Trendline

Diesel / 2.0 litri TDI/ 140 CP / Cutie manuala - 6 viteze / 4 usi

Pret CIP: EUR 18.850

Aer cond. "Climatronic" reglare automata

pe 2 zone, separat stanga / dreapta,

ventilatie indirecta EUR 302,-

Alarma antifurt "Plus"

- cu imobilizator electronic

- supraveghere interioara a habitaclului

- sirena back-up

- deschiderea individuala a usilor EUR 271,-

Computer de bord "Plus" tip "Highline"

cu selectare pentru deschiderea

individala a usilor si functia

"Autolock" de la 15 km/h EUR 187,-

Faruri de ceata EUR 165,-

argintiu (reflex silver metallic) EUR 370,-

Scaun: Stofa

Culoarea tapiteriei: negru

Podea: negru

Consola: gri

Plansa de bord: negru EUR 0,-

Total CIP: EUR 20.145

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

renuntza la trendilne si la motorizarea de 2,0 in favoarea unui confortline si a motorizarii de 1,9 si vei ieshi la un pretz cu cca 1000 mai jos (itzi mai pui ceva dotari daca vrei) apoi itzi faci cu 10 mil. chip-tuning ajungand sa ai tot 140 cp, cu un consum mult mai mic; plus ca motorul de 2,0 in afara faptului ca are 4 supape, si e in 6 viteze (gandeshte-te cam cat % circuli pe autostrazi sa vezi ca nu prea merita) mananca cam mult ulei (si cam 0,5% m multa motorina) si nu pare asha de reushit comparativ cu cel de 1,9.

parerea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu pare asha de reushit comparativ cu cel de 1,9.

parerea mea :D

Dece zici asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca motorul de 2.0 si 4 supape e ideal pt Passat. a 6-a viteza isi face banii, faci economie de combistibil la viteza, 2 supape in plus pe cilindru asigura in consum putin mai scazut decat daca ar fi doar 2. Chip-tuning mai greu cat masina e noua. Trebuie sa treaca x zeci de mii de km pt a merge un chip tuning.

Eu zic ca motorul asta e perfect.

Sa nu care cumva sa uiti de dotarile de siguranta activa, cum ar fi ESP (foarte foarte important), siguranta pasiva (airbaguri). Eu nu as renunta pt nimic in lume la ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. 140 de cai sunt ideali pt passat (mai ales cu consum mai mic)

2. viteza a 6-a face totzi banii cand mergi mult (procentual vorbind) pe autostrazi, nu cand faci 90% in orash.

3. 4 supape fatza de 2 duc la consum m mic cand e aceiashi cilindree (nu e cazul aici - dimpotriva).

4. chip-tuning sa face oricand (inseamna rescriere de soft, nu e vreo fieratanie care se leaga de mashina) dar e recomandata dupa primii 10.000 km, fara a afecta garantzia.

5. privind sigurantza (esp, air-bag-uri) acestea sunt in standard. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt super multumit de motorul si configuratia de la CL la care am adaugata aerul automat, vopsea, jante, proiectoare si computer de bord.

Daca nu esti vitezoman, poti sa iti iei linistit motorul de 105 CP, la nevoie are viata in el, doar ca atunci cand accelerezi brusc sare consumul instantaneu, in rest, consuma 9% in oras cu 700 KM la bord si aerul pus pe auto tot timpul.

Un sfat la dotari - pune-ti cotiera daca ramai la TL si alarma din Romania, ca eu am inteles de la PRo ca cica alea din fabrica sunt silentioase din cauza reglementarilor in privinta poluarii fonice din Germanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum mai Justi, tu zici ca treapta a-6-a nu are rost??? pai atunci cand mergi afara din oras si vrei sa-i dai 140 -150... sau chiar mai mult, nu e mai de folos sa ai 6 trepte? nu scade consumul ? Eu am 6 trepte si crede-ma ca nu as da-o pe una cu 5 pentru nimic!

Referitor la chip tuning>>> dece sa nu ai motorul de 140 CP si sa-i faci la asta tuning ???

Sincer pentru 1000 E nu cred ca merita sa renunti la motorul de 2.0 si 140 CP.... parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, am facut un drive test cu noul Passat 1.9 si parca eram intr-un OZN :)

M-am simtit in masina boiereste, mult butoane (nici frana de mana n-are care mi-ar lipsii...) si se comporta excelent pe sosea...dar stiti expresia "nu este de nasul tau"? Parca asa m-am simtit...mai ales si costul pieselor si a intretinerii...insa si alt motiv ce m-a determinat sa aleg Octavia 2 motor 2.0 este faptul consumul imens la noul Passat...am bagat talpa in ea de cateva ori si consumul sarea strigator la cer ;)

Deci acum ca stiu ce vreau pot considera ca acest topic este inutil .

Multumesc pentru toate raspunsurile si cred ca ma intorc la forumul Skoda/Octavia2 ;)

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DArtagnan, Diesel iti spune bine ceea ce iti spune referitor la o asemenea decizie.

Cand iei o masina pentru 10 ani nu prea mai conteaza diferenta la pretul de revanzare, deci in balanta ramane doar plusul de clasa si implicit cel de imagine.

Nimeni dintre noi nu stie acum sa-ti spuna despre cum vor merge peste 5-10 ani O2 si noul Passat si, consecutiv despre fiabilitatea lor si preturile de intretinere privite comparativ.

Dar statistic vorbind, sansele privind fiabilitatea par sa fie in favoarea VW.

… alegerea ta poate tine si de inspiratie …

In ceea ce priveste motorul nu uita ca Passatul are, la motorizare similara cu O2 ~ 100 kg in plus, deci i-ar trebui aproape 10 CP mai mult pentru ca prestatiile dinamice ale Passatului sa fie egale cu ale O2.

Ideea lui Diesel cu remaparea o mai sustinusem si eu cu alta ocazie si subscriu din nou la ea.

E o solutie cu care obtii un comportament dinamic mai mult decat decent pentu Passat.

Nu vei avea insa transmisia cu 6 trepte si, deci, consumul la un model M5 poate fi ceva mai mare decat la un model M6 care poate merge cu o turatie mai mica pentru o aceeasi viteza de croaziera.

Pe de alta parte, daca spui „sunt un sofer linistit si pastrez masina ok in general“, sincer, mai ales ca spui si „Hit me“, nu prea te vad facand remapare, si atunci …

… fa neaparat un test drive, repet din nou ce spune Diesel (dar am mai spus-o si eu cu fiecare ocazie de acest gen) si gandeste-te ca s-ar putea sa nu faci remaparea (si ma refer nu numai la etapa de garantie) … si atunci s-ar putea sa nu te mai satisfaca masina.

Complicata alegere, dar un test drive rezolva multe …si in primul rand iti arata daca masina, asa cum vine ea de la fabrica, te satisface. E foarte important.

La mine test-drive-ul a rezolvat luni de incertitudini si de oscilare intre 2 masini de puteri diferite. Am gasit ce mi se potrivea si am stiut ca ulterior pot avea mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales deja :) , vezi mai sus cu un post, multumesc pentru cuvinte!

Liviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu stie dArtagnan, (deh, vine de pe o Dacie) este ca la orice masina (dar la absolut oricare) consumul instantaneu va creste exponential la o accelerare puternica...dar acest lucru nu e relevant deloc. Octavia mea 1 'vede' consumuri instantanee in unele acceleratii de 22l/100km...pentru novici poate suna imens...insa realitatea se vede la consumul mediu...care e de 7.5l/100km in oras iarna...sau 6.6 l tot in oras dar vara.

Octavia 2 2.0 TDI nu va consuma cu nimic mai putin decat Passat-ul 1.9 TDI (ca medie de consum). In plus intretinerea cred ca nu va fii semnificativ diferita.

Aceste lucruri trebuiau spuse, indiferent ce alegere s-a facut pana in prezent.

DArtagnan s-a simtit intimidat de feeling-ul la volan al Passat-ului (dupa cum spuneam e alta clasa de masina). Eu de exemplu, chiar mi-as dori sa fiu intimidat (in sensul impresionat) de o masina pe care sa mi-o pot permite. Daca mi-o permit, faptul ca sunt 'intimidat' e cel mai bun semn ca e o alegere foarte buna...

Ce am remarcat eu citind lista de preturi de la Passat, este ca diferenta de pret intre motorizarile 1.9 TDI si 2.0 TDI 140Cp este de doar 1000€ la nivelul de echipare Trendline fata de 2000€ la restul nivelelor de echipare. Daca nu e o greseala de redactare, un Passat 2.0 TDI Trendline + cotiera centrala+ climatronic+ cd-player cu 8 boxe, mi se pare o alegere mai buna decat orice Octavia 2 2.0 TDI incarcata cu toate optiunile ca un pom de Craciun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deh...scuze legat de Dacia...e ceea ce am citit in profil.

Se pare ca e o diferenta mai mare de 1000€ si lista pe care am citit-o eu era gresit redactata...

Frana de mana la buton, langa comanda luminilor mi se pare un adevarat feature...simply as pressing a button... :)

Referitor la diferenta intretinerii nu sunt sigur de procentul dv la motorizari diferite. De exemplu la Skoda Octavia 2.0TDI fata de Passat 1.9 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai dat o buna idee, se poate cere informativ de la Skoda si de la Passat o lista cu costul aproximativ a costurilor de revizii?

Merci

Frana de mana la buton, langa comanda luminilor mi se pare un adevarat feature...simply as pressing a button... :)

Gandeste-te ca esti intr-o panta serioasa si pe langa vrane vrei sa tragi si de frana de mana...apesi pe buton? Ala blocheaza toate rotile, pe urma sa deblochezi butonul trebuie sa apesi pe frana de picior...nu este asa de simplu crede-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te ca esti intr-o panta serioasa si pe langa vrane vrei sa tragi si de frana de mana...apesi pe buton? Ala blocheaza toate rotile, pe urma sa deblochezi butonul trebuie sa apesi pe frana de picior...nu este asa de simplu crede-ma.

Pai mi se pare normal ca altfel ar "pleca" masina la vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, insa manevrabilitatea franei de mana este mai simpla decat un buton care se decupleaza dupa ce apesi frana de picior

In fine, nu frana de mana ma inpiedica sa iau Passatul :-) ci intretinerea unei astfel de masini

Modificat de DArtagnan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hill-Control costa 40E... adica nimic pe langa costul mashini. Corect era sa il bage in standard.. altfel nu vad cum tzii mashina in rampa pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, am facut un drive test cu noul Passat 1.9 si parca eram intr-un OZN :salut:

insa si alt motiv ce m-a determinat sa aleg Octavia 2 motor 2.0 este faptul consumul imens la noul Passat...am bagat talpa in ea de cateva ori si consumul sarea strigator la cer ;)

Daca apas acceleratia chiar si usor in 1-a mi-mi arata un consum pana la 40 l /100 km..in a 2 -a mai scade la 30 dar asta nu inseamna ca atata-mi ia ..cu tot consumul ala ..dupa 100 Km am consum mediu 5.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fair enough, de ce consumul instant nu este real? (nu ma pricep deci nu-mi sariti in cap :salut: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intretinerea nu cred ca ar diferi foarte mult... e vb de un model diesel de baza la Passat fata de modelul de top diesel de la Skoda...cam tot acolo tre sa fie. Oricum, cred ca vei ajunge odata pe an la revizie..

Daca cauti la Autoexpert.ro testele cred ca gasesti datele de intretinere la ambele masini.

Daca ti-a placut cum se misca Passat 1.9 TDI, eu zic sa mergi pe acest model intre cele doua. Insa nu uita sa adaugi si o cotiera centrala la configuratia ta.

De tinut vor tine la fel de bine amandoua, atata ca intr-una vei fii boier (dupa cum ai spus) si in cealalta vei fii un familist clasic cu pretentii de sport (suna ca dracu' nu-i asa?).

Mai ales pentru faptul ca vrei sa tii masina mult timp merita sa iei Passat-ul. Nu cumperi masina in fiecare zi iar Passat e cu o clasa mai sus.

Bineinteles, doar parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

> familist clasic cu pretentii de sport

Nu suna rau deloc :D

Forumul asta valoreaza mai mult decat ne dam noi seama...merci pt parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Sa nu sperie pe nimeni consumul instantaneu, daca ar putea fi masurat consumul in prima sutime de secunda la plecarea de pe loc aproape de sarcina maxima (a nu se confunda cu incarcatrea masini ci cat de multa energie se doreste de la motor - cat de tare este apasata pedala de acceleratie) acesta poate depasi 100 pana la 150 l/100km, avand in vedere ca acest calcul, teoretic porneste, de la consumul orar si corelat cu faptul ca viteza porneste de la zero e normal sa avem un cosum instantaneu enorm.

2.Dupa ce va trece prima saptamana de mers cu Passat-ul multe masini ti-se vor parea inghesuite si nu vei mai concepe sa mergi cu o masina dintr-o clasa mai mica.

Pe langa masina mea in cursul saptamani merg cu un CHEVROLET KALOS full option (ce se poate numi asa la KALOS) si parca nu imi gasesc locul la volan, nu are frane, nu sta pe sosea, etc. Nu e chiar nimerita comparatia, dar asta e situatia de fapt.

Nu am mers niciodata cu Octavia, dar am mers in Bora in spate si nu se compara cu a merge in Passat.

3. 105 CP nu mi se pare foarte putin, Passatul meu avea 110 CP si cutie de viteze automata cu 4 trepte si am fost multumit de dinamica lui.

Bafta. :D

Modificat de peet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca traiam in Irlanda il primeam acasa pentru testing o saptamana (asa a patit un bun prieten de-al meu in Irlanda, i-au dat masina acasa o saptamana sa se decida)... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am comandat un hl de 2.0 tdi 4 motion black piele beige sistem audio 250w dar nu si bixenon ptr ca nu m-am incadrat la finantare. se poate trai si fara bixenon? se pot aduga mai tarziu? farurile de serie din ce fel sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!