Jump to content

Upgrade motor TDI


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Dupa cum se poate observa din titlu, si din semnatura mea, doresc sa scresc puterea motorului. deja de la 101 la 125 nu mai e de ajuns. :)

Vreau sa aflu, inainte de a face asta, care este maximul pana unde cutia mea de viteze tiptronic poate tine.

idealul meu ar fi pe la 150-max 170 de cai. as ajunge acolo prin diferite modificari "hardware". intercooler, turbo, injectoare. (ordinea o voi stabili mai tarziu, in functie de $$ si daca se potrivesc piesele de pe ARL)

legat de cutie am auzit diferite ipoteze. cum ca deja ar fi la maxim, sau cum ca aceeasi cutie e montata si impreuna cu motoarele de 150 de cai ARL.

la fel, daca stiti de existenta unui ambreiaj care sa tina mai mult, let me know :D

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand...tu nu ai ambreiaj in bunul sens al cuvantului, ci un convertizor de cuplu. Am observat totusi ca multi de pe tdiclub.com ,pe care la nivelul modificarilor care vrei sa le faci iti recomand sa-l urmaresti, schimba cutia pe una manuala dupa ce trec peste 160cp. Toti de acolo daca au PD au un motor asemanator cu al tau adica de 101 cp. De codul motorului totusi nu stiu daca este la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR..ATD..sunt diferente mici. de schimbat cutia, nu vreau. nu acum. asa ca alte idei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

este in Bucuresti un GOLF IV TDI 101CP dus la 175CP. Are cutie manuala. Din pacate prima problema intampinata a fost ambreiajul sport care era el gandit pentru un 101 tunat.. dar nu atat de sus. A cedat primul.

Pentru motor s-au bagat destul de multi bani (FMIC original ARL , tubo de ARL etc. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tot asa am fost sfatuit si eu (sencs chris :) sa pun tot de pe ARL. dar intercoolerul cum difera de la ATD la ARL? la ARL E FMIC?

ceva optini pt un "ambreiaj" sport exista? adica nu vreau sa ajung asa sus. la 150 de cai eu zic ca e ok.

sencs

Dragos, stiu de Golful ala..dar mai exista/ stiam ca avut accident :) :(

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit un rasp, in care se pare ca (,) cutia rezista la 265 ft/lbs. asta insemnand 360 de Nm? sau cum se transforma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inseamna ca daca din chip ajung la 300 Nm.nu mai raman multi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e, automatele au multe dezavantaje..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e, automatele au multe dezavantaje..

...cam cate "automate" a i avut pana a i ajuns la concluzia asta ??? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ASZ cu Tiptronic. In mod normal asta inseamna 130 CP. Dupa ce i-am facut chip ar trebui sa am peste 150 CP.

Bucuresti: Vant puternic. Cutia rezista. :Driver:

Din pacate nu pot sa-i fac Dyno test. Cica la automate nu se face. Nu conteaza, eu stiu ca am peste 150 CP si dau cu biciu' in ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum nu se face dyno la automate? nu stiam asta.

dar ce cod are cutia ta? eu cica am 09A. ai auzit vreodata?

exact de asta intrebam, ca teoretic cutia e pusa si pe cel cu ARL, sau ASZ. dar este acceasi cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa stiu ca la automate nu se poate face Dyno.

Nu stiu exact ce model de cutie am dar ma interesez. Oricum, stiu ca trebuie sa schimb uleiul in cutie o data la 80.000 km iar eu am 159.300

:Driver: Si cica trebuie sa dau jos cutia pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face dyno si la automate dar trebuie sa o faci sa ramana blocata intr-o viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu pot face chip tuning ???

Masina are 115CP si tiptronik . cod motor ATJ.

Ma gindeam ca mi-ar prinde bine ceva cai la herghelie,dar daca risc sa rup cutia , ma voi resemna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soundmaker.. citeste si primul post! eu deja am chip tuning! normal ca o varianta SAFE se poate face. cutia se poate proteja singura..daca chipul e facut bine si e SAFE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cam cate "automate" a i avut pana a i ajuns la concluzia asta ??? :lol:

poti lipi linistit "a" de "i" ca iese un cuvant corect :)

Sa inteleg de la tine ca trebuie sa am vreo zece in proprietate, probabil minim 1 an de fiecare pana cand pot sa imi exprim o idee legat de ele?

Principalele avantaje sunt confortul si protectia implicita la surge. La dezavantaje iti pot face eu o lista insa nu prea face obiectul topicului acesta asa ca te poti calma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, deci am inteles ca maximul e de 360 Nm. daca pun IC de ARL, ala mai creste puterea, sau doar rasp la acc?

oare cutia poate fi remapata? adica s epoate modifica softul? gasisem pe vrotex ceva asemanator, dar nu stiu unde..si nu mai stiu daca am citit bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandesc ca daca urci doar caii si limitezi din soft cuplul la sa zicem 330nm ca sa fie ceva safe nu vad unde ar fi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Dragos, stiu de Golful ala..dar mai exista/ stiam ca avut accident :o :o

e in reparatii de la accident. Vrea sa-l scoata. Aproape toate piesele au sosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos, foarte bine atunci! ii tinem pumnii sa iasa bine!

im570rm, da..ar fi si asta o solutie. sa vb cu cineva care face remapari sa vad daca se poate..tu stii pe cineva? :) :) :)

dar deja am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea ca masina e limitata, si atunci am deja 2 solutii: una pun banii in ea si mai retusez pe ici pe colo sa adaug niste amanunte care ii lipsesc, fie pun bani deoparte (vreo 2-3 ani) si ma uit mai sus.. incerc sa planuiesc un mkV 2.0 tdi sau direct GTI :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) andREI esti OT (:D :) si imi dai idei bune care nu ma ajuta la topic!

ala nu are 2.0TDI de 170? f**k asta suna bine... deci va veni versus intre GT si GTI :D peste 2 ani :)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!