Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

Astazi am desfacut si m.am uitat la axul cu came, trebuie sa recunosc s-a vazut putina uzura pe came, dar nu ceva exagerat, ceva fin mai exact atinsa cimentarea, ce credeti? e posibil de acolo sa fie toata problema mea?? 

-am observat ca atunci cand o las putin dupa ce o pornesc merge rotund cam o jumatate de min-1min cam asa dupa care incepe sa imi trepideze si mi.a consumat vreo 10L de motorina intr.un timp foarte scurt.

Va rog ajutati-ma cu ceva pareri! :tuktuk:

Modificat de dany_gifx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

axul cu came iese din discutie in cazul asta, adica daca are uzura foarte mica. acum intra in discutie injectoarele: incerca o-ring-uri noi +un reglaj bun. si poate se mai amelioreaza/ mai scad valorile. dar la valorile tale nu cred sa se remedieze. am intalnit cazuri cand injectoarele erau bune in parametrii sub +/-1.50 asta teoretic, dar practic adica mecanic ele erau decalibrate si nu mai pulverizau cum trebuie. avans la axa cu came ? cantitate injectata? arata-ne niste print screenuri de pe motorul tau pe campurile 1, 2, 3, 4 ,7, 13, 20, 23. ca idee. . . .mai asteapta si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc pt parere, am sa fac ceva poze si am sa le pun aici :)

mai am un prieten mecanic si el spunea ca un injector are probleme grave si ca celelalte compenseaza iar fumul alb e din cauza asta si trepidatia tot din cauza lor

Modificat de dany_gifx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin.am reparat masina.proble era la electrovalva egr care nu stiu din ce motive nu mai este etansa.am izolat-o si vad ca nu mai scoate fum si nu mai intrerupe.o sa-mi cumpar una noua.bine ca am descoperit defectul ca ma inebunise dimineata cind umpleam parcarea de fum.defectul l-am dibuit din paginile dupa acest forum.multumesc baieti.drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasa ''pe o ureche'', Ai inlaturat un efect. Probleme mai sunt. Cred ca ai membrana sparta la egr, si mai pierzi motorina in baie pe la tandem sau oring de injector. Electrovalva aia se strica daca acolo ajung vapori de ulei pe furtunul de vacuum de la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat membranele si sint ok.incerc sa schimb electrovalva sa vad daca defectul persista.mai vorbim.merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. cineva din pitesti care se pricepe la asa ceva este pe forum?  am un passat din 2000... a mers pefect pana acum o ora :)

Acum scoate fum alb si nu are putere motorul... + ca atunci cand o turez putin se aude ceva ciudat la motor....

 

Ma gandeam ca e indestructibila masina asta....dar uite ca se mai si strica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,problema cu turbina si cu fumul alb am patito,ma plimbam intr-o seara cu masina,si pe loc am turat-o pana pe la 2000 rpm sperand ca ma lasa cineva sa ma bag si eu si sa-mi vad de drum,apoi vazand ca nu ma lasa nimeni am lasat liber acceleratia,si cand sa plec cu ea am auzi un zgomot ciudat apoi nu mai tragea masina,pana acasa am mers taras cu ea si se auzea un zdranganit la motor,ajuns acasa intr-un final,a 2 a zi am desfacut capace si piese ce nu-mi permiteau sa ajung la turbina,intradevar erau palele rupte si joc mare in ax. dar masina mergea tarash,eu sa mai profit de ea si sa protejez motorul am scos din dreapta fata (sub bara) un furtun care sa nu-mi introduca in motor pilitura de la turbina,bucati de pale etc.

Dupa vreo 3-4 zile de tarat cu ea asa prin oras a cedat de tot turbina,si mia scos tot uleiul pe evacuare,n-am bagat de seama,mam dus la un magazin am luat 3 litrii de ulei cel mai ieftin sa vad daca mai pot merge,l-am bagat,am pornito(a pornit) verific joja (dupa ce opresc motorul) abia avea umpic de ulei,pe varf,ma duc la portbagaj sa iau o surubelnita tot uleiul era jos.

Am chemat platforma intre timp cu cateva zile in urma am vorbit cu un baiat din Piatra Neamt sa-mi trimita o turbina SH in aceeasi zi cum sa nimerit a venit si turbina,spre seara am fost la un prieten mecanic mi-a schimbat turbina, iar la turbina cea veche palele dinspre admisie nici nu mai erau,au ramas in admisie (nu am reusit sa scot nimic de acolo incercand cu sarma si cu un magnet,ne-am chinuit vreo 10 minute nici o sansa,si am lasa-to asa) am montata turbina SH,dupa ce am pornit F greu (inca nu am aflat cauza de ce-mi porneste greu) am pus un lighean la toba apoi am inceput sa-i dau mici turatii si am scos uleiul ramas pe teava de esapamen,apoi am dat o tura cu ea am mai lasat si pe strada ceva ulei impreuna cu un fum alb de nedescris,acum masina merge bine trage f bine (pe viitor cand o fi sa cedeze caleria de la admisie o schimb cu tot cu toba ca banuiesc ca afecteaza uleiul care a mai ramas pe esapamen.

 

Pe turbina am dat 600 lei( mia lasat-o de la un pret de 800 lei) ulei castrol 117 lei,manopera 250 lei schimbat turbina,platforma 150 lei.

Mentionez ca turbina SH are undeva la 300.000km si se comporta perfect (eu pe masina am 277.000km total).

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles unde au ramas cioburile din paletii vechi si de ce nu le-ai scos.

Cine vrei sa le scoata? Motorul pe esapament?

Cu galeria de admisie ce treaba ai? Se spala si e ca noua. La fel si cea de evacuare. Doar catalizatorul s-ar putea sa cedeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca au ulei pe ele nu se intampla nimic decat catalizatorului, cum a spus Cosmin. Dieselul merge ceas cu ulei... Dar si catalizatorul probabil ca se va mai curata la un drum lung cu viteza mare. La cat ulei vede el de la turbinele ce scapa pe la lagare...

Paletii de la turbina si restul cioburilor sunt cel mai probabil in intercooler. Nu e chiar asa de dificil de demontat, dar trebuie sa o faci, daca pleaca de acolo si ajung in motor vei lua alt motor din dezmembrari. Aduna cioburile si verifica pe turbina veche daca sunt toate. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna ziua colegi din grup, 
as avea nevoie de ajutorul celor care se pricep la motoare VAG . Am o problema cu VW Passat 1,9 TDI, motor AVF (131CP), cu 570.000 km pe bord, care scoate fum alb destul de mare, s-a pus totul pe tester si arata problema EGR dar de fapt furtunul a fost cazut (s-a repus), iar testerul dadea o eroare la Software (dupa parerea domnului de la service) si ca nu poate intra in modificari. 
- nivelul de ulei nu scade

- injectoarele au fost schimbate recent, la fel si axa cu came
- nivelul de apa/antigel nu scade

- consumul e la fel ca inainte, doar ca imi da pe bord consum mai mic, consumul real e 7,3 cat timp pe bord imi arata 6,7 .
V-ati mai intalnit cu asa ceva? Puteti sa-mi dati ceva sfaturi? Va multumesc anticipat!

 

PS: 1. nu e turbina, pana acum am schimbat de 3-4 ori turbina si stiu cum se comporta: fura ulei si se deconecteaza cateodata, la mine merge cu forta potrivita.

2. nu e de chiulasa sau tachet

3. Masina trage cum trebuie, la 1.200 km n-a scazut deloc nivelul de ulei, apa etc. 

4. Fumul miroase doar a motorina, nu si a ulei . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra  motorina in cilindri intre detonatii...nu iese la diagnoza.Problema e de la oringuri injectoare,uzura locasuri injectoare sau injectoare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se repara aceasta problema? e costisitor?

Acum s-au schimbat injectoarele, nu este exclus ceea ce mi-ai scris. 

De aia imi arata consum mai mic pe bord, dar de fapt consumul e putin mai mare?

 

 

Mi-a sosit textul cu Software, asta aparea:

1 Fault Found: 18263 - Powertrain Data Bus P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent

Modificat de boros_arpad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza verifica daca oringurile sunt ok. S-au pus noi? Cum e nivelul la ulei?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivel de ulei perfect, mereu la fel.

Posibil ca asta sa fie problema, ce a aparut pe tester:

1 Fault Found: 18263 - Powertrain Data Bus P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent

Cylinder 4 P0304 - 35-00 - Misfire Detected

 
EGR System P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Modificat de boros_arpad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus oringuri noi la montarea injectoarelor actuale?

Cylinder 4 P0304 - 35-00 - Misfire Detected = intareste contactele din mufele care intra in injectoare,verifica valorile compensatiilor

EGR System P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent = verifica daca capsula de la egr mai tine vacuum si cantitatea de vacuum care ajunge la ea

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa-l rog maine pe mecanic sa se puna pe injectorul 4, pe valori injector sa vedem daca acolo e problema.

EGR cred ca s-a rezolvat.

ramane de vazut  P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat nu ai pus oringuri noi,suruburi noi la prinderile injectoarelor si stranse la cuplu,bolturi si suruburi reglaj noi si reglate injetoarele ,ne pierdem timpul degeaba.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc f. mult, maine o sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ramane de vazut  P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent

 

nu te afecteaza cu nimic.... rezolve problemele mecanice, care le ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la acele suruburi, oringuri la injectoare scrise de colegul mai sus?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua baieti,

scuze ca nu v-am scris, cu acel fum alb am mai facut 400 km ca un service sa se ocupe de problema mea, presupun ca sfatul vostru pentru ei inseamna un castig mic , pentru care mai degraba nu se baga. In Bistrita ieri am vorbit la 5 service-uri, din care fiecare era prea ocupata ca sa ma rezolve, astazi prin recomandare m-am dus la un urmator service, unde m-au rezolvat intr-o ora.

Va multumesc enorm de mult pentru sfatul dat, care s-a dovedit a fi perfect, insa tinut in secret, ca vanzarea inectoarelor e o afacere mai buna pentru service-uri. In 2 ani am schimbat vreo 8-10 injectoare, ca sa aflu de la voi problema cea adevarata. Exact cum mi-ati scris, cu oringuri au fost probleme, la toate injectoarele, nici un oring nu a fost bun, in aceste conditii mai puteam sa schimb mii de injectoare. 

Aseara injectorul 2 mi-a dat valoare 3,2, insa dupa schimbare oringuri toate au functionat perfect.

De acum incolo recomand acest site tuturor care au probleme.

Speciale multumiri pentru domnii din Bacau si Bucuresti, care m-au ajutat enorm de mult!

Drumuri bune si fara accidente va doresc la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai revin cu o intrebare, astept ca prietenul meu sa descrie situatia, ceva de genul ca s-a schimbat distributia, dar o piesa mica sau surub lipsa i-a distrus injectoarele, o sa-mi trimita exact ceea ce i s-a intamplat, el crede ca toate 4 injectoare PD s-au stricat, dar eu dupa astea nu mai cred . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!