Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

1. armand, se prea poate sa fie deformare profesionala...

2. nu am vazut undeva sa fi spus ca bagi in Golful tau... iar acum vad ca e masina noua, model 2007, are nevoie de asa ceva? sau are vreun sens?

3. ok, nu ai nimic de castigat, dar nu pot sa iau parerea ta (evident subiectiva... si poate pe buna dreptate) drept adevar general valabil... De aceea am zis ca vreau si alte pareri :)

MAK, nu stiu daca pe tine te-a lamurit raspunsul ala de la distribuitorul zonal, dar pe mine nu... Adica: nu se da acea despagubire... sau se da, dar pana acum nu a fost cazul? Ca pana la urma tot nu a raspuns la intrebare: Se semneaza un contract in acest sens intre client si distribuitor? btw: si cum se poate dovedi care a fost cauza defectarii? :)

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si o alta parere:

Eu unu nu voi folosi niciodata produse de genul asta (gen injector cleaner, aditivi motorina, aditivi ulei, etc) pentru ca nu vreau. De ce ? Consider ca atunci cand masina o sa aiba nevoie de asa ceva mai bine o repar decat sa incerc sa fortez nota cu inventii de genul asta. Si nimeni nu poate sa-mi dovedeasca, sau mai precis sa ma convinga ca acele lucruri sunt intradevar utile 100%. Nu am zis ca fac rau! Dar nici nimeni nu ma poate convinge ca nu fac rau.

Daca e ceva care merge remediat mai bine remediez, nu aman remediere cu solutii de genul asta.

Modificat de wolfydRg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAK, nu stiu daca pe tine te-a lamurit raspunsul ala de la distribuitorul zonal, dar pe mine nu...

La asa intrebare, asa raspuns. :)

Mi-a zis ca intrebari ca asta se pun tot timpul, si mai ales de cei ce nu cumpara.

Ca si cum te-ai duce sa-ti faci Casco, si intrebi :

-Domne, eu am niscai probleme la masina, daca dau cu ea in pom imi reparati si puntea pe spate ?

Sati linistit ca te-ai prins, si stii si cum se poate dovedi, adica se infunda orificile de ungere, se depune cine stie pe unde si gripeaza motorul.

Va salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece se stie ca 90% din uzura motorului apare la pornire (...in primele momente de la..) si doar 10% din aceasta se datoreaza frecarii iar restul este produs de mediul acid datorat condensului gazelor de ardere pina la intrarea in regim, vreau sa stiu si eu daca metabondulprin compozitia sa are vreun rol in neutralizarea acestor compusi sau are doar rol in "aplatizarea" rizurilor de pe suprafetele in contct. Mie nu imi trebuie marturii ci doar un mecanism de actiune pt. ca totusi costa 150RON metabondul Gold si asta e cit un schimb de ulei pe care astfel schimbindu-l mai des ma folosesc si de proprietatile lui de detergent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAK, stai linistit ca nu am motorul praf si vroiam sa scot 20.000 de la Metobond (sau cum s-o numi producatorul) :) Chiar as fi interesat de ceva pt protejarea motorului, care are 140k km...

Pt mine raman urmatorele semne de intrebare:

1. de ce nu i se face reclama ca oricarui produs, ci numai prezentari cu usile inchise, de parca sunt prezentari de jocuri piramidale interzise...?

2. de ce nu este vizibil, la vanzare, in magazine de specialitate, de parca e marfa interzisa?

3. de ce in Europa de Vest nu il gasesti nicaieri...? nici macar ca referiri online... parca e subiect tabu

... nu sunt carcotas si nu caut nod in papura, chiar sunt interesat, dar inainte de asta trebuie sa stiu ce bag in motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu sint interesat de afacere in Bucuresti, miine ma intilnesc cu Cipos, si daca vrei mai multe detalii, putem sa ne intilnim, in Bucuresti.

Acum am vorbit cu distribuitorul zonal ( Oltenia ) si a zis ca poate sa vina in Bucuresti cu aparatul respectiv, numai sa fie citeva persoane interesate de calitatea Metabond, adica sa aiba cui sa vorbeasca si tot odata sa si arate ce trebuie.

Atunci, se pot pune intrebari de tot felul, si se poate primi raspunsuri pe masura.

Tot ce trebuie este un loc unde sa se poata desfasura activitatea si o priza. :)

Modificat de MAK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, unul, sunt interesat, da' sa stiu cat mai din timp, ca e greu cu programu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat legatura cu unul dintre colaboratorii Metabond (asa cum am fost sfatuit in urma e-mail-ului trimis la ei).

Se numeste Galut Silviu. O sa ne intalnim in seara aceasta, o sa incerc, daca ajung la timp, sa asist si la o prezentare, iar daca nu o sa cumpar, oricum, un flacon de Megasel. O sa va tin la curent despre comportarea masinii si despre cum evolueaza lucrurile. Daca totul e OK si daca omul e de acord o sa postez si numarul sau de mobil, pentru ca cei interesati sa poata lua legatura si sa-si achizitioneze ceea ce doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc aditiv METABOND pentru motorina de cateva luni si pot spune ca motorul se comporta ok - acum cateva luni aveam un zgomot de injectoare la rece care acum nu mai exista. In rest motorul trage ok dar mergea bine si inainte asa ca tot ce pot spune este ca, pentru mine, aditivul respectiv si-a meritat banii (redus zgomotul injectoarelor la rece). Saptamana viitoare plec la munte si vom vedea cum se comporta la temperaturi scazute/conditii mai dure de lucru.

Am fost la o demonstratie METABOND si pare destul de convingatoare. Este vorba de efectele pe care le are un ulei aditivat asupra unui aparat simplu de masurare a frecarii. Nu e rocket-science dar pe mine m-a convins ca sa il folosesc la urmatorul schimb de ulei. Cum stiu destul de bine "parametrii" in care imi functioneaza masina acum cred ca imi va fi usor sa apreciez evetualele imbunatatiri in functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iara intreb dar vad ca nu se raspunde: se stie ca NU frecarea directa este cauza uzurii motorului (contribuie doar cu 10% celelalte 90% sunt date de uzura chimica) - deci Metabondul are sau nu de-a face cu neutralizarea acizilor dezvoltati din ardere pt ca daca nu are nu prea merita la nimik, ar fi doar ca un DuraLube ce imbunatateste coeficientul de frecare dar NU intervine acolo unde e buba cea mare (ca doar majoritatea dintre noi nu avem de gind de a testa mersul motorului fara ulei :hainoroc: singura situatie in care s-ar face folositor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura intre segmenti si cilindri nu cred ca e de natura chimica si nu reprezinta numai 10%. La fel si uzura cuzinetilor tot de frecare. Deci se aduna, nu stiu de unde iese 90% uzura chimica. Factorii chimici accentueaza uzura, dar cea mai mare uzura provine din frecari.

Si daca aditivul se depune pe toate suprafetele metalice din motor in mod normal ar trebui sa protejeze si fata de factorii chimici.

Problema este la ce factori chimici rezista, la ce temperaturi, forte, presiuni si cat timp.

Temperatura in camera de ardere poate ajunge pana la 2400 grade Celsius, presiunea la 140 bari. Primul segment de compresie este impins cu o forta imensa pe peretii cilindrului in momentul exploziei. Intrebarea care apare este ce protectie ofera aditivul in fata acestor factori pentru ca testul prezentat de cei care fac reclama nu prea simuleaza multi din acesti factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am bagat Megasel in seara asta (si am alimentat si de la Rompetrol cu efix).

Nu am mers decat vreo 12 km si aia prin oras, asa ca, deocamdata, e destul de greu sa trag vreo concluzie sau sa simt ceva. Parca se simte ca merge mai rotund motorul, parca e un pic mai silentios, dar nu stiu daca e doar o parere subiectiva sau chiar asa e. Probabil ca dupa mai multe alimentari si un tratament mai indelungat ar trebui sa ma lamuresc mai bine.

Oricum domnul Galut Silviu a fost foarte amabil si comunicativ. A fost de acord sa-i postez numarul aici. Acesta este 0721.215.900. Daca vreti sa cumparati produse Metabond il puteti contacta cu incredere.

Astept pana prin martie cand o sa fac schimbul de ulei. Daca in urma folosirii Megasel-ului si in urma datelor si informatiilor aflate in acest timp sunt multumit, o sa incerc si un tratament cu Metabond C.

Va tin la curent cu modul in care evolueaza lucrurile, avand rugamintea ca si colegii care au mai folosit produse Metabond sa faca la fel.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..vad a ai totusi masina masina noua..

la ce te astepti in plus ?

nu crezi ca este totusi prematur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, m-am gandit si eu la acest lucru si chiar am vrut sa-l specific, da' am uitat (sunt f.f. obosit, am avut o zi incarcata). Masina fiind noua oricum merge foarte bine, asa ca nu am putut observa nici o reactie spectaculoasa. Dar de aceea am zis ca o sa astept pana in martie cand o sa fac schimbul de ulei. Pana atunci, cu 13-14.000 km facuti si trecand peste o iarna, o sa pot aprecia mai bine daca Metabondul a avut vreun efect sau nu (sau daca efectul a fost pozitiv sau nu). Si tot de aceea am rugat pe colegii care au mai folosit sa ne impartaseasca impresiile lor. Ar fi interesant de vazut in timp evolutia unei masini noi tratate cu Metabond (si eu o sa o folosesc pe a mea in acest scop) si a uneia mai vechi. De aceea toti cei care au o experienta cat de cat cu aceasta gama de produse ar trebui sa posteze aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ca sfat i-mi permit sa-ti spun ca in cazul unei

eventuale nefericite defectiuni la motor sa nu sfecifici

acest amanunt celor din service..

exista sansa sa se prevaleze de acest argument si sa-ti

refuze garantia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca nu specific nimic, ca nu-s chiar asa de tampit (sa inteleg ca din posturile mele reiese asa ceva :)) )

Dar, ca o prima observatie, am impresia ca mi-a scazut consumul. De ce zic: astazi am facut, intr-un trafic infernal, absolut infect, drumul de la Spitalul Fundeni la Sala Palatului. De la Fundeni pana la Obor, 4,4 km in 1 ora si vreo 10 minute, consum 10,2. Pana la Sala Palatului, 9 km in total, in 1 ora si 25 minute, consum 9,8. In mod normal la traficul pe care l-am prins se ducea pe la 12 consumul. Asa ca, eu stiu, poate ca e are si Metabondu' vreun efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul il faci per ... rezervor ... nu pe 4-5 km

asta ca sa fim mai ... corecti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, eu m-am uitat numai la ce a afisat calculatorul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi nimeni , distribuitor sau whatever, nu vrea sa lamureasca mecanismul de actiune/protectie al metabondului? Repet , tratamentul pt ulei face cam cit un schimb de ulei asa ca vreau sa vad ceva avantaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagi metabond o sa schimbi uleiul la dublul intervalului recomandat, deci te costa mai putin :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mizeriile care ajung in motoare prin tarisoara noastra minunata chestia cu schimbatul uleiului la dublul perioadei recomande cam iese din discutie. Asta chiar suna ca un gest criminal pentru motorul tau.

In rest daca ar reduce consumul si zgomotul, eventual pentru o functionare mai "lina" la viteze mari, forje pe autostrada cred ca si-ar face banii. Acum motorul meu rage sa trezeasca un cartier la 160Km/ora. Prin oras e destul de cuminte sub 3000 turatii. Oricum mai am destul pana la urmatorul schimb de ulei asa ca va las pe voi sa mai povestiti cum este.

Modificat de Golfer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci ca si mine un aditiv pentru carburant, sa vezi cum se simte motorul tau, pana sa folosesti tratamentul de motor? Sunt foarte multi cei care sunt multumiti de efectele sale. Chiar si eu, cu toate ca nu am decat doua zile si vreo 60-70 km facuti de cand am folosit, parca mi se pare ca motorul e un pic mai silentios, parca merge un pic mai rotund, iar la consum parca stau un pic mai bine. Oricum, cu siguranta nu simt nici un efect negativ. E greu sa ma pronunt acum, pentru ca masina e noua si mergea si inainte foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagi metabond o sa schimbi uleiul la dublul intervalului recomandat, deci te costa mai putin :hainoroc:.

nu am marit niciodata intervalul de schimb al uleiului,nici nu recomand acest lucru,

este singurul punct cu care nu sunt de acord la folosirea tratamentului, deoarece la noi in RO motorul este prea "atacat" de praf si prea solicitat in trafic ca sa maresti intervalul chiar cu tratament.

recomand chiar schimbarea cu 1000-1500 km inainte de termen daca km au fost parcursi in cea mai mare parte numai in oras !

@Reed

da, contine si detergenti care contribuie la curatarea motorului si la mentinerea unui ph neutru in interiorul motorului, ceea ce se concretizeaza prin mentinerea uleiului in parametrii initiali de lucru mai mult timp.

de aceea "recomanda" dublarea duratei de folosire a uleiului, dar eu nu sunt de acord, la noi in RO.

daca reduce "putin" (0.0001%) frecarea, rezulta ca motorul va functiona la un regim termic mai "normal"cand va fi suprasolicitat, iar uleiul i-si va face treaba mai bine si la o temperatura mai scazuta, deci va pastra parametri normali de lucru o perioada de timp mai lunga.(nu se va "arde") !

eu am constatat practic pe transfagarasan ca motorul nu se mai incinge la solicitari de lunga durata, dupa ce am folosit tratamentul.

ca reduce frecarea si ajuta 40-50% cum zic ei nu cred nici eu,dar eu consider ca ajuta macar10-15%

optiunea este numai si numai a ta sa te lamuresti si sa vezi daca folosesti sau nu :D

este numai parerea mea !!!

eu nu fac reclama, eu doresc doar sa va impartasesc experienta mea cu acest produs !

bafta tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!