Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Revin cu un update.

 

Eu am folosit metabond eco

 

pe un passat din 2000 motor 1,9 tdi atj.

 

Sunt foarte foarte multumit.

 

Motorul se simte ca are mai multa putere...

 

La detalii mecanice si ce va urma nu ma pricep, dar pentru moment sunt foarte multumit.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metabond Megasel Plus - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megasel%20Plus%202015.pdf

Metabond Meganele Plus - certificat TUV http://www.metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megalene%20Plus%202015.pdf

Metabond Eco - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20ECO%202015.pdf

 

Metabond LLX 5w30 nu este fabricat de Metabond ci de TOTAL LUBRIFIANTS. De fapt cam toate uleiurile lor sunt facute de TOTAL LUBRIFIANTS.

 

Megasel, megalene si eco sunt produse de  Metabond Magyarország Kft. 9030 GYŐR, Csonkaér út 5.

 

Atat Amsoil cat si Redline folosesc 2-etilhexil-nitrat si 2-etilhexanol pentru cetan boost. Orice aditiv de calitate atat keropurul din Rompetrol cat si aditivii din Mol Evo sau OMW maxx motion contin cel putin unul din cei 2 compusi din megasel pentru cetan boost.

 

Avem asa :

 

2-ETHYL HEXYL NITRATE

 

SYNONYMS

Nitric acid, 2-ethylhexyl ester (CAS Name) 3-Nitroxymethyl-heptane (IUPAC Name)

 

USES

Cetane improver (Fuel additive)

 

ASPECT

Colourless clear liquid. Pungent, fatty, fruity ester odour.

 

Si mai avem 2 etilhexanol

Almost all 2-ethylhexanol is converted into the diesters bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP), a plasticizer. Because it is a fatty alcohol, its esters tend to have emollient properties. For example, the sunscreen octocrylene contains a 2-ethylhexyl ester for this purpose.

It is also commonly used as a low volatility solvent. 2-Ethylhexanol can also be used as an octane booster when reacted with nitric acid.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. certificarea TUV la orice produs nu se refera la aplicabilitatea lui ( este certificare de fabricatie adica indeplineste caietul de sarcini a proiectantului , indeplineste cerinte de siguranta , cerinte de mediu , cerinte de prezentare etc ) 

 

certificarea de aplicabilitate o dau altii de ex. in cazul frecarii institute de tribologie care la randul lor sun certificate daca sunt germane de TUV . un mercedes clasa C daca are certificare TUV asta nu inseamna ca merge prin apa de un metru ( asta o arata cei care testeaza masina daca poate sau nu  ) 

 

repet in dosar 221/119/2011 - covasna termen 20.03.2012 " raport expertiza tehnica " nr. 176/2012 la pag 8 specialit expertize tehnice Dumitrache Eugen se arata ca acesti aditivi pot fi numiti aditivi de inrautatire a arderii ( exista raportul e simplu de gasit ) 

 

am folosit aditivi metabond si mult dar acolo unde se pot folosii si constata efecul imediat ca  in cazul sprayului folosit pe scule - caz particular pe burghie din otel rapid efectul a fost zero - masina unealta a fost masina de gaurit in coordonate ( aparate folosite - comparator si intrument de masurare a fortei de apasare ) factura emisa la livrare apoi factura emisa de retur  la produse la cateva fabrici . Punct 

In fabrici pe masini de coordonate nu lucreaza ageamii ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, ma apropii de "revizie " am inteles ca Metabond Gold nu se mai fabrica si nu prea se mai gaseste , Metabond Eco il inlocuieste , desi este mai ieftin ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar metabond eco

 

am folosit.

 

Foarte multumit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil multi nu stiu dar in America s-au intenta procese contra acestor aditivi minune pe motiv ca nu aduc absolut nicio imbunatatire la motor. Decat sa dati bani pe porcarii mai bine schimbati uleiul de 2 ori pe an sau la 5-7000 de km.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Dupa 3 ani , in care am incercat toate variantele de ulei , de la 0w30 5w30 0w40 5w40 , toate marcile si nu am scapat deloc de consumul ulei (passat 2.0 FSI , BLR) , am pus Metabond old spezial cu ulei Motul 5w40 , vw502/505 si dupa 3000 km facuti in 2 zile , regim autostrada , motor turat , etc, am rasuflat usurat deoarece uleiul era asa cum l-am pus la revizie!!!

Mentionez ca am facut si compresia motor si a iesit foarte bine . 

De obicei la drumul asta imi lua 1-1.5 litri ulei!!!

Sper sa tina si sa scap de consumul ulei.

in trecut am incercat Duralube dar fara rezultate. 

Mentionez ca , acest consum de ulei a inceput pe la 90000 km , atunci cand nu am mai gasit ulei Castrol special pt motoarele FSI. Consumul de ulei (la masina mea) este doar atunci cand se merge in regim turat (autostrada etc, peste 3000 ture ) si nu in oras la regim normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am folosit metabond gold pe masina , nu am observat nimic special , acelasi consum, putere , cuplu ..........concluzie -150 lei aruncati pe geam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 7/26/2017 at 11:06 AM, vwpas said:

 

Mentionez ca , acest consum de ulei a inceput pe la 90000 km , atunci cand nu am mai gasit ulei Castrol special pt motoarele FSI. Consumul de ulei (la masina mea) este doar atunci cand se merge in regim turat (autostrada etc, peste 3000 ture ) si nu in oras la regim normal.

 

ce castrol era acela? sigur nu e doar de la ulei? sau poate ai mers altfel, turat e de la 4500rpm in sus.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_trans2000

Eu am un camion MAN. Folosesc Metabond Truck de ceva timp si sunt multumit de el.

 

Ultima data am bagat si ulei de la ei. Deocamdata este ok. O sa scriu un feedback la urmatorul schimb.

 

 

 

 

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.09.2017 at 1:28 AM, jag said:

ce castrol era acela? sigur nu e doar de la ulei? sau poate ai mers altfel, turat e de la 4500rpm in sus.

Era ulei Castrol FUR FSI . 5w30. Am găsit in Germania , la preț de ...58 euro litrul , la o benzinărie. Cu uleiul asta Fur Fsi am mers in toate felurile fara probleme. Daca la 3000 ture are 120km ora, clar am mers si cu o turație mare pt 170-180 km ora, dar repet nu a avut nici o problema.

On 26.07.2017 at 1:06 PM, vwpas said:

Salut

Dupa 3 ani , in care am incercat toate variantele de ulei , de la 0w30 5w30 0w40 5w40 , toate marcile si nu am scapat deloc de consumul ulei (passat 2.0 FSI , BLR) , am pus Metabond old spezial cu ulei Motul 5w40 , vw502/505 si dupa 3000 km facuti in 2 zile , regim autostrada , motor turat , etc, am rasuflat usurat deoarece uleiul era asa cum l-am pus la revizie!!!

Mentionez ca am facut si compresia motor si a iesit foarte bine . 

De obicei la drumul asta imi lua 1-1.5 litri ulei!!!

Sper sa tina si sa scap de consumul ulei.

in trecut am incercat Duralube dar fara rezultate. 

Mentionez ca , acest consum de ulei a inceput pe la 90000 km , atunci cand nu am mai gasit ulei Castrol special pt motoarele FSI. Consumul de ulei (la masina mea) este doar atunci cand se merge in regim turat (autostrada etc, peste 3000 ture ) si nu in oras la regim normal.

Revin cu update. După 8000 km consum ulei 700 ml. Cred ca Metabondul este ok in max 7000 km apoi nu mai are efect. Nu stiu daca de la metabond sau de la benzină dar la 5000 km egr eroare (p0403 citita cu o mufa OBD) . benzina am alimentat la ieșire din tara, pe autostrada, după Arad....aveau doar 95. Eroarea a apărut după vreo 850 km la repornire. Personal cred ca Metabond ajuta la reducerea pana la zero a consumului ulei, daca nu sunt alte probleme tehnice, dar nu tine 15000 km pana la următorul schimb. Eu schimb uleiul o data pe an (6000-10000km), deci consider ca mi-ar fi de folos. Ca si cost insa este la fel. Ori plătesc 150 metabond ori cumpăr 4 litri ulei...the same! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am poza. Nu se mai găsește de 5-6 ani la noi in tara. Este la fel ca orice castrole dar scrie FUR FSI.

O curiozitate. Același model de mașină, in Grecia folosește 10w60!!! Am căutat in 2012 ulei sa completez si la 4-5 benzinării toți mi-au arătat recomandarea 10w60 , fiind mirați ca eu ceream 5w30! 

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului si se sanctioneaza.

Multumesc pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna ziua,

Vreau sa va povestesc in cateve cuvinte experienta mea cu Metabond Old Spezial.

VW Polo 2002, 9n, 47c, scotea fum muuult.Parerile mecanicilor segmentare ( desi compresia era buna ).Au zis pana la urma scaune, pupape.Total cost 4.000lei.

Am auzit de acest metabond.Eu am vrut doar sa vand masina, nu mai voiam sa o pastrez, deci nu justificam cheltuiala.

Am pus un tub intreg , dupa indicatiile de pe tub.

Rezultatul a fost incredibil.S-a estom pat cam 80% din fum, daca nu mai mult.Cine are astfel de problema ..............recomand Metabond Old.

Am putut sa vand masina.

O zi buna tuturor !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e soluție de samsar colorat... Sunt "marmelade" mai ieftine cu același efect. 

Sper ca următoarea mașină a ta sa fie tratată tot cu Metabond... 

Am amic care a pățit din astea... După ce a făcut o revizie ca la mașină proaspăt cumpărată cu distributie, ulei sintetic, filtre etc, a ajuns sa o și segmenteze... I-a plecat uleiul din baie în 200km...

Gasca nu se uita în spate la ce fum/ulei lasă după el... 

Îți urez experiențe plăcute cu Metabond, Duralube etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, lolteanu said:

Buna ziua,

Vreau sa va povestesc in cateve cuvinte experienta mea cu Metabond Old Spezial.

VW Polo 2002, 9n, 47c, scotea fum muuult.Parerile mecanicilor segmentare ( desi compresia era buna ).Au zis pana la urma scaune, pupape.Total cost 4.000lei.

Am auzit de acest metabond.Eu am vrut doar sa vand masina, nu mai voiam sa o pastrez, deci nu justificam cheltuiala.

Am pus un tub intreg , dupa indicatiile de pe tub.

Rezultatul a fost incredibil.S-a estom pat cam 80% din fum, daca nu mai mult.Cine are astfel de problema ..............recomand Metabond Old.

Am putut sa vand masina.

O zi buna tuturor !

 

 

Speram sa zici .... 

Am gasit la un prieten o masina .... cam varza cu motorul ... scoatea fum de ziceai ca e basculanta RO-MAN din 85.

Mi s-a facut mila de el ... i-am dat bani pe ea ... dublu de cat cerea. Am pus un Metabond in ea si acum ...  merge acum extraordinar.... sunt super multumit de achizitia facuta.

Care mai aveti masini din asta la 400.000 km ... 

Asa sa iti ajute Dumnezeu si tie .... sa dai peste un Metabond .... in viitorul motor ... 

Te gasim pe forumul de reparatii motoare.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Un prieten care folosea Metabond pe un D4D de la Toyo de la 100000 km (acum a depasit 300K si motorul este incredibil dpdv consum, noxe si pornire iarna) mi-a recomandat metabond pt motorul meu Audi CAHA care manca ulei - am vazut ca toate CAHA se comportau la fel.

Am sunat la firma care vindea Metabond si mi-au furnizat un Gold pt motoare putin uzate - se pare ca le diferentiaza pt diferite trepte de uzura. Le-am zis ca doar vreau sa reduc putin consumul de ulei...

CAHA in cauza avea 98000 KM la momentul adaugarii Metabong Gold - acum, dupa 8000 km parcursi inca nu am alerta in bord de completare.Inainte la fiecare 4000-4500 km trebuia sa adaug 250 ml de ulei sau chiar mai mult: depindea de ce drumuri faceam cu masina.

La service mi-au recomandat sa nu bag mai intai solutia de curatare - doar sa schimb uleiul si sa bag Metabondul cand plec la un drum mai lung. Spuneau ca risc sa misc anumite depuneri vechi dupa ce schimb ulei si filtru. Am respectat sfatul lor:  am adaugat Metabond la primul drum lung iar solutia de curatare nu a fost bagata in motor inainte de schimb ulei.. 

Sper sa ajute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!