Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

vanduu,corect.Dar daca spui ca nu se mai gaseste...ramane varianta cu 6-9ml la 10l.

Moog, nu poti sa zici ca e vorba de placebo cand am spus ca nu mai scoate fum mult la o accelerare brusca(este ceva vizibil) si nici nu vreau sa se creada ca incerc sa conving pe cineva sa foloseasca metabond.Fiecare baga ce vrea in masina lui.

Nu inteleg de ce esti impotriva folosirii acestor produse si cum poti sa-ti dai o parere despre ele, odata ce nu le folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Almamet, asa este, acum este valabil doar : 6-9 ml la 10 litri combustibil.

Ai grija, ai intrat pe teren minat, cei care sunt din start cu NU in brate, poti sa le faci si teste , sa le demonstrezi, sau orice altceva si tot nu cred. Oricum nimeni nu obliga pe nimeni. Revin si mai scriu  odata ca nu am auzit pe nimeni care sa fi folosit Metabond si sa aiba ceva rau de zis mai mult decat ca nu a vazut nici macar o imbunatatire (in afara de dan nano-el e primul). Toti care sar impotriva si cauta aproape la propriu nod in papura NU au folosit, dar stiu ei ca sunt produse rele. Daca citesti cateva pagini in spate se poate vedea cum la fiecare argument se gasea un contraargument, asa o mai ducem inca cativa ani si vom ajunge la stadiul in care se va pune intrebarea: "Si...operatorul care a supravegheat umplerea recipientilor cu Metabond, de ce avea ciorapii murdari?...Ce produs mai e si asta Metabond?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vanduu, eu iti recomand ca pe viitor sa incerci sa nu mai "sari calu'" iar posturile sa fie bazate pe argumente nu pe opinii subiective si ironii ieftine.

Este doar o recomandare si trateaz-o ca atare.

Nu astept reply la acest post.

Multumesc.

PS: @ all, aveti in vedere ca acest topic este printre topicele supravegheate cu atentie de catre echipa administrativa datorita posibilelor posturi si contre generatoare de flame-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Almanet: eu ziceam de observatiile tale, apropo de zgomot si urcat mai usor in ture. Aia cu scosul fumului poate fi adevarata...DAR incearca o perioada sa nu mai folosesti Metabond si vezi daca se mentine observatia...

Samsarii vechi folosesc tot felul de "aditivi", masina nu mai bate, nu scoate fum, zici ca e noua...surpriza vine cand schimbi uleiul...

 

Dar nu asta ma intriga pe mine, ci restul: 

-mareste puterea

-mareste viteza maxima

-consum mai mic cu 5-15%

-unge chiulasacarburatorul și sistemele de injecție

-înnobilează suprafeţele metalice

-se depozitează se fixează şi în parte se lipesc prin ardere

 

sub acţiunea presiunii şi temperaturii, intră în reacţie chimică cu metalele un „ecran protector”.
 
 
Aveti curiozitatea si cautati mai multe despre "particulele policeramice" ... cu exceptia site-urilor cu reclama la Metabond nu veti gasi nimic...
Ceramica in general este foarte dura si rezistenta la temperatura de ordinul sutelor de grade...cum se lipeste prin ardere de suprafetele metalice ? Presiunea si temperatura e mica in motor pt ca o ceramica sa reactioneze in vreun fel...
Bagi un aditiv in combustibil si iti unge sistemele de injectie ? Ce unge, conductele ? Partile in miscare care necesita ungere nu intra in contact cu combustibilul...
Folosesti aditivi si maresti viteza maxima ?
Micsoreaza consumul ? Ca sa fiu rau, daca folosesti Metabond, magneti de pus pe conducte si pastile pt combustibil ajungi sa te trezesti dimineata cu rezervorul plin ? :)
 
Eu cred ca am pus niste intrebari pertinente care cer niste raspunsuri tehnice bazate pe stiinta nu vodoo...
Am cautat pe site-ul lor o expertiza tehnica etc , ceva sa ateste calitatea "exceptionala" a acestor produse...si gasesc expertiza tehnica din care reiese ca produsele nu sant combustibil !!!
Citi dintre voi ati avut curiozitatea sa cititi :Raport de expertiza pentru Megalene si Megasel ?

 

Eu nu am zis ca produsele sant rele, nocive, dar nu s-a demonstrat in vreun fel stiintific /tehnic ca ele sant "exceptionale" , "innobilatoare" si ca isi merita reclama...

Cititi de curiozitate prezentarea de marketing...nu se bazeaza pe o prezentare tehnica, studii stiintifice, atestari etc...ci pe "prostirea" potentialului client...

Eu incerc sa inchei discutia aici...nu vreau sa starnesc o polemica ridicola bazata pe prospecte, ci pe argumente sustinute tehnic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de testul buclucas cu rola, nu au inventat ei apa calda, au preluat de la altii:

 

Mega Power lubricants:
YouTube - Can your lube do this???

http://www.youtube.com/watch?v=GXRZAYli53c


Royal Purple Synthetic:
YouTube - Royal Purple Synthetic Oil Explained V8TV

Amsoil?:YouTube - The Worlds 1st Ultra Synthetic Motor Oil 



Protecta (nu te duce cu gândul la "Masculan", "Entran", etc.?biggrin.gif) :
YouTube - Friction Master ( www.frictionmaster.ca )
YouTube - Friction Master

 

DuraLube:
YouTube - DuraLube.com

Bitron:
YouTube - Amazing Product Demonstration

Double UP (turceşte):
YouTube - Double UP Timken test

 

PP2000 Engine Protector - Extreme Timken Test:
zB30jDuD1hA

Pro-ma Oil Additive 3 min Demo:
YouTube - Pro-ma Oil Additive 3 min Demo

PS23 Timken Test
YouTube - PS23 Timken Test
 

 

Ulei Havoline, Ethos, Slick 50, Lucas Oil Treatment, STP Oil Treatment, Royal Purple Synthetic, Mottor Latte (smile.gif) Metal Conditioner:
YouTube - Timken-style bearing lubricity test


TEST TIMKEN BELESTA ALLIATECH:
YouTube - TEST TIMKEN BELESTA ALLIATECH

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qq4vSruqeTQ&feature=related

 

Daca e sa ne luam dupa testul cu PS23 ala reduce frecarea cu 90% ...nu aduce nimeni in Romania ?

Link-urile de mai sus au fost postate de un "necredincios" ca si mine pe alt forum...

Cred ca se gasesc mult mai multe...facand reclama la o carutza de produse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si eu aici pentru ca am vazut titlul acestui topic=METABOND-A FOLOSIT/FOLOSESTE CINEVA=

Cine foloseste si este multumit,foloseste in continuare si cine a folosit si nu a fost multumit, nu mai foloseste.Foarte simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un tratament al uleiului la un , atentie, TRACTOR, pot folosi Metabond? Daca da, de care? (E o intrebare "pe bune", nu la misto ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristobob : Poti folosi tratament  si la tractor, insa "de care?" depinde de gradul de uzura al motorului. Poti folosi ECO pentru un motor nou, GOLD pentru unul care are ceva ore de functionare si OLD SPEZIAL pentru un motor vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc.

Daca e asa, sa dau detalii: tractor Hanomag din 1966, deci are cateva ore de functionare, motor la care s-a facut rk; cu toate acesteas pornirea este destul de greoaie si mi se pare ca se incinge destul de repede.

Deci banuiesc ca trebuie OLD SPEZIAL .Sau GOLD (pentru ca motorul a fost reparat)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ii trebuie tratament, ci o reparatie conform manualului....   Niciun tratament nu amelioreaza simptome de cuzineti stransi prea tare sau segmenti la cote mari in cilindrii cu uzura mica.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

vanduu. la vremea aceea cu testele nu pe mine m-au costat  ci pe LABORATORUL  Wiesmann din Israel . pe mine m-a costat doar trimiterea lor acolo .

erau si ei curiosi ce face .

sa apelez la asigurarea de 22000 euro ce gluma . asta trebuia sa o faca Scania repr . Bacau care a avut probleme cu un cap tractor aproape nou si in garantie ( bataie la tacheti )(DAR UNDE PE CINE DA IN JUDECATA DACA NU EXISTA UN PRODUCATOR AR FI O CAUTARE EXTREM DE COSTISITOARE SI FARA EFECT ) 

 

am si acum date de la Wiesmann Institute of Science din Israel  in care se arata ca este bun pentru otel ( atentie OTEL ) adica durifica suprafata lui dar la o temperatura de peste 150 grade si presiune mare DAR IN SCHIMB este TOXIC  ( este un produs toxic ) si puternic coroziv pentru neferoase !!!!

 

INCA O DATA ULEIUL IL NEUTRALIZEAZA DAR EL APOI DEVINE PUTERNIC OXIDAT . NU TREBUIE SA FII CHIMIST CI DOAR SA TE INTERESEZI DE FISA TEHNICA SI APOI SA INTREBI PE CINEVA CUNOSCATOR !!! E ASA DE GREU ? SAU SA MERGI LA O BIBLIOTECA SA STUDIEZI DACA NU AI PE CINE INTREBA

 

REPET DECI CINE IL FABRICA ? UNDE ? TUV NU DA CERTIFICAREA DE EFECT ASUPRA MOTORULUI

 

ASTEPT SA VAD DACA AI MACAR O VORBA DESPRE ELE DE LA CINEVA CU AUTORITATE IN DOMENIUL AUTO ( rea sau buna nu conteaza !)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
@ cristobob : OLD SPEZIAL recomand, insa tine cont ca  produsul nu repara defectiuni mecanice. Deci daca problemele sunt datorate unor defectiuni mecanice, nu vor putea fi rezolvate de Metabond!

 

@ dan nano: Nu trebuie sa cauti producatorul ci importatorul pentru a da in judecata.

Cam la ce persoane cu autoritate in domeniul auto te referi? - Si, daca de la o persoana pe care tu o consideri cu autoritate in domeniul auto, ti-as spune ca am vorbe (bune sau rele, cum zici tu), m-ai crede? (Intrebarea a doua e retorica, asa ca nu astept raspuns)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand zicea cineva se referea la o entitate juridica cu autoritate in zona auto/lubrefianti etc,  nu nea Gica de la scularie...

Daca ati prezenta macar o analiza/expertiza autorizata ar fi o treaba...

Pana una alta ar trebui sa va credem pe cuvant...

Sa cumparam un produs importat de un SRL dintr-o comuna din Covasna, cu asociat unic, raspundere limitata...

Aia cu procesul contra importatorului banui ca realizezi ca in Romania e de domeniul SF-ului...

Ai nostri nu sant in stare sa faca/nu au bani expertiza tehnica la un banal accident de strada cu victima, si vrei sa faca analize/expertize costisitoare pt ca a pocnit motorul unuia ?

Revenind , o expertiza ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu impresii despre uleiul Metabond 5w40 si metabond Gold. Motorul nu mi se pare deloc mai silentios. Este la fel. De tras, nici vba ca trage mai bine, totul a ramas ca inainte. Asadar, pentru mine este un mit toata treaba cu imbunatatirea performantelor, reducerea zgomotului, etc. Astept sa vedem cum sta la capitolul mentinerea vascozitatii. Deocamdata am doar 6000km de la efectuarea reviziei, va anunt pe la 10-12mii. De regula atunci aparea nevoia de mici completari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am cumparat uleiul 5w40 comercializat de Metabond si tratamentul de motor Metabond ECO. Inca n-am avut timp sa merg sa fac schimbul si nici n-a fost graba ca am doar 5000km parcursi cu uleiul actual. In cazul meu masina este mai uzata an 2001 benzinara, peste 150mii km si mecanicul mi-a recomandat un aditiv (tratament) pentru tacheti. Putere in plus nu are cum sa se vada pentru ca din cate am citit, ar creste puterea cu aproximativ 5% dar nu scrie nicaieri exact care tratament, sau folosite toate impreuna. Plus de asta 5 cai in plus la o masina de 101 cai este egal cu zero, mai ales la mine unde cuplu maxim este pe la 4600rpm.

 

Singurul beneficiu la care ma astept ar fi o ungere mai buna si pastrarea vascozitatii uleiului mai mult timp. Adica sa zicem ca o sa fac schimbul la 1 an jumatate in loc de 1 an. Apoi in functie de uzura motorului si gradul de antifonare reducerea zgomotului va fi sau nu vizibila. La mine probabil ca da, de indata ce tachetii nu mai sunt ca si noi.

 

Cat despre cei care tot o dau cu "Producatorul nu recomanda ..." haideti sa nu fim snobi. Producatorul nu recomanda nici sa schimbi tu uleiul sau sa repari masina la gogu din cartier sau la niciun alt service decat la reprezentanta. Daca toti ar merge numa pe ce recomanda producatorul, 50% din masinile de pe strazi ar disparea ca lumea nu ar mai avea bani sa le intretina. Apoi cea mai tare faza a fost cu un domn aici pe forum care a si recunoscut ca avea motorul varza, iar dupa ce a pus Metabond, si s-a stricat de tot. Oare ce mai putea strica la un motor terminat?

 

Nimeni nu pune Metabond de dragu de a da niste bani in plus ci de cele mai multe ori ca masina nu merge cum trebuie. De asemenea stim cu totii ca benzina de la noi nu se compara cu benzina din Germania si nici uleiurile ce se vand la noi si sunt produse in Turcia nu se compara cu uleiul facut in Germania. Cu siguranta pe lista cu "Producatorul nu recomanda..." ar trebui sa scrie sa nu alimentati cu combustibil din Romania.

 

Cum este si normal daca masina este noua si merge perfect ce efecte poti sa vezi? Ori daca motorul este complet terminat, ce poate sa-i mai faca? Insa de cele mai multe ori unde apar probleme mici/medii de uzura, efectul se poate vedea.

 

Nu sunt mecanic, dar de atatia ani fiind peste 10.000 colaboratori Metabond, printre care si statii peco, magazine de piese, daca un produs este cu probleme nu distruge numai 1-2 motoare din sute de mii de motoare in care s-a folosit metabond. Daca am vorbi de un produs naturist acolo poti sa zici ca sunt unii care pot avea alergie la anumiti ingredienti, spre exemplu polen. Dar aici vorbim de motoare, nu se poate ca 2-3 motoare sa sughita si celalalte sa fie ok.

Modificat de iulian1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinuta mea consuma ulei intr-o veselie :( brusc m-am trezit cu joja la minim . am facut schimbul de ulei .. prin oras nu se observa sa consume , insa la un drum ceva mai lung ..220 de km , mi-a mancat cam 300 ml de ulei . din ce am citit mai sus metabont-ul asta ar reduce si consumul de ulei . merita sa pun , s-a confruntat cineva cu asemenea situatie ? sau ma pregatesc de o minunata segmentare ?  :(  :(  :(  :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cite zici e loc de segmentare...daca crezi in duhul apelor, Mos Craciun , poti sa incerci si miracole...

Ideea e ca devii dependent de ulei/aditiv...asta in cazul fericit ca uleiul e destul de gros sa nu-l pape...

Daca bagi 5W incearca cu 10W...cu full-sinteticul mi-am luat-o eu... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin si eu cu impresii despre Metabond.

Asa cum am mai postat, am pus ulei LM Diesel Synthoil 5W40 si Metabond Gold (200 ml) in decembrie 2013, ,,amestec” pe care l am avut in motor pana la sfarsitul lunii august 2014, cand l am schimbat la 11000 km. (am pus acelasi ulei LM, dar fara Metabond)

Aspecte constatate:

-consumul de ulei a fost de aprox. 100 ml in 11000 km (anterior am avut consum de ulei aprox. 600 ml/7000 km cu Castrol Magnatec 10w40 si 400 ml/12000 km cu Mobil 1 High Mileage 10w40);

-consum de combustibil - nu am remarcat vreo diferenta; au fost mici variatii care se explica prin stilul de condus;

-motorul era mai silentios in amestec cu Metabond fata de cum e acum doar cu LM;

-nicio diferenta la capitolul acceleratie (accelereaza mai liniar in turatii mari, dar asta am constatat si dupa ce am pus doar LM, deci cred ca e ,,beneficiul” uleiului);

-nicio diferenta la pornirea la rece, cu exceptia faptului ca motorul devenea mai silentios dupa mai putin timp de rulare (precizare: inca nu am testat doar cu ulei la temperaturi scazute - vedem la iarna);

-nicio diferenta la capitolul fum.

Pentru a ma decide daca voi mai folosi sau nu, astept sa experimentez doar cu uleiul LM pana la urmatorul schimb si atunci voi hotara.

Tin sa fac inca o precizare intrucat am vazut pe pagina curenta si am mai citit undeva pe forum ca in urma folosirii tratamentului la unele vehicule a aparut ,,o bataie la tacheti”. Nu mai stiu exact momentul cd am auzit prima data ori daca a existat sau nu inainte, dar cert este ca am un zgomot la motor (de tacheti) cateva secunde de la prima cheie la rece. Este posibil sa se fi auzit si inainte zgomotul, dar sa l fi luat in seama de abia cd am citit si am fost sugestionat astfel.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 4-5l la 15000km...dar asta in conditiile in care vedea ture inalte la greu...

Am vreo 4k deja cu 10w si sta cuminte in motor nu mai pleaca pe evacuare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma rupe si pe mine . Spune.mi si numele uleiului vreau sa pun identic ,, ai pus si metabond ? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Administrator

Ai citit tot topicul sa-ti faci o parere despre asta, inainte de a cumpara/introduce asa ceva in motor? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 de pagini mi sa parut cam mult ;)

 

Tocmai am reparat turbo la ea. Sper sa nu o stric iar :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!