Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Am dat destule detalii si cam atat stiu despre el . ajunge! fiecare sa faca ce vrea ca doar este democratie si nu impun nimic

eu recunosc si ma inclin doar ca metabondul asa cum o fi el a facut multi bani pe seama altora fara nimic ca beneficiu si pentru ei

aici ii admir jos plaria . si bravo lui Bravo ! da nu vand aici ... am alte cai ( da pentru ca am folosit acest produs am scris )

mendeleev a teoretizat si apoi au fost descoperite si materialele ce lipseau in tabelul lui pe care le-a prezis teoetic ca sunt si deci nu a fost un zero pentru asta

einstain la fel a teoretizat si apoi s-a vazut ca are dreptate

si multi altii

si la scoala inveti multa torie si apoi cand termini si intrii in paine aplici ce ai invatat sa vezi daca iti iese in practica .

deci daca din scoala stii ca o anumita substanta este daunatoare ramai cu asta si te gandesti de doua ori daca o folosesti . Eu nu am facut asta si am pierdut bani da tot patitul e priceput parca asa se zice

recunosc ca si stiinta se mai inseala da aici cred ca nu atat timp cat producatorul se ascunde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

n am reusit sa citesc tot ce s-a postat si sincer discutia si notiunile cam depasesc capacitatea mea de intelegere.

eu am pus metabond gold in decembrie la schimbul de ulei.

acum am 2300 km si consum ulei 0, in conditiile in care am revenit la 5w40 de la 10w40.

cu toate uleiurile folosite anterior (castrol, mobil) imi pisca la km astia.

nu pot sustine ca e de la metabond, pentru ca am schimbat si uleiul (am trecut pe liqui moly), dar de la momentul schimbului s-au schimbat mai multe (zgomot redus la rece si acceleratie mai elastica, consum in relanti de 0,3 l/h)

motorul are aprox 270000 km reali.

eu o sa continuu sa postez pe masura ce parcurg mai multi km si o sa scriu pe bune exact ce constat eu

pana la urma, cum a conchis si colegul dan nano, fiecare face ce vrea

eu am ales sa folosesc si voi vedea ce va fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit si nu s-a simtit nimic, nici nu s-a redus si nici nu a crescut consumul de ulei, nici o modificare in zgomotul motorului, nimic.

Vreau sa trec si eu pe liqui moly, am auzit numai lucruri bune despre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian 6n2 accept posibilitatea ca efectele sa fie numai ale uleiului, iar metabondul sa fie placebo.

mie mi a recomandat liqui moly o cunostinta care a schimbat n masini si n tipuri de uleiuri, atunci cd m am plans ca imi consuma ulei.

el mi a zis ca dc si cu liqui moly am consum de ulei, inseamna ca e ceva in neregula cu subansamblele masinii.

si eu i am auzit pe multi laudandu l si l am incercat.

la schimbul urmator nu mai folosesc metabond, ci doar acelasi ulei si atunci ma voi elucida

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce mai toti discutati de consum ulei!

 

Faptul ca-ti spune cineva de nu stiu ce ulei sau aditivi, ca nu i-a consumat lui nu este relevant pt ca nu stii ce uzura la motor ale el. Bine, daca al tau stii ca este uzat si vrei sa-l carpesti pune tot felul de aditivi sa-l dregi amarul daca nu-l repari. 

 

Motorul PD insasi prin natura sa consuma ulei intr-o anumita masura. Este dat acest consum ca fiind normal si de catre producator. Bineinteles ca acest consum nu trebuie sa fie exagerat desi prin cartuliile masinii nemtii dau niste cifre de nu mai vrei o astfel de masina. Atat timp cat la esapament nu simti miros de ulei prajit sau culoare albastruie nu are nimic masina din punct de vedere al consumului de ulei.

 

Un consum de 1l de la schimb la schimb 10.000km nu este alarmant. Puteti boteza masina cu ce vreti insa, cel mai bun lucru este de a schimba uleiul cat mai des de 2x pe an daca se poate si faci un nr de km respectabil. Mai mult de 2,5 mil nu trebuie sa coste schimbul de ulei si filtru. 

 

Cat dai pe ulei si pe aditiv mai bine il schimbi de 2x/an si iesi mai castigat atat tu cat si masina.

 

La marca de ulei este bine sa pui unul de provenienta stiuta dar chiar si altfel daca respecti schimbul cred ca ii poti pune si ulei de gatit :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am non pd, n am mai specificat pt. ca am trecut in semnatura tipul motorului.

Consider relevanta discutia referitoare la consum de ulei, deoarece eu am experimentat pe propria masina si am constatat:

Castrol Magnatec 10w40 semisintetic - consum 600-700 ml in 7000 km

Mobil 1 10w40 full sintetic - consum 500 ml in 12000 km

Liqui Moly 5w40 full sintetic - consum 0 in 2400 km, cu precizarea ca atunci cd am folosit celelalte uleiuri la km astia se vedea putin pe joja nivelul scazut.

Deci, aceeasi masina, acelasi sofer si acelasi tip de condus - singura variabila alt ulei - rezultatul consumuri diferite de ulei.

La afirmatia ca ,,ii poti pune si ulei de gatit” as avea o completare si anume sa fie de masline, palmier sau cocos și in niciun caz de floarea-soarelui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca aveti masini cu DPF ( filtru de particule ) folostiti ulei foarte bun si schimbati des chiar foarte des . va prezint de ce : http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs12206-008-0903-x#page-1 adica  Investigation of variations of lubricating oil diluted by post-injected fuel for the regeneration of CDPF and its effects on engine wear  by :

December 2008, Volume 22, Issue 12, pp 2526-2533

Nota : Nissanul recheama anumite masini la resoftarea injectiei dar din lucrare se poate deduce ca problema este grava !!! va rog studiati si dvs .

 

asa ca repet folositi ulei exceptional si schimbati-l des sau un aditiv extrem de bun si fabricat de cineva care are stiinta in acestea .

 

asa ca pentru combustibili recomand ADERCO ( canada ) nu stiu daca este in Romania  pentru a nu ataca uleiul ( este un aditiv natural bio )

si pentru ulei recomand aditivare cu un aditiv pe baza  lubrifiant solid cu nano sfere din  ws2  inert chimic , non toxic etc . deja acest aditiv este folosit din ce in ce mai mult in uleiuri care se vand gata preparate si dau exemple  millers oils nanodrive ( U.K.) un ulei exceptional sau nanosave N1 din SUA ;

ambele uleiuri au sfere din ws2 si certifica prin teste ca reduc uzura extrem de mult .

 

Millers Oils : Millers Oils is a small British company on the cutting edge of technology for lubricants for the motorsports industry. Millers Oils gear oil with nanotechnology was awarded the Most Innovative New Product at the 2009 World Motorsports Symposium, beating out a data acquisition system from McLaren and the KERS system from Williams

 

"The purpose of this case study is to analyse the durability of Millers Oils Nanodrive CFS 5w40 NT engine oil. Many racers routinely change oil after every event or two due to concerns over degradation (viscosity breakdown, loss of TBN/increase in oil acidity, depletion of additives etc.), but the greater protection offered by Millers Oils Nanodrive products means that drain intervals can generally be extended provided the engine is in good condition."

 

NanoSave  Daytona

The company is based in Daytona Florida USA, the home of the Daytona 500 and Daytona Bike Week. The company has strategically placed it's headquarters just one mile from the NASCAR Mecca, the Daytona 500.)

 

Nano with Nano-Shield is an Ultra High Performance Engine Oil additive built with nanotechnology. Nano additive was developed by a highly skilled team of Chemists considered for the Nobel Prize. Tungsten Nano-Spheres create a thin lubricating layer of rolling Nano-particles on the surface of engine parts. This Nano-layer creates a unique triple effect, it reduces friction due to the rolling action of the Nano-particles, reduces wear benefiting from the special Nano-Shield that is formed, and NanoSave N1 resurfaces worn and brazed areas extending engine life.

 

Eu cam asa ma a ghidez cand recomand cate ceva

 

acum ramane sa alegeti : schimbati uleiul foarte des sau puteti pune un aditiv dar  il recomand sa fie de clasa si testat de cineva care numai asta face .

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am citit in mare polemica pro/contra Metabond si inca nu sunt convins daca m-ar ajuta o aditivare cu Megasel si aici ma refer la corectii mai mici la injectoare si disparitia tremuratului la relanti. A simtit cineva beneficiile Metabond Megasel sau vorbim mereu despre placebo? A folosit cineva aditivul asta la 2.0 tdi bkd si a simtit vreo imbunatatire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
@ Dan Nano: Ca sa iti raspund la cateva nelamuriri: Metabondul este certificat de TUV NORD si RWTUV, spre exemplu. Iar despre producator...aici este o chestie!... Toate produsele Metabond sunt produse in anumite fabrici care produc pentru mai multe marci...de exemplu unele uleiuri sunt produse in fabricile TOTAL. Daca mergi de exemplu la REAL si cumperi un produs real quality sau TIP...scrie cine l-a produs?, scrie doar ca a fost produs sub marca proprie...Cam asa sta treaba si la Metabond.

   Spui ca ai avut probleme cu Metabondul si ai facut teste! Ai sa ne arati si noua niste rezultate ale testelor? Cam cat te-au costat (tare curios mai sunt). Eu distribui de 3 ani Metabond si cel mai rau comentariu care l-am primit de la clienti a fost ca NU au simtit nici-o imbunatatire. Repet, Metabondul are un scop mai mult preventiv decat curativ.

    Daca tot ai avut asa mari probleme, si ai si demonstrat tu prin niste formule chimice... de ce nu ai apelat la asigurarea de 22,000 EURO ? care Metabond o plateste daca din cauza folosirii produselor patesti ceva la masina si bineinteles se poate dovedi ca Metabondul a fost cauza (observ ca tu ai dovedit).

     Scriai de ceva substante care ataca metalele, acidul sulfuros...Mda....nu sunt chimist si nici nu mi-a placut chimia niciodata, dar din viata de zi cu zi am tras niste concluzii, care se aplica si la alimentele pe care le mancam...Se folosesc o gramada de substante chimice care au o serie de beneficii si o serie de contrabeneficii. Aceste substante se adauga anumitor produse doar pentru beneficii, iar pentru a contracara efectele negative se intervine cu alte substante chimice.

     Revenind la problemele care spui ca le-ai avut la folosirea  Metabondului atat la masina ta cat si la barci cat si la masina prietenului, etc... NU te cred. Erai mai convingator daca spuneai ca nu ai observat nicio imbunatatire.

 Sanatate multa tuturor!

Modificat de vanduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marca proprie gen LIDL, REAL, Carefour exista, au site, sant entitati palpabile spre deosebire de o firma cu sediu intr-o suburbie din Germania...

 

xxTUVxx certifica daca produsul face parte dintr-o anumita categorie de produse, gen uleiuri, aditivi si daca indeplinesc niste standarde de calitate corespunzator categoriei...in nici un caz nu certifica "calitatile EXCEPTIONALE" ale produselor...

La fel ca si raportul de expertiza pt Megasel etc publicat pe site-ul metabond.ro...expertiza superstiintifica din care rezulta ca produsele nu sant combustibili...e rasul curcilor...de fapt baietii nu vroiau sa plateasca accize ca la carburanti...

Asta e pus pe site la intimidare sa dea bine..."uite dom'le au facut si expertize"...pe cine dreacu intereseaza ca "megaprodusul" nu este combustibil ?

 

 

Cat despre plata asigurarii, sa avem pardon...sant unii cu masina botita supervizibil, faptasul recunoaste, iar firma de asigurari plateste dupa 1/2an  1/2 din suma...asta in cazurile fericite...

Am mai avut cu tine o discutie anul trecut cu vreo citeva pagini in urma...inca nu m-ai lamurit cum au reusit sa mareasca viteza maxima si multe alte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si eu folosesc metabond si datorita celor afirmate la pagina 25 (-,,Zicea cineva ca e cam scump. Da! dar ajunge pentru 800-1000 litri carburant, pe cand altul care costa 20-30 ron se baga la un plin. Mai este scump acum?``),am o nelamurire pentru care il rog pe vanduu sa ne explice.

Megaselul are 250ml si se pun 6ml pana la 9 ml la 10 l motorina.Tu cum tratezi 800-1000l?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

ˇ

@ Almamet: Ai dreptate si nu prea! Ceea ce am scris eu la pagina 25 era despre Metabond Megasel care se adauga 10 ml la 40 litri motorina, daca faci un calcul iti rezulta 1000 litri. La prima folosire, pentru primii 200 litri se adauga 20 ml la 40 litri motorina, daca faci un calcul iti rezulta 800 litri! Acum intelegi de unde sunt datele care le-am dat?

   Ce scrii tu despre 6-9 ml Metabond la 10 litri motorina .........   este de fapt vorba da METABOND MEGASEL PLUS... care este un tratament nou, a luat locul Megaselului despre care scriam eu acolo. Cand am scris inca mai era si Megaselul.

 Daca mai alte nelamuriri...sunt aici !

Modificat de vanduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci unde este fabricat pana la urma si de catre cine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Megaselul plus de care spun eu are 250 ml si costa 95 lei.

Cel de care spui tu, cati ml are si cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de care spun eu avea tot 250 ml si costa 110 ron. Acum il mai poti gasi doar daca unui distribuitor i-a mai ramas ceva pe stoc, la depozitul central nu mai este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mod de utilizare:


La alimentare la fiecare 10 litri de motorina se va adauga 6-9 ml în rezervor înainte de alimentare. Efectul complet de curatare apare dupa folosirea a 250 litri de combustibil tratat. Marirea cifrei cetanice cu 8 % se realizeaza la adaugarea a 9 ml de Megasel Plus la 10 litri de motorina. A nu se folosi la combustibil biodiesel pur! La combustibili minerali sau amestecuri cu biodiesel se foloseste doar daca procentajul acestuia nu depaseste 10%! Scaderea punctului de soldificare poate fi atinsa prin adaugarea de petrol.


Asta scrie in fisa la metabond megasel plus.Daca tu spui ca pui 10ml la 40l motorina,inseamna ca al tau este mai convenabil tinand cont ca are tot 250ml.Poti sa postezi datele din fisa,sa vad si eu unde scrie ca se pun 10ml la 40l motorina?


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă îndoiesc că adăugarea a 10 ml de orice fel de substanță la 40 l de combustibil poate modifica, în bine sau în rău, proprietățile originale ale motorinei/benzinei. Prin "orice substanță" înțeleg chiar orice, inclusiv verde de paris.

 

"A nu se folosi la biodiesel pur!" Clar, biodiesel pur nu folosește aproape nimeni, deci nu e targetul lor. Totuși, se poate folosi dacă biodieselul nu depășește 10%! Ce coincidență, niciun sortiment de motorină  nu conține mai mult de 10% biodiesel :)

 

"Efectul complet se obține după 250 de litri de combustibil tratat." Și-au calculat ei, asta înseamnă cam 5 plinuri, suficient de mult încât să-și vândă aditivul într-o cantitate rezonabilă pentru ei, dar suficient de puțin încât să nu renunțe clientul. Adică după primul plin clientul își dă seama că efectul este identic cu cel al apei sfințite, dar de aia nu renunță, mai bagă 4 plinuri, căci, nu-i așa, speranța moare ultima (who the funk is Speranța?) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt distribuitor,sunt doar simplu cumparator.Din prospectul pe care l-am primit cand am cumparat megaselul plus si din ce am gasit pe net,cantitatea de aditiv care se pune la 10l motorina este de 6-9ml.Nu scrie ca se pun x ml la un plin,pentru ca plinurile difera de la masina la masina.

Pentru cei care nu au folosit produse metabond, sa nu se astepte ca dupa ce se trateaza uleiul sau combustibilul se dubleaza puterea masinii, nu va mai dati seama daca motorul este pornit sau oprit pentru ca s-a redus zgomotul (de tot) , o sa circulati numai cu viteze supersonice .......

Pot sa va spun ca dupa ce am folosit metabond m, pentru uleiul de motor si metabond megasel plus, pentru motorina, am observat urmatoarele:

- a scazut putin din zgomotul motorului;

- urca mai usor in turatii;

- nu mai scoate fum mult la accelerarile bruste.

Astept si alte pareri de la cei care au folosit sau folosesc produse metabond

Modificat de almamet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca "rezultatele" observate, daca nu e placebo, se puteau obtine si cu un ulei de calitate sintetic...si nu vorbesc de Castrol :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog,  cand ai folosit  metabond?

Modificat de almamet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu m-am lamurit cu Metabondul...inca mai astept raspunsuri pertinente la intrebarile puse cu citeva pagini in urma...documentarea pe net nu a dat rezultate...

Asa ca am ramas la un ulei de calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar macar stii ca Metabond este in doua variante, si pentru ulei si pentru combustibil?

Eu l-am folosit cand am avut probleme cu un injector. Rezultat: acum nu mai am probleme.

Nu spun ca merge mai bine motorul, ca suna altfel... etc. Testat cu VCDS: am avut probleme si nu le mai am. Am folosit Metabond pentru motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt curatat injectoare sant si alte solutii bune si mai ieftine de pus in combustibil...probat si pe masina proprie si pe inca vreo 10 tigai la taxi...nu au inventat ei apa calda...

Parca nu era trecut pe lista de "calitati exceptionale" desfundarea injectoarelor... deci nu se pune :)

 

Am studiat "fenomenul" Metabond, m-am documentat destul dar nu m-a convins ca nu e aceeasi poveste ca si cu Duralube si altele din gama de "potiuni magice"...

Au oferta mare acum..."aditivi" pt ulei/combustibil, uleiuri, vaseline si multe altele...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi multe solutii... si mai ieftine, dar mai ieftin decat gratis nu cred ca este!

L-am primit in schimbul promisiunii ca-l voi folosi. L-am folosit, iar rezultatul l-am descris mai sus.

Nu am testat alte solutii, deci nu pot spune despre ele decat citand de pe net. Acum nu mai am probleme cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Almamet. Am scanat din catalog, pentru ca dupa cum am mai zis nu se mai gaseste.post-116875-0-93036600-1396703360_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!