Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

engine flush e o prostie din punctul meu de vedere.

 

practic bagi un solvent concentrat care spala pelicula de ulei dintre piesele in miscare.  nu cred ca in 5 minute cat zice prospectul  sa mearga solutia in motor, are timp sa actioneze asupra depunerilor de cateva mii de kilometri.

 

un ulei bun are destui detergenti care sa faca treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Astazi am achizitionat un Metabond Gold pentru masinuta mea, mai papa ulei si vreau sa vad daca chiar are efectul promis de producator. Sincer mi-a fost recomandat de un vecin care a lucrat la TESS si mi-a zis ca au fost testate si au dat un randament bun. Maine o sa-l pun cred si o sa va tin la curent cu efectele resimtite dupa acest tratament. O seara faina va doresc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Doar ce am revenit de la cumparaturi. Am luat 5L ulei PD TDI 5W40 Metabond, un flacon de Metabond Gold tratament motor si un flacon MEGASEL Plus. Vineri ma duc sa fac revizia, revin cu impresii cand vor aparea! 

 

Astept cu interes rezultatele. Am un tacanit la motor care ma innebuneste de 2 ani si sper ca asa se se rezolve sau macar diminueze. Domnul asa mi-a promis :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus de curand Metabond Gold in motorul masinii din semnatura, odata cu schimbul uleiului.

A costat 195 lei flaconul de 250 ml, din care am folosit 200 ml.

Am parcurs aprox. 700 km de atunci si motorul merge f bine, la fel cum mergea in inainte.

Singurul ,,efect” imediat pe care l-am remarcat (desi este posibil sa fie placebo) a fost o acceleratie mai lina pe turatii mari (4000-4500 rpm).

Astept pe termen lung sa vad daca are efect asupra consumului de ulei. In rest sunt constient ca nu poate face minuni, ceea ce este firesc, intrucat din descriere rezulta in primul rand rolul lui preventiv si nicidecum de a-mi transforma golful de 90 de cai in vreo racheta, asa cum credeau multe persoane dezamagite de produs.

Revin cu pareri dupa mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 195 lei luai 2 schimburi de ulei.... Schimband uleiul la 7-8000 km, faceai mai mult bine motorului decat cu un flacon de aditiv.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un fost coleg folosea ceva aditiv pt motorina si dupa tratamentul respectiv nu mai lua limp mode (zicea ca mai si curatase turbina si tot mai lua limpuri uneori pina la tratamentul cu pricina)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa intru in polemica, dar sincer 195 lei pentru 2 schimburi de ulei mi se pare aberant de putin, cu exceptia cazului in care pui un ulei de doi bani.

Astept pareri constructive, temeinice si motivate si voi posta la randul meu dupa mai multi km rulati.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si eu Metabondul fabulos insotit de uleiul pe care il tot lauda si anume Divinol. Ce pot spune...mai nimic. Nu am resimtit nicio schimbare, uleiul este "mancat" la fel de bine precum mananca si Castrol 5w30. 

 

Nu spun ca nu ar face minuni, dar la mine...nu a facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce Metabond ai folosit si la ce motor si la ce numar de KM ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am parcurs vreo 1500 km dupa schimbul de ulei (Liqui Moli Diesel Synthoil 5W40) si adaugat metabond gold.

Primele efecte pozitive pe care le observ eu:

-acceleratie imbunatatita, in special la turatii mari.

-fum nu a mai dat deloc la talpa.

-zgomot redus al motorului la rece.

Inca nu i am facut consumul de carburant, dar nu vad diferente simtitoare. 

La consumul de ulei voi fi atent de acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce Metabond ai folosit si la ce motor si la ce numar de KM ? 

Imi scapa denumirea acum, este tubul negru cu auriu (formula noua)...Eco parca sau ceva asemanator

85K la 1.4 TSI cod CAXA

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E O MARE TRAGEDIE VAD CU ADITIVII ASTIA !!! SI ASTA DIN CAUZA CA ACESTE PRODUSE NECERTIFICATE DE NIMENI SI MA REFER LA METABOND ( PE CARE IL CUNOSC BINE CA AM PUS BOTUL ACUM 10 ANI ) IL VAND OAMENI FARA NICI O PREGATIRE IN DOMENIU . PENTRU EI TESTUL CU ROLA ESTE ECHIVALENT CU STUDII DE LABORATOR SI PRACTICE .

DIN CAUZA CA AM AVUT NECAZURI CU EL PE BANII MEI L-AM TRIMIS LA UN INSTITUT DE CERCETARE DIN ISRAEL CARE MI-A CONFIRMAT CA : SUB PRESIUNE SI TEMPARATURA MARE ( NEINTALNITE IN MOTOR ATENTIE - TRATEAZA METALUL FEROS !!! CU CONTINUT DE FIER DECI NU NEFEROASELE CARE SUNT MAJORITARE INTR-UN MOTOR BA MAI MULTCARE  LE CORODEAZA IN TIMP )

 

DECI UN MOTOR CARE CONTINE ALUMINIU , PLUMB , BOR , STANIU . MAGNEZIU ETC V-A FI CORODAT IN TIMP SI V-A FI OXIDAT . SE VORBESTE DE INOBILARE LA CE ? LA NEFEROASE ? DOAMNE! MARE ESTE GRADINA LUI DUMNEZEU

 

SE ARATA CA METABONDUL ARE NANOTEHNOLOGIE ( ADICA PARTICLE DE CERAMICA NANO CARE SUB ACTIUNEA PRESIUNII SI TEMPERATURII SE DEPUN - NIMIC MAI FALS !!! ) IN MOTOR NU SE ATING TEMPERATURI LA CARE SA SE DEPUNA CERAMICA BA MAI MULT CERAMICA ARE COEFICENT DE FRECARE 0,2 -0,4 MAI MARE DECAT LA ULEI 0,12 ; ESTE LA RECE MAI ALES FRAGILA DECI POATE DAUNA .

 

ACELE PARTICULE SE PLIMBA DE-A IUREA IN MOTOR !! BANI ARUNCATI !!!

http://ro.scribd.com/doc/85457830/10/Structura-%C5%9Fi-propriet%C4%83%C5%A3ile-materialelor-ceramice

 

 Prof.univ.dr.ing.   Ioan-Lucian BOLUNDUŢ :

3.4.4. Acoperiri cu materiale ceramice

 

"Acoperirea este un procedeu de îmbrăcare partial sau totală a unei piese metalice cu un strat de material ceramic, pentru a-i modifica proprietăţile.Acoperirea se realizează prin pulverizare cu materiale ceramice sub formă de pulbere care se topesc prin mai multe procedee.

3.4.4.1. Pulverizarea cu flacără de gaze şi pulbere ceramic (fig.3.19)este o metodă simplă şi ieftină

care foloseşte un arzător cu flacără oxiacetilenică.Prin canalul central al arzătorului se introduce pulberea ceramică, aceasta căzând liber, sub efectul gravitaţiei, sau fiind antrenată de un curent de aer comprimat.Temperatura flăcării depăşeşte 3.000 0C şi topeşte pulberea, care este proiectată cu viteză mare asupra piesei metalice. Distanţa dintre arzător şi piesă este de100…150 mm, pentru ca particulele ceramice să aibă timp să se topească. Pentru o bună aderenţă, piesa metalică se preîncălzeşte la circa 250 0C, iar stratul depus aregrosimi de 0,1...1,5 mm."

 

CITITI FRATILOR - DOCUMENTATI-VA MAI SUNT INCA IN TARA PROFESORI ; INGINERI CARE INCA AU STIINTA IN EI

UITE ASA NE CONDUC ALTII SE BAZEAZA PE PROSTIE SAU NESTIINTA NOASTRA

 

CITITI FRATILOR CE CONTINE METABONDUL - DECI CITITI SAU CERETI FISA TEHNICA SA VEDETI SI SA VA CRUCITI LE CE PUNE-TI IN MOTOR !!!

DACA NU STITI CE REPREZINTE ACELE SUBSTANTE DIN FISA INTERESATI-VA SI APOI ..... FOLOSITI SAU NU

 

LA FEL FACE-TI CU X-1R ( CA AM VAZUT O ALTA PACALEALA CU CERTIFICARE NASA !!!) CITITI SI AICI FISA SI VEDETI CA ARE IN COMPONENTA  : CLORURA PARAFINOASA ( LA DENUMIRE DE TRANSPORT UITATI-VA ) SUBSTANTA PUTERNIC COROZIVA PE NEFEROASE SI CANCERIGENA GRUPA II . PE ASTA A FOST DAT IN JUDECATE DURA LUBE IN SUA !!! ( DURA LUBE IN LOW- CITITI PROCESUL )

 

SI NU IN ULTIMUL RAND CINE FABRICA METABONDUL - UNDE ESTE FABRICA ? CINE IL CERTIFICA .

A SA NU UIT ESTE VENIT DIN NATO APOI NASA . DAR DACA NASA CERTIFICA NUMAI X-1R CA ADITIV ATUNCI DE METABONDUL VINE DE ACOLO !!

CE MAI SUGHITA AIA DE LA NATO SI NASA VAI DE MAMA LOR !!!

ATENTIE X-1R SE FOLOSESTE DIN CATE VAD IN CURSE DUPA CARE AVAND CERTIFICARE CA SI CLORURA PARAFINOASA BANUIESC CA MOTORUL INTRA IN RK

 

INTERESANT CU ORAPI PE NANOLUBRICANT - AM STUDIAT ACEST PRODUS !!

 

AICI DA "ORAPI" EXISTA CA FABRICA ESTE VAD IN FRANTA ;  ESTE OMOLOGAT ESTE PATENTAT DE UN INSTITUT DE STIINTA DIN ISRAEL SI ANUME WIESMANN INSTITUTE OF SCIENCE  ETC . ORAPI ESTE ECHIVALENT LUI LOCTITE ESTE FURNIZOR OTAN ( NATO , AIBUS SI INDUSTRIA MILITARA CA SI CEA CIVILA SI AU MII DE PRODUSE - VEDETI CATALOGUL  LOR )

SE POIATE DISCUTA AICI AM VAZUT CA CENTRUL DE CERCETARI FIAT IL IA IN SEAMA AM VAZUT CA ESTE FINATAT PENTRU DEZVOLTARE DE UNIUNEA EUROPEANA  CU 11,6 MIL DE EURO AM VAZUT CA SE BAZEAZA PE TUNGSTEN MATERIAL INERT CHIMIC AM VAZUT CA NU ARE NIMIC CHIMIC IN EL IN REST ASTEPT PARERI DA AS DORI FACUTE SI DE CINEVA CARE ARE CEVA PREGATIRE TEHNICA

 

LA CLUJ ESTE UN LABORATOR DE TESTARE MOTOARE CEL MAI PERFORMANT DIN EUROPA DE EST SI IN DISCUTIILE CU EI O CERTIFICARE DE ADITIV COSTA 100. 000 EURO ( O SUTA DE MII ) VERIFICATI ACEASTA INFORMATIE SI O SA VEDETI CA NU A CERUT NIMENI CERTIFICARE LA METABOND

PENTRU 100.000 EURO  DAU CERTIFICARE TUV LA NIVEL EUROPEAN SI ATENTI DUREAZA CATEVA LUNI

LABORATORUL ESTE ULTRA MODERN !!! NICI VORBE DE TESTARE PE UN STAND CA CEL INVOCAT FRATILOR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce trebuie sa scrii cu majuscule ?

 

Oricum aici se vorbea despre Metabond, daca tu reprezinti concurenta macar deschide un topic nou daca promovezi atat de agresiv alt produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e produsul laudat?

Din cite am citit le injura pe toate...  :)

Si nu l-as contrazice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am conformat dar  .... nu doresc sa mi sa spuna ca am scris cu majuscule nu ma ajuta sa inteleg cum functioneaza metabondul dar cand nu ai argumente  aplicam ceva tipic romanilor

CER DOAR PAREREA TEHNICA A UNOR PROMOTORI  METABOND ; CER SA FIE CINEVA CU STIINTA IN ACEST DOMENIU . CER SA MI SE SPUNA CINE IL FABRICA . TESTUL NUMAI CU ROLA NU TINE ( NU REPREZINTA REALITATEA DIN MOTOR !!! si am spus de ce )

 

 -  am spus ca am folosit acest produs cu rezultate zero

 -  crezand totusi in el ca doar era chipurile facut in Germania am mai cumparat unul si l-am trimis spre analiza ca am avut posibilitate .

 - .imi folosesc capul si invatand si de la Mencinicopschi  sa citim tot ce ingeram cu atentie  pentru a nu ne imbolnavi apoi extrapoland asa am facut si cu metabondul - am cautat sa vad ce contine si am aflat ! Nota : parca Mencinicopschi  a fost hulit la inceput ca a aratat ce si cum mancam . tipic romanesc - ma repet da asta e

 

sa explice cineva fisa tehnica Metabond : ( Nota :  Xi  = iritant  ;  N = periculos pentru mediu )

 

  1. Compoziţie (procentele substanţelor active şi auxiliare):   METABOND  C

Nr.

Compoziţie

nr. CAS

nr. EU

Concentraţie%

Semn de periculozitate

Fraze R

Fraze S

1

hidrocarbură halogenat C14-17

85535-85-9

287-477-0

6-18

Xi, N

36/38, 50, 53

 

2

Ester cu acizi sulfuroşi

68606-23-5

271-732-8

7-10

Xi

36, 38

 

 

 

Coroziunea metalelor ( din Chimie )

Coroziunea este fenomenul de distrugere spontana a metalelor si aliajelor in cursul actiunii lor cu mediul inconjurator.

Prin coroziune reteaua cristalina metalica se distruge metalul trecand sub forma de ioni metalici in mediu coroziv sau sub forma de compusi.

Coroziunea chimica se produce in gaze uscate la temperaturi ridicate si in lichide neconducatoare de electricitate. In gaze coroziounea este provocata de

Cl2, H2, SO2, CO2, H2S.

Dupa legea liniara se corodeaza metalele care se distrug total, nu formeaza pelicule protectoare

Exemple de coroziune chimica in atmosfera industriala: decarburarea otelurilor, fragilizarea de hidrogen.

Decarburarea otelurilor – scaderea continutului de C din stratul superficial al otelului datorita reactiei cementitei cu H2, O2, CO2. aparitia fierului pulbere si a gazelor determina scaderea rezistentei superficiale a otelului.

Fragilizarea de hidrogen – H2 ataca otelurile si cuprul . asupra otelului actioneaza prin decarburare si prin reducerea oxizilor metalici dizolvati in otel. Asupra cuprului actioneaza prin reducerea oxidului de cupru dizolvat in el. H2 patrunde in material dea lungul legaturilor metalice sub forma de atom. Produsii de coroziune raman in interiorul materialului provocand tensiuni interne. Este o coroziune foarte periculoasa deoarece aparent nu sunt modificari iar in timp se pot produce fisurari sau ruperi ale instalatiilor metalice. In plus Cu isi pierde complet elasticitatea.

Exemplu de acizi  :H2S, H2CO3, H2SO3,

Ex: H2SO3-Acid sulfuros  - interesant !!!

 

Asa ca noroc de uleiul de motor ca are in componenta aditivi antioxidanti si altele ca sa neutralizeze actiunea metabondului ca altfel .....

 

 

Cam asta  eu am pus in motor la vremea respectiva !!!

Nu mai revin cu ceramica nano ca nu are nici o legatura ( nota : nano inseamna 10 la - 9 ) iar la ceramica vorbim de cel mult 10 la -6 )

 

Astept pareri da nu asupra scrisului .

 

De X-1R am scris ca am vazut pareri de ORAPI la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si uleiul uzat este periculos pentru mediu. Indiferent daca este alimentar sau industrial. Este interzisa aruncarea uleiului uzat de orice fel. Ca nu se respecta asta este alta poveste.

 

Despre acizii aia de care vorbesti ca ar proveni din Metabond si corodeaza motorul, ai patit asa ceva ? Poti sa ne arati niste poze cu situatia in sine ? Sau vorbim doar de teorie neaplicata exact ca in testul cu bila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca mic off-topic, daca omul iti da fisa tehnica, procedeele chimice, starile, temperaturile si presiunile la care substanta miraculoasa are efect, materialele cu care functioneaza si cele cu care nu functioneaza, tu in continuare tinzi sa crezi ca este ceva inexplicabil sau trebuie demonstrat live?

Cum iti spune ca intra in reactie cu feroare si nu neferoase, ca uleiul intra reactie cu metabondul si ii anuleaza proprietatile si ca nu ai asemenea presiuni si temperaturi incat sa faci o particula de ceramica sa se depuna, tu tot astepti un motor desfacut sa vezi cum arata si daca il corodeaza?

 

On: Produsul este de ceva vreme pe piata, in unele cazuri a avut rezultate miraculoase gen compresie egala acolo unde nu era, eliminare zgomote din motor etc etc. Astea au fost observatii pe termen lung, nu am auzit inca un user care sa spuna "da dom'le il am in motor de cand manca ulei si pierdea compresie, l-am bagat si de atunci il bag tot timpul si nu am avut probleme".

 

In cazul in care motoarele sunt noi, daca nu face absolut nimic nici ca zgomote nici consum, are rol de prevenire.

In cazul motoarelor uzate, daca nu face nimic, e motorul defect, peste asa zisele norme de utilizare in care produsul isi face treaba

 

Sa inteleg ca isi face treaba "la nimereala"?

 

Pentru a elimina discutiile de mai sus, puneti domnilor un pic de metabond in ulei, lasati compozitia asa vreo luna de zile, urcati temperatura uleiului aproape de temperatura dintr-un motor ~100 de grade si apoi testati chimic produsul. Atunci vom vedea daca intra in reactie cu uleiul (si aici ma refer la reactie daunatoare motorului).

 

Il foloseste NASA, ok, ce producator/fabricant de autoturisme il recomanda, il vinde in reteaua proprie? Discutia e mult prea lunga. 

 

Sa ramanem on-topic, cine l-a folosit, daca il foloseste cineva si ce impresii are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intrebarea era foarte pertinenta.Dan Nano aspus ca a folosit si a avut probleme, poate ne arata mai mult decat niste vorbe. Ca are effect sau nu este una, ca produce probleme este alta. In primul rand ma intereseaza sa stiu daca se intampla ceva rau in cazul in care ma decid sa-l folosesc.

Si da, vreau dovezi clare de stricaciuni in urma folosirii Metabondului.

Ce este asa de greu sa ne arate " Am folosit X ani Metabond, s-a stricat motorul, uitati cum arata".

 

Teoria fara practica este 0 (zero).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot spune o manifestare observata de mine in urma folosirii metabondului. Dimineata, la rece, am tachetii dezamorsati si bat pana se amorseaza. Inainte de folosire nu am avut vreodata sunetele astea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la cine fabrica Metabond daca ati citit fisa tehnica atunci ati vazut ca acolo scrie clar:


 


            Denumirea firmei producătoare:     Metabond Molekular-Technik GmbH


 


                                                                        Langen, D-63225, Bergfried 3, Germany


 


            Denumirea firmei importatoare:     S.C. M ......................................


 


 


Referitor la acizii proveniti din Metabond.


 


In fisa tehnica sunt trecute specificatiile urmatoare:



  1. Stabilitate şi capacitatea de reacţie:


    Condiţii de ocolit: Să nu se ajungă la peste 220 oC, deoarece începe proces de degradare termică.


    Substanţe de ocolit:    Nu există date.


    Produşi de descompunere toxici: NOx, SOx, HCl



Adica la 220 de grade celsius metabondul se va descompune rezultand acizi.


Dar eu nu am in motor 220 de grade fereasca Dumnezeu. deci nu prea are cum sa se formeze acizii astia in motor, teoretic vorbind.


 


Eu am insistat cu dovezi pentru ca suspectez ca Dan Nano incearca sa promoveze alt produs similar. Asta este parerea mea, poate ma insel poate ca nu, dar mie asa mi s-a parut. Si nu avem nevoie de agenti de vanzari care sa nu fie fair play.  Nu vreau sa poluez topicul, el este  despre pareri pertinente bazate pe experienta.


Cum spunea Bogdan, a folosit si a observat bataia la tacheti. Asta este ce asteptam toti, "am folosit si am observat  ... "


 


Eu personal nu am folosit decat aditiv pentru motorina, si nu am observat nimic, chiar nimic. Sincer mi-a parut rau de banii dati.


Modificat de Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...sunt de acord cu ce spun colegii despre teoria care nu e pusa in practica este apa de ploaie...stau si ma intreb de ce firma X care produce ulei pentru masini mai produce si acei aditivi, tot pentru ulei,  pe care ii vinde separat ...eu personal sunt de parere ca uleiul produs de firma X care respecta norma ceruta de constructor are toti adivii necasari...atunci de ce sa mai bag alt aditiv aditional ? dau si un exemplu: LM face niste uleiuri foarte bune...atunci de ce mai vinde aditivi pentru uleiuri? personal nu am folosit nici un aditiv pentru ulei 

 

@Moraru Bogdan   de ce ai folosit metabond la masina ta? te intreb pt ca masina mi se pare destul de noua...

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante abordari . Nimeni nu vine cu ce intreb si anume unde este fabrica ? fratilor chiar nimeni din cei care vand metabond nu a vizitat-o sa ne spuna si noua . ca un " specialist " in metabond ar merita sa fie invitat la cati bani le aduce . 

 

eu m-am bagat sa arat ca am avut rezulate zero si chiar negative ca nu am spus tot  acum ceva ani am vazut o prezentare si am ramas oarecum masca asa ca ... am luat produse am luat mapa si dai . nu o vedem ca o afacere ca nu ma interesa asta dar de acolo am inceput sa studiez mijloace de inlaturare a frecarilor .

 

am dat si la altii am dat si vaselina am dar si spray etc . si ce sa vezi asa cum am spus rezultate zero ba mai mulrt chiar negative si ma explic

am pus la un hyundai h1 ( 9 locuri ) luat de nou si cand avea 140.000 am avut impresia ca fluera un pic turbina am pus dupa 5000 km turbina a cedat , am pus la un motor HONDA 50 de barca ( luat de nou ) nimic semnifiactiv .dupa experienta cu hyunaiul am schimbat imediat uleiul ( ambele  sunt ale unui prieten ing auto care nu a crezut de la inceput in ele da ca sa-mi faca mie hatarul a cedat si asta este ) am pus intr- scania am pus in golful meu etc eu inca mai credeam pana cand si altii mi-au pus mai multe intrebari si atunci am constatat ca de fapt nu stu nimic despre ele si ca luam "lectii " de la "specialisti "  dar .. fara specialitate ca sa nu jicnesc pe nimeni

 

in balanta s-a pus faptul ca neavand ce face am luat si spray-uri  metabond care trateaza scule   ( tarozi , burghie freze etc )

 

si ... am tratat freze disc si burghie si ce sa vezi un burghiu tratat lucra pana la reascutire la fel ca unul netratat si ce sa mai lungesc am cautat fabrica dar nimic nu exista cel de la care am luat deja se transformase in magnetofon ( atat stia ) test stand , inobilare , merge motorul . NATO , NASA SI FERRARI  in rest nimic !!! acum vinde altceva si a schimbat cate ceva a eliminat NATO dar  NASA A RAMAS !!!

 

cand am vazut ce patesc  am trecut la analize , am intrebat am dat la analiza un produs si am studiat fisa tehnica ce simplu era daca faceam asta si daca nu intelegeam ceva macar intrebam un chimist un tratamentist ca inca sunt ca eu sunt de moda veche inca cred ca merita dat incredere ciuva care a invatat un anumit domeniu . extrapoland ce sa fac sa ma iau dupa cei care spun ca mancarea cu E-uri e mai gustoasa si mai frumos colorata sau sa-l cred pe Mencinicopschi ce sa fac sa testez sa vad daca ma inbolnavesc sau sa studiez ceea ce reprezinta un anumit E . prin 1990 iliescu era la putere daca zicei altceva te mancau  ; chiar nu inteleg de ce nu se mai gandeste

 

chestia cu ceramica am dat o explicatie . la metabond M   aflam printre altele ca are acizi sulfurosi ok cine este el si ce face ia sa vedem ce spun chimistii

La dizolvarea dioxidului de sulf în apă are loc şi o reacţie chimică din care rezultă o soluţie acidă: acid sulfuros.( H2SO3 ) mai sa fie

SO2 + H2O = H2SO3 ( SO2 dioxidul de sulf ) Nota acidul sulfuric are formula H2SO4 .

De exemplu ,la temperatura ridicata ,unele gaze ca oxigenul,clorul,acidul clorhidric,hidrogenul sulfurat,dioxidul de carbon, dioxidul de sulf provoaca coroziunea chimica a instalatiilor si utilajelor metalice cu care vin in contact.

 

De exemplu, se știe că dioxidul de sulf favorizează puternic corodarea zincului, motiv pentru care în lunile de iarnă intensitatea coroziunii este maximă, deoarece combustibilii folosiți la încalzire degajă cantități mari de dioxid de sulf.( din aliaje ale zincului se toarna piese de autovehicule !!! ca sa nu mai vorbesc ca dialchilditiofosfatul de zinc este un aditiv pe care toate uleiurile il au pentru a preveni uzura la temperaturi si presiuni mari  )

 

Deci nu trebuie sa fac analize si poze  sa arat ce se intampla nu trebuie dacat sa studiez . chimstii au facut-o de mult ULEIURILE SI ADITIVII CARE SUNT INCLUSI sunt neacide nu au asa ceva . !!!

 

nota mari producatori de aditivi ii poti gasi le vezi prezentarea si puteti verifica si va dau exemplu BASF ( DE )  , AFTON CHEMICAL (USA ) , ADERCO

( CANADA ) Nu am asa ceva nu se gasesc pe piata etc dar participa la elaborarea aditivilor pentru ulei sau combustibili .

 

sper sa va fac sa studiati si singuri . asa cum vad ca aratati ar trebui sa fac numai analize in toate domeniile si sa nu cred nimic teoretic .

 

Acum sunt bucuros ca macar am descoperit ca sunt si alti producatori ( fabrici gasibile ) care fac aditivi si cred ca cel putin 4 din acestia merita luate in considerare ca au tehnologii studiate certificate ( fiecare din cei 4 foloseste un alt material de baza )

 

Tot a fost bun pana la urma metabondul ca am gasit si cum sa aleg un ulei bun si cum sa aleg un aditiv bun ( in industria grea se folosesc de mult si au fost testate in multi ani )  nu sunt chimist si in particular cred ca este greu daca pun un aditiv gen metabond sa-mi fac singur o parere . in laboratoare testele la un ulei sau la un produs gen aditiv sunt controlate de calculatoare dedicate cu o inalta precizie care arata zgomotul ,consumul si aceste teste dureaza luni etc si ei sunt in masura sa certifice sau sa infirme asa ceva . Se poate si altfel dar mai greu adica cu experienta noastra asa cred si imi mentin parerea . Un produs gen aditiv poate sa fie exceptional de exemplu pe un parcurs de 2000 km dar mai tarziu ce se intampla oare . cum se comporta ingredientii lui la un parcurs lung asta cum o stabilim ? dupa ureche nu cred Nici uzura nu este sor a o masori  asa ca testele facute de noi sunt mult influentate de efectul placebo ( vedeti pe discovery cum s -a facut un test cu niste tineri care au crezut ca beau bere ARTICOL :

 

 "Am vazut recent pe Discovery un documentar interesant; experimente deosebite despre puterea minții și despre ceea ce se întamplă în trupurile noastre, ca și în creierele noastre ca o consecință a felului în care gandim și ne sugerăm nouă înșine ”diferite” lucruri. Un psiholog a dus un grup de studenți într-un bar și le-a spus că experimentul pe care îl face presupune ca ei să bea bere și să discute orice doresc. Studenții au crezut că berea era cu alcool, dar numai trei dintre berile de la masă aveau alcool. Studenții s-au încins la discuții, timpul a trecut, au băut fără oprire și, după un timp, surpriză; toți studenții erau beți. Ochii le deveniseră mici, fețele transfigurate, exact ca persoanele care au băut mult într-o seară. Ei se îmbătaseră cu bere fără alcool. ”Efectul Placebo”; să te îmbeți cu bere fără alcol pentru că ai crezut că are alcool, nu poate fi altceva decat un efect al puterii propriei minți."  fara comentarii !!!!

 

nota :  daca ati avea 5w-30 mineral in motor si apoi l-ati schimba cu un  ulei 5w-30 sintetic v-ati da seama ?  - eu nu cred .  si stiinta uleiurilor spune ca este o mare diferenta la toate capitolele viteza de curgere , zgomot la motor , consum etc . ( singura diferenta este ca sinteticul tine mai mult si poate fi palpabil in practica fata de  primul prin consum de ulei  . au trebuit teste idelungate sa se vada ca uzura la sintetic este mai mica si ca merita banii pe el

cati v-ati da seama daca aveti in motor ulei energy conserving  ( sunt bidoane cu acasta titulatura ) adica reduc consumul ?. daca citesti ce inseamna energy conserving si ce se mananca realizezi ca asa ceva e perfect posibil  dar in practica foarte greu sa realizezi !!!

 

TEORIA TREBUIE APLICATA DE CINE TREBUIE CU STIINTA ( ADICA CAT MAI APROPE DE REALITATE)  SI CU MIJLOACE DE MASURA ADECVATE

 

IN CAZUL UNUI ALT ADITIV AM VAZUT FILMARI IN MOTOR CU MICROSCOP HRTEM ( cel mai puternic din lume ) asa se lucreaza ca  sa se vada efectele daca sunt  asa lucreaza cineva serios !

 

repet la cluj au asa ceva un laborator care are camere de filmat in cilindrii - cine nu crede sa caute si sa vada ( lab testari motoare cluj - cel mai modern din europa de est ) eu am discutat cu ei dar ma opresc aici .

 

o zi buna tuturor

 

Nota :

Cumparati spray metabond si tratati cu el ce doriti ( scule , cutite etc )

Cumparati altceva asemanator sau folositi lichid emulsionabil si vedeti diferenta !!!

Aici este pe fata nu mai merge cu parca .

 

eu dau pronostic NICA !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ot: esti fooarte greu de urmarit. Or fi informatii utile, dar, dupa ce le amesteci gramatical, nu se mai intelege nimic.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane te bagi prea mult in detalii...drept dovada postul de mai sus :)

Intrebarea mea e mai mult decat simpla : cine masa produce Metabondul ? Detalii nu un nume si gata...

Nu am gasit absolut NIMIC....

Produse facute in hambar si vandute printr-o firma de fatada sant destule...

 

S-a mai dezbatut problema...si nimeni nu a venit cu detalii cu toate ca au  intrat pe aici si "distribuitori"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!