Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Depinde ce intelegi hyperuzate...la 140-160k nu cred ca le poti baga la categoria asta...

Chiar si asa treaba cu compensatul pica...ar trebui sa se umfle segmentii sa preia jocul intre segment si camasa...

Omul zice clar ca s-au strins pe pistoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a ingrosat uleiul si nu mai zuraia motorul de aici si impresia ca se vindeca motorul, toti aditivii ingroasa uleiul ceea ce nu e ok, de multe ori saboteaza ungerea la pornire in perioadele reci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si asa treaba cu compensatul pica...ar trebui sa se umfle segmentii sa preia jocul intre segment si camasa...

Absurd. Cand masina e suficient de rulata (ai dreptate, am lasat in suspensie, "dimensiunea" rulajului, o chestie relativa, sa zicem ~200-250 k km), segmentii se "strang" mai bine pe "peretii" camasilor pistoanelor prin depunerea de mal, pardon, aditiv. Astfel isi micsoreaza diametrul si obliga segmentii sa se stranga si ei cat le permite fanta.

Cand masina e cvasinoua si jocurile sunt absolut "in parametri", se blocheaza in camasa, stransi de ea insasi, cu circumferinta micsorata de depunerea mai sus-amintita.

Nu inteleg deloc ce vrei sa spui. De blocat se blocheaza doar daca nu mai exista joc. Deloc.

Ar trebui sa se umfle si sa ce...?

Poti fi mai explicit?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am inteles cum se depune aditivul pe camasi la frecarea de acolo, nu te supara esti sigur ca nu e S.F. ce afirmi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banui ca Iuliu vrea sa spuna ca fiind viscozitatea mai mare, pelicula de ungere e mai groasa, si jocurile piston/segment/camasa sint mai mici...

Sergiu are dreptate la pornirea la rece e naspa cu ulei gen miere de albine...

Pt a se "depune" pe camasi ar trebui sa il amesteci si cu Loctite. Picatura etc...

O masina "hyperuzata" poate fi si la 100k si la 400-500k depinde de ce e intre volan si scaun :))

Fosta masina avea 200k, motor neumblat, compresie pe uscat si umed super, "torcea" ca unul nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau dar se pare ca n-ati "patruns" in "tainele minunatiilor" astora de aditivi gen Metabond, Duralube, Motor Up , Prolong si alte "scam"-uri.

Ele nu sunt aditivi de ulei conventionali, in acceptiunea fabricantului (lor) ci "conditionatori de metal".

Adica se depun si "conditioneaza" suprafetele aflate in frecare. Daca ar fi invers si s-ar depune peste tot ar fi nasol, ar insemna reducerea diametrului capilarelor de ungere si al tuturor canalelor pe unde curge ulei sub presiune.

Ori ei, (producatorii de "conditionatori de metal"),exact asta clameaza. Ca fluidul inventat de ei se depune doar pe suprafetele aflate in frecare (cuzineti pe manetoane, segmenti pe camasi, came pe culbutori, etc.). Ar trebui intrebati cum garanteaza ca fluidul respectiv "stie" unde se afla si nu se "infrateste" el, de pilda, cu fundul baii de ulei. Probabil ca ar ingaima ceva cu "anumite conditii de temperatura si presiune"...

SergiuD , ai urmarit vreodata vreun filmulet de prezentare al celor de la Duralube?

Pai cum ar clama ei ca poti merge fara ulei ("cu baia sparta") inca cateva zeci de km, fara ca motorul sa pateasca nimic?

Fara ca intre segmenti si camasi sa nu apara, IN ACCEPTIUNEA CELOR CE PRODUC "SIROPUL MINUNE", si e logic sa fie asa in demonstratia lor, o depunere extrem de rezistenta pe suprafata camasilor care sa faca posibila alunecarea segmentilor , FARA LUBRIFIANT.

Despre ce Dumnezeu vorbim aici?!?

Sigur ca e un "bullshit" insa depunerile exista, "in legea lor" si peste tot, fara "discriminare"...

De aceea cred eu ca e plauzibila povestea din postul #341.

Tot nu inteleg la ce te refereai cu remarca asta:

...ar trebui sa se umfle segmentii sa preia jocul intre segment si camasa...

Poate explici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot n-am inteles ce vrei sa spui, adica ce si unde se depune, oricum nu e important fiindca aproape fiecare va face cum il taie capul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma toti dam cu presupusul, ca se depun uniform sau selectiv, ca nu se depun etc...

Eu nu am vazut un test de fiabilitate/uzura etc in afara de reclama taranilor si abureala de la nu's ce oficialitate americana...

In rest useri care o fac pe mama Omida, unii care folosesc asa ceva si nu pot afirma ca s-a infaptuit o "minune" tehnica...altii care le-a murit motorul prin deces :)) si dau vina pe aditivul tocmai pus...si mai sint citeva cazuri particulare...dar si astea nerelevante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Oficialitatile americane", spre deosebire de cele din rominica, isi fac treaba si nu se compromit prin ceea ce fac si prin ceea ce transmit ci pot fi crezute si luate in seama cand spun ceva sau altceva cu privire la un brand , mai ales.

Nimeni nu-si permite acolo sa "desfiinteze" practic un brand facandu-l mincinos si argumentand aceasta, ba mai si amendandu-l cu milioane de dolari, pentru nimic. Apoi sa interzica produsul pe piata...

Nu merge chiar totul "la mica intelegere/ciupeala" cum ne-am obisnuit noi la rominica.

Au si ei "chestiile" lor dar nu asa, la tot pasul...

Eu nu mi-am dat cu presupusul, daca esti atent.

Am expus ceea ce ei (producatorii de "sirop conditionator de metal"-si asta, fara SuperGlue ori Picatura) au clamat si am explicat ceea ce s-ar intampla daca lucrurile s-ar petrece chiar asa.

SergiuD isi exprima neincrederea ca lucrurile s-ar petrece asa ("esti sigur ca nu-i SF?") si apoi nu mai intelege nimic, sau se preface ca nu intelege fiindca i se pare absurd sa mai afirme acum ceva...

Eu spun un lucru simplu si logic.

Si anume, chiar daca ar face ceea ce zice producatorul ca face, produsul minune ar face mai mult rau decat bine. Asta e ceea ce trebuie extras si folosit, din afirmatiile mele.

Fara sa mai adaugam compusi care corodeaza in timp, s.a.m.d. . De aceea cred ca omul ala spune adevarul , fiindca exact asa imi imaginez ca se comporta un motor "tratat", fara sa aiba "deloc" nevoie de "tratament".

Tot n-ai explicat afirmatia aia ("...ar trebui sa se umfle segmentii sa preia jocul intre segment si camasa...")

Poti sa renunti daca ti-e greu...

Si mie mi-ar fi...

Succesuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca mai crezi in duhul apelor si mitul democratiei americane...

Spre deosebire de noi americanii isi dau in cap fara camere de luat vederi, si aici ma refer la politicieni, afaceristi, si "instrumentele lor" etc...

Daca il desfiintau acu' x ani ce dracu mai cauta pe piata?

Aia a fost o atentionare sa o lase mai moale...

Neincrederea e cu 2 sensuri ...ca e buna sau proasta aceasta "zeama miraculoasa"...

"...produsul minune ar face mai mult rau decat bine..."

"...fiindca exact asa imi imaginez ca se comporta un motor ..."

Avind in vedere ca nici unul nu avem nu's' ce laboratoare/standuri de test, pregatirea profesionala sa ne dam cu parerea, nici documentatia aferenta incluzind dovezi concludente...dam cu presupusul, "ne imaginam" diverse...

Tot te legi de afirmatie...la un motor hyperuzat(cum ai zis tu) ai joc f mare cauzat de uzura intre piston/segmenti si camasa...de aici si compresia proasta etc...daca se string segmentii pe piston (cum a afirmat colegul nostru) jocul respectiv se mareste nu se micsoreaza...

Ca sa se micsoreze acel joc, segmentii ar trebui sa devina mai "grosi", sa se mareasca, "sa se umfle"...

Poate ca intelegi de data asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat metabond gold cam de 2000 de km la a4 1.9 AFN 81kw + soft.Am facut acest lucru pt. ca mi se parea ca , cu venirea frigului motorul a devenit mai galagios(parca batea un tachet) dar zgomotul acela mai pronuntat de diesel cred ca a venit din cauza frigului pt. ca am prieteni la care la fel le suna motorul.La mine se auzea mai pronuntat pt. ca nu am scut.

O parere despre metabond gold pana acum ...zgomot acelasi,consum ulei aveam la 10kkm aprox 0.4l parerea mea ca e nesemnificativ("asa e la toate" :somnmare: )

Schimbare am observat doar ca motorul se invarte mai usor.Atat altceva nimic(de ex. ma duc cu treapta a 4 a la 2000rpm si dau a 3 a nu se simte ca franeaza asa tare cand las ambreajul ca si inainte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca mai crezi in duhul apelor si mitul democratiei americane...

Spre deosebire de noi americanii isi dau in cap fara camere de luat vederi, si aici ma refer la politicieni, afaceristi, si "instrumentele lor" etc...

Daca il desfiintau acu' x ani ce dracu mai cauta pe piata?

Aia a fost o atentionare sa o lase mai moale...

Neincrederea e cu 2 sensuri ...ca e buna sau proasta aceasta "zeama miraculoasa"...

"...produsul minune ar face mai mult rau decat bine..."

"...fiindca exact asa imi imaginez ca se comporta un motor ..."

Avind in vedere ca nici unul nu avem nu's' ce laboratoare/standuri de test, pregatirea profesionala sa ne dam cu parerea, nici documentatia aferenta incluzind dovezi concludente...dam cu presupusul, "ne imaginam" diverse...

Tot te legi de afirmatie...la un motor hyperuzat(cum ai zis tu) ai joc f mare cauzat de uzura intre piston/segmenti si camasa...de aici si compresia proasta etc...daca se string segmentii pe piston (cum a afirmat colegul nostru) jocul respectiv se mareste nu se micsoreaza...

Ca sa se micsoreze acel joc, segmentii ar trebui sa devina mai "grosi", sa se mareasca, "sa se umfle"...

Poate ca intelegi de data asta...

Salut,

Da, de data asta am inteles :) . Si rad inca......

Pai pe segmenti ii "strange" ceva in canalele lor din piston, nu ii apuca "dragostea" subit de pistoane si se "strang", lasand spatiu intre ei si camasi pe unde scapa compresie, ulei, etc. Acel "ceva" este camasa insasi pe care s-a depus "rahat pe bat" din asta... Si a micsorat jocurile perfect necesare unei ungeri corecte ducand in locul lor o depunere de "mal toxic"...Ma rog, nu mai detaliez...

Nu este nimeni care sa creada ca un vitzel in "mitul democratiei americane". Te repezi absolut nejustificat cu concluzii definitive si caracterizante. Sunt mecanisme care nu functioneaza asa la americani, si "modul de lucru" al FTC versus un brand de pe piata care sustine ca produsul lui face "chestia x sau y", nu are nici in clin nici in maneca cu "democratia"(americana sau non-americana).

Cu afirmatiile mele ai facut exact ceea ce fac profesionistii din mass media (mai ales televiziune) cand vor sa "prefabrice" un alt sens unor "ziceri" ale vreunei "vedete a zilei". Adica, le-ai scos din context!

Produsul face mai mult rau decat bine , chiar daca producatorul lui nu se lauda deloc si el se comporta exact la fel cum afirma acesta din urma.

E bine asa? Am organizat fraza astfel incat sa poti scoate orice din context si sa nu mai "sara in ochi" relativitatea afirmatiei.

Esti cumva specializat in "strategii de comunicare" sau ceva adiacent cu chestia asta? Cam asa pare...Daca nu, sa stii ca ai un talent nativ pentru asta. Ai putea sa incerci sa-l exploatezi.

Si ca sa inchei, pe piata lor (americana,adica), "zamoarca" Duralube (ca Metabond n-a existat niciodata, minciunile lor cu Ferrari si NASA sunt de o penibilitate absolut hilara;e suficient sa deschizi site-ul lor ca sa realizezi despre ce "supercompanie" vorbim) nu mai exista. Pe pietele emergente din Somalia, Sudan, Republica Centrafricana, Cote d'Ivoire, Bangladesh, Burkina Fasso, Rominica, etc. , da, se mai gaseste. Ba chiar si generatia a doua de produs...Cam asta ar fi...

Best Regards!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbare am observat doar ca motorul se invarte mai usor.Atat altceva nimic(de ex. ma duc cu treapta a 4 a la 2000rpm si dau a 3 a nu se simte ca franeaza asa tare cand las ambreajul ca si inainte).

cel mai probabil a scazut frana de motor din cauza ca motorul e "supra-alimentat" din soft, ceea ce ai schimbat tu

dar acelasi fenomen se mai poate instaura foarte lent odata cu uzura motorului fiindca ii scade compresia

LE - din frana de motor nu-ti poti da seama cat de buna e ungerea, s-ar putea sa ramai fara ulei si sa nu-ti dai seama de acest fapt decat de la martorii din bord

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica sint "injiner" nu am treaba cu "comunicarea" etc...

Dupa spusele lor marmelada Metabond e o tratare chimica superficiala de suprafata...

Cu exceptia Metakk Gold care zice ca mai exista si depuneri in zonele uzate, celelalte numai modifica chimic stratul superficial. Depuneri 0 deci pica chestia de care ziceai tu.

Daca e sa te iei dupa ei panarama asta are si proprietari depcuratare etc...cica curata depunerile...ceea ce e de bine...

Nu am nimic pro sau contra Metabond sau Duralube, dar sint "Toma Necredinciosu' " si plec de la premisa de nevinovatie... nu cred fara sa vad un argument valabil...

Pina una alta nu am argumente nici pro nici contra care sa stea in picioare...

Am tot cautat site-ul oficial Metabond si am gasit o mare ...pauza...numai kkturi romanesti al "dealeri-lor"...

Asta e un "-" minus....

Alt "-" minus e ca nu gasesc nici o argumentatie profi teste etc apropo de calitatile produselor...

Un minus in tarlaua contra e lipsa probelor/testelor...FTC-ul american prezinta garantie la fel ca si OPC-ul romanesc...

Exemplele gen cazul de mai sus nu sint concludente...omul putea sa aiba probleme din cu totul alte cauze...

Si mai putem continua discutia pina la pensie...

Eu unul nu folosesc trasnai din astea atita timp cit ramin la nivelul de MLM ...cu toate ca sint multe produse in categoria asta care s-au demonstrat in practica ca sint excelente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FTC-ul american prezinta garantie la fel ca si OPC-ul romanesc...

Da, si Golful "prezinta garantie la fel ca si" Oltcit-ul ("romanesc").

Cam asta ai spus tu mai sus.

Daca nu esti convins (inca), poti lectura materialul urmator (referitor la Duralube, care e "frate de mana" cu Metakk, virgula, ca "familie de produse"):

http://www.ftc.gov/os/1999/05/duralubecmp.pdf

Cand o face si OPC-ul (romanesc) anchete la nivelul asta, noi nu vom mai exista demult, dupa parerea mea.

Cu majoritatea afirmatiilor tale sunt, insa, de acord.

Ceea ce clameaza baietii de la Metakk este ilogic din start, fara sa vezi sau sa probezi/testezi "stiintific" ceva.

Sunt afirmatii care se bat "cap in cap" pentru cineva care chiar are habar cat de cat de mediul ce-l inconjoara, nu neaparat de formatie tehnica.

In legatura cu site-ul lor, poti incerca aici:

http://www.metabond.ro/index.php/produse+despre-noi.html

Vei gasi "la ei" si capcane de muste precum si "produse pentru sanatate"("suplimente nutritive naturale").

Probabil pentru cazul in care "cade" afacerea cu "siropul minune"... :D

cel mai probabil a scazut frana de motor din cauza ca motorul e "supra-alimentat" din soft, ceea ce ai schimbat tu

dar acelasi fenomen se mai poate instaura foarte lent odata cu uzura motorului fiindca ii scade compresia

Nimic mai adevarat ! Un comentariu absolut pertinent, adevarat si tehnic ! Felicitari ! +1!

Niciun cuvant in plus de adaugat.

Sper ca ma veti scuza de acum ca nu mai comentez, fiindca m-am plictisit (demult).

Numai bine si motoare cat mai fiabile sa aveti!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iuliu m. "Cand o face si OPC-ul (romanesc) anchete la nivelul asta, noi nu vom mai exista demult, dupa parerea mea.". OPC-u', ca si Consiliul Concurentei, "face" niste anchete de te doare capul ("face" - este din logica aia romaneasca, "tot ce e e sub 50 se pune la singular"). Vezi felul in care au inteles ei sa "se puna cu controalele" pe capul benzinarilor. Atat i-a dus pe ei capul. Astia de legislatie anticartel si antitrust nu au auzit (nici nu stiu daca avem asa ceva in Romania, da' io nu lucrez nici la OPC nici la Consiliul Concurentei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil a scazut frana de motor din cauza ca motorul e "supra-alimentat" din soft, ceea ce ai schimbat tu

dar acelasi fenomen se mai poate instaura foarte lent odata cu uzura motorului fiindca ii scade compresia

LE - din frana de motor nu-ti poti da seama cat de buna e ungerea, s-ar putea sa ramai fara ulei si sa nu-ti dai seama de acest fapt decat de la martorii din bord

Deci sa lamurim cateva lucruri.

Softul a fost si inainte de metabond.Aceasta "frana de motor mai slaba" a aparut dupa vre o 500-1000 km dupa metabond.

La fiecare schimb de ulei umplu la limita amxima admisa pe joja si pana la celalalt schimb nu completez,scade cam pe normal.

De la acest schimb am facut vre o 2000km+ uleiul pe joja tot la maxim e(oricum inainte dupa vre o 6000km se observa ca a scazut)

Daca era uzat atat de mult sa ii scada compresia probabil manca mult ulei si scotea si fum albastru la talpa si nu mai tragea la fel, iarna pornea f greu.

Cati cai are nu stiu...eu estimez la 130 -140 pt. ca fata de 1.9 116cp ajm e racheta.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cand o face si OPC-ul (romanesc) anchete la nivelul asta, noi nu vom mai exista demult, dupa parerea mea.". OPC-u', ca si Consiliul Concurentei, "face" niste anchete de te doare capul ("face" - este din logica aia romaneasca, "tot ce e e sub 50 se pune la singular"). Vezi felul in care au inteles ei sa "se puna cu controalele" pe capul benzinarilor.

Nu inteleg nimic din ceea ce vrei sa spui sau sa-mi "raspunzi". O.P.C.-ul este unul singur, de aceea verbul "a face" se gaseste, dupa cum si trebuie, la prezent, persoana a-III-a, singular.

Poate vei reusi sa explici ce ai vrut sa afirmi pe-acolo......

Numai succesuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati cai are nu stiu...eu estimez la 130 -140 pt. ca fata de 1.9 116cp ajm e racheta.

eu zic ca restul e cancan daca vorbim de metabond

daca vorbim de resoftare atunci se poate sa fi alterat ceva in comportamentul motorului daca nu a fost facuta cu cap, se poate dupa cativa km, de aici si diferenta la frana de motor

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Iuliu M - aluzia cu singular - plural nu batea la tine. Era la adresa "institutiilor" romane, printre care si OPC-ul. Si a nivelului celor numiti sa le conduca (dupa reguli numai de ei stiute) - vezi cazul unui anumit ministru. Eu am subscris la opinia cu "noi nu vom mai exista de mult".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca nu-i pentru mine. Insa cu restul ideii "m-ai pierdut"... :))

Sorry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca restul e cancan daca vorbim de metabond

daca vorbim de resoftare atunci se poate sa fi alterat ceva in comportamentul motorului daca nu a fost facuta cu cap, se poate dupa cativa km, de aici si diferenta la frana de motor

Resoftarea a fost vacuta de Vmax(deci cu cap).

Motorul e in stare buna de functionare,daca era uzat si de aici sa nu am frana de motor...nu mai tragea cum trebuie,manca mult ulei,si la -20 nu pornea la prima cheie.

Parerea mea este ca pana nu incerci ceva nu poti fi convins.

Ce am observat dupa folosirea produsului este ca motorul a devenit mai silentios 1 pic si treaba cu frana de motor, deci spre bine.

Daca v a fi ceva de rau voi posta aici.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lectura placuta:

Multumesc pentru sfaturi. Acum am adus masina inapoi, facuta.

Am inlocuit: 2 supape, garnitura de chiulasa, uleiul si filtrul de ulei. Toate astea au costat 400 lei si am ramas cu 2 supape ( vindeau doar la set de 4). Manopera, cu luat masina din fata casei, 600 lei. Am stat langa ei si am cumparat impreuna cu ei piesele. S-a mai crapat capacul ala de deasupra la motor dar l-au lipit. Sunt foarte multumit de ce a iesit. Si nu in ultimul rand va multumesc voua, tuturor, celor ce mi-ati dat sfaturi. Si sa nu uit: de la ulei se pare ca a fost problema. Eu ii bagasem si un DuraLube, ideea este ca nu mai era ulei in motor ci o amestecatura. Mesterul a zis sa nu mai bag Duralube decat cand vreau sa marit masina sau cand ajunge la vreo 250.000 de km. Am atasat o imagine cu uleiul scos din masina si una cu eclipsa pentru cine nu a reusit sa o vada.

post-2451-0-68354200-1294149839_thumb.jp

post-2451-0-06006300-1294149962_thumb.jp

PS. Si ca sa-i vorbesc de bine si pe meseriasii ce mi-au facut masina: tata (60 de ani etate si 35 de ani de meserie ca mecanic auto) si fiu, ardeleni prin Bucuresti , au lucrat la masina in curtea lor.

la cum arata uleiul ala din poza (mai mult a cafea cu lapte) nu as avea curajul sa mai aditivez uleiu in vre-un fel

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am observat acolo era vorba de duralube.

Uleiul din poza arata ca mierea :huh: .La mine dupa 1 cutie de metabond e negru(am parcurs vre o 2000km),ceva normal la diesel.

Eu nu mai postez, doar daca apare vre o schimbare, deoarece din cate am observat posturile se impart cam in doua:-cei care nu au folosit produsul si scriu dupa auzite sau articeole citite

-care au incercat produsul si stiu ce posteaza

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

generalizez

chestia e ca se mai intampla neprevazutul, nu inteleg de ce sa risti sa distrugi reteta dupa care au facut producatorii un ulei si sa rezulte tot felul de compozitii surogat, banuiesc ca nu pune nimeni ulei noname care nu contine aditivii suplimentari necesari

parerea mea e ca un ulei cu brand cunoscut si pe care sa scrie norma VW necesara motorului e tot ce-i poti oferi motorului, daca vrei ceva protectie in plus schimba uleiul la intervale mai mici si pune uleiurile cele mai scumpe asta ca sa nu arunci bani si sa faci rau cu mana ta urmate de alte pagube materiale

fiecare e liber sa-si aleaga, dar in acest caz fiecare isi asuma o responsabilitate, nu e ca in conducerea tarii unde se fac experimente pe banii altora

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!