Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Turbina?

Neee... poate restul motorului.

 

 

Sper sa nu constati ca era muuult mai ieftin si facil sa acorzi timp citirii topicului decat sa repari ce-ai stricat necitind. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

Pe acest forum am gasit firma sa imi repare turbo. Sper sa nu mai caut si pentru altceva.

 

Mecanicul la care am fost a zis sa nu bag aditiv in motorina....

La partea cu uleiul a zis ca nu are ce sa ii faca rau..... din contra.

 

Acum sa vedem cum se comporta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
La partea cu uleiul a zis ca nu are ce sa ii faca rau..... din contra.

 

 

Spune-i sa se impuste.

Poate asa nu mai face rau si altora. :ceuameni: :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut....cum sta treaba cu aditivi asta metabond gold...daca nu mergi 250 de km continu nu are efect sau după 250 de km se simte diferenta mers intrerupt

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Sunt distribuitor metabond. Am auzit prima data de ei (si tot atunci am folosit un aditiv de motorina de la ei) acum 10 ani. Am schimbat de atunci masina iar acuma am un audi a4 b6 BKE si am pus metabond si in uleiul de motor (metabond ECO) si in uleiul din cutie (metabond GT plus) si in motorina (megasel plus).

Sincer sa fiu nu prea am vazut nici o imbunatatire. Consumul la fel, zgomotul motor la fel, schimbul de viteze la fel sau chiar mai rau (cand ma gandesc ca am pus si ulei original imi vine sa-mi dau foc). Masina are 215.000 km. Mai nou a inceput sa consume ulei. Cand am facut primul schimb de ulei atunci cand am luat-o din Germania am pus Castrol 5W40 Edge imbuteliat in germania (dupa codul de bare). La acel schimb nu mi-a consumat aproape de loc ... nu stiu cat am completat dar mai mult de 100 ml nu cred. Dupa aceea am bagat ulei plus metabond. 2 schimburi de atunci (la 10.000 km) cu castrol 5w30 edge + metabond ECO. Uleiul este bun, luat de la mitric (pentru cei din suceava), imbuteliat in austria. Intre schimburi am completat cu cel putin 1-1,5 l.

 

Dupa ce am citit topicul asta, am o singura intrebare:  unde gasesc un laborator de analiza ulei in Romania? Trebuie sa schimb acuma din nou uleiul. Sa vedem si noi care e treaba cu metabondul asta, ca eu cel putin m-am speriat putin si vreau sa vad daca ma duc sa le dau toate flacoanele cumparate de cap sau le scriu o scrisoare de multumire.

 

Merci in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)  Mai bine mai tarziu decat ... si daca faci analize ce rezolvi ? Ii dai in judecata ? Presupunem ca ai castig de cauza...peste x ani de zile...ce daune ai avut ? Morale, in valoare de cat ?

Treci pe consumabile normale de calitate si gata...restul treci la pierderi...

Daca tot te-ai trezit fa-o pana la capat :)

 

Intrebare cretina , pe cine dai in judecata ? Pe producator ? Cine e ala si unde sta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torentmonkey

Aici:  http://www.laborator-licla.ro/contact.html

 

O analiza a uleiului iti spune foarte multe si despre motor. Dupa anumitele metale gasite in compozitia uleiului poti  vedea ce parti ale motorului sunt uzate sau au probleme. Au ei o fisa descriptiva si te ghideaza foarte bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Ploiesti este laboratorul Licla, la urmatorul schimb foloseste un 5w-40 cu norma 505.01 (Edge Turbo Diesel / Magnatec Professional OE) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. In primul rand era pentru mine. Sa vad daca dau tot afara si pun din nou. In al doilea rand ma multumesc si daca reusesc sa clarific problema. Am sa postez rezultatele (care vor fi cat se poate de obiective) si apoi vom trage o concluzie e bun sau nu sa bagi asa ceva in motor, cutie etc. In cazul in care rezultatele vor fi dezastruoase, macar vor stii si altii ca nu e bine. Cu litigiul, daca va fi cazul, am sa vad cum rezolv. Pana la urma am un contract semnat cu ei. Macar ii pot identifica si daca nu rezolvam pe canale normale, ii urmaresc cand merg sa cumpere paine :)

 

Pentru GTD: Am ales sa pun 5w30 pentru ca ei recomanda norma 507. Si din germania tot cu asta a venit. Doar ca era aral long life. Am motor cu sonda pt ulei. E cu interval de schimb flexibil dar eu il schimb la 10.000 sau 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare. Ce ar trebui sa le cer sa analizeze? Din cate stiu cam asta e lista:

 

aluminiu
crom
fe
cupru
plumb
molibden
nichel
mangan
argint
titaniu
potasiu
boron
silicon
sodiu
calciu
magneziu
fosfor
zinc
bariu

vascozitate cST 100°C
punct de aprindere
combustibil (motorina)
antigel
apa
substante insolubile
TBN

 

Daca am omis ceva sau daca e ceva in plus va rog sa-mi spune-ti. Fac treaba asta pe banii mei si nu as vrea sa o mai repet (in caz ca am omis ceva) sau sa dau in plus (daca un element spre exemplu nu are avea cum sa ajunga sub nici o forma in motor).

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce trebuie sa platesti sau mai ales sa faci acest test, cheltuiala degeaba, daca ai folosit produsele in motor si nu ai fost multumit,  este suficient sa-ti faci o parere ca nu sunt ceea ce trebuie. Parerea mea este sa folosesti un ulei bun original cu schimbare la 10k, este tot ceea ce are nevoie pentru o intretinere corecta si fara probleme. Se stie ca nu exista aditivi de ulei care sa faca minuni mai ales la ungere, singurii care aduc un plus sunt cei de carburanti, care imbunatatesc putin mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru calin.g: Rezultatele ar putea fi in favoarea metabondului sau impotriva lui. As vrea sa stiu care dintre ele. In mare parte ca sa stiu ce fac in continuare, mai iau un flacon de la ei sau schimb tot? Nu as vrea sa schimb daca nu e nevoie, deoarece implica o cheltuiala destul de mare ( ma refer aici la uleiul din cutie), dar nici nu vreau sa merg cu masina asa stiind ca peste 2,3 ani trebuie sa iau o cutie noua si un motor nou. Si pe de alta parte, daca din analiza asta putem sa incheiem topicul asta si sa ajutam oamenii care il urmaresc atunci din nou ma declar multumit.

 

Pe de alta parte, am vorbit cu cei de la Licla din Ploiesti si acestea sunt singurele analize pe care le fac: cSt 100C (63 ron), punct inflamabilitate (79 ron), continut de apa (123 ron), subst insolubile (78 ron) TBN (108 ron). Preturile sunt destul de mari iar analizele putine. Un coleg de pe forum m-a sfatuit sa iau legatura cu Tudor Ratiu. Din cate stiu eu el este distribuitor Amsoil iar acestia au un serviciu de analiza ulei. La ei din cate stiu o analiza e aproximativ 30 de dolari cu tot cu TBN.

Am sa revin cu informatii de indata ce aflu ceva concret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturile pt analiza sunt exagerate , la Blackstone Labs sunt intre 20 si 30 de dolari

 

 

post-34129-0-54067800-1436281700_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatele ar putea fi in favoarea metabondului sau impotriva lui. As vrea sa stiu care dintre ele.

De acord cu tine. Dar nu crezi ca o varianta mai concludenta ar fi un test INAINTE de Metabond si un test DUPA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la sugestia de Inainte si dupa , eu unul as ramane la intrebarea  "Ce vreau sa demonstrez ?"

Ok, faci un card de analize din care rezulta CE ? Ca uleiul+ metabondu' respectiv face CE  ?

Cum demonstrezi ca din cauza aditivului motorul a inceput sa consume ulei?

 

Daca ai prea mult timp liber si ai nevoie de ocupatie/hobby poti sa incerci asta cu analizele etc...dar nu intrezaresc nici macar luminita de la capatul tunelului...

 

Daca zici ca esti/ai fost distribuitor de Metabond, fa lumina in zona... cine produce Metabondu si pe unde ii gasim? Gogu nu gaseste decat distribuitori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-i drept ar fi fost mai destept inainte si dupa dar nu m-am gandit ca ar putea sa provoace daune. In cel mai rau caz m-am gandit ca nu va avea nici un efect. In orice caz, de acuma ce e facut e bun facut. Ma gandesc ca totusi ceva tot ar trebui sa se vada in analizele alea. Spre ex cineva a spus ca are acizi si ca se transforma in acid in urma unei reactii, deci TBN-ul ar trebui sa fie foarte scazut. A mai zis cineva ca ii influenteaza vascozitatea uleiului. Care din nou ar trebui sa se vada. Iar daca a intrat in reactie cu vreun element, daca a cauzat uzura prematura ar trebui din nou sa se vada, acele elemente fiind in suspensia uleiului, nu? Din nou daca de fapt e un aditiv cu o caruta de zinc ar trebui sa iasa la analiza. Cam atat ma duce capul. Daca am gresit va rog sa ma corectati.

Acuma in ceea ce priveste cine il face...ti-ai gasit. Crezi ca spun ei unui biet colaborator treaba asta? Am cautat in toate actele primite de la ei si sunt numiti doar distribuitori. Cea mai apropiata chestie de producator ar fi acea firma din germania...molekular bla bla bla. Dar ei cum nu prea mai fac in germania pt ca e scump s-a dus si firul asta pe apa sambetei. Acuma din cate am inteles se produce in ungaria, ca cica ar fi mai ieftin. Date despre firmele distribuitoare pot sa ti le dau daca te ajuta cu ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa demonstrezi asa ceva.

Mai ales ca e aditiv + ulei... Cum poti demonstra ca nu e de la ulei?

Asta daca ai sa gasesti ceva...

Sa trecem peste, poate reusesti... Cu cine te certi? Cu vanzatorul, cu srlu' care e "importator"? Pt ce daune?

Eu tot nu pot sa pricep cum naiba se utilizeaza produse care nu stii unde si cine le produce...

S-a inventat Gogu, iar net e la indemana oricui inclusiv pe telefon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca nu se poate, nu se poate.

Pe de alta parte cred ca am gasit ceva ce te-ar face fericit Moog. Era sub nasul nostru dar nu m-am gandit sa caut acolo. Pe site-ul metabond.ro ei dau la metabond eco (si la celelalte produse eco) certificatul de la tüv. Pe certificatul ala la Auftraggeber este firma producatoare din ungaria (cel putin ei au dat toate produsele la analiza, de aici am presupus ca ei trebuie sa fie. Ma gandesc ca un distribuitor nu ar avea suficienti bani sa solicite asa o analiza). Toate astea plecand de la premisa ca certificatul ala e real.

Sper ca am ajutat cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Nu dau garanţii la caracteristicile produsului prezentat" din fisa tehnica...aia e numai o analiza de compozitie si fisa tehnica de utilizare/protectie/protectia mediului etc...

Toate produsele au asa ceva...dar nu are nici o treaba cu ce ar trebui sa faca respectivul produs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine. Aia era doar pentru a vedea producatorul. Deci in ungaria is astia si daca mai fac ceva si in germania sunt aia... metabond-molekular bla bla.

Iar graficul de la sfarsit...eu personal n-am inteles nimic din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producator pe dreacu. Sapa putin pe site-ul lor... 2 adrese de cacao, una intr-o zona rezidentiala de case si una pe o straduta in Budapesta cu un magazin de 2 lei...

Pana acum nimic nou... intrebarea ramane, unde  masa se fabrica Metabondu' ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ungaria.


:))

Pe acest forum am gasit firma sa imi repare turbo. Sper sa nu mai caut si pentru altceva.

 

Mecanicul la care am fost a zis sa nu bag aditiv in motorina....

La partea cu uleiul a zis ca nu are ce sa ii faca rau..... din contra.

 

Acum sa vedem cum se comporta.....

 

Aditiv in motorina ai de la PECO. Eu am mers 40k km la un motor DTI cu aditiv metabond si redline 85 plus. Numai de bine pot spune.

La partea cu uleiul nu sunt de acord cu aditivii in cazul unor motoare. 

Metabond ECO cel nou contine ZDDP , parafina cu lant deschil, si cateva blenduri de modificare a vascozitatii. Aditiv anti-uzura pe scut. 

Mecanicul meu l-a folosit peste 100k km intr-un astra h 1.7 cdti remapat eds. Asa suna motorul 

 

 

La partea cu uleiul a zis ca nu are ce sa ii faca rau..... din contra.

 

 

Spune-i sa se impuste.

Poate asa nu mai face rau si altora. :ceuameni: :censur:

 

Gresit ;)

 

In Ploiesti este laboratorul Licla, la urmatorul schimb foloseste un 5w-40 cu norma 505.01 (Edge Turbo Diesel / Magnatec Professional OE) 

Mai las-o cu castrolul ca pe afara au castroluri slabe, cele turcesti sunt PRAF. Daca ii recomanzi un CASTROL NEMTESC da sunt de acord, acolo gasesti calitate. 

UOA_11618mi.png

 

Eu am folosit si aditiv metabond dar am ajuns la concluzia ca decat sa dau banii pe un ulei mediocru plus o caruta de bani pe un aditiv mai bine iau un ulei de top. In cazul meu Redline a fost alegerea la masina veche.  

 

Am folosit si inca folosesc pentru dieselele familiei  metabond megasel plus iar in a3-ul meu 1.4 tfsi folosesc metabond megalene plus. 

Vreti explicatii tehnice cu informatii ce tin de chimie, ok pot sa fac un post dar sunt convins ca multi n-ar intelege nimic din el. Pe scurt o zic, PENTRU RIDICAREA CC / CO ADITIVII METABOND DE COMBUSTIBIL FOLOSESC ACEEASI COMPUSI CA ADITIVII DIN CARBURANTUL DE LA PECO.  

Comparati MSDS_urile de la Keropur in cazul Rompetrol cu megasel/ megalene. Sau de pe site-ul OMW sau MOL MSDS-urile cu MSDS-uirle megasel / megalene. 

In plus aditivii metabond au polimeri cu rol de protectie.

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la explicatii tehnice,chimie, hai cu niste info mai simple si pe intelesul tuturor...

Cine e producatorul cu ceva detalii, niste omologari al acestor produse ar aduce ceva lumina in zona asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omologari de unde, ideea e ca uleiurile din comert trebuie sa aduca masina in niste parametrii de poluare. De aici si full saps, low saps... etc. Cu aditivi strici total norma de poluare, modifici vascozitatile si pachetul de aditivare etc.  Cand zic strici zic modifici. 

Pachetul de aditivare creste, deci in teorie uzura mai mica. Acum depinde si de baza uleiului pentru ca daca pui eco in PAO risti sa faci mai mult rau. Nu stii daca PAO se va amesteca la fel ca uleiul din petrol. In HC metabond eco n-a avut probleme sa nu se amestece.  

Eu am folosit in vechea masina metabond cam 3-4 ture si motorul clar s-a simtit mai bine. Dar asa cum am zis, la cati bani am dat pe ulei, pe aditiv... am luat redline care a fost mult peste amestecul asta.

 

In motorina megasel plus da, bag si la un 2.0 cdti de 25k km de cand era noua si are injectoarele 0 0 0 0. In vechiul astra g de multa vreme, am 40k km de aditivare numai eu la ea si masina merge beton. In audi am zis megalene si .... n-am ce sa ii reprosez. In polo de 1.2 la fel megalene si limbricul ala in 12v a prins viata. Nu il mai recunosti la cum urca in RPM si la cum consuma. 

 

Una peste alta metabond ofera produse de calitate. Am multi oameni in jurul meu care folosesc produse metabond fara sa stie ce contin. Le folosesc pentru ca masinile merg bineeee cu produse metabond. Eu am stat sa aprofundez tema iar metabond cel putin pentru carburant are recomandarea mea. La recomandarea mea a mers un tip de pe clubaudi cu 2.7 TDI pe megasel plus si cand pleaca la drum mereu are la el aditivul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!