Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Sint curios cine a sters ultimele posturi...puteau fi lasate macar partial, poate cineva raspunde la intrebari, indoieli etc...

Sau alti potentiali amatori isi vor pune aceleasi intrebari,,,

Terminatorul : la masina ta este explicabil sa se vada ceva...zici ca ai bagat aditivul la 300.000km...care sint sau nu reali...

Povestea un samsar ca baga nus' ce smacolina ieftina in motor diesel cu 450-500.000km si toarce ca nou, nu mai scoate fum, zici ca-i nou...

Surpriza aparea dupa ce faci primul schimb de ulei...

Sint multe semne de intrebare apropo de aceste produse...

In primul rind cine le produce...

De ce de exemplu dupa atitia ani nu se vinde in Germania , Franta si multe alte tari, cu exceptia Romaniei, Ungariei , Cehia parca si inca vreo 2...

90% din ce gasesti pe Goagal e din Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Experiente personale cu metabond;

in anul 2006 aproximativ, am pus intr-un Bmw 524d cu motorul chinuit un metabond, nu mai retin de care( de care mi s-a propus ptr motor diesel uzat, cel mai ieftin cred) si s-a schimbat extrem de mult comportamentul motorului, inclusiv in consum, reprize, etc.... se simtea de parca as fii pus un turbo pe el:) si era mult mai silentios.

in 2008, pe o laguna 2 1.6 16v, la care am facut vreo 3 schimburi de ulei longlife, adica 18.000 km intre schimburi aproximativ, a inceput sa sune urat motorul, ( masina avea cam 135.000 km pe vremea aia,) si am pus metabond, am mai mers cam 30.000 km fara sa mai apara probleme, sunete aiurea, consum de ulei etc.

Deci, eu recomand. In schimb nu recomand sa utilizati daca nu aveti probleme... daca merge bine, schimba uleiul la 10.000km... sau mai putin, nu degeaba americanii schimba uleiul in mod curent la 5000 de mile, adica 7500 de km... ptr conditiile de trafic greu, cu mult stat la relanti in calduri infernale... asa ca daca nu aveti probleme, nu va complicati, daca aveti, incercati... dar pe de alta parte, daca masina consuma mai mult de 1l/1000km, chiar nu aruncati banii pe fereastra, sunt cauze mecanice care trebuie reparate si apoi aditivi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de cauze mecanice - ne-am pricopsit cu inca un 3L V6 benzina (pasiunea, bat'o vina) care merge mai mult in 5 cilindri - compresie aproape inexistenta pe cilindrul 6 (2 atmosfere din min. 7 - problema de supape sau segmenti de compresie).

Oare exista ceva smac care ne-ar putea ajuta sa mai tragem de motorul asta cateva luni inainte sa-l refacem. Nu de alta dar sa dai jos admisia si 2 chiulase pe nenorocirea asta sunt un adevarat PITA (pain in the ass).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu unul sa-i dai o doza soc,si o talpa la drum lung,poate,poate se intampla o minune,e greu de crezut :dry: dar este cea mai ieftina. metoda.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am condus recent un Roomster TDI de 70 de cai ce avea facut tratament cu Metabond de la primul schimb de ulei(masina luata din reprezentanta) si sincer, parca avea 100 de cai. Ca si comparatie, am facut un test si cu o Fabia II break cu acelasi motor, cam acelasi nr de kilometri si era complet diferit. Mi se parea ca se chinuie si ca se plafoneaza foarte repede in orice viteza.

Pana la urma mi-am luat o alta masina, cu 21000km si ma bate gandul sa ii fac si eu tratament cu Metabond M sau ECO.

Am citit si eu intregul topic si nu am gasit motive pentru care sa nu-l folsesc, chiar daca majoritatea ataca produsul, modul de prezentare si comercializare din toate partile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In primul rand trebuie sa spun ca eu sunt colaborator Metabond. Asadar, cer voie moderatorilor sa imi exprim cat se poate de obiectiv parerea despre aceste produse. De ce ?  Pentru ca am vazut multe aberatii ori care lauda Metabondul excesiv (mai mult decat face) ori care il critica mai aspru decat trebuie. Interventia mea poate parea a publicitate, insa  eu vreau doar sa dau o parere (zic eu, avizata), fara din alea de genu "am auzit de la ...." .

Pentru cei care vor sari repede sa zica ca e reclama, le zic atat:

In 2 ani de cand sunt colaborator Metabond, cred ca am vandut doar 3-4 produse prin intermediul internetului. De ce? Pentru ca nu se arunca lumea cu banu pe auzite. Cei care vin la prezentari, vad ce face, sau cunosc direct pe cineva care foloseste, aceia cumpara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

... eu sunt colaborator Metabond. ... cat se poate de obiectiv parerea ...

 

Ma-ndoiesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane lasa-i beregata :)

 

Vanduu: te rog posteaza site-ul /numele/ adresa producatorului...nu al revanzatorilor/colaboratorilor etc...de astea am gasit destule...cine raspunde juridic in fata legii...Cine a descoperit produsul (unii zic ca x a cumparat licenta de la y) ...cine e x si y ? Ceva date despre ei ?

Ce teste au fost facute si de catre cine ?

Si nu ma refer la prezentarile simpliste cu rola ...acelasi efect il poti obtine si cu alte produse...

Zici de o parere avizata...bazata pe ce ? Pe studii, incercari de laborator (avizate) , aceste produse corespund unor norme ?

Se face Vodoo, spirale (gen Bivolaru) la prezentari? Nu suporta "hartia" ce se spune/face acolo?

Nu am gasit pe nici un site ceva oficial...

Poate ma lamuresc si cumpar si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e partea cea mai proasta ca nu se cunoaste nimic de producator.. eu am avut numai experiente placute insa acum am nevoie de vw507 si nu am vazut sa aibe. Iar aditivul de motorina nu specifica daca este si pentru dpf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am folosit produse de la ei. Ce sa zic, nu e ceva deosebit, doar o usoara imbunatatire la mersul motorului(Nu mai era asa zgomotos, asa mi s-a parut cand am folosit tratamentul de motor). Rezervorul foarte curat dupa 1 an de folosire a aditivului pt motorina(multa vreme am evitat peco :icon_confused: si am zis de ce nu, sa incerc). Pana la urma e un risc asumat, risc pe care te decizi daca ti-l asumi sau nu.Mai conteaza si valoarea masinii si costul ameliorarii eventualelor neplaceri cauzate.(am vazut ca sunt multi care se plang) Colegul Moog tin sa te contrazic legat cu raspunsul in fata legii. Mergi la OPC cu o plangere bine intemeiata (aici e problema, nu stiu cum sa dovedesti acest lucru, si aici nu ma refer doar la acest produs ci la multe altele prezente pe piata) si vei afla ca importarul pe Romania, in cauza cei de la Harghita daca nu ma insel, sunt direct responsabili pentru toata gama de produse importate de catre ei si comercializate pe teritoriul tarii. Iti spun, ca ceva de genul acesta a patit fratele meu cu un alt tip de produs importat din Bulgaria. Nu e de joaca. Daca iti mai angajezi si un avocat bun, dai cu ei de pamant de nu se vad. Unde mai pui ca piata e invadata de o multime de produse (chiar si auto) pentru care nu raspunde nimeni. Vezi multitudinea de uleiuri produse de marile hypermarketuri. Cred ca problema acestui produs este ca multi il lauda excesiv. probabil fara sa-l foloseaca vreodata. Iar legat de teste, aceeasi poveste... sa fim corecti cate produse nu am cumparat fara sa stam sa ne gandim daca exista teste oficiale, rapoarte intocmite etc(cate uleiuri, aditivi nu sunt pe piata?). Fiecare e liber sa incerce. Revenind la subiect, eu folosesc cand imi aduc aminte :D, unele produse sunt destul de scumpe pentru mine si ma rezum doar la ulei si aditiv de motorina(ocazional). Masina pe care le folosesc e un golf 3 Tdi(90Cp) pana acum nu pot sa zic ca uau...s-a transformat in golf 6 sau ca am patit vreun necaz din cauza lui (consum de ulei sau alte probleme). Cum bine mentiona un coleg cu cateva posturi in urma....e ca apa sfintita :icon_bounce: .  Drive safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de legalitate si raspundere, gasisem pe site-ul unui distribuitor ca raspunde, era asigurat dar in limita a 20.000RON total/an :)

Intradevar ai dreptate apropo de testare...nu caut asa ceva daca gasesc site-ul producatorului , il gasesc de cumparat si in Germania/ Franta/ SUA etc...

Dar cind vad un card de MLM-uri toate cu .ro si nimic serios pe ele, cum sa nu ma intreb ce cumpar ?

Motor curat am avut si eu dupa vreo 3 flush-uri si schimbat uleiul la 6000km 90% urban...fara alti aditivi...

Motor mai putin zgomotos il obtii cu un card de aditivi...si mult mai ieftini...nu mai bate/troncane/scoate fum, zici ca e motor nou...

Pacat ca nu mai gasesc...era un test cu rola dar cu sampon in loc de aditiv...super rezultate...

L.E. Link-ul cu testul e postat cu citeva pagini in urma... 

 

Va supun atentiei un text gasit pe multe site-uri "Metabond" .ro...

 

"Lansarea comerciala a Produsului a avut loc in anul cand a castigat Marele Premiu la Expozitia Auto din Frankfurt.

O masina Ferrari tratata cu METABOND a atins recordul de viteza de 351 km/h desi initial viteza constructiva maxima era 291 km/h.

De atunci toate masinile Ferrari sunt tratate din fabricatie cu METABOND.

Printre referintele noastre se numara dealeri auto din Germania: Ford, Seat, Renault, Scania, Volvo, etc. precum si alti industriasi care folosind METABOND au scazut costurile semnificativ.

 

Cum a reusit Metabondul sa mareasca viteza maxima ?

Ce interes au "industriasii" (adica dealerii auto) sa scada costurile ? Care costuri? Astia vand masini care trebuie sa se strice dupa ce ies din garantie nu sa mearga pana se inventeaza teleportarea...

 

Unii se streseaza sa mareasca rezistenta la frecare prin o caruta de procedee fara tratament termic ce induc tensiuni interne , care mai de care mai scumpe, iar Metabondul o face simplu la citiva bari presiune si 100gr C ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un test(e) :

De prezentarea asta ce spuneti?

Sint multe produse cu aceeasi prezentare pe tot mapamondul...inclusiv scutere ce merg fara ulei dupa ce a fost "inobilat" cu marca X de ulei...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ca sa raspund mai multor intrebari, cu speranta ca nu ma sanctioneaza nici un moderator:

-Importatorul si distribuitorul oficial in Romania este SC.METABOND ROMANIA.SRL din Covasna.

-site-ul lor este www.metabond.ro

-asigurarea este de 20.000 EURO

-atata timp cat primesti chitanta sau factura pe ceea ce cumperi nu trebuie sa stii adresa firmei producatoare, dai in judecata pe cel de unde ai cumparat!

-este adevarat ca fiind o retea MLM, fiecare colaborator si-a facut site sau ce vrea el si de aici, multe site-uri neserioase sau neprofi (asta am vazut si eu).

- Moog, tot asa facem si noi prezentarea, numai ca folosim initial uleiul de rezerva pe care il are unul din participanti la el, apoi adaugam Metabond, apoi adaugam apa, apoi nisip. Iar la sfarsit, lasam bucsa deja tratata sa mearga in gol dupa ce a fost in prealabil stearsa de orice urma de ulei, deci merge pe uscat.

-Cum poate Metabond sa mareasca viteza? Pai, inbunatatind lubrifierea, motorul nu mai pierde atata energie prin frecare, si deci puterea este folosita pentru performantele lui. (asta este valabil la orice aditiv, tratament, orice ce micsoreaza frecarea, nu numai metabond).

-Zicea cineva ca e cam scump. Da! dar ajunge pentru 800-1000 litri carburant, pe cand altul care costa 20-30 ron se baga la un plin. Mai este scump acum?

- Se tot bate toba, "ca daca patesti ceva la motor?".. sunt multi si aici si pe alte forumuri care au folosit, nimeni nu a sesizat nimic negativ. Dintre cei care au folosit, cea ma negativa reclama este aceea ca nu au vazut mare lucru sa se imbunatateasca. Cei mai multi au vazut schimbari in bine. Singurii care chiar vin cu argumente ca nu e bun, ca dauneaza, NU au folosit! Corect? Va rog sa verificati peste tot, ve-ti vedea ca asa este! 

Poate sa zica cineva ca a folosit si i-a daunat cu ceva motorului?

Ce concluzie tragem de aici (in cazul in care nu intervine nimeni sa scrie ca a folosit si a avut ceva probleme dupa)? Ca toata valma ca dauneaza, nu prea are argumente solide!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..............

-atata timp cat primesti chitanta sau factura pe ceea ce cumperi nu trebuie sa stii adresa firmei producatoare, dai in judecata pe cel de unde ai cumparat!

.......

 

 

 

 

 

Asta e un argument solid? Astept ceva mai bun.. Produsele bune in general isi fac un renume iar metabond daca e atat de bun de ce apare numai in Europa de est? Certificatul RAR de apare pe site-ul oficialilor este pentru o firma Import Export Noemi SRL nu pt Metabond Romania SRL si scrie mare ca e fabricat de Metabond Magyarorszag Kft in Ungaria deci nu in Belgia. In caz ca nu ai citit mai sus eu am folosit metabond ca il luam la un pret mai bun, fara vreo diferenta la motor nici in bine nici in rau :). Megaselul mi-a placut foarte mult, chiar s-a simtit o diferenta in bine cu el insa nu poate nimeni sa raspunda daca e bun pentru folosirea cu filtru de particule.

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
metabond romania si noemi este una si aceeasi firma, daca te vei uita o sa vezi ca au aceeasi adresa, sunt tertipuri (straine de mine), care le folosesc ei, nu stiu de ce, probabil pentru a avea anumite beneficii, cred ca doar d.p.d.v. administrativ/ fiscal.

Nu stiu unde te-ai uitat tu insa produsele destinate "innobilari suprafetelor metalice", adica tratamentele sunt produse in Germania (intra pe pagina unuia dintre ele si deschide "fisa tehnica"), unele dintre uleiuri fiind produse prin Belgia. Iar pe certificatul RAR scrie denumirea firmei producatoare si sediul, care sunt in Ungaria.

Despre un "argument mai solid" - pot sa iti spun ca daca mergi sa faci o reclamatie, ti se va cere chitanta/factura, nu altceva.

Legat de filtru DPF pot sa iti spun doar ca am cativa clienti care folosesc de ceva timp metabond, iar dpf-ul nu are absolut nimic. O sa cer o parere celor de la sediu si revin cu o informatie "avizata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asigurarea e in limita a 20.000euro daune...

 

"-Cum poate Metabond sa mareasca viteza? Pai, inbunatatind lubrifierea, motorul nu mai pierde atata energie prin frecare, si deci puterea este folosita pentru performantele lui. (asta este valabil la orice aditiv, tratament, orice ce micsoreaza frecarea, nu numai metabond)."

 

Aici ne jignesti neuronii... micsorarea frecarilor duce la un efort mai mic si eventual scaderea consumului...in nici un caz nu se modifica cutia de viteze (in speta raportul maxim/ viteza 5/6) si nici turatia maxima a motorului...amindoua sint batute in cuie constructiv si nu sint influentate de frecari...

Daca motorul nu se invirte mai repede, raportul nu e mai mare, cum naiba se deplaseaza masina mai repede ?Leviteaza ?

 

Care este firma germana care produce Metabondul?

 

Eu nu vorbesc de efecte negative... vorbesc de efectele pozitive...

Testul cu frecarea e trecut cu brio de o carutza de uleiuri, aditivi , inclusiv sampoane pe baza de zinc parca...

Ala cu motorul fara ulei e destul de vechi si e un truc vechi folosit de prin anii 60 la reclamele cu aditivi/uleiuri miraculoase...

 

Daca intradevar ar fi (asa de mare) reducerea frecarii, "innobileaza" suprafata adica o face mai rezistenta la uzura, atunci de ce inca se mai folosesc tratamentele termice, acoperirile metalice, shot peening-ul si multe alte procese costisitoare si ca timp/costuri si ca resurse :hale, utilaje, ceritificari etc ?

Nu ar fi mai usor sa folosesti Metabond si gata ?

Pe site-ul indicat nu am gasit nimic apropo de certificari, teste, etc ? Poate nu am fost atent...

O fisa tehnica, ceva ?

La zona de download gasesc generalitati destul de precise despre uleiuri/aditivi/ungere dar nimic concret si la obiect despre produsele miraculoase...

"Metoda" in loc sa se bazeze pe prezentarea concreta a produselor/specificatiilor si avatajelor , se bazeaza pe "prostirea" potentialului client...

 

"Este important, ca invitatul să fie primit călduros şi cu atenţie. Până la începerea prezentării să-l facem să se simtă bine, să-i facem cunoştinţă cu cât mai mulţi oameni. Să apreciem, că şi-a făcut timp pentru participare, să-i manifestăm încredere. NU vorbim despre materialul ce va fi prezentat, acest lucru rămâne în seama prezentatorului. Să avem câteva cuvinte bune pentru fiecare dintre participanţi. În timpul prezentării este foarte important să se ia notiţe. Să îndemnăm şi persoana invitată la acest lucru. În afară de ţinuta de afaceri este important şi modul în care ne comportăm. Să nu iniţiem discuţii în timpul prezentării. Dacă noi nu conturnăm prezentarea, nici cei nou veniţi nu vor face acest lucru. Dacă vor  une întrebări, să le semnalăm, că vom clarifica nedumeririle la sfârşit. Dacă prezentatorul a omis o problemă  importantă, vom încerca să-l completăm pe neobservate. Se vor evita expresiile de genul, “prezentatorul a uita, a omis, a greşit…” După prezentare, în loc de alte informaţii, detalii neimportante, discuţii lungi, conversaţii divergente, se vor iniţia întrebări pozitive. Întrebările noastre să canalizeze tema în sens pozitiv şi la răspuns afirmativ.
Cu cât aducem invitatul mai repede într-o poziţie de decizie pozitivă, cu atât mai repede putem începe acţiunea. Respectând principiul concentrării şi servirii rapide, primii paşi se vor face cu satisfacţii reciproce, cu activitate dinamică, care se va stabili în cadrul unui proiect comun în termen de 1-2- zile. Dacă invitatul rămâne nedecis, să nu-l jignim, pentru că în acest caz răspunsul lui va fi negativ, care nu se va schimba ulterior.

 

Revin , o prezentare TEHNICA cu dater reale , teste etc exista ? Sau numai texte cu innobilarea, frecare si atat?

Sint o multitudine de aditivi/uleiuri minune care minimizeaza zgomotul motorului, mareste putin compresia , masina nu mai scoate fum (daca scoatea) etc...si mult mai ieftine decit produsele in discutie...

Cica tripleaza viata motorului ...de unde se stie asta ? A testat cineva citeva motoare peste 1 milion de km ? Ca un motor clasic aspirat intretinut duce bine peste 300.000km...

Micsoreaza frecarea ...cu cat ? Un test de laborator la nivel profesionist, ceva?

In fine ar fi mai multe de zis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul sa se simta niciun neuron jignit. Este vorba despre cresterea turatiei motorului peste limita impusa de frecare. Intelegi? La o anumita turatie, motorul nu mai poate functiona in parametrii optimi datorita frecarii. Iar daca frecarea este micsorata....! Nici pe departe nu spun ca se modifica rapoartele de transmitere ale rotilor dintate de prin cutie sau alte astea. Este clar ca modul tau de  a privi este din start negativ. Iar cu copy-paste de pe site...aia e metoda de marketing luata din carti de specialitate de relatii si comunicare, etc. Eu unul nu o folosesc, iar persoanele care chiar s-ar lasa "prostite" si ar cumpara un produs doar pentru ca l-i s-a vorbit frumos...bravo lor.

Firma producatoare este   Metabond Molekular-Technik GmbH Langen, D-63225, Bergfried 3,Germany

Teste sunt. Am sa scanez zilele urmatoare niste documente pe care le am si le voi posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista limita impusa de frecare...frecarea influenteaza  fiabilitatea/consumul nu turatia maxima...aia e data de constructia motorului, atat partea mecanica cit si electronica...

O crestere de 20% a turatiei este enorma...asta dupa cum spui tu...

Ferrari are exclusivitate cumva ?

20% in plus ar fi enorm intr-o competitie...ar insemna ca Ferrari ori cistiga detasat toate cursele ori are piloti idioti...

Alti producatori de ce nu folosesc ? Sau Metabond nu vinde la oricine ?

In ce an s-a intimplat minunea ? Banui ca s-a vorbit mult pe tema asta...eu nu am gasit nici un articol despre o asemenea performanta...

 

Modul meu de a judeca lucrurile pe o baza obiectiva solida, pe argumente bazate pe date concrete nu cred ca il poti cataloga drept negativ...poate realist...

Nu mai comentez metodele de marketing specifice MLM, asigurari, banci etc...

Daca intradevar ai un produs super ok cu niste calitati iesite din comun demonstrate , acel produs se vinde singur...nu ai nevoie de metode de vanzare specifice produselor comune sau mediocre ce vor sa iasa in evidenta...

Un site ceva al producatorului, sau macar un site cu date despre acest producator ?

Ce am gasit e nesemnificativ si nu tocmai pozitiv...pe vreo 2 site-uri locatia firmei, manager Renate Maria Meisenbach ... care se pare are un autohouse sau reprezinta asa ceva...daca e aceeasi persoana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Asa cum am zis, Moog, am sa postez, cateva scanari si poze.

Reamintesc testele si certificarile:

TUV NORD

TUV RHEINLAND

RW TUV

LOTEC MOTORENBAU GMBH

certificare RAR.

post-116875-0-29443700-1360947259_thumb.post-116875-0-38805700-1360947260_thumb.post-116875-0-57501700-1360947281_thumb.post-116875-0-36003300-1360947282_thumb.

Daca doresti, am si documentele certificarii tuv nord in format pdf, le pot trimite pe mail, sunt mai mari ca si dimensiune.

Modificat de vanduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TUV dupa cite stiu certifica sistemul calitatii, adica daca respecti anumite proceduri in fluxul de productie...in nici un caz nu certifica produsul finit, calitatile/proprietatile acestuia ...

Buletinul de analiza LOTEC nu reflecta decit faptul ca dupa folosirea Metabondului ai o crestere usoara de putere de ~5%... in nici un caz avioane de genul 20% ca la faza cu turatia...

Se pare ca LOTEC s-a lasat de meserie din 2000 ...acolo se termina istoricul firmei...au dat de Metabond cea mai usoara varianta de tuning...

 

Cum adica produci cu 50% mai putin ulei uzat?

Banui ca schimbi uleiul la dublu km?

Dar mai sus zice ca in loc de 10.000km schimbi la "pana la 20.000km" adica la 12-15-17.000km? Cand stiu ca uleiul e uzat ?

 

Certificarea RAR unde e? Eram curios ce certifica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta deja este el 2-lea post in care spui de cresterea de 20% a turatiei...am zis eu ceva despre asta? Ai facut tu un calcul al VITEZELOR de la 291 la 351..si ti-a dat 20 % (informatii pe care tu (nu eu) le-ai postat prima data, copiate de pe site-ul metabond).

Ba da, tuv-ul certifica mai mult decat fluxul de productie.

Pana la 20000 km, in functie de ce ulei folosesti, unul mai bun duce pana la dublare, iar unul mai slab mai putini km peste prescriptii.

Certificarea RAR o gasesti pe www.metabond.ro. Aceasta fizic este expirata, insa este si certificare valabila, pe care nu o am ca si document, dar se poate verifica aici:http://www.rarom.ro/RO/article--Lista%20produselor%20cu%20certificate%20de%20conformitate%20RAR-OCP%20în%20termen%20de%20valabilitate--73.html pozitia 388 si 389

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai zis tu au zis importatorii, iar tu ai sustinut afirmatia lor...

Informatiile sint de pe site-ul pus de tine, ca fiind importator in Romania a produselor Metabond, nu din alta parte...

Certificatele RAR mentionate "valideaza" ca produsele Metabond sint uleiuri pt motor si "aditivi"  pt. combustibili nu înnobilator de suprafețe... sau tratamente antifrictiune etc...

Aceste certificate nu spun nimic de calitatea, proprietatile, avantajele majore/deosebite (sau nu) acestor produse...sint niste uleiuri si aditivi...atat...

 

Citeva discrepante: in certificat RAR e produs de Metabond Magyarorszag iar in fisa de securitate (nu fisa tehnica apropo de specificatii) e trecuta o firma spaniola CEPSA Lubricantes (nimic pe site-ul lor despre Metabond)...ma refer la uleiuri...

Cit despre produse (innobilatori) nu am gasit absolut nimic despre producator in speta Metabond Molekular-Technik GmbH...decit ca ar exista o asemenea societate in Langen...

Iar la adresa indicata sint case nu o hala de productie etc...Langen, D-63225, Bergfried 3 ( e luata din fisa de securitate)... google maps...

Sa presupunem ca e sediul social...dar altceva despre o asemenea firma in ascensiune nu am gasit...

Daca cautam ceva date despre importator in speta S.C. METABOND ROMANIA S.R.L. , gasim citeva date de la Registrul Comertului interesante...de exemplu are 2 angajati (cam putini pt o asemenea firma)...o firma cu o cifra de afaceri declarata de ~ 3mil RON...profit net ~150.000RON...~5%...

 

Permite-mi sa fiu circumspect in legatura cu calitatile superioare declarate cind sint asemenea semne de intrebare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au zis importatorii ca la folosirea Metabond creste turatia cu 20%?

Certificarea rar, pe langa ceea ce spui tu, mai dovedeste ca se respecta unele reguli, legi si corespunde unor specificatii si ca se poate folosi in motoare, dupa cum se arata aici http://www.rarom.ro/cs-uploads/schema_logica.pdf , in procesul de certificare, se mai fac urmatoarele: inspectie, audit, prelevare, incercari.

Iar despre datele ce le-ai gasit despre firma.....ti-ai raspuns singur la o alta nedumerire postata mai sus. Acesta este unul din avantajele MLM, cu doar cativa angajati (2 dupa cum spui tu), la care se mai adauga cativa si de la NOEMI IMPORT EXPORT (care deja ne-am lamurit ce este cu ea), poti face distributie si promovare la nivel national. Daca se aborda un sistem mai des intalnit de marketing, de cati angajati era nevoie pentru acoperirea intregii tari?

Profitul de 150,000 ti se pare mic. Cate firme cu 2 angajati au profit de 150.000? In plus, eu am gasit ca profitul net este de 590.000 in 2011. Ce ai zis tu era in 2010. Dar dupa cum se vede in graficul de aici http://www.listafirme.ro/metabond-romania-srl-14414118/ profitul este in crestere. A fost in scadere pe perioada crizei, iar acum isi revine treptat.

Eu zic ca ar trebui sa revenim asupra produselor si sa nu fim off-topic pe subiectul fiscal-administrativ al firmei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In buletinul de la lotec masinile au fabricatie maxim 1990... mai bine nu il puneai. Si dacia din 77 mergea cu ulei din ala miere mult si bine insa loganul crapa in 1000-2000km. Tehnologiile si tolerantele s-au schimbat mult in 25 de ani, nu mai am incredere in produse ca fiind bune pentru masinile fabricate dupa 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai zis ca acea crestere de viteza maxima declarata de importator o pui pe seama cresterii turatiei maxime...

Certificarile, auditarile sint la nivel de hartogaraie...

Nimeni nu face teste,incercari in laboratoare proprii..vorbesc de RAR si alti auditori...

Au fost certificati ca vand uleiuri si aditivi ... nu super uleiuri si super "inobilatori de suprafete"...

Crezi ca a facut cineva teste/probe etc apropo de 30% reducere noxe, 40% reducere uzura piese, pina la 100% micsorarea uzurii uleiului...??

Daca da sant curios cine...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!