Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Pai aia incerc si eu sa zic...pe mine ma cauta si in chiloti la audituri clientul si nu numai, fiecare operatie trebuie sa fie certificata, iar astia vad ca nu au nici o treaba...

Pt o firma de marimea uneia care a lucrat cu NASA, nu cred ca ar fi o problema sa cheltuie ceva bani pe certificari = incredere clienti.

Ca arata un videoclip de la nus' ce televiziune prin cablu ma lasa rece...ca nus' ce universitate de prin Suedia parca a incercat nus' ce produs iar ma lasa la temperatura camerei...

Pe ciobanu de la stina il foote ca nu a dat cu clor prin staul--norme europene iar astia vind pernandez la pret de aditiv...

Afirmatie dura dar ma poate contrazice cineva documentat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' cu institutia guvernamentala, NASA a cui este? Faptul ca ai o parere bine conturata despre magiunul de prune iti da dreptul sa afirmi ca n-ai incredere.Foarte bine, n-am venit eu sa ti-o schimb!Faptul ca am facut trimitere la un site am facut-o pt. domnul care a solicitat acest lucru.Si poate daca vrei sa nu mai ai suspiciuni asupra cumpararii de certificate intra pe site-ul Guvernamental al agentiei spatiale americane si vezi toate brand-urile care au lucrat pentru acest program.Intamplator e si brand-ul mai sus mentionat.Intamplator cei din NASCAR folosesc asa ceva, intamplator dobitocii de americani care dau 5000 usd pe o mulineta profesionala folosesc aditivi Penn fabricati de aceeasi firma.Mai produc si lubrifianti pentru arme dar nu conteaza daca noi vorbim de ...prune.Mai cauta pe forumurile din Asia la fraierii de japonezi, toti au pus botul la ...prune.Numai noi suntem miezul de la covrig si le stim pe toate!

Iar pentru domnul iuliu care e expert in lubrifiere, nu stiu ce te face sa afirmi atatea lucruri.Eu am spus despre un brand serios, ca lumea e plina de facaturi nu e problema mea.Tufoil e singurul in G Book dar nu e valabil decat pana la Euro 4.ProLong e ceva dar nu e chiar ce pare a fi.Marfa care s-a adus in zona are o anumita sursa si a venit in conditii mai speciale.Nu am afirmat cele de mai sus ca sa te conving sa cumperi asa ceva, marfa e a lor banul e al tau, nu crezi nu cumperi.E simplu, nu crezi?

Pentru Moog e bine ca ai gasit ceva mai de incredere, din pacate nu pot sa-ti spun decat ca exista si produse de top iar pentru ei piata europeana e o ciudatenie desi vand in Finlanda,Estonia, Marea Britanie si Romania,Ungaria,Austria, Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tufoil e singurul in G Book dar nu e valabil decat pana la Euro 4

Aha. Deci nu folosesti, avand Euro 5...Ai citit enuntul din Guiness Book cu privire la Tufoil?

Iar pentru domnul iuliu care e expert in lubrifiere, nu stiu ce te face sa afirmi atatea lucruri

Experienta (personala si impartasita de altii).

.

ProLong e ceva dar nu e chiar ce pare a fi

Nu mai spune! Dar ce e?

nu crezi nu cumperi.E simplu, nu crezi?

Nu-i (asa de) simplu! E pacat sa se fraiereasca si altii!

pentru ei piata europeana e o ciudatenie

E o piata cu alte reguli dar cu mult mai putine "bullshit"-uri decat cea americana...Este binecunoscut ca "mancatorii de hamburgeri" sunt printre "cel mai usor de fraierit"(a se citi "naivi") consumatori ai Planetei. Dar au si o gramada de organisme care incearca sa elimine "facaturile" de pe piata.

Intamplator cei din NASCAR folosesc asa ceva

Cei din NASCAR folosesc toate chestiile posibile si imposibile, mai ales daca firma respectiva mai si sponsorizeaza "activ" echipa care isi "scrie" pe masini. La ei produsele sunt "directionate" unui alt gen de aplicatie. Solicitare maxima pe timp scurt si performanta maxima indiferent de urmarile cauzate motorului pe termen lung. Nimeni nu are grija cresterii fiabilitatii sau mai stiu eu ce criterii care se aplica utilizarii "casnice" a masinii.

Drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu pacalitul e pentru cine se simte asa!N-am citit in GB ce scrie pt. ca nu m-a interesat!A fost la vremea lui ceva dar pt. actualitate se vand Euro 5.Iar cu experienta in lubrifiere m-ai terminat!E format cu ajutorul altora sau celebrul din gura in gura si folclor specific!Despre ProLong stiu anumite chestii de prin alte parti de pe unde s-a trimis!Cu NASCAR-ul poate ai ceva dreptate dar nu in totalitate.Oricum n-am sa incerc sa conving pe cei convinsi de ceea ce stiu!Poate daca te-ar chema sa vezi pe viu ai putea sa afirmi si altceva, principiile sunt bine definite.Din pacate informatia este pretioasa daca stii ce sa extragi din ea, daca nu ... vorba ta "drumuri bune"! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valiy eu nu am zis pina acum ca sint neaparat "facaturi".

O firma serioasa ca sa iasa pe piata VREA ea sa indeplineasca anumite standarde de calitate, ma refer de ex. la ASTM, TUV, API, ACEA, ILSAC etc...

NU am gasit pe site-ul nici unui aditiv ceva de genul asta.

Asta cu NASCARUL a zis-o si Iuliu, vreo citiva concurenti semiamatori la NASCAR folosesc asa ceva...sponsorizati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Produsul are certificari obtinute si confirmate in teste la diferite insstitutii de profil.Organizatiile europene nu sunt interesante pentru cei de peste ocean.API clasifica uleiurile si o face f bine.ACEA e o clasificare destul de ambigua si a fost creata la "initiativa" catorva producatori europeni.Da cu NASCAR-ul am spus ca exista partial dreptate, dar iti mai spun despre un fimulet in care presedintele respectivei companii zboara cu un avion care are montat un vas sub el si in timpul zborului ( avion de mici dimensiuni,agrement)scurge uleiul din motor ramanand practic fara ulei.A dorit sa arate performanta tratamentului respectiv.Bine ,nu poti continua la nesfarsit sa mergi fara ulei, dar o buna perioada de timp o poti face.Practic tratamentul suprafetelor metalice asigura lubrifierea in lipsa uleiului.Societatea Americană de Inginerie Mecanică (ASME), Institutul National Suedez de Cercetare şi Testare, Departamentul de Inginerie Mecanică al Universităţii Oakland, Compania Falex, NASA, Laboratoarele QC, Laboratoarele Herguth, Morgan McClure Racing, Elliott Brothers Racing şi Hav-A-Tampa Dirt Series sunt cateva din institutiile in care s-a testat.Iar acordarea distinctiei prin care intra in Hall of Fame NASA pentru cel mai bun produs antiuzura reprezinta ceva. Intra pe www.spaceconection.org si gasesti acolo chestii faine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un link spre ASME unde scrie ca au testat X1R, ca pe site-ul lui X1R au uitat sa mentioneze asta...?

Tu ai citit pe siteurile romanesti.

Daca gasesti pe site-ul ASME vreo referire la produsul minune pune-l aici te rog.

Ai pus o lista intreaga copiata de pe la "distribuitori".

De ce nu figureaza aici?:

http://www.x1r.com/testreports.htm

De curiozitate da click pe primul link cu tratarea metalului.

Vrei sa spui ca aia e prezentare facuta de o firma ce lucreza la nivel de NASA?

Si fiica-mea la 12 ani face o prezentare mai buna...

Sa mai zic de poze care parca sint facute cu telefonu? Sau la Facultatea X din iasi care are dotarea din anii "70 ?

Apropo ai intrat la QC Laboratories sa vezi cu ce se ocupa de fapt?

Analize de laborator, mediu, medicamente etc...nu are treaba cu "testari mecanice"...

Nu-mi explic cum au reusit sa bage NASA in fata la chestia asta, restul din "companii" private si multe falimentare au inghitit "sponsorizarea"...oare si NASA la fel?

Sau o mai fi vreo NASA srl ce nu are o treaba cu agentia spatiala??

O fi asta?

http://www.myspace.com/nasa

sau

http://www.nasaproracing.com/

In 1994, NASA and Lockheed Martin Space Operations commissioned Sun Coast Chemicals of Daytona Inc to develop a new type of lubricant that would be safe for the environment and help “grease the wheels” of the shuttle-bearing launcher platform.

Na ca totusi am gasit ceva. Au facut o vaselina pt rotile de la platforma de lansare a navetelor. Si era si biodegradabila.... Uau...

Si uita asa au lucrat PT NASA :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer de ex. la ASTM, TUV, API, ACEA, ILSAC etc

Bravo! :icon_thumright: "Imi statea pe limba" sa ma refer la tipurile astea de clasificare.

Pai cam astea ar fi (plus JASO, DEKRA si alte cateva).

Lista e cvasiexhaustiva.

Dar nu se "ating" ei de astea.

Continua cu universitatile si organismele , care mai de care mai "implicate" in ceea ce priveste "clasificarea oficiala". Cat despre faza cu avionul caruia i se scurge uleiul intr-un "rezervoras" de sub el......

No comment...Bine ca nu m-am gasit si eu in acel "veritabil monument al demonstratiei stiintifice , cu pretul vietii" :biggrin: Cat de "dramatici" si inventivi pot fi baietii!

Aproape ca-i pacat sa nu aiba si ei clientii lor... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACEA e o clasificare destul de ambigua si a fost creata la "initiativa" catorva producatori europeni

:biggrin: Daaa?!? Asta-i culmea!

Cat de "ambigua" ti se pare tie?

De ce ai pus "initiativa" intre ghilimele?

Ooof Doamne!

Sfanta "meserie" de "parerist"...

Multe succesuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Domnu' cu institutia guvernamentala, NASA a cui este?

1. Daca tu imi postezi aici un link unde NASA scrie ca a colaborat cu astfel de magiunari eu imi retrag toate acuzatiile aduse acestor maglavaisuri si recunosc ca am gresit.

Faptul ca cei de la Metabond isi scriu pe pagina rromaneasca cum ca au lucrat cu NASA ma lasa rece! Pe pagina mea si eu pot scrie ca ieri am baut cafeaua cu Bill Clinton, dar asta nu inseamna ca e si adevarat, nu? In plus, asta nu inseamna ca cei care citesc TREBUIE s-o ia de buna decat daca sunt creduli si nu vor sa verifice.

Ei bine, eu am verificat si NU am gasit nicio referire apropos de ei pe site la NASA.

2. Asa cum a dat exemple si Moog mai sus, NASA poate insemna multe, nu numai "National Aeronautics and Space Administration".

Probabil ca de aceea "National Aeronautics and Space Administration" NU i-a bagat in rahat pana acum pe jmecherasi pentru ca ei de fapt fac referire la NASA = National Auto Sport Association (NASA) - an American motorsports organization promoting road racing and high-performance driver education.

Asta apropos de faptul ca magiunurile astea sunt folosite in NASCAR...

3. TOATE firmele "adevarate" si care se respecta au un site "mama" in tara in care sunt stabilite HQ-urile si "clone" in muuulte alte tari pe a caror piata isi vand produsele.

Vreau sa vad si eu site-ul "mama" al celor de la Metabond. Ma poti ajuta sa-l gasesc? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Aries. in sfarsit cineva pune stop tuturor "adevaratilor" care vor sa faca teste/glume/bani pe seama credulilor. NU EXISTA MIRACOLE in lumea aceasta, la fel cum nu exista nici solutii miraculoase pentru masini. Poate doar intamplari fericite/norocoase. Eu am incercat multe solutii din cele prezentate anterior, chiar unele inca necunoscute unora(pe o dacie) si rezultatele nu au fost nicidecum bune. Va las pe voi sa testati miracololele astea, inclusiv cele care vor aparea de acum incolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si daca pistonul era ca painea il ungeam si cu margarina si cu magiun, ca sa lunece mai bine pe gat...

doar ca in realitate proprietatile metalelor nu se schimba in contact cu lichidele doar daca cele 2 reactioneaza, ca si cum se "dizolva" metalul intr-un acid, deci fizic vorbind, desi nu sunt fizician, un lichid nu are ce proprietati sa schimbe la un metal in veci fara sa-l altereze (corodeze)

fazele ca se scot uleiul si apa din motor se intampla accidental zi de zi (sau cel putin se intampla la masinile vechi) si motoarele merg fara sa-si dea seama soferul, ba chiar mai functioneaza si ulterior daca nu se gripeaza, griparea se intampla doar dupa oprire, deci poti sa scoti uleiul din avion ca nu mori daca aterizezi cat de repede

numai bine si nu va mai obositi, ca unii sunt odihniti sau nebagati in seama sau au ceva de castigat

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Nervos" gresesti, apropo de "miracole"...

Produse super bune apar pe piata destul de des dar din PACATE inventatorii au pretul lor, mai mic sau mai mare...

Pur ipotetic apare un produs gen Metabond dar care intradevar este super benga si asta demonstrat/testat etc fara dubii...

Oarece ce se intimpla ? Cite firma producatoare de uleiuri vor reduce profitul la sub 1/2 oare?? Cite altele vor da faliment?

Daca se reduce uzura la piese de schimb producatorii AM ce vor face??? Aia care produc filtrele?

Sint anumite chestii care NU trebuie sa apara pe piata...decit la timpul lor...

Parca am mai zis-o , ce ati zice de o masina care merge cu apa ? Hidroliza de exemplu sau alte metode?

Sau sa consume 1l% benzina?

"SergiuD" am mai scris pe aici ca "tratarea" suprafetelor metalice se poate face si chimic...depinde de costuri...

Apropo de produse cu "NASA", "Space Foundation"...

http://www.eagleeyes.com/index.lasso

http://search.nasa.gov/search/search.jsp?nasaInclude=TriLenium-Gold

http://www.sti.nasa.gov/tto/Spinoff2006/ch_6.html

Parca e putin altceva...

Polarizati sint, protectie totala la UV este (incercat la firma cu lampa UV, spre deosebire de Polaroid care avea 98%), filtrele de culoare sint chiar odihnitoare la condus, imbunatatire acuitate vizuala, buni atit pt soare cit si condus in conditii de ploaie, ceata ...se ridica binisor peste oferta de "polarizati" de la Polaroid.

Dar asta e alta poveste...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt d-l Sergiu cred ca e bine sa stii ca exista lichidul respectiv care este un conditiator de metal.Actioneaza asupra moleculelor de la suprafata metalului creind un strat ce reduce asperitatile microscopice care in prezenta caldurii devin mai proeminente.

D-l nervoss daca tot ai experimentat aceste diverse solutii de ce nu o incerci pe cea de mai sus(nu cea din topic) si ne auzim dupa.Sigur nu vei avea aceeasi parere.

Pt d-l aryes 13 revin cu rugamintea de a citi mai atent cele scrise pt. ca am specificat ca e vorba de un alt produs.Nu e nici o suparare si pun aici adresa site-ului www.spaceconection.org.

Pt. iuliu m nu mai emit nimic raspunde asa cum stie de obicei.Pt. cultura ta generala vezi cand e infiintata API si cand celebra pt. tine ACEA.

Pt. d-l Moog voi reveni si cu testarile.Majoritatea produselor sunt biodegradabile.Lucrurile afirmate nu sunt facaturi iti garantez.Cert este ca produsele sunt calitative si exista.Sunt si lucruri care trebuie sa ramana asa cum sunt, ar fi prea multe de povestit si n-are rost.Sunt persoane care le folosesc si unii chiar meseriasi cu experienta in pompe de injectie, motoare, etc.care au vazut multe la viata lor si s-au lovit de diverse situatii.Sposorizare nu exista la NASA, trebuie sa vii cu ceva deosebit ca sa ai acces acolo.Cauta spre exemplu saltelele Tempur care fac parte din acelasi program si vezi cam ce fac.Mai sunt si ochelarii si camasile etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul NASA nu am gasit nimic decit referitor la acea vaselina, care nu contest poate fi buna.

Dar despre restul produselor...

Aia cu conditionatorul de molecule etc...e luata de pe site-ul lor...e cam trasa de par si nu e demonstrata stiintific pe nicaieri...

Daca ar fi asa cum spun astia, ar dispare multe din materialele inalt aliate pe care le folosesc in industria aero de ex.

Materiale f scumpe si f greu prelucrabile...si multe dintre ele greu de gasit sau de facut...ma refer la materia prima, otelul...

S-ar folosi un material mai ieftin si il dai cu zeama din asta...obtii acelasi rezultat.

Citeste si completarea de la postul anterior.

Apropo de Tempur:

http://en.wikipedia.org/wiki/Tempur-Pedic

Macar astia:

"On March 24, 2009, the United States Patent and Trademark Office issued U.S. Patent 7,507,468, titled “Laminated Visco-Elastic Support,” to Tempur-Pedic. The patent grants Tempur-Pedic exclusive rights to make, use and sell products incorporating the inventions claimed in the ‘468 patent.[13]"

chiar daca:

"Potential health hazards

Though Tempur Trademarked foam is very popular, there are potential health risks associated with exposure to this material, and other "memory foams". When new, most memory foams give off a distinct chemical odor, which many people find unpleasant and some say is akin to the smell of paint. This odor decreases with airing, but some remain sensitive. Emissions from memory foam mattresses may cause more respiratory irritation than other mattresses; however, mildew and house dust mites may not occur as frequently, so asthma attacks may be less frequent and severe.[15] Some memory foams emit as much as 61 VOC chemicals [16], several of which are commonly recognized as harmful by the California Health and Welfare Agency, the International Agency on Research of Cancer, and the EPA [17]. Though many VOCs are odorless, VOCs are responsible for the "new mattress smell" a user may perceive with beds containing memory foams.

Overall, claims made against the odors arising from memory foam products remain spurious. Legitimate documented cases as verified by third parties are not cited in claims against Tempur-pedic. While some memory foam products may be harmful, doubts exist as to the use of those products in mattresses by Tempur-pedic and their major competitors."

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Materialele alese au multe de indeplinit nu numai sa aiba coeficient de frecare mic.Daca produsul respectiv adera la suprafata metalului instant si fara a se rupe pelicula ce demonstreaza? Nu-i trebuie timp si temperatura specifica practic se "lipeste'' de metal.Chestia cu salteaua am scris-o pt. ca se vinde si prin Europa la preturi adevarate.Postul cu ochelarii l-ai scris in acelasi timp cu mine si a aparut inainte sa postez, l-am vazut abia acum.Vaselina este tratament si ea, dar se fabrica cateva modele si in plus cele pentru arme.

N-am pretentia sa crezi ca ti-am aratat buricul universului am dorit doar sa vezi ca exista si firme care produc ceva deosebit fara a poza pe toate gardurile.E o chestie de optiune.Am pornit de la ideea ca exista ceva chiar daca nu am vazut multi dintre noi.Cate din aplicatiile tehnice si militare nu se transpun si in varianta civila bineinteles cu adaptarile de rigoare? Se cheltuiesc sume enorme pt. cercetarea produselor de acest nivel si apoi se gasesc si variante comerciale.

Eu personal le folosesc si e ...altceva.Calitatea iese in fata fara interventii.Pur si simplu isi fac treaba pt. care au fost facute si atat. :)

Modificat de valiy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. cultura ta generala vezi cand e infiintata API si cand celebra pt. tine ACEA.

Relevanta datei infiintarii exista probabil in evaluarea "greutatii" unui organism care emite certificari/clasificari de produs. Insa nu poate fi determinanta, dupa parerea mea. Mai importante par , in cazul dat, reprezentativitatea si componenta/alcatuirea.

ACEA:

http://www.acea.be/index.php/collection/about_us

este, desigur, un organism mai "proaspat" , insa nu cred ca asta ii stirbeste prea mult din autoritate.

API:

http://www.api.org/aboutapi/

ramane unul dintre "clasicii" clasificarilor, insa din punctul de vedere al producatorilor si nu al utilizatorilor.

Nu mi-as permite sa ironizez vreuna dintre cele doua organizatii, in niciunul dintre aspectele activitatii ei.

Bine, eu nu ma prea pricep... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi spuna si mie cineva, cat de cat tehnic, ce inseamna: "conditiator de metal"

si cum se realizeaza fizic treaba asta: "Actioneaza asupra moleculelor de la suprafata metalului creind un strat ce reduce asperitatile microscopice care in prezenta caldurii devin mai proeminente." ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pt d-l aryes 13 revin cu rugamintea de a citi mai atent cele scrise pt. ca am specificat ca e vorba de un alt produs.

Va readuc aminte ca topicul este dedicat Metabond.

Alte subiecte sunt off topic aici si pot fi tratate fie in topicuri deja dedicate lor, fie in topic nou.

Va multumesc pentru intelegere! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am depasit subiectul topicului, dar ca urmare a evolutiei discutiilor.Nu cred ca e nimerit deschiderea unui topic nou pt. moment.

Pt. d-l SergiuD completez ideea:particule din substanta tratament se depun pe suprafata metalica atinsa creind un microstrat(film)care asigura frecarea intre suprafete lubrifiate chiar si in absenta uleiului.Suprafata metalica privita la microscop are mici denivelari care sub influenta caldurii se maresc.Tratamentul acopera aceste minuscule neregularitati permitand sa se rada o cantitate mai mare de ulei.Straturi succesive de tratament formeaza o crusta fff dura care solidifica suprafata de contact.De aceea tratamentul reduce vibratiile, fumul de o anumita culoare, temperatura de lucru a motorului ,zgomote si ajuta f. mult in pornirea la rece cand sunt necesare pana la 20 secunde ca uleiul sa ajunga pe toate partile motorului.De fapt reducerea uzurii e principalul efect al acestui tratament.Poate fi adaugat si la cutia de viteze si in combustibil pentru ungerea pompei de injectie dar la aceasta ultima aplicatie in parti infime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are sau poate nu are legatura cu acest topic, dar......sa va spun o istorioara:

- una (1) bucata VW Touareg motor de 3.0TDI 224HP in stare super OK

- doua (2) bucati de tratament de motor ceramic, "Ceratec" de la Liqui Molly

- una (1) bucata biela indoita

- una (1) bucata vilbrochen dus pe copca

- nenumarate bucati de s(h)pan in pompa de ulei

- pompa ulei blocata in mers

Intrebare: de ce oare pompa s-a blocat si de unde era spanul respectiv?

Raspuns: "tratamentul" a reusit sa se depuna pe suprafetele metalice si chiar sa obtureze un canal de curgere la una (1) bucata cuzinet care in timp s-a tot ros pana s-a rupt complet si bucatele mici micute metalice au trecut de sita pompei de ulei si astfel s-a blocat axul pompei si astfel a scazut pana a disparut complet presiunea uleiului ce trebuia sa uleieze motorul si uite asa m-am trezit cu defectiunile de mai sus si cu necesitatea schimbarii motorului si cu un "castig" negativ de cateve mii de Euro.

Toate aste datorita minunatei idei de a pune tratament ceramic in uleiul de motor.

Repet, nu vreau sa fiu inteles gresit si nici nu vreau sa fac anti-reclama la nici un produs, ba din contra ma tenteaza sa folosesc Metabond, dar ma gandeam ca poate voi inveseli pe cineva cu istorioara asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce masina folosesti pui tratament ceramic? E fumat de masini mai vechi.Atentie la motoarele noi ce pui in el.Sunt o mare parte din produsele de gen depasite de tehnologie. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva citeste atent ce contine Metabond vei vedea ca scrie "ceramic".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca n-ai inteles. Domnul Velicu distribuie pe langa adezivi, suruburi, spray-uri, etc. dupa cum se poate vedea , intrand pe pagina de web a Domniei Sale:

http://fixare.ro/

si "minunatul" aditiv de ulei/conditionator de metal, si anume X1-R.

Considerand ca n-ar fi rau sa isi creasca vanzarile si sa convinga cat mai multa lume de beneficiile produsului comercializat de Dumnealui, folosind paginile forumului, s-a apucat sa-l popularizeze si aici.

Deci nu-i pasa daca scrie sau nu "ceramic" pe Metabond sau pe alt produs echivalent al vreunui concurent, si nici daca a patit cineva ceva folosind vreun "ceramic".

Pe cel vandut de Domnia Sa nu scrie, asa ca poate sa ii evidentieze in continuare multiplele calitati si ,eventual, sa critice , laolalta cu ceilalti, "desuetudinea tehnologica" a "ceramicelor" si "altora", fiindca chiar ii foloseste chestia asta. De fapt, ce incearca sa ne spuna domnul in cauza, este ca "putem uita" de celelalte produse de gen (a se citi "posirci periculoase si daunatoare") atat vreme cat avem "ce ne trebuie". Adica "minunatul X1-R" care a contribuit pana si la programul spatial al NASA , este folosit pe scara larga in NASCAR, s.a.m.d.

Nu se omoara nici macar sa ne gratuleze cu vreo compozitie chimica sau vreun efect secundar sau sa-si exprime vreo indoiala. Aditivul folosit de Dumnealui este "tot ce ti-ai putea dori".

Si recomandarea vine din partea unui specialist cu multiple certificari, calificari, etc. Adica Domnia Sa.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!