Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Merge super a, a crescut puterea motorului

Cu cat a crescut?Ai si turatie mai mica la aceeasi viteza, nu? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu esti Gica contra :P

Daca omului i se pare ca trage mai bine ce ai cu el ?

Poate fi adevarata chestia...si eu am zimbit cind am citit postul lui :)

Eram sigur ca nu trece 1/2 zi sa nu apara un circotas sa faca "caterinca" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti. Si mie mi-a recomandat mecanicul (care imi si este prieten) sa folosesc metabond megasel pt curatarea injectoarelor.

Motivul: injectoarele de pe cilindrul 1 si 3 nu mai sunt in parametri (cil 1 e 0,75 si cil 3 e 0,86 citit cu vag).

Decat sa dau peste 2000 ron/injector prefer sa dau 100 ron pt metabond. Macar sa incerc. Mecanicul meu are un

Opel vectra din 2006 motor 2.0 cu cip si a zis ca-i merge foarte bine.

Eu vreau sa folosesc la masina din semnatura. Azi o sa-l cumpar si in cateva saptamani (macar sa fac ciclul de 200 l motorina)

voi face iar o citire pe vag sa vad cum se comporta si o sa postez valorile aici.

Sper sa aiba ceva efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit lucruri bune despre Metabond. Acum depinde cum actioneaza asupra motoarelor PD - ca stii ca astea sunt mai cu mot....

Fratele meu are service auto - dar specializat pe modificat masini 4x4. Ei baga la greu Metabond - si aditivi si ulei. Din explicatiile lui, in calitate de frate, nu de client, sa zici ca ar vrea sa ma faca sa cumpar, rezulta ca e ceva de produsele acestei marci.

Asteptam un review obiectiv din partea ta, poate bagam si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

dupa ce am citit mai bine de 11 pagini de pe acest topic, am ajuns la urmatoarea concluzie: toti aceia care au folosit acest produs au fost multumiti, au existat rezultate pozitive in urma folosirii si nu a scris nimeni care a folosit acest produs si nu a fost multumit.

Situatia m-a dus sa achizitionez un Clio Symbol dCI, pentru care sunt pregatit sa folosesc acest produs, care are un rulaj mare , 250k km, care are un consum mare de ulei.

Filtrele le am cumparat, uleiul da, am sa cumpar si metabond si dupa o utilizare medie am sa scriu si eu pe acest topic parerile mele, nu pareri auzite sau citite pe eu stiu ce forum-uri sau altfel de pareri pe care nu am cum sa le demonstrez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti "pregatit"?

Vezi sa fii relaxat si "limpede" cand vei merge cu masina dupa ce il vei fi adaugat ca se va accelera agresiv si vei avea si o viteza muuult mai mare la aceeasi turatie a motorului.

Vei mai avea si o gramada de "cai in plus" si te vei putea "bate" de la "egal la egal" cu Porsche, Aston Martin , Ferrari sau Maserati! :) :lol: :))

Mare atentie!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt o unda de ironie in postul tau? :D

Ti-am mai zis odata lasa bre oamenii in pace...

Atita timp cit nu e demonstrat nimic, sint pareri pro si contra, cel putin pe termen relativ scurt 50-100.000km al efectului nociv al acestor aditivi (nu ma refer numai la Metabond) , oamenii incearca...

Ca unii abereaza cu viteza mai mare la aceeasi turatie asta e altceva...

Daca ar fi sa judece lumea ca tine ar da faliment biserica...nu ar mai veni nimeni la Sf Paraschiva (dau exemplu asta ca e proaspat) la Iasi... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliu_m sper ca nu imi erau adresate mie ironiile :D

dupa cum am si scris, eu chiar am o problema reala, identificata cu vagcom nu e doar o inchipuire

sau o intentie de a mai castiga viteza sau cai in plus. eu am destui 168 dar incerc sa nu imi nenorocesc

buzunarul de 2000 si ceva de ron/injector X 4 bucati :blink:

asa ca, in cazul meu e vorba de o incercare de a remedia o problema cat mai ieftin, avand in vedere ca

am cumparat un flacon de 250 ml cu 105 ron si imi ajunge pt 1.000 l de motorina.

cum spuneam, voi posta rezultatul testului cu vagcom dupa ce voi face un ciclu de cateva plinuri, indiferent care va fi acesta.

cat priveste pe ceilalti care doar vor sa isi transforme masina in Porshe, Aston Martin sau Ferari sau avion :D ... e treaba lor

ca doar nu pe banii sau masina ta fac experimente.

toata lumea trebuie sa traiasca din ceva, vrei sa devina muritori de foame cei care produc/comercializeaza metabond? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce nu am citat vreun post, am raspuns celui anterior. deci nu celui ce iti apartinea.

Punctul tau de vedere mi se pare pertinent/rezonabil si stiu sa fac deosebirea intre un aditiv de motorina si unul de ulei.

Cred, in cazul tau, ca merita sa incerci, mai ales ca un aditiv de curatat injectoarele este chiar "de incercat". in unele situatii.

Spre deosebire de cel de ulei...Numai ca exista firme "serioase" care fac aditivi de genul asta,in afara lui "XXXbomb"...

Cred eu...

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati dupa ce am mers 140 km (mecanicul mi-a spus ca in 100 km o sa vad diferenta deja).

Nu vin cu povesti ca trage mai bine, ca am cateva zeci de cai in plus, etc.

Am citit azi iar valorile cu vagcom.

Aici post-47711-1288264943_thumb.jpg puteti sa cititi singuri valorile afisate acum.

No comment :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca valorile maxime sunt pana la 0,50.

A se vedea in imagine valorile pe grupul 013 campul 1 si 3 au fost cu probleme la mine.

Vedeti intr-un post anterior al meu valorile intea folosirii solutiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca valorile maxime sunt pana la 0,50.

A se vedea in imagine valorile pe grupul 013 campul 1 si 3 au fost cu probleme la mine.

Vedeti intr-un post anterior al meu valorile intea folosirii solutiei

Excelenta demonstratia, tre' sa recunoastem. In plus, la un motor diesel non-PD, ca sa fie relevante datele, ar trebui facut inainte si un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati cu incredere acesti super aditivi METABOND..sunt mecanic ..auto si recomand folosirea acestor produsi..visul inginerilor de la NASA de a reduce frecarea a dus la descoperirea acestor aditivi...precizez ..k nu-ti pune un nou motor sub capota ..dar cu siguranta il repara pe cel care i detineti...se mertita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..visul inginerilor de la NASA .. siguranta il repara pe cel care i detineti...se mertita

Visul de aur al omenirii, nu altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Super smecheria asta...

Am folosit si eu Metabond, la masina mea, care avea probleme la simeringurile de la supape.

Dupa folosire a facut minuni:

Mi s-au strans si blocat segmentii de ungere si radieri pe pistoane (segmentii de compresie erau buni, aveam compresia ca la un motor nou), consumul de ulei de la 1L la 3000km a ajuns la 1L la 1000-1500km...

Dupa desfacerea completa a motorului si spalarea lui pe interior + schimbare simeringuri si ghiduri supape...motorul este ca nou.

Deci intr-adevar pot spune ca a facut ceva schimbari la motor :)...asa ca aveti grija la solutiile acestea magice. Cred ca fac bine cand motorul este bun :blah: .

Cel mai ciudat lucru a fost ca solutia Metabond am cumparat-o de la reprezentanta Skoda din Bacau, la recomandarea sefului de service.

Nu spun ca ar fi regula dar am relatat doar o simpla intamplare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, cineva care chiar a "gustat" din "beneficiile" siropului magic.

Si nu te-ai dus la compania Metabond sa reclami ca ai unele "mici probleme"? :)

Cica ei cumpara motor nou celor ce dovedesc ca au avut probleme cu produsu' si din cauza lui, acesta a suferit "cam tare" din pricina "tratamentului"...:)) Zic ceva si de "douazeci de mii de euro" :))

Eu, unul, as incerca, cunoscuta fiind disponibilitatea companiilor mari de a actiona extrem de culant in astfel de situatii, pentru a nu-si "terfeli" brandu'...Pai ,nu? :))

Bafta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

in iunie 2006 am achizitionat din germania un autoturism vw passat 1,9 tdi 74 kw, fabricatie 2003, care avea la bord 154k km. sincer, avand incredere in neamt, nici nu am verificat sa vad daca are roata de rezerva(pe care cu stupoare am constatatat ca nu o am mult prea tarziu pt a ma putea intoarce sa fac scandal), nicidecum nu m-am uitat la nivelul uleiului - nefiind nimic aprins la bord. in drum spre casa, dupa alergare continua si forja nu mai spun(trebuia sa ma tin de un 320 150 cp), pe langa budapesta mi s-a aprins becul la ulei. am oprit in peco si am cumparat un bidon de shell pt pumpe duse(fiind o cheltuiala neprevazuta, a fost cea mai ieftina varianta a momentului) cu care am completat. cand am ajuns acasa am pus in motor castrol txt 505.01, 5w40 si un metabond gold. la 165k km la bord, am golit din motor 3,7 l de ulei(in conditiile in care sunt vitezoman notoriu). am continuat tot cu txt 505.01 fara niciun aditiv sau tratament, iar la 175k am scos din motor 3,8 l ulei, fapt care m-a determinat ca la acel schimb sa bag(am lucrat in distributie de uleiuri si mi-a cazut in mana) castrol slx longlife 2 0w30 ulei din care pana am vandut-o in iunie 2007 la 182k, a mancat nesemnificativ pe joja. consum verificat de la plin la plin, cu maxim de forja in regim urban - 6,5 l, iar afara la 70-80 km/h am scos pe computer 4,2 l.

avand experienta asta cu metabond, am hotarat sa bag si la masina din semnatura. o sa mai postez cu eventuale sesizari pro sau contra. tin sa precizez ca un consum mediu este de 7,8 l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum verificat de la plin la plin, cu maxim de forja in regim urban - 6,5 l, iar afara la 70-80 km/h am scos pe computer 4,2 l.

(...)

tin sa precizez ca un consum mediu este de 7,8 l

Totusi, de unde ai acest consum mediu, daca in regim urban in MAXIM DE FORJA ai 6,5%, iar in afara 4,2%? Daca mergi economic in oras, ce consum scoti?Inteleg ca 4,2% ai la 70-80 km/h, dar logic, oricum ai merge, nu ai cum sa consumi extraurban mai mult de 6,5%, cat ai in oras cu MAXIM DE FORJA. Cred ca si un scuter consuma in oras cu MAXIM DE FORJA mai mult decat masina ta de 1700 kg.

In cazul tau, metabondul a facut minuni. La propriu. Ascultati si bagati la cap voi "Toma necredinciosii"-lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil a fost meritul masinii, ca si cea din semnatura, mergea numai cu evo5 de la mol - oricum, sa strice motorul metabondul, exclus! am cativa prieteni care au folosit asa ceva cel putin o data si nu au avut nici un fel de problema...si chiar daca nu influenteaza cu nimic in bine, e vorba de orgoliu "masina vecinului are si a mea nu?!" - ...glumeam :)))

spunea cineva mai sus ca si-ar face stoc pt nustiucat timp...si eu mi-as face stoc de un motor nou, daca ar fi cazul...

best regards

SHARANEL, daca citeai cu atentie ce am scris, iti dadeai seama ca acest consum mediu de 7,8 despre care povestesc in ultima fraza, este al masinii din semnatura, care este DSG, ci nu al celeilalte pe care am avut-o inainte, a carei masa in certificat(si bineinteles si in realitate) era de 1550 kg - break

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
alexandru.halau2004

Da, frate. Metabondul nu a facut niciodata nimic rau. Am cautat tot netu` sa vad ceva nasol despre el, dar nu am gasit. Asta inainte sa pun si in masina mea, Metabond Gold. Pot sa zic ca merge mai bine acum. Sau cel putin asa mi se pare. Parca "merge" mai rotund motorul. Oricum, dupa ce l-am folosit, am devenit colaborator la el si chiar nu imi pare rau. Chiar ma bucur. App: am pus in masina Metabond Gold. O seara buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da "frate"? Da' postu' lu' ala, Razvan_79,#341, il citisi?

Sa vezi "frate" acolo "efecte", manca-ti-as !

Hai salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mosule, a pus Metabond si s-au strins segmentii din cauza lui... da ce sint sint din guma...?

Cam greu de inghitit asta...sint destui care au folosit asa ceva si poate mai folosesc inca care nu au patit nimic la motor...

Ca si cum ai zice ca daca un cardiac a mincat o aluna s-a inecat, i-a crescut tensiunea si a dat coltu', aluna e de vina, nu mincati alune...

Iar comparatia mea e soft...varianta 2 ar fi cu Bula impuscat a murit de hipotermie...era glontu' rece...

Pina una alta nu prea am vazut dovezi ca asa zisii aditivi ar fi buni sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, desigur.

El poate sa nu fie crezut.

Segmentii nu sunt de guma dar ei se pot "strange" ca urmare a micsorarii diametrului camasilor "datorat" depunerilor "binefacatoare". Nu mi se pare deloc, putin plauzibil.

Nu vad de ce te miri.

Marea majoritate a celor care au folosit au facut-o pe motoare hyperuzate. Nu prea-i vine omului , cu masina in garantie, sa se "joace" de-a aditivatul uleiului. Si uzurile (celor cu masini rulate "bine de tot") au putut compensa eventualul efect de "strangere" al segmentilor pe camasi. De aceea ,eu nu am pus la indoiala ce a spus omul.

Restul e vorbarie goala....

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!