Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

macar din punctul de vedere al chiulasei ai pus-o la punct

intrebare:

cum iti sunt acum furtunele de la radiator?

@cosmin

daca tot dai chiulasa jos de ce sa nu fi convins ca i-ai facut o reparatie capitala?

asa ai certitudinea ca mai reduci din uzura ei

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele de radiator sunt ok acuma nu se mai intaresc ca inainte e bine.

Iar cu planarea zicea mecanicu ca era putin ovalizata chiulasa la un cilindru loc de altfel pe unde si sufla. A zis ca putea sa mi-o monteze si fara planare dar asa el nu imi dadea nici o grantie ca exista riscul ca dupa cateva luni sa sufle din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
GildedBullet

Eu nu recomand 2+2. Am folosit si eu, completam odata la 4 luni. S-a facut maron g12-le si a facut spuma. Am incercat sa-i dau drumu de la robinetul radiatorului dar nu au curs decat cateva picaturi, cred ca se infundase. Am fost la service, mi-au schimbat lichidul dupa 2 spalari cu apa distilata, e normal acum dar nu mai baga caldura :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GildedBullet

Multumesc Cosmin, cred ca ai dreptate. Nimeni din cati am intrebat n-a stiut sa-mi zica ce ar putea avea, nici la service. Am sa le sugerez curatarea caloriferului, eu nu ma bag ca se pare ca ce incerc sa fac cu mana mea iese prost. Pacatoasa solutie si eu prost ca am bagat-o, am avut mari retineri dar am zis ca nu scoteau ei un produs care sa strice masina. L-am intrebat si pe vanzator pe care-l cunosc bine si mi-a zis sa bag fara probleme. Acum platesc prostia. Multumesc inca odata, sper sa fie bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GildedBullet

S-a rezolvat in service. Intr-adevar caloriferul era infundat de la 2+2. Ieftin si rapid, mai bine ca nu m-am apucat eu. In 2 ore au curatat si caloriferul si tamburii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu o intrebare legata de scaderea lichidului de racire!

Este ceva normal? in ce cantitati? Am achizitioant si eu de curand o SKODA O2 2.0 TDI / 140 CP / DSG second hand si o tin sub observatie - mi-a completat la revizie service cu 100-200 ml de antigel de la sub MIN pana la mijlocul borcanului - adica MAX+ 1 cm. Dupa 1500 km a scazut iarasi intre MIN si MAX...ceea ce incepe sa ma ingrijoreze! Ceva sfaturi?

Cred ca v-a scadea in continuare - acest fenomen a inceput de cand s-a incalzit si am inceput sa folosesc AC cred!

Precizez ca:

1. Antigelul este curat / culoare roz normala / fara urme de ulei - busonul curat

2. Uleiul de motor in parametrii normali - fara miros de antigel / fara spuma pe buson ULEI

3. urme de lichid de racire (roz) nu am gasit pe nicaieri

4. in vasul de antigel nu apar bule / borboroseli - am urmarit vasul fara capac pana a ajuns la 90 grade motorul si nimic!

5 supapa de la busonul vasului cred ca functioneaza - in vas nu e o presiune foarte mare ...nici dupa cateva ore bune de functionare - cum pot testa aceasta supapa?

6. masina nu a semnalat nici un warning in bord - diagnoza cu VAG COM iarasi a iesit ok!

7. de la reprezentanta SKODA mi-ai zis ca e normal sa se mai "evapore"

Orice sfat e bine venit!

Ce teste mai pot efectua?

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

NU E NORMAL. Undeva pierde antigelul.

Si eu am avut aceeasi problema. Intr-un final s-a rezolvat si nu mai pierd nici un gram. Vina o purtau mai multe componente: garnitura de la termostat, bujiile de incalzire a antigelului (tu nu ai asa ceva), imbinarea furtunasului de antigel de sub pompa tandem, oring-ul de la senzorul de temperatura al motorului si pompa de apa.

E posibil sa-ti ia foarte mult timp si rabdare ca sa gasesti cauza. Mie mi-a luat aproape 1 an.

In mod normal nu trebuie sa completezi nimic de la o revizie la alta. Spre exemplu Passatul meu (inainte de problema asta) sau cel al unui coleg care in 3 ani de cand il are nici macar n-a umblat la busonul vasului de expansiune iar nivelul e tot pe maxim.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

acelkeasi simptome si eu ..ca la multi colegi de forum.. m-am lamurit cum sta treaba . la mers in oras.. afara.. pana in 130 totul e ok... am iesit acum 2 saptamani pe autostrada sa ard uleiul care il aveam pe evacuare de la o turbina blocata . i-am dat 200 si am tinut-o asa 70 km uleiul s-a ars.. toate buna si frumoase.. nu mai scoate gram de fum dar mi s-a aprins pe bord beculetul.. am tras pe dreapta , verificat borcan, am completat 1 litru ... deci e clar... garnitura care scapa presiune cand e forjata masina .. ma gandesc ca tot pe unde va la piston.. mai nou am vazut ca s-a depus pe peretii vasului si negreala de la ulei... Recomandati in bucuresti un mecanic bun? cu preturi de obraz subtire?o sa-i fac si planeitate.. sa nu ami am probleme cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am si eu cred aceeasi problema. la forja mai mare cand urc un deal imi creste nivelul antigelului in vas pana da afara pe la supapa de suprapresiune. furtunele sunt foarte tari. capacul vasului cred ca e bun: se aude un sasait continuu, cum elibereaza treptat presiunea, am verificat si cu alt capac, la fel face. oricum am si curatat supapa de la capac in otet caldut(asa am citit pe aici). ambele furtune de la radiator sunt calde, deci termostatul eu zic ca functioneaza. temperatura apei nu imi creste pe bord. caldura baga inauntru constant. niciodata nu mi-a crescut temperatura la apa.

unii spun ca ar putea fii termostatul. eu m-as bucura sa fie asta, dar nu cred. cred ca e garnitura de chiulasa.

voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca furtunele sunt tari si fasaie capacul vasului de expansiune inseamna ca exista o presiune suplimentara in sistem. Aceasta poate fi datorata scaparii de gaze dintr-un cilindru pe langa garnitura de chiulasa (=necesar inlocuire garnitura si eventual planare chiulasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e garnitura, ci chiulasa in sine. De la functionarea cu apa normala, s-a corodat chiulasa in anumite locuri si baga compresia din cilindru in instalatia de racire. Cum spunea si $ilver, se demonteaza chiulasa, se planeaza si se monteaza la loc cu o alta garnitura.

Termostatul n-are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele pana in 2005 de 1.9tdi cu multi km au fost probleme cu presiunea in borcan.... nu e garnitura ci chiulasa... se imtampla ceva si se manaca chiulasa... se rezolva prin planare corecta si garnitura

la 2.0tdi sunt probleme de chiulasa fisurata. si mare parte se manifesta prin lipsa de antigel si fum alb la rece...

post-4720-1283499151_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat furtuasul care intra in vasul de expansiune cu unul transparent si am aobservat ca vin bule pe el. am pus si la golful lui tata SDI acelasi furtunas si la el vin bule dar mult mai putin.

am pus capacul lui la mine (de la vasul de expansiune) si nu se aude sa elimine presiunea, nu fasaie deloc, pe cand al meu fasaie constant. a doua zi dimineata furtunele inca sunt foarte tari. totusi inca nu am avut unde sa-i dau forja mai tare sa vad daca piierd antigel cu capacul lui, chiar daca am mers cu amsina peste 50 de km. acuma oare care capac o fi bun? cel care elimina presiunea constant, fasaie intr-una (adica al meu) sau a lui tata, care nu fasaie deloc? mentionez ca tata nu are nici o problema cu masina (perdere de antigel sau probleme la motor). motorul nu a avut niciodata apa normala in el, doar antigel diluat 1 la 1

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine lucreaza supapa aia doar daca e cazul (inca n-a fost). Deci nu auzi nici un fasait daca nu creste prea mult presiunea.

Asadar al tatalui tau ar fi mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda....am constatat ca inca mai pierd antigel desi am schimbat garnitura de chiulasa, distributia)implicit pompa de apa), termostatul e nou. ma bucur cel putin ca am gasit pe unde pierd, si anume pe la pompa tandem;am gasit scurgeri roz uscate pe furtun in jos si ieri dupa ce am parcurs bucurestiul de la un cap la altul am gasit si un firisor de antigel proaspat pe acelasi furtun...o sa ma apuc sa desfc in week-end pe acolo sa remediez situatia si voi reveni cu detalii si fotografii.rar dar tot mai aud din cand in cand cate o clipoceala.clar de acolo este...deja sunt disperat, am schimbat tot ce se putea schimba in materie de circuit antigel.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat furtunelul ala. Pompa tandem pierdea putin "abur" de motorina si in cei cativa ani de zile a atacat cauciucul din furtun si s-a umflat.

A fost 60 de lei nou si original.

post-8441-1283791791_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu ma numar printre cei care pierd antigel si nu gasesc problema ;)

Pierd cam 0.5l la 1000km sa zic asa. Ce am remarcat eu ar fi:

- dimineata (nu mereu) cand pornesc masina cu motorul rece la relantiu ceva fum alb si miros de gaze

- apa atinge 90 grade in cam 3-4 km

- pana atinge 90 grade se aude clipoceala (bolboroseala) undeva in mijlocul bordului `nspre parbriz

- apa nu depaseste 90 grade (in bord cel putin, o sa merg cu climatronicul pe temperatura apei sa vad exact ce si cum)

- chiar daca merg cu ea forjat tot nu se misca acul mai mult de 90

- nu prezinta urme de ulei in antigel

- nu prezinta urme de antigel in ulei

- mochetele din habitaclu sunt uscate

- ulei mi-a papacat 500ml la 11.000 km, din ce-am inteles este normal (corectati-ma daca gresesc)

- am fost la 2 mecanici si s-au uitat amandoi cu lampa, nu sunt urme de roz nicaieri. Chiar am spalat motorul si am fost la alt mecanic si acelasi rezultat, nici urma de antigel pe la nici vreun furtun, si nici pe jos, nici o picatura.

- caldura, clima imi merge normal

Ceva sfaturi/pareri/experiente?

O sa ma duc pe autostrada s-o forjez si o sa verific nivelul apei sa vad daca e crescut. Dar asta voi face saptamana viitoare dupa ce schimb tampoanele la cutie ca zici ca-m oale sub masina :D

Daca nivelul creste ce inseamna? garnitura de chiulasa?

Alte teste ca sa pot exclude diferite parti/componente?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea astazi am plecat cu masina, si cu apa la 60 grade am turat-o pe loc, clipoceala (bolboroseala) se auzea din belsug :)). Banuiesc ca nu este normal sa se auda ?

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi creste nivelul antigelului in vasul de expansiune daca ii dau forja.

asta e vreun simptom al garniturii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut la toti,aceeasi problema,sunt un nou posesor de golf4 din 99 1,9 TDI 81 kw.Problema la aceasta masina este urmatoarea:arunca antigelul pe la vas,pe la supraplin,in mers cand depasesc 3000 de turatii,pe loc o tii turata blana nu creste antigelul deloc in vas,doar in mers la >3000.am citit toate topicurile posibile legate de aceasta problema si nu am ajuns la o solutie de rezolvare sigura.Prima data am schimbat busonul de la vasul de expansiune cu unul nou,degeaba,am luat imprumut altul de la alt prieten,degeaba,am schimbat termostatul cu unul nou,tot nu s-a remediat problema.In bord acul nu se misca de la 90 de grade,deci nu fierbe.Arunca antigel si cand e incins motorul dar si cand e rece.Nu vreau sa cred ca e garnitura deoarece nici nu-mi fierbe,antigelu e curat,uleiul la fel,nu arunca nici pe esapament nimic,nu face condens,nu se aburesc geamurile,nu merge intrerupt,motorul merge perfect,toate bune si frumoase pana cand sari de 3000.Inafara de garnitura care asta e raspunsul la mai toti,ALTCEVA ce sa aiba?nu vreau sa schimb garnitura degeaba,adica o investitie de bani mare,ca pe urma sa am aceleasi probleme....multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca si rog rezolvare la cazul meu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scade apa din vas?

Garnitura de chiulasa.

Exact aceasi problema am avut-o si eu. Totul era ok, nu fumega, nu scotea condens, nu aburea geamurile nu se incalzea, baga caldura motoru pornea si mergea brici dar la forja arunca antigelu afara si tot timpu trebuia sa completez. Dupa un timp aproximativ 6 luni a inceput sa se agraveze si a inceput sa se incalzeasca si motoru si atunci am schimbat-o. De atunci n-am mai completat nici o picatura si ori cat am forjalit-o nu a mai aruncat antigel afara din vas deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau nu vreau cred ca tot garnitura este.....un alt prieten mi-a sugerat ca din moment ce arunca antigelul dupa 3000 de turatii sa nu aibe legatura cu turbo cu racirea de apa ceea ce ar insemna sa fie chiulasa......deci tot nu scap cu una cu doua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau nu vreau cred ca tot garnitura este.....un alt prieten mi-a sugerat ca din moment ce arunca antigelul dupa 3000 de turatii sa nu aibe legatura cu turbo cu racirea de apa ceea ce ar insemna sa fie chiulasa......deci tot nu scap cu una cu doua...

Mai exista posibilitatea sa ai fisura in chiulasa dar asta e mai putin probabil, nu vreau sa te speriu, oricum asta se poate vedea la un test de fisura, nu cred sa fie eu zic ca aproape 100% este garnitura de chiulasa. Din cate am tot citit si m-am documantat de la mai multi cunoscuti se zice ca la motoarele de 1,9 cam toate in jur de 200.000 de mii de km trebuie schimbata garnitura de chiulasa ca incep sa sufle:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!