Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Probleme cu scurgerea antigelul am si eu, mecanicii dandu-mi respunsuri fara sa se uite amanuntit pe unde ar putea curge. Au gasit problema cei de la service-ul de langa Podul Floreasca care au vazut (cu ajutorul lampei) o mica scurgere prin radiator. Am inteles ca se poate repare mai ieftin cu solutia mult discutata de la 2+2 sau alte solutii de acelasi gen, dar nu stiam ca pot exista probleme cu aceasta solutie, oricum alternativa este mult mai costisitoare.

Nu stiu cat rau poate sa faca atata timp cat produsul este testat si ras-testat, pentru ca nu este produs de "Mitzi srl" pe "vapor"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si mie imi scoate bule pe furtunu de retur. Am inlocuit furtunu de cauciuc cu unu transparent si imi apare cam 2 bule pe secunda, daca turez motoru nu se mai vede ca se misca foarte repede antigelu si cred ca este mai greu de observat. Dar cand conduc mai sportiv imi dispare din antigel si de multe ori gasesc ud sub vasul de expansiune. Sa fie dusa garnitura de chiulasa? Mentionez ca caldura am foarte buna si temperatura nu imi creste mai mult de 90 de grade si nici urme de ulei nu gasesc in vasu de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu in lista celor cu probleme cu pierderea de antigel, la masina din semnatura. La mine problema sta in felul urmator: a aparut brusc, cam de doua saptamani. Consuma mult antigel (nu stiu exact cat). Picura sub masina. Verificat furtunasele din jurul vasului de expansiune, ok. Culoarea lichidului din vas e normala. Uleiul e la nivel, curat, fara spuma. Lichidul din vas nu bolboroseste. Fum nu scoate (sau lichide pe evacuare). Cum stai cu fata spre masina, in partea stanga, pe langa galeria de evacuare e ud (se vede in poze). In rest peste tot e uscat. Dat jos scutul, in aceeasi regiune se observa lichid. Mai multe nu imi dau seama, e destul de inghesuita zona. Am dus-o la un mecanic, a zis sa pun... mustar :( :icon_thumright: in antigel. Ce sa mai zici la una ca asta... Nu mai pupa el masina mea prin service.

post-32830-1269697793_thumb.jpg

post-32830-1269697935_thumb.jpg

post-32830-1269697993_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O posibila cauza ar putea fi :

Blocul motor are ( cred ca si al tau ) pe laterale presate niste doape de tabla ( cam ca o moneda ) , protectie contra inghetarii (adica in caz ca ingheata lichidul in bloc dopul este expulzat de gheata si blocul nu mai crapa - asa zice teoria ) . Dupa un anumit timp , dopul fiind din tabla este corodat si strapuns , prin el piezidu-se lichid . Din poza a treia parca e vorba de un astfel de dop ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. postez si eu aici, ca din ce am citit pana acum, is cam confuz si sper ca nu-i ceva asa grav ca garnitura de chiulasa:

Am masina de 2 sapt (audi b4 1.9tdi, 90cp, cod 1Z). am observat ca in vasul de expansiune sunt urme de ulei....temp este constanta, uleiul e negru (normal), nu bolboroseste in vas, nu pierde lichid de racire, etc...am inteles ca poate fi de la radiatorul de ulei? am vazut ca in jurul lui sunt urme de ulei (la prinderea pe blocul motor) E posibil sa fie el, sau altceva? Ca n-as desface motorul sa constat ca nu-i de la garnitura? Cum pot verifica? sa fiu sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu in lista celor cu probleme cu pierderea de antigel, la masina din semnatura. La mine problema sta in felul urmator: a aparut brusc, cam de doua saptamani. Consuma mult antigel (nu stiu exact cat). Picura sub masina. Verificat furtunasele din jurul vasului de expansiune, ok. Culoarea lichidului din vas e normala. Uleiul e la nivel, curat, fara spuma. Lichidul din vas nu bolboroseste. Fum nu scoate (sau lichide pe evacuare). Cum stai cu fata spre masina, in partea stanga, pe langa galeria de evacuare e ud (se vede in poze). In rest peste tot e uscat. Dat jos scutul, in aceeasi regiune se observa lichid. Mai multe nu imi dau seama, e destul de inghesuita zona. Am dus-o la un mecanic, a zis sa pun... mustar :question: :) in antigel. Ce sa mai zici la una ca asta... Nu mai pupa el masina mea prin service.

O problema asemanatoare am avut si eu , pe A4. A fost garnitura de la un distribuitor situat in spatele motorului - imposibil de vazut in mod direct (nu am vazut exact cum arata demontat, a fost inlocuit in service si nu m-am mai obosit sa-l studiez). Nu este exclus sa ai ceva tot prin zona respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja al doilea mecanic zice ca e de la garnitura de chiulasa. Mi-a aratat cum practic apa iese din motor prin partea stanga (cum stai cu fata spre masina) si se prelinge in zona unde am facut poza. Intrebarea mea e cum se poate asa ceva in conditiile in care nu am niciun simptom clasic: fum alb, apa in ulei (spuma), ulei in apa (in vasul de expansiune), bolborosit vas expansiune, presiune mare in vas etc. Mai poate fi altceva? In zona respectiva nu este niciun furtun, pare ca apa "izvoraste" din motor. Am inteles ca sunt niste dopuri in motor care in timp se pot deteriora, unde ar fi situate si cum le pot recunoaste?

Modificat de Eminence
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dopurile sunt in bloc sau chiulasa (la exterior), sunt metalice si sunt destinate a ceda in caz de inghet. Daca ai, le vezi cu ochiul liber.

In cazul tau, uzura garniturii de chiulasa s-a produs din cauza corodarii sau a viciilor ascunse din garnitura, care intr-un final au cedat chiar in zona de comunicare cu exterioruil.

Daca vrei sa fii perfect convins, spala bine motorul si pune antigel G12 daca nu ai deja (pe care oricum il recuperezi inainte de a recupera chiulasa). Acest tip de antigel se cristalizeaza pe unde curge si iti va fi mai usor sa depistezi exact locul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit cam tot topicul si nu am gasit ceva asemanator cu ce mi se intampla mie, desi suspectez termostatul. imi apare mesajul pe bord, sa verific nivelul, bineinteles ca prima oara intru in panica, opresc cam riscant, ma reped la vasul de expansiune, desfac busonul, si surpriza lichidul de racire apare de undeva din motor si se stabilizeaza la nivel normal. imi face faza asta in mod frecvent, ultima solutie adoptata de mine fiind sa las un pic busonul desfacut. am desfacut supapa aia din buson si mi se pare ok. mie mi se pare ca face un soi de presiune inversa, total fara logica. precizez ca nu oscileaza temp in bord, nu creste nivelul uleiului, nu bolboroseste, nu curge pe nicaieri???? are cineva idee care ar putea fi misterul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e doar murdar senzorul din vasul de expnsiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, vizual apare ca fiind gol vasul de expansiune, deci senzorul semnaleaza o realitate. dupa ce desfiletez busonul, lichidul de racire revine la nivel normal. am umblat acu ceva timp la pompa tandem si am desfacut din greseala un surub de la furtunul de apa care trece pe dedesubt, din care cauza am pierdut ceva antigel. am completat eu atunci da ma gandesc, nu cumva am ceva aer pe instalatie. si daca am de ce nu se aeriseste instalatia singura? e vreo procedura anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia se aeriseste singura in cativa km. E foarte ciudat ce se intampla la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat busonul putin desfiletat si am mers asa cateva zile. intr-o dimineata m-am trezit ca e vasul gol, am completat iar, si de atunci face ceva mai rar dracia de care ziceam. e posibil sa fie infundata teava aia de plastic din spatele vasului de expansiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care teava? Te referi la retur? Daca apesi furtunul gros de la radiator, o sa vezi cum antigelul intra inapoi in vas prin acea teava de retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am cautat pe forum o situatie asemanatoare cu a mea dar nu am gasit.

Imi curge lichid de racire pe la supraplinul vasului de expansiune, dar doar cand merg mai turat (in sarcina). In oras nu imi curge deloc. Cum ies un pic pe autostrada, cum incepe sa curga.

Am schimbat capacul vasului de expansiune si tot degeaba. Am schimbat si termostatul, dar iarasi degeaba. Am comandat si vasul de expansiune si astept sa-l schimb , sa vad daca se remediaza situatia.

M-am gandit sa incep prin schimbarea acestor piese pt ca nu am simptome clare de garnitura de chiulasa arsa: nu am ulei in apa sau apa in ulei, nu-mi bolboroseste in vas, nu am presiune pe instalatie.

Probabil ca dupa ce schimb si vasul de expansiune si vad ca nu se remediaza deloc, o sa trebuiasca sa merg la service sa verific garnitura.

Ce altceva ar mai putea fi ? Aveti vreo idee?

Va multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e un topic pe undeva (chiar eu am postat in el), dar nu-l gasesc nicaieri.

Parerea mea: e chiulasa sau garnitura de chiulasa arsa. :P

Tu nu vezi sa bolboroseasca pentru ca motorul nu e in sarcina cand il verifici.

Cauza e compresia din cilindri, ce intra in instalatia de racire.

Temperatura nu creste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelesi simtome le-a avut si a mea prima data. Imi iesea antigelu pe la supapa de la vasu de expansiune. Asta e prima faza, dupa aia am verificat prin inlocuirea furunului de retur cu unu transparent si am observat ca au inceput sa apara bulele tot mai multe si ultima faza este ca incepe sa imi creasca temperatra cum trec de 100 km/h si apa creste la 100 si daca nu reduc viteza si apa continua sa creasca. Clar garnitura de chiulasa care o sa o schimb si eu saptamana urmatoare. Acum nu prea mai umblu cu masina numa servici-casa vreo 5 km/zi timp in care nu apuca sa creasca peste 90 de grade. A si am uitat sa mentionez ca in momentu cand imi creste apa peste 90 de grade nici caldura nu mai da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum temperatura nu creste. intr-adevar cand verific furtunul de retur motorul este in relanti.am rugat un prieten sa accelereze pe loc sa vad dc apar bule dar nu imi dau seama.

Fenomenul s-a petrecut in felul urmator: venind pe A2, pe la km 80 a inceput sa nu imi mai bage caldura.in cateva minute apa a inceput sa creasca si pe la 120 grade am tras pe dreapta.am asteptat sa se raceasca un pic dupa care am mai mers cativa km pana la prima parcare.am stat vreo 2 ore pana s-a racit, am completat cu apa si am mers spre casa cu 50-60 km pe ora.nu s-a mai incalzit dar nu mai baga caldura.banuiesc ca pierduse destul de multa apa si luase deja aer pe instalatie. am fost la un mecanic, s-a uitat la masina, a spus ca nu am presiune pe instalatie, s-a uitat la ulei,la apa si a zis sa verificam pompa de apa (mi-a dat distrib. jos), era buna.mi-a spus sa incercam sa schimbam intai piesele putin costisitoare si dup-aia sa umble la garnitura ( pt ca o sa ma coste ceva).am aerisit-o, am schimbat cum v-am spus busonul si termostatul, baga caldura, dar dc ies pe autostrada si merg mai turat tot da apa (pana nu gasesc cauza nu mai pun antigel, mai ales ca e cald afara acum) pe la supraplin.

Cam asta este povestea cu pierderea de antigel.

Mersi mult pt ajutor. Toate indiciile plus ce am citit pe forum, ma fac sa cred ca este garnitura de chiulasa sau chiulasa.

O sa va tin la curent. Poate mai este cineva in situatia asta si poate o sa il ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA eu zic ca e clar ca e garnitura de chiulasa exact la fel se comporta si a mea, la inceput a suflat mai putin acum cu trecerea timpului safla tot mai tare si asa o sa fie si la tine. Eu o sa o schimb cat de repede si te tin la curent, sper sa nu avem fisuri in bloc sau chiulasa :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu iti fie infundata partial sau strangulata teava de sub vas si sa iti pumpeze antigel fara a-l trage din vas.Cam la asta ma gandesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat. scuze de intarziere la raspuns. teava aia de care ziceam ca e infundata era teava de supraplin, numai ca era ok. la mine a fost neaerisita instalatia, numa ca nu se aeriseste singura in mers, cel putin la mine asa a fost. a trebuit sa las motorul sa mearga vreo juma de ora la relanti, si dupa ce l-am oprit, am lasat vasul de expansiune cu busonul desfacut vreo cateva ore. dupa, am completat si de vreo sapt nu mai am probleme. din cate am dedus, supapa aia din buson e facuta sa dea afara surplusul de presiune care se formeaza, iar in cazul in care este aer pe instalatie, supapa aia nu prea ajuta. nu stiu cum se face aerisirea, dar sincer mi s-a parut greoaie, probabil se face cu motorul cald ca sa se deschida si termostatul, depinde, presupun eu, si de locul unde instalatia trage aer nu stiu, las specialistii. cred ca inainte de a se ajunge la solutii radicale cum sunt astea cu garnitura de chiulasa, trebuie verificata la sange instalatia, apoi aerisita bine, si abia dupa aia demolat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-am scos si eu maina din service. Mi-am schimbat garnitura de chiulasa. Este asta masina acuma, nu mai creste temperatura peste 90 de grade, si nu mai curge deloc antigel pe la supapa de la vasul de expansiune si bineneteles ca n mai face presiunea aia mare in instalatie, este presine normala exact cat trebuie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te a costat operatiunea ?am si eu aceiasi problema cu un seat.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 ron manopera

200 ron planare+rectificat supape+schimbat semeringuri la supape+rectificat scaune la supape la Bistrita

140 ron garnitura chiulasa victor reinz

40 ron prezoane chiulasa victor reinz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia asta cu planare+rectificat supape+schimbat semeringuri la supape+rectificat scaune la supape trebuie facuta indiferent de caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!