Jump to content

Tempomat / Cruise Control Golf V


gabi71
 Share

Postare recomandată

Am gasit cu imprivizatii...taiate....innadite..etc.De aceea am zis sa verifice,sa ne asiguram ca e totul ok.Luam in calcul toate variantele,nu? Stiu ca la 2009 trebuie sa fie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm.... asa putem sa gasim orice, dar nu e cazul sa reducem la absurd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, asa arata log-ul :

Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 CQ    HW: 1K0 953 549 CQ
   Component: J0527           053 0111  
   Coding: 0000034
   Shop #: WSC 00066 001 00001
   VCID: 8305E98EC2B59506091-80D6

No fault code found.

 

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K0 909 144 E
   Component: EPS_ZFLS Kl. 69     2501  
   Revision: 00H15000    
   Shop #: WSC 02069 000 90108
   VCID: 2C57E2328FAB3A7E18B-8079

No fault code found.

Va multumesc

 

 

Nu am gasit improvizatii sau semne ale unor interventii anterioare . Regret ca nu am facut fotografii ale mufelor si cablurilor dar nu semanau deloc cu imaginile vizionate  de mine in tutorialele de pe You Tube.    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e totul ok.Singura problema poate fi codarea pe Engine.Incearca sa dezactivezi ccs din codare,ia contactul,apoi activeaza-l din nou.Contact pus,motor oprit.

Verifica in blocurile de masura daca vede comenzile/on,off,set,cancel/ pe 16 si 01. Firul e tras sigur la anul ei.

Maneta are cod pe ea? Stii ce cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am  verificat in blocul de masuratori si sunt primite comenzile on, off, set, cancel. Codul manetei este 1K0953513G si am luat-o de pe aliexpres.https://www.aliexpress.com/item/Cruise-Control-Stalk-Switch-For-Volkswagen-Jetta-Golf-Touran-Skoda-Octavia-1K0953513G/32816803965.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dHcR0D2

Va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pe ecu sau de pe calc de coloana ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt codarile si masuratorile:

CCS-engine coding II.bmp

CCS-steering wheel-coding.bmp

CCS-engine coding II.bmp

La masuratorile de la unitatea motor am constatat ca la apasarea pedalei de la ambreiaj nu se modifica valoare niciunui bit din caseta destinata pedalelor de la fereastra de masuratori ''01 Engine" iar restul sunt valorilor se schimba ca dovada a functionarii butoanelor de pe maneta, a pedalelor de pe acceleratie si frana.CCS-masuratori motor.bmpCCS-masuratori motor.bmp

CCS-masuratori coloana directie.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi codarea de la coloana de directie corespunzatoare  tipului meu de masina(Golf 5, 1,9TDI PD 105CP 77Kw motorBXE)? Am incercat initial 000034 conform CCS-steering wheel coding. Codare acceptata, nici o eroare, dar nu functioneaza.

Pentru o verificare a functionarii corecte a comenzii tempomatului va rog sa-mi spuneti care este ordinea actionarii butoanelor, poate am gresit ceva.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui butonul pe on, mergi cu peste 20km/h si dai set, el trebuie sa mentina viteza pana la apasarea uneia din pedale ambreiaj sau frana, apoi daca dai res trebuie sa reia viteza anterioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu functioneaza switch-ul de la pedala de ambreiaj nu va merge tempomatul. Idem pt switch pedala frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca switch-ul de pe ambreiaj nu functioneaza n-ar influenta  negativ functionarea masinii , sau este doar pentru tempomat?

Codarea la calc. coloanei de directie 000034 este buna?

Am inteles ca aceste codari se fac cumotorul oprit ca altfel nu le accepta . Care trebuie facuta prima data? Este vreo ordine?

Ma scuzati ca pun atatea intrebari dar numai nu i-am dat cu fum si nu i-am spus vorbe?

Va multumesc pentru solicitudine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tsi 140 switchul activeaza si compresorul, dar la tdi nu cred ca face altceva in afara de tempomat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

am verificat comutatorul de la pedala de ambreiaj, si am constatat ca lipseste. Detalii costructive puteti vizualiza in imaginile transmise.

IMG_20181202_163058.jpg

Stie cineva daca masina are in dotare sau nu acest comutator si daca poate fi montat si cum?

Va multumesc

IMG_20181202_163124.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe pompa de ambreiaj un senzor holl-acela este.Vezi in blocurile de masura cum lucreaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In blocul de masura am verificat si nu modifica nimic apasarea ambreiajului asa cum se intampla la apasarea pedalei de frana. La pistonul pompei de ambreiaj nu am vazut niciun fir de la senzorul hall al switch-ului de pe ambreiaj, sau este in compartimentul motor?

LE: Am studiat prezentul topic la pagina 22 si am aflat ca senzorul hall de la ambreiaj este in spatele bateriei. Ma apuc sa-l verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de inghesuit..dar acolo ar trebui sa fie.Iar daca nu e nicio modificare in blocurile de masura-f probabil sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, l-am demontat. Este pe pompa de ambreiaj in spatele bateriei. Foarte dificil de scos si mai ales de introdus la loc. Nu am incercat pe dedesubt dar daca ar fi fost usor demontabil suportul de la baterie, ar fi fost mult mai comod. Daca ajungeti la el, eu am ajuns cu doua surubelnite foarte lungi(>40cm) are un pinten din plastic si iese prin apasare in jos, dintr- o teaca dreptunghiulara din plastic de pe corpul pompei de abreiaj. Senzorul Hall nu poate verificat la rece cu instrument clasic de masura(ohmetru) ci are trei fire alimentare ,masa si comanda(impuls de comanda),asadar se verifica functionarea lui prin intermediul ferestrei de masuratori din programul VCDS. O verificare cu ajutorul osciloscopului era mult prea dificila necesitand fire trase prin spatele bateriei si montarea acesteia. Dupa inlocuire va comunic rezultatul.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roaga-te sa fie senzorul defect...nu pistonul din pompa care transmite semnalul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

din pacate nu este senzorul, pe care l-am inlocuit cu unul nou si niciun efect. Deci nu ramane decat sa mai inlocuiesc pompa de ambreiaj. Ce ar fi putut sa se intample la acea piesa  magnetica de pe piston, care ar fi trebuit sa transmita prezenta unui camp magnetic senzorului hall, ca acesta sa genereze impulsuri? A demontat cineva o asfel de pompa? Cum arata la interior? E posibil sa se desprinda magnetul si sa nu influenteze debraierea? Daca aveti raspunsurile, va rog sa mi le dati. Sunt foarte curios sa aflu.                    Conform schemelor din programul Autodata3.38 sezorul de pozitie al pedalei de ambreiaj are iesirea(senzorului hall) legata direct la calculatorul masinii ,si deci nu stiu daca mai influienteaza functionarea altor sisteme ale masinii sau doar tempomatul. Aveti idee cum trebuie sa arate semnalul de la iesirea din senzor, ca Autodata nu imi ofera nicio oscilograma cu funtionarea acestuia. Singura modalitate de control al functionarii senzorului ar  fi modificarea unor biti din fereastra de masuratori al pozitiei pedalelor din VCDS. Mai exista alta solutie de rezolvare a problemei  nefunctionarii tempomatului?                                                                                                                                                                                                                                         Va sunt recunoscator pentru orice solutie oferita.

Senzor ambreiaj.bmp

Atasez si schemele din programul  Autodata3.38

Senzor ambreiaj1.JPG Senzor ambreiaj3.JPG Senzor ambreiaj2.JPG

 

CCS-masuratori motor.JPG CCS-masuratori coloana directie.JPGCCS-steering wheel-coding.JPGCCS-engine coding II.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, eugengl said:

am constatat ca la apasarea pedalei de la ambreiaj nu se modifica valoare niciunui bit din caseta destinata pedalelor

atunci vezi ce este cu switch-ul pedalei - inlocuieste-l, daca este defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

@spido @F l o r i n please help. 1K0-953-549-AF acesta este codul. Din ce am citit pe aici, se poate pune cruise control. ideea mea este, ce cod trebuie sa aibe maneta pentru a fi compatibila ? multumesc baieti, sunteti magici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

multumesc mult spido ! o sa incerc intr-o saptamana sa montez piesa, acum caut sa vad exact cum se procedeaza si cu codarea din vcds. mersi inca o data.

Am vazut in semnatura ca ai tempomate, te rog sa imi dai un pm cu pretul unui tempomat cu codul descris de tine, te rog !

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

am observat 2 metode descrise pe topic de a transforma o maneta A in G : ori tai firul 5 si il pui la 10, ori invers . Care e corecta :D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!