Jump to content

Modificari sistem franare


mmneg
 Share

Postare recomandată

intentionez ca in viitor sa schimb diametrul discurilor de frana (fata pentu inceput).

momentan am 256 dar am posibilitatea de a lua niste etrieri de 312

ce alte modificari (prindere) trebuie facute?

daca veniti cu niste poze detaliate din programele de piese ar fi excelent pentru a putea face o comparatie

ma interesez sa vad daca este rentabil pe de o parte si pentru faptul ca s-a marit distanta de franare cu ocazia noilor jante pe de alta parte

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ce nu incerci un up-grade cu un kit Brembo care are avantajul ca e plug'n'play dar are dezavantajul ca nu e ieftin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca are dezavantajul ca nu e ieftin :lol:

nimeni nu ma ajuta? nici o parere?

etrierii ar fi ieftini, suportii nu stiu cat costa si ma mai intereseaza daca se mai schimba si altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportii de etrier stiam ca ar fi in jur de 100E. La tine avand in vedere ca ai stock 256mm nu stiu daca se schimba si altceva. La schimbarea celor de 288mm se schimba decat suportul de etrier pentru a face loc discurilor mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe forumurile Vortex ca-s mina de aur in tot ce tine de VAG. Trebuie sa fie si altii care au facut asa ceva ! La schimbare de la 288 la 312 am gasit acolo o gramada de info !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni are dreptate.

Schimbarea direct la 312 in cazul tau nu este posibila. Franele 288/312 sunt Lucas iar 256-le este FS3.

Din cate stiu eu, nu sunt sigur, este vorba de alta fuzeta. Nu sunt convins ca sunt si alti rulmenti, dar refolosirea rulmentului cred ca ar fi problema.

288->312 se face doar cu schimbarea etrierului si a suportului care este montat pe fuzeta. In cazul FS3 suportul etrierului este direct pe fuzeta monobloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunt putin deplasat dar chiar nu stiu de cat ai tu jantele acum ideea e vezi cum corelezi janta cu noul ansamblu disc etrier sa nu ai ceva surprize

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G60..pe 19". deci eu cred ca au loc :icon_cheesygrin:

eu as vota tot pt montare de frane sport. e mai simplu, si ma gandesc ca nu e mare diferenta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut probleme la un surub etrier fata si nu am vazut nici un port etrier. La mine etrierul se prinde prin 2 suruburi direct pe fuzeta. Asa ca schimbarea discului de frana conduce la schimbarea intregului ansamblu.

Vreau si eu o lamurire. De ce s-a schimbat distanta de franare din cauza jantelor? Nu s-a pastrat diametrul exterior al rotilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu banuiesc ca din cauza greutatii mai mari a jantelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfaturl meu...schimbare discuri cu unele sport nu trebuie mai mari (gen ATE Powerdisc, sau Zimmermann perforate) si placute recomandate pt aceste discuri...adica tot sport.

eu am schimbat la mine si se simte diferenta la franare, si dispare efectul de fading la franari si solicitari repetate...

si nu e dif mare de pret intre stock si sport, desi depinde de unde le iei....

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modificarea distantei de franare am simtit-o imediat cum am iesit din vulcanizare. acum am ~24kg pe roata. jantele anterioare aveau cam 7,5kg janta fata de 12,5 acum +anvelopa care nu stiu cat avea (as putea sa le cantaresc)

de obicei conduc preventiv si linistit, dar vreau sa am linistea ca masina este capabila sa se opreasca eficient in caz de neprevazut

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modificarea distantei de franare am simtit-o imediat cum am iesit din vulcanizare. acum am ~24kg pe roata. jantele anterioare aveau cam 7,5kg janta fata de 12,5 acum +anvelopa care nu stiu cat avea (as putea sa le cantaresc)

de obicei conduc preventiv si linistit, dar vreau sa am linistea ca masina este capabila sa se opreasca eficient in caz de neprevazut

daca ai aceleasi frane ca pe 110 cai diesel ai putea folosi discuri de TT,trebuie sa schimbi si etrierul dar nush de unde sa il ei pe ala.Foarte important trebuie shimbate si furtunele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ca si mmneg voi fi si eu la anul cu roti pe 19". Eu am pe golful iv acum 140CP dar motorul este similar cu al lui storm (im570rm) care e dus la 200+ CP acum

Caut furnizor de Mov It in Romania. Ma orientez si spre kit Brembo. Am cerut oferte deja

http://www.movit.de/home.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos, vrei 322 342 370 sau 380? :P

daca primesti oferta da-mi si mie un semn

cred ca nu intra mai mare de 342 cu jante de 19"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vreau sa pot purta si roti pe 17 iarna => nu mai mult de 322mm la disc (cred , daca pot mai mult rog corectati).

OZurile pe 16 o sa le scot la vanzare cand am rotile pe 19 :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci mai bine brembo decat mov it.Uite ce mail mi-a dat mov it:

dear mr. ciprian,

we can offer you following brake kit for your car:

kit number: 02-004-R

size : 322x32mm with 4-piston caliper

price : € 2500,00 net.

mit freundlichen gr

Modificat de im570rm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, daca vrei..eu am un Nokia 8210 ca in imagine cu Mov'it! :)

deci sa inteleg ca daca pun tot kitul de franare cu discuri si etriere e 1200$ de la Brembo? pe fata...

sau nu am inteles eu bine... :)

eu deja am ales discuri si placute sport. dar ca sa maresc diametru..as fi interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

bine bogdane ca ai tu 8210 .. sa sti ca nu te ajuta la franare :)

daca e doar 1200 kitul Brembo Grand Turismo pentru mk4 atunci este un pret bun . Ma voi interesa si eu de pret la Brembo la PIT STOP TUNING

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine bogdane ca ai tu 8210 .. sa sti ca nu te ajuta la franare :hainoroc:

daca e doar 1200 kitul Brembo Grand Turismo pentru mk4 atunci este un pret bun . Ma voi interesa si eu de pret la Brembo la PIT STOP TUNING

vorbiti in germania baieti, frinele brembo fata cupra r se vind noi noute undeva in jur de 1000 euro !! si sint frine foarte bune, va asigur eu !! asta daca va incap apoi rotile - trebuie et mare, la mine intre jantele cupra r si etrierul brembo nu intra o tigara !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are Ciprian din Insomnia franele lui Brembo de pe fata la vanzare :banghead: daca va intereseaza, mmneg sau voinea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

le stiu dar sunt 5x112 discurile lui... noi avem la mk4 prindere 5x100. Nu merg. Poate doar la PLUS sa le pun dar ar insemna sa raman doar la BBSurile pe 17 pentru ca nu incap roti mai mici cu acele BREMBO montate.

Daca ne decidem la BREMBO putem lua de la PIT STOP TUNING la fel ca si ciprian... apropo... a cerut careva (mmneg) pretul la kitul BREMBO GRAND TURISMO pentru mk4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbiti in germania baieti, frinele brembo fata cupra r se vind noi noute undeva in jur de 1000 euro !! si sint frine foarte bune, va asigur eu !! asta daca va incap apoi rotile - trebuie et mare, la mine intre jantele cupra r si etrierul brembo nu intra o tigara !!

Franele de pe cupra r sunt 2500 de euro pentru ca sunt facute special pentru cupra r cel putin asta e pretul care mi l-a dat metrotehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele de pe cupra r sunt 2500 de euro pentru ca sunt facute special pentru cupra r cel putin asta e pretul care mi l-a dat metrotehnica

ok, inseamna ca am gresit putin, in germania costa in jur de 1250 - 1500 euro !! :D

PS: tocmai a adus cineva din germania un seat leon cupra 4 v6 si a pus acolo brembo de cupra r pe fata, mi a spus ca l a costat in jur de 1000 euro !! eu zic sa va interesati ca nu strica !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!