Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Ce simptome ai avut?

La mine cand virez putin se sude motorasul cum porneste, deci senzorul cred ca e ok, dar nu pot sa zic ca merga foarte usor.

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu senzorul de servo cel ptr pompa trw si la inceput servo mergea ok doar ca se mai aprindea becul dar dupa ce reoprneam motorul se stingea!!!!chiar si cu becul aprins servo mergea ok... apoi l-am schimbat ca pe vag dadea eroare ..sfatul meu e ca daca e erore pe g250 sa il schimbi ptr ca senzorul pote sa dea inf eronate la calculator si motorul de la pompa lucreaza fara a fi nevoie... si o pompa e cam 500e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome ai avut?

La mine cand virez putin se sude motorasul cum porneste, deci senzorul cred ca e ok, dar nu pot sa zic ca merga foarte usor.

Se aprindea martorul din cand in cand si fluctuati de tensiune pe instalatie. Ma costat 375Ron cu tot cu montat in service.

Spor

Modificat de stilo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piloto, daca citeai mai atent discutia pe paginile ei anterioare vedeai ca nu este OBLIGATORIU ca atunci cand ai defect pe senzorul G250, senzorul este de vina. Ai fi vazut ca am intalnit cazuri de scurt la + pe senzor (defect inregistrat in memoria de defecte "open circuit/short to B+) si era defapt un scurt in pompa, pe circuitul de alimentare al senzorului.

Daca te hotarasti sa postezi te rog sa o faci cu responsabilitate si oferind informatii concrete si probate eventual.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLITZ scuze daca sa inteles gresit am zis in cazul meu am prezentat simptomele si presupun ca daca mi-sa inlocuit senzorul si totul a fost ok el a fost de vina nu?..parerea mea...... regards

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a rezolvat. Am condus si alte masini ok saptamana asta ( S6, 525 d) si am ramas surprins ca directia e mult mai greoaie decat la mine. Poate m-am obisnuit cu directia atunci cand mergea foarte usor ( cateodata doar ma uitam mai urat si deja vira :Driver: - glumesc) si acum mi se pare greoaie. Motorasul servo se aude cand virez putin, deci senzorul G250 e bun (la prima vedere); martorul nu se mai aprinde;

presiune simt la volan ca se face pe instalatie, asa ca sper ca va fi bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme cu servodirectia.de dimineata am verificat siguranta de pe baterie;cea de 50 era arsa.am schimbato si functiona.mai tarziu cand am plecat cu masina am virat la stanga brusc si sa auzit de 3 ori un bip de avertizare si sa aprins martorul din bord si numai functioneaza.am completat cu ulei.pornesc motorul,se stinge martorul dar nu functioneaza.cand plec de pe lok se aprinde.cand opresc se stinge.care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de directie ai? E asistata electronic? Daca da, porneste motorul si incearca sa virezi maxim si asculta cu atentie daca se aude motorasul de servodirectie. Inca ceva: de ce ai completat cu lichid, pierdea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut pompa data jos,din acest motiv am completat cu ulei.da,este asistata electronic.am virat,nu se aude motorasul.se vede putin lichid la partea stanga,dar nu lasa pata pe asfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa faci o scanare. Cum spuneau si alti colegi de pe forum, pompa ar trebui sa functioneze la o cota de avarie, dar se pare ca la tine merge foarte greu asa ca s-ar putea sa se fi ars partea electronica care da comanda motorasului (ceea ce nu e de bine) si asta tocmai din cauza ca a fost data jos si poate a facut scurt intre lamele atunci cand ai pus-o (eu asa am patit :icon_thumright: ). Sper sa nu fie asta ca e cam scumpa.

Si acum am si eu o problema: dupa un timp de cand pornesc motorul directia merge foarte usor, si motorasul de servodirectie se tureaza foarte tare. Ar fi bine sa iau borna si sa-l las cateva minute sau ce pot face?

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar alta pompa de servo TRW noua din bucuresti.De unde imi recomandati sa cumpar o pompa?Va multumesc pt raspunsul la intrebarea anterioara si voi merge maine sa-mi fac o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu pompa servodirectie si am sunat peste tot. Pana la urma am luat una second din Timisoara cu 900 ron. Gasisem pompe noi cu preturi intre 1600 -2000 cu pompa veche la schimb. Ai grija sa nu o schimbi si ea sa nu fie stricata, verifica mai intai, caci o sa o dai la schimb si o sa o reconditioneze si apoi sa o vanda ca pe una noua. Eu mi-am dat seama caci mirosea tare a ars si atunci cand am dat jos capacul de aluminiu de jos era o piesa vizibil arsa, inclusiv placa. Verifica alimentarea sa nu fie intrerupta(mufa din mijloc, cea mare). Cine ti-a montat-o? Poti ca o dai jos si sa verifici, nu ai nimic de pierdut. Ai nr meu de tel la profil, poate te pot ajuta. Sa iei bornele si sa astepti putin timp.

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut si curatat senzorul G250, directia merge perfect, dar astazi cand am spalat masina s-a aprins martorul de directie si cand m-am uitat senzorul era ud. Dupa ce s-a uscat nu s-a mai aprins, dar directia a mers tot timpul bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost astazi cu masina la service si mia testato.nu apareau probleme decat curentul care intra in pompa era de 10.5 volti si miau zis ca nu stiu cauza problemei.se sting toate becurile cand pun contactul dar tot nu functioneaza servodirectia.parerea lor e ca nu se alimenteaza cu curent sau are un releu defect.mai am de desfacut senzorul de pe caseta sal verific dar nu apare defect pe tester.ce sa fac ca ma disperat masina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai mai facut cu servodirectia? Ai verificat senzorul? Trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul si nu am gasit codul pentru senzorul de servodirectie(g250).Daca il are cineva si e amabil sa-l posteze ar fi excelent :( Va rog sa ma ajutati ca sa termin cu problema asta cu senzorul ca ma streseaza de ceva timp.Masina e Fabia 1.4 16v din 2000,74kw,cod motor AUB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni codul?Maine imi trebuie sa dau comanda la un magazin si nu vreau sa iau ce nu trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar trebuie sa postezi la fiecare ora? Adica ai impresia ca daca stia cineva codul nu il posta, sau cum? Te rog sa pui mana sa citesti regulamentul forumului ca altfel data viitoare umblam la Warning Level.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul e 6Q1423291D sau daca vrei sa fii 100% sigur, da-l jos ca scrie pe el, daca e stricat oricum il tii degeaba pe masina, il dai jos si mergi cu el in mana la magazin

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult si scuze pentru posturile succesive.Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu fabia are momente in care se ingreuneaza directie mai apare cate o eroare care se sterge si servo merge in continuare cum vrea ea problemea e ca incarcartea e 13,5v cea ce nu mi se pare foarte corect am masurat pe altenator direct si am constatat ca la borna alternatorului e 14 v (ciudat) si mai am pe motor o eroare care nu se poate sterge si este 18010 care e tradusa diferit vag-com-ul zice ca e codat gresit motorul pe cand Autodata se leaga de tensiunile de pe calculatorul de motor. am coduri 00051 soft si wsc 00021 nu stiu daca e corect daca mai are cineva o fabia cu aer conditionat si motor AUB? sa imi spuna si mie codurtile sa le scriu la mine poate se rezolva toate problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu AUB.O sa-ti spun maine,nu mai ies acum la masina dar cred ca asa e si la mine.Maine iti spun sigur.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt si la mine.Sper sa-ti rezolvi problemele.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asta la fabia sotiei :(

S-a aprins martorul de servo in bord, directie foarte greoaie (mai rau ca la dacie) ...

Eroare vag-com : lipsa comunicare cu modulul de servo (ceva gen J500), martorul nu s-a mai stins de cand a aparut.

Verificat pana acum toate sigurantele si mufele : OK

Bateria e cam slaba, urmeaza sa o schimb maine cu una noua de pe alta masina, ar fi bine sa scap asa usor :)

Daca nu... sa dau pompa jos sa vad ce gasesc in ea ? Alte idei ?

Multumesc .

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o ...

Pana la urma am schimbat pompa cu una TRW de pe la dezmembrari fabr. 2007 , arata super bine si merge brici. Maine aflu si pretul :icon_thumright:

Pompa veche isi pierduse etanseitatea si inauntru era plin de oxizi de Al iar cateva contacte intrerupte. Le-am refacut dar dupa ce am pus-o pe masina a inceput sa iasa fum din ea asa ca am renuntat :( O sa o dau unui electronist priceput sa masoare piesa cu piesa poate mai scot ceva bun din ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!