Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

un nr de telefon al mecanicului??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nr lui, lucreaza in Galati la Frontal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,revin cu inca o problema, cateva topic-uri mai sus va spuneam de patania mea,mi-a bubuit un furtun de la servodirectie mi-a curs tot lichidul pe jos ,volanul sa intarit ca cel de tractor,insa martorul de servodirectie nu sa aprins in bord,10 km am mers cu ea asa pana am ajuns acasa.

Am schimbat acel furtun ,am cumparat lichid de servodirectie ,am pus in vas si am facut cateva manevre stanga dreapta pt aerisire.

La un drum mai lung pt test am sesizat mici tremutaturi in volan cand rotile sunt virate maxim ,am mai mers cativa km si sa aprins martorul servo in bord , volanul mergea greoi ca cel de tractor,am oprit motorul si am pornit iar,martorul sa stins ,merge si servo usor dar nu stiu pt cat timp

A mai intalnit cineva astfel de probleme???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. dupa ce faci o diagnoza o sa vezi daca e de la pompa sau de la senzor. Avand in vedere ca pompa a mers fara ulei, e posibil sa fie in prag de gripare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te ajut eu cu un motor de pompa koyo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre marele meu necaz a început să îmi faca figuri directia. Nu era destul ca îmi pica de la caseta de directie. Acum îmi pâlpâie luminile in bord, faruri, direcția devine extrem de ușor de utilizat si foarte rar îmi apare eroare în bord.De cele mai multe ori comportamentul asta durează maxim 1 minut după care lucrurile revin la normal.

Înainte de a merge la service/diagnoza merita verificarea bateriei, mufa senzor g250 etc? Sau e clar ca am de dat banii pe senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu nevoie de un corp de pompa Koyo (partea metalica), daca are cineva una defecta...). Trebuie sa dau la schimb pompa veche si a mea este crapata si nu mi-o accepta.

Mercy anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drkang, daca acest comportament il ai doar la pornire, verifica dimineata la rece, cu motorul oprit voltajul bateriei. Daca e intre 10-11 V, i s-a cam terminat viata.

Valerian, incearca sa cauti sa dai comanda pe un site din Europa, strainii din ce stiu nu au regula asta de rahat din romanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Apare in mers,cel mai des când motorul e deja cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut si pe-afara. Ceva site-uri pana una alta. O pompa defecta.

Mercy !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drkang, nu stiu ce sa zic pana nu faci o diagnoza

Valerian, eu ma refeream la una noua... Ai sanse sa o gasesti mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu ma refeream la site-uri se-afara.

Sa dea Domnu' sa gasesc mai ieftin. La noi e la 250eur sh. si de la 1150ron noua(cu cea veche la schimb), pe sistem koyo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei gasi. Trebuie sa iei in calcul si transportul piesei.

Drkang, familiarizeaza-te cu sunetul pompei, ma refer la momentul cand servodirectia functioneaza corect. In momentul cand apar problemele pe care le-ai mentionat, nu opri motorul. Te duci in partea dreapta (cum stai in fata masinii) si asculti cu atentie. Daca sunetul creste in intensitate (,,direcția devine extrem de ușor de utilizat"), fara ca cineva sa miste de volan, senzorul G250 va fi pe lista, adica eroare inregistrata pe senzor.

O diagnoza si te vei lamuri mai exact cum stau lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si cu transport, macar nu iti cere piesa la schimb aproape functionala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog, ce vei face cu o pompa  ,,aproape functionala"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram un pic ironic la conditiile impuse pt piesa la schimb veche... O vor "aproape" functionala, adica usor de reconditionat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e asa. La orice piesa la schimb, carcasa conteaza in proportie de 80% pt ca de regula doar ea se refoloseste. Restul pieselor sunt pe plan secund. Pompa poate sa fie ars motorul, blocati paletii, arsa placa electronica, etc... dar sa nu fie sparta carcasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inlocuit caseta cu tot cu pompa servo de pe koyo pe trw ...totul este ok dar a ramas martorul aprins ....ce pot sa  fac am facut cateva teste pe tester dar nici mecanici nu se pricep ce poate sa fie ,,,,,,martorul se aprinde dupa ceva minute de la plecare,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza aici eroarea ce apare la diagnoza pe modulul de servodirectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos carmina de informatii, scuze pentru intarziere, nu am mai intrat pe forum.

 

Va trebui sa achizitionezi un furtun la acelasi diametru cu cel de pe stutul vasului lichidului servo. Scoti clema/furtunul de pe vas si il montezi rapid pe cel pe care l-ai achizitionat, pui un vas sau ce doresti tu sa nu curga lichidul vechi pe jos, scoti capacul vasului, si astepti sa curga tot  lichidul.

Dupa ce ai terminat aceasta operatiune, desurubezi care surub doresti tu de pe caseta de directie la care vin conectate tevile prin care circula lichidul. Cheia in contact fara a porni motorul, o cursa completa dreapta/stanga a volanului. Infiletezi surubul de la conducta. Din acest moment poti sa demontezi pompa, vasul, ce doresti tu.

Va trebui demontata si bara si carenajul rotii, sa ai spatiu suficient, sa vezi exact cum este fixata pompa etc. Asta e tot. Daca doresti pot sa postez si documentatia, dar este in limba rusa... pe scurt eu ti-am tradus asa in mare sa ai idee.

Uite, te rog sa te uiti cu atentie sa vezi stutul pe care va trebui sa montezi furtunul:

mry2d0.jpg

Succes, Sergiu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am si eu o problema legata de o caseta de directie TRW model JRP-289: recent a cedat si a trebuit sa o reconditionez la un atelier specializat, iar baietii de acolo mi-au spus ca-mi lipseste reperul de bracare de pe arbore (discul pe care-l ''citeste'' senzorul). Nu am gasit nici o explicatie despre ce s-a intamplat, dar am constatat ca nu se gaseste pe nicaieri de comandat piesa respectiva. Am incercat pe la toate dezmembrarile din zona si toti vand caseta cu totul. Intrebarea mea este daca are cineva idee unde as putea gasi discul cu pricina, sau macar o caseta de genul asta distrusa pe care sa o cumpar la kilogram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu senzorul scos din locas ca sa-mi pot da seama ce model de disc iti trebuie. Am sa-ti trimit unul, dar ai grija cine ti-l va monta. Nu pot crede ca n-ai avut, ci mai degraba ti l-au rupt ''baietii de acolo''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. Altfel nu ar fi functionat servodirectia anterior cedarii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru calitatea fotografiilor, n-am putut ajunge eu sa le fac. Sper sa fie elocvente.post-156291-0-90460500-1438443902_thumb.post-156291-0-36328100-1438443915_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți trimit un disc de alamă, să-mi un email cu adresa ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!