Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Tu ce crezi, pompa fiind TRW si restul sistemului KOYO ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe site-ul celor de la "epiesa.ro" scrie:

"Restrictiile producatorului: KOYO" si 

"Excude producator: TRW"

Si spunea cineva ca ar fi un model de pompa TRW, care ar fi facuta special pentru sistem KOYO.

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potrivesc.

Avantajul tau este ca locuiesti in Bucuresti, deci nu va trebui sa platesti inainte 1100 roni garantie, pana vei trimite pompa ta.

Tu o demontezi, si vei merge cu ea direct la vanzator, o dai pe a ta la schimb, si vei primi o pompa ,,noua",

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca sunt offtopic, dar chiar nu stiu, cand si de ce a aparut moda asta cu piesa curata/nelovita/neumblata veche la schimb pt una noua? Inteleg ca pot fi reparate si revandute, dar obligatia de a o da la schimb nu o inteleg. Daca sa zicem ca ai avut o lovitura frontala (nu doresc nimanui), piesa veche e contorsionata si ai nevoie de una noua, ce faci? Cauti una veche la dezmembrari ca sa poti cumpara una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercy Carmina !

Ma bazez pe raspunsul tau.

Mai sunt si alte tipuri care s-ar potrivi pe sistem KOYO?

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sistem Koyo merge doar pompa Koyo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum ce sa mai inteleg ?

Se potrivesc sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pompa in mana, talon, crezi ca ai cum sa gresesti?

Pe sistem Koyo, va functiona o pompa produsa de cei de la TRW pentru Koyo. 

Discutam, dupa ce vei suna Valerian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,ca multi alti membrii de aici am o skoda fabia 1.4 16v si numai necazuri am cu ea,ultima traznaie care mi-a facut-o a fost azi,cu rotile virate maxim vroiam sa plec de pe loc, in momentul cand sa pus masina in miscare am auzit o bubuitura sub masina, am oprit 5 m mai in fata ,balta de lichid servo,m-am bagat putin sub masina si din ce am observat eu pare ca a pleznit o conducta ce intra in caseta de directie,ideea este ca nu sa rupt conducta sau a pleznit de presiune,nu a mai tinut filetul si a pleznit

Gasec asa ceva la magazin de piese auto, ce denumire are, cum ma sfatuiti sa ptocedez???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc carmina ,maine ma bag sub masina sa vad mai exact ce sa defectat,revin cu informatii poate si cateva poze
Multumesc,maine revin cu informatii si poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am gasit problema,oconducta ce vine din pompa servo si duce la caseta de directie,nu post sa postez poze

Are cineva un cod al acestui furtun de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am si eu o problema legata de servodirectie la o Skoda Fabia: servodirectia se blocheaza, apar intermitent erori si avertizoarele aferente in bord de ABS, frana de mana, airbag. Luminile nu fluctueaza, si tensiunea de incarcare se pastreaza relativ constanta peste 14V.

Initial am crezut ca era senzorul pentru ca pe un AUTOCOM aveam eroarea 00778 Senzor unghiular directie no communication permanent care nu putea fi stearsa. Am inlocuit senzorul dar eroarea a ramas. Am intrat cu un Vagcom si eroarea era de G85, care nu exista. S-a demontat bordul, s-au refacut lipiturile pe conector, s-a recodat bordul, fara ESP si s-a sters 00778 dar apar in continuare aleator erorile pe CAN de lipsa comunicatie cu motorul, airbag, ABS, servodirectie.

Dupa ce opresc motorul servodirectia isi revine.

Sistemul de directie este Koyo.

Am inceput sa suspectam o problema pe CAN care credem ca poate fi generata de bord/centrala electrica/calculator pompa.

Daca a mai intalnit cineva acest tip de defect, astept orice sugestie.

 

verdict : pompa de servo Koyo defecta, scurtcircuiteaza CAN-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la toate magazinele de piese auto din ploiesti , am gasit piesele ce imi trebuie da la niste preturi de inebunesti , m-am gandit ca daca tot schimb acea conducta sa le cumpar pe amndoua , , costa in jur de 1200 ron amandoua

 Am luat toate anunturile din dezmenbrari si am gasit second-hand la 100 lei buc,

 Am gasit in apropierea orasului o skoda 1.4 MPI/ 2002 , SE POTRIVESC ACESTE FURTUNE / CONDUCTE LA MODELUL MEU??? ( pompa si caseta de directie sunt tot TRW )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa de servo,iar acum pe tester imi da eroarea:00778-stering angle senzor g85 no communications...ma poate ajuta cineva???va multumesc

Modificat de burtos20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G85 este pt ESP. Banuiesc ca nu ai ESP. Sterge eroarea si ar trebui sa fie ok.

Servodirectia acum merge?

Modificat de Austinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sa sterg eroarea...servo merge bine  cand sunt in miscare cu masina,pb e cand e oprita pe loc si vreau sa parchez e greoaie..am vrut sa intru cu testeru pe ea si nu ma lasa imi da eroare...ori nu e testerul lu asta vag-com original,ori am alte pb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai codat pompa cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica,cum sa codez pompa??explica-mi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr pe modulul corespunzator si pui codarea de la vechea pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum aflu codarea veche,app am intrat azi cu vagcomu si nu pot sa setez gradul de asistare a pompei..cum se face acest lucru??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usu1d.jpg

 

e8a7g6.jpg

 

Modifici aici:

jj0nzm.png

Exemplu: 00160

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pb e ca nu imi da voie sa intru


imi da eroare,nu ma lasa sa intru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patisem asta si la mine. Nu mai retin exact cum a sters eroarea electricianul, parca era o faza cu motorul pornit, facea o codare ca si cum ar avea o servo simplista, apoi putea sa stearga eroarea si sa codeze corect... Repet, nu mai stiu exact, ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!