Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Corbul09...sub masine te-ai uitat atunci dimineata sa vezi daca ai scurgeri de ulei de la caseta? daca seara cand ai parcat masina totul mergea perfect...cam greu sa se strice asa instant peste noapte...zic eu...verifica intai uleiul...apoi mergi si urc-o pe tester sa vezi ce iti da...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

s-a ars pompa servo.

AM O INTREBARE .POT SCHIMBA POMPA SERVODIRECTIE KOYO CU UNA TRW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti schimba pompa dar trebuie schimbata si caseta de directie cu una TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Imi apare eroarea asta si dupa stergere:

Address 44: Steering Assist

Controller: 6Q0 423 156 G

Component: Lenkhilfe 0004

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00816 - Power Steering Sensor (G250)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Care sa fie problema? Merci cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, si pe ross-tech spun sa verific printre altele si senzorul ala... Asta nu-mi spune totusi nimic. Se poate schimba? Se gaseste asa ceva pe piata? Si de asemenea unde este situat senzorul pe masina? Thx

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fluctuatii in intensitatea luminilor (faruri, bord) fara sa te atingi de volan, daca auzi bazaitul pompei servo cand masina sta pe loc, fara sa misti volanul, inseamna ca ai probleme la G250. Ca sa testezi, dai proiectorul din dreapta jos (cand stai in fata masinii) si o sa vezi pompa servo in care intra 3 mufe. Tu o scoti p-aia din dreapta (mufa senzorului G250) si vezi daca iti mai face probleme. Daca nu iti mai palpaie luminile sau nu se mai aude pompa bazaind fara sa misti volanul, inseamna ca e defect. Gasesti la dezmembrari cu 100-150 de lei altul. Senzorul propriu zis este in caseta de directie, ai acces la el pe la roata din stanga (cand stai in masina).

 

Uite si niste poze postate de Carmen in alta parte:

http://i47.tinypic.com/30wv3mh.jpg

http://i47.tinypic.com/2nlakg9.jpg

http://i46.tinypic.com/30dbdzt.jpg

http://i46.tinypic.com/20r3a8.jpg

Modificat de Caracal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Genial reply! Multumesc

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat. Am scos mufa respectiva si tot palpaie luminile dand de volan. Pompa bazaie intermitent pana la un moment dat cand moare. Pompele pe fabia sunt cu lichid sau electrice? Poate ca nu am lichid, nu stiu... Pe unde se pune lichid daca trebuie? Scz daca pun intrebari retorice insa tocmai am cumparat masina si sunt inca in stagiul de verificare si documentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa scada intensitatea luminilor cand misti de volan. Popma suge mult curent. Nu e normal sa palpaie cand NU misti de volan.

Pompele sunt electro hidraulice. Ai si lichid. Poti sa-l verifici. Deschizi capota si ar trebui sa vezi capacul rezervorului. Este de culoare verde si se afla sub farul drept, cand stai in fata masinii si te uiti de sus in jos. Daca desfaci capacul ala, o sa vezi ca pe el este o tija gradata. Acum nu stiu cum e la tine, parca la unele modele trebuie dat jos suportul de baterie (la mine nu e nevoie, se vede dopul rezervorului si e accesibil).

Cand senzorul G250 e stricat, transmite impulsuri eronate la pompa.

 

http://rullz.us/VID_20130309_140506.mp4

 

In filmarea aia se vede ca eu nu miscam de volan, dar senzorul trimitea la pompa ca il invart cu 990 grade pe secunda :) (primul chenar de sus). In momentul ala pompa incepea sa bazaie.

Modificat de Caracal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit. E sub baterie. A trebuit sa dau bateria jos ca altfel nu am acces din cauza suportului. Nu am absolut deloc ulei in vasul ala! Doamne... Mersi din nou! Pun ulei si o bag pe vag-com imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu e chiar ulei...e lichid servo (nu stiu daca e corect spus ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu aveai lichid urmareste pe sub masina cand o parchezi sa nu ai scurgeri pe de la caseta de directie, de acolo se trag de obicei scurgerile de lichid de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-ampus ulei de servo. A mers bine dar dupa 1 min iar a inceput sa palpaie... Acum desfac iar sa vad daca mai e la nivel. In timp ce palpaie se aude si pompa ca merge intermitent/in suturi si exact atunci cand plaeaca in suturi luminile isi pierd din intensitate pt o fractiune de secunda (repetandu-se asta pana se aprinde martorul in bord dar virarea se face in continuare usor).

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzor si las-o asa. Testeaza apoi. Daca nu iti mai face figuri, poti sa mergi cu mufa senzorului scoasa pana iti schimbi senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai functioneaza pompa cu senzorul scos?

Concluzia oricum: cu mufa scoasa nu mai palpaie (chiar daca misc de volan sau nu). Cu mufa bagata palpaie si fara sa misc de volan. Are si momente in care nu palpaie insa foarte scurte. Dupa un timp moare treptat sunetul care il face pompa prin suturile alea (socurile alea isi pierd din putere de parca pompa moare, apoi se aprinde martorul in bord)

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa este hidraulica asistata electronic paul...daca vrei sa vezi daca ai lichid...vezi ca in partea stanga...pe partea soferului cand deschizi capota in spatele farului pe lonjeron ai sa vezi un capac verde daca pompa e trw...sau gri daca e koyo...desfiletezi capacu si pe capac vezi nivelul..are o tija...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Alex am facut asta. Nu aveam ulei dar am bagat insa tot am intermitentele alea la lumini si la pompa hidraulica. Intrebam daca scot mufa despre care spunea caracal mai merge servodirectia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intermitentul de la lumini tine si de baterie...ai incarcat bateria pana acum?si verifica si sigurantele...ai o siguranta la motor pe capacul de la baterie...de 40A...sau 50A..si una la interior in panou de 5A...pozitia 7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pompa o sa mearga si fara senzorul ala. Poate ceva mai greu, dar functioneaza. Ca sa vezi cum e cand merge pompa si cand nu, poti sa misti volanul cu contactul pus si cu motorul pornit, sa vezi diferenta :) Cu contactul pus (asta ca sa nu se blocheze volanul) nu functioneaza pompa. Doar cu motorul pornit.

Suturile alea le aveam si eu (vezi si in filmare, suturi repetate de cate o secunda, moment in care scadea intensitatea luminilor).

 

Uite si un clip cu G250 defect: 

Modificat de Caracal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate sigurantele sunt in regula inclusiv cele de pe baterie. Problema e senzorul ala sau pompa. Trebuie sa stiu doar daca functioneaza pompa cu senzorul g250 scos. Intre timp vad ca au mai patit multi

Edit: Caracal, cand vii in Cta fac cinste cu sezlongul! Asadar loc pe plaja ai rezervat. ;) mersi mult, esti mare!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul...eu am schimbat g250 cand am luat masina...si el se manifesta in felul urmator...martor constant aprins,si in clipa cand tragi brusc dreapta sau stanga volanul parca nu are servo...dar el in sine merge rezonabil...pe vag ce iti da?

Pompa iti va functiona fara senzor...dar am zis mai sus...in momentul cand tragi brusc de volan parca se intepeneete pt 1 sec si dupa merge normal...raca pompa iti cade...cum mi sa intamplat mie...sa iti cada motorul electric nu mai merge deloc...daca tu ai mers fara ulei exista posibilitatea ca in pompa sa fi luat gunoi..daca ai pus ulei...ai facut aerisire?

Modificat de Alex NCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se face aerisire? Nu, doar am pus ulei, atat... Momentan am scos senzorul ala si intr-adevar daca dai brusc de volan e putin mai rigid, la fel si in general parca volanul e foarte putin mai rigid decat cu senzorul conectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa faca asa cu el scos. Si e mai bine sa-l tii scos pana il schimbi decat sa il tii conectat si sa-ti "oboseasca" pompa aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!