Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

QUOTE(mirceaciurdar @ Jan 10 2008, 09:18 PM)

A cautat in Oradea si in zona si a gasit o oferta care cred ca este the best:

280 Eu pt. electropompa Koyo de la un distribuitor universal de auto parts.

Va rog sa ma scuzati ca revin asa tirziu.

Din pacate m-am bucurat degeaba deoarece pompa respectiva este de SH.

Daca va intereseaza va fac rost de adresa.Este in Alesd Bihor si este un parc de second handuri. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cornelutz Nu se pot inlocui deoarece difera senzorul de pe caseta de directie, KOYO are senzor Hall iar TRW are unul capacitiv.Daca schimbi si caseta de directie sa poate inlocui dar devine prea costisitor. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sunt curios daca a verificat careva cu vag comul cate ore mai are pe pompa de servo caci am auzit ca se poate verifica. Daca este un binevoitor sa ne spuna ar fi ok. Auzisem ca are o valabilitate de 3500 ore iar undeva in vag iti spune cate au mai ramas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am sosit de la plimbare si am avut urmatoarea problema: am pornit motorul, am bagat a 1-a si in timp ce rulam am tras de volan maxim stanga sa ies de langa bordura, moment in care a inceput sa se auda un zgomot destul de puternic, cam cum face ambreiajul la o dacie cand patineaza si s-a intarit volanul. dupa cateva secunde, timp in care am scos-o din viteza si am manevrat usor volanul, zgomotul nu a incetat, asa ca am oprit motorul. am repornit motorul si totul a fost ok, nici in bord nu mi s-a aprins nimic...

de obicei evit sa trag de volan maxim stg sau dreapta si nici nu manevrez volanul cand sta roata pe loc.

am incercat sa vad nivelul lichidului de servo, dar printre far si baterie nu am loc sa bag mana sa deskid busonu ala, care am citit ca ar fi de la rezervorul lichidului de servo. nu m-am apucat sa desfac bateria as vrea sa ajung oricum la un service bun in cta ca si senzorul de nivel combustibil se pare ca mi s-a defectat.

recomandari pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Fabia 1,4 16v, 75 cp si am avut si eu probleme cu martorul de servo. se aprindea din cand in cand, fara motiv. Am fost la service si mi-au spus ca trebuie schimbat senzorul, dar am vorbit cu o persoana care mi-a spus ca ar fi bine sa schimb bateria. Nu mi-a venit sa-l cred, dar pana la urma am schimbat-o si de atunci nu s-a mai aprins niciodata, asa ca sa nu aveti intotdeauna incredere in acei "meseriasi" de la service-urile autorizate, ci incercati sa ascultati mai multe pareri ale unor persoane care se pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor...senzorul ala se verifica extrem de simplu si usor, aveti nevoie de vag-com. Conectati vag-com la masina, mergeti la steering asisstent(adresa e 44 mi se pare) si verificati valorile de pe senzor, cu motorul pornit. Daca rotiti in disperare de volan, si senzorul nu returneaza nici o valoare(in campul respectiv valoarea e mereu 0) atunci senzorul e dus. Un prim semn ca senzorul e pe duca, il mai aveti si daca facand exact operatiunile de mai sus dar de data asta nu miscati volanul, campul de masurare al valorilor senzorului nu e 0 mereu(senzorul semnalizeaza fals rotiri de volan). Eu le-am avut pe ambele. Intai dadea valori de-an pixulea fara sa rotesc volanul, apoi a murit cu totul. Pretul pentru un astfel de senzor e in jurul de 300 de lei cu piesa veche la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, acum 5 zile mi-am achizitionat o Fabia 2001 1.4 55KW...adusa din Germania, nerulata in Romania, bineinteles am supus-o testului cu Vag-Com si mi-au dat urmatoarele erori(ceva mai jos), care au fost sterse de tipul care a efectuat scanarea; imediat urmeaza o noua scanare si nu mai apre nici o eroare; mentionez ca bateria era moarta adica masina a trebuit sa fie pornita cu clesti de la alta baterie...(eu in continuare am presupus ca de la baterie au aprarut erorile deoarece martorul de servo nu era aprins si servodirectia mergea brici). Masina a fost suita si pe rampa si verificata amanuntit de un mecanic profi, trebuie sa mentionez ca la caseta de directie nu erau semne de scurgeri de ulei, nu era spart nimik, mecanicul a zis ca e in regula.

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 E

Component: Lenkhilfe 0001

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

3 Faults Found:

00566 - Steering Assistance Operation

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01288 - Terminal 30: Steering Assist

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00816 - Power Steering Sensor (G250)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Astazi dupa cateva ore de condus prin oras, surpriza se aprinde marorul de servodirectie si servo incepe sa mearga din ce in ce mai greu, pana cand ajung in parcare unde locuiesc si pica servodirectia de tot, martorul ramane aprins in continuare. O opresc ma uit sub ea sa vad dc nu pierd ulei pe la caseta de directie, nimik(am zis ca poate e de acolo). O pornesc din nou si acum nimik iar, martorul de servo ramane stins servodirectia mergea; ma sui in masina plec cu ea dupa 10 minute din nou iar se aprinde...merge din ce in ce mai greu, ma intorc iar in parcare si aici iar cade servodirectia de tot, opresc motorul, iar ii dau cheie martorul ramane stins din nou, servo merge iar. Faza e ca eu nu am schimbat inca vechea baterie, poate fi acest lucru cauza opririii functionarii servodirectiei sau este alta?

Din cele relatate mai sus poate cineva sa ma ajute cu vreo idee in legatura cu problema mea, sau trebuie sa o duc neaprat iar intr-un service si sa o supun la un test si mai amanuntit? Sau e problema clara in sensul ca e defect senzorul G250?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, problema pare cunoscuta, chiar la userul care a postat inaintea ta am intalnit-o (cosmin543). In prima instanta i-am schimbat senzorul ca pe urma sa constatam ca defectul reapare. Am demontat pompa servo (TRW producator, ca si la tine) ca sa constatam ca a intrat apa in ea iar circuitele/contactele sunt intr-o stare avansata de oxidare iar senzorul G250 nu primea un + de 12V deloc. Am rezolvat oarecum problema insa n-a tinut prea mult. Se pare ca defectele au reaparut. Am zis sa schimbam bateria si sa vedem comportamentul ulterior apoi cautam o pompa servo. Sper sa nu fie aceeasi problema ca si la tine; totusi, iti recomand un service autorizat si competent; verificare pe iesirea catre senzor din pompa daca ai 12V; daca ai poate fi senzorul dus si/sau bateria foarte slaba, iar daca nu ai, demontata bara fata si inspectata (eventual desfacuta) pompa servo.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce model de servodirectie iti trebuie? Koyo sau TRW?

Atentie mare: s-ar putea ca lucrurile sa fi stat tocmai pe dos: caseta a pierdut lichidul de servodirectie si pompa nu functioneaza fara. Eu zic sa pui lichid servo in pompa si sa vezi daca mai misca. Daca nu mai misca iar directia ta e produsa de Koyo, cu pompa servo te ajut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate acele coduri de defecte le-ai provocat tu cand ai montat alarma prin incercarea de a gasi firele corecte de la calculatorul retelei electrice care este J519.Insa pe viitor daca mai ai probleme se scoate bateria 1-5 min si recodezi calc.gate-way J533 tot cu 14(nu ai sesizat ca nu comunica cu calc de 4x4?,la fabie nu o sa gasesti niciodata tractiune 4x4! :()G85 exista la masinile cu ESP.La Fabia ta este doar senzorulG250(senz.viteza unghiulara al volanului :vaidecapulmeu: ) pe care l-a "schimbat" omu desi nici nu aparea la diagnoza ta cu interfata CAN-BUS.Cam asta e adevarata rezolvare a "defectului" :)

cred ca aceeasi buba e si la mine la polo pt ca s-a montat alarma + inchidere centralizata, iar erorile sint postate aici

cine imi spune cum rezolv bubele astea ramine dator :D

Tnx ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

black_angell, in situatia asta te anunt ca ai nevoie totusi de pompa servo TRW. Nu cred ca mai poti remedia ceva din ea sau, daca vreun electronist meserias ti-o face sa mearga, va fi doar temporar. Despre caseta: cauta putin pe forum pentru ca am impresia ca se poate rebucsa; se inlocuiesc simmeringurile de la capete ca sa nu mai curga. Sigur costa mai ieftin decat o alta caseta.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fiu off topic dar asta este. Azi am schimbat gumele de iarna cu cele de anul trecut vara si am observat ca merge tare greu volanul. Mentionez ca si cele de iarna si cele de vara sunt aceeasi dimensiune 165/70/14. De ce merge mai greu volanul?si in mers trebuie sa trag mai tare de el. Toate astea cum am schimbat cele 4 cauciucuri. Daca are careva vreun raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea bateriei nu m-a ajutat prea mult...in sensul ca daca e cald afara nu am probleme cu servodirectia, dar daca se racoreste probabil ca circuitele oxidate incep sa isi faca de cap si total aleator mi se aprinde becul de servo in bord. Uneori se stinge daca opresc si repornesc, alteori nu. Cert e ca daca e cald afara am sigur servo, daca e mai racoare nu se stie exact. Intrebarea mea e urmatoarea: cum afecteaza masina daca circul asa cateva luni cu ea? Pentru ca pretul pentru o pompa noua e de-a dreptul exorbitant, chiar prohibitiv as putea spune ... sunt extrem de curios cat de scumpa e o asa piesa la bulgari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva ce tip de lichid pt servo este necesar pt Faba motor 1,2 an 2004 ?Marca ,preturi...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intreb si eu,cu toate ca se pare ca nu stie nimeni. Cu ce lichid se completeaza la pompa de servodirectie marca TRW? Datorita faptului ca burdufurile de la caseta de directie (trw) erau umede de la jumatate in jos (umezeala veche,nu proaspata) , am verificat nivelul la pompa de servo.Capacul are o tija care , presupun ca indica nivelul minim si maxim.La mine este sub minim, adica daca ma uit in rezervor,se vede nivelul undeva putin sub capul unui surub. Banuiesc ca ar trebui completat, dar nu stiu ce sa pun , si cred ca ar tb vreo 100-200ml ca sa fie intre minim si maxim.Masina are aproape 70k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skoda_1.9sdi
Pai ce model de servodirectie iti trebuie? Koyo sau TRW?

Atentie mare: s-ar putea ca lucrurile sa fi stat tocmai pe dos: caseta a pierdut lichidul de servodirectie si pompa nu functioneaza fara. Eu zic sa pui lichid servo in pompa si sa vezi daca mai misca. Daca nu mai misca iar directia ta e produsa de Koyo, cu pompa servo te ajut eu.

am o skoda fabia combi 1.9 sdi /2002 motor vw , la care este defecta pompa de servodir.

este KOYO.

Mai este valabila oferta ? Pretz ?

=========================hgh

Modificat de skoda_1.9sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de FEBI BILSTEIN S 6161 pt servodirectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am eu cateva poze cu interiorul pompei electrohidraulice TRW, poate are cineva nevoie de ele. Pompa mea a avut un scurt, cred ca din cauza depunerilor de calamina, am demontat-o, am curatat bornele si apoi am montat-o la loc. Am pus bornele bateriei si cand sa pornesc motorl observ ca nu se aprinde martorul de EPC si aprindere electronica a motorului. Cu toate acestea am incercat sa pornesc, dar degeaba. Am dat din nou pompa jos si mirosea tare a ars, cand am desfacut-o niste piese de pe placuta electronica erau topite. nu cred ca se mai poate face nimic cu ea pentru ca nu se gaseste placuta, iar piese noi nu pot fi lipite deoarece s-a ingaurit si placa respectiva. Sper sa nu aveti "norocul" meu ca cea mai ieftina pompa pe care am gasit-o este la Ciclop Timisoara cu vreo 1360 ron, iar second e 250 euro si nu esti prea sigur pe ea. :). Nu pot sa le pun ca au rezolutie foarte mare

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urca pozele aici,poate ne sunt de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa fac rezolutie mai mica ca nu put pune decat 550k. Daca aveti nevoie la am si in format mare. Daca vreti sa o desfaceti are o siguranta pe axul rotorului ca o potcoava.

post-20836-1216065353_thumb.jpg

post-20836-1216066479_thumb.jpg

post-20836-1216066564_thumb.jpg

post-20836-1216066703_thumb.jpg

post-20836-1216066824_thumb.jpg

post-20836-1216066990_thumb.jpg

post-20836-1216067106_thumb.jpg

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-am cu o pompa servo mai ieftina

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand ai demontat-o n-ai notat piesele? S-au ars inainte sau dupa? Poate gasesti la cineva doar placuta cu circuitul electronic...Sau schema...eu zic ca merge reparata,incearca sa vorbesti cu un electronist. Si pune in profil localitatea de unde esti,poate gasesti mai repede ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!