Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

iulian_ruxy_2014

La punctul 2 nu mi se aprinde martorul de baterie,bateria fiind noua,de cateva zile fac in continuu farurile,oscileaza la greu,dar nu mi se mai aprinde martorul in bord ,daca nu este buna pompa si inka o sa imi mai oscileze o sa imi dea banii inapoi pe pompa si iau senzoru ala...trebuie sa vad toate posibilitatile...difera de la masina la masina problemele ,poate nu e senzorul,poate este altceva,acest mecanic imi zicea ca o sa am probleme mari cu masina ,adica o sa mi se duca caseta de directie ...bla..bla...si din astea..ce naiba sa mai cred...sunt patit cu masina mea si nu mai vreau sa o patesc......

:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul bateriei trebuie sa se ,,aprinda" la punerea contactului, si trebuie sa se stinga la pornirea motorului.

Presupunem ca este ars....a masurat cineva incarcarea la masina ta? Este in regula incarcarea?

Nu se mai aprinde martorul servodirectiei deoarece bateria este noua, un pic de rabdare, pana pompa  va descarca bateria....si se va aprinde din nou martorul servodirectiei.

Parerea mea personala: masoara incarcarea, daca este in regula, atunci trebuie facuta o diagnoza si vazut exact care este problema.

Nu merge asa cu presupusul, ba e ,,ametitul" de senzor, ba e pompa...oare electricianul  nu era ,,ametit" fiindca nu a masurat incarcarea?

Daca vei proceda in ordinea fireasca vei rezolva problemele Iulian, daca procedezi ca pana acum, dupa presupunerile nu stiu cui...o sa arunci banii pe fereastra.

Decizia iti apartine.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

1.Multumesc tuturor care mi-au raspuns.

2.InCarcarea a fost masurata si este ok...14 volti(asa am vazut..sper sa fie ok...?)

3,Povestea sta in felul urmator:Anu trecut am luat masina de la un dealer din Timisoara,masina o mers perfect,pana in decembrie,cand la un moment dat au inceput sa fluctueze becurile,dupa asta intr-o seara cand am plecat de la lucru si ma intorceam catre casa la un semafor mi s-au aprins toate becurile in bord si mi-a murit ,masina,!!!nu a mai mers deloc,am reusit intr-un final ca cineva sa imi dea curent la ea,precizez ca nu mai aveam nimik in bord!nici nu mai pornea masina si mi-a dat cineva curents i am pornit-o ,apoi am hotarat sa merg cu ea la un service super renumit in Timisoara...Incepe cu litera Pr...(nu vreau sa fac reclama..)si sa imi faca o diagnoza,mi-au facut diagnoza si au constatat ca este EGR-UL si trebuie schimbat..bine...ok am zis..schimbam egr.....am schimbat egr..vreo 600 lei +100 diagnoza+100 manopera...zis si facut...nu mai facea nimic mashina nici o fluctuatie nimik....dupa 1 zi..pauza ..se strica egr-ul care l-au pus pe masina ...aceleasi simptome...de 2 mi sa oprit ,1 data la alt semafor si 1 data la acest service in curte cand am mers la ei sa le ''dau cu egr-ul in cap'',am ajuns la ei..le-am predat cheile si leam spus ca nu mai vin a 3 oara in service daca nu o fac..ma duc direct la opc..ca exemplu ..am zis am facut diagnoza ..dau banii ce este de reparat numai sa nu ma lase in drum..dar na...egr -ul este de vina.......mi-au schimbat a 2 oara egr...cost suplimentar 135 lei (egr mai scump)...bine ok..hai k accept si asta...dupa inca 1 zi acelasi simptom....din nou drum la acelasi service de tot rahatzelu....(service renumit in tm)...si mi-au spus sec:ASTA iti este mashina....si daca nu stiu ce sa ii faca nu stiu....Intr-un final dupa vreo 2 ore de umblat la ea..mi-au gasit 2 fire de la baterie de la sigurante oxidate sau aa ceva...bine totul ok....pana acu cateva zile cand iarasi imi aparea in bord martoru servo,pe langa el si epc-ul ..apoi am fost la acest electrician de care vi-am vorbit si mi-a spus de pompa. servo...poate sa fie doar senzoru de la pompa sau sa fie chiar  pompa....???
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este.

Poate sa fie pompa sau senzorul. Daca ai fi postat eroarea asa cum apare ea pe vcds, altfel ar fi stat lucrurile.

Nu avem de unde sa stim ce mufa(e) a scos mecanicul sau electricianul respectiv, si nici nu stiu cum au ajuns ei la concluzia ca ar fi de vina pompa, fara a face o diagnoza.

Uite cum ar trebui sa procedezi: scoti proiectorul sau ornamentul din masca (dreapta cum stai in fata masinii), identifici pompa servo, pornesti motorul, si vii acolo in zona pompei si asculti cu atentie sunetul pompei. Daca auzi ca ,,tiuitul" pompei creste in intensitate, adica nu e constant fara a misca nimeni de volan, vei scoate prima mufa din partea dreapta de pe pompa. Este mufa senzorului G250. Daca constati ca tiuitul devine constant, dispar fluctuatiile luminilor farurilor, inseamna ca senzorul G250 este cu probleme. Nu fuguta la cumparaturi Iulian, te vei duce la cineva care are vcds, stergi erorile care s-au inregistrat pe aceste ,,experimente", dupa care miscati nitel masina pana se va aprinde martorul servodirectiei. Daca acum va apare eroare pe G250 poti sa iei o decizie corecta, daca apare pe J500....decizia deja a fost luata fiindca tu ai achizitionat deja pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

Buna seara

Testul facut pe vcds in data de 02 decembrie 2013-cu 1 zi in urma mi sa oprit masina la semafor si avand si fluctuatii

atasat test:

 

 

ADresa 01 Motor:

3 coduri de defecte:

16786-sistem recirculare gaze evacuare

  p0402-35-00-flux prea mare

17972-unitate clapeta j338-tensiune mica la setare de baza

p1564-35-10-intermitent

17566-senzor presiune galerie admisie-g71-semnal impluazibil

p1158-35-10-intrmitent

adresa 09-electronica centrala

4 coduri de defecte:

00920-oglinzi incalzire sofer-z4-pasager-z5

28-10-scurt la plus -intermitent

00906-claxon/claxon dublu h1

28-10-scurt la plus-intermitent

00975-incalzire luntea-z1

28-10-scurt la plus -intermitent

01598-tensiune baterie

07-10-semnal prea mic -intermitent

adresa 44-asistenta directie

2 coduri de defecte:

00566-servodirectie asistata

27-10-semnal neplauzibil-intermitent

01288-clema 30:pentru asistenta directie

07-10-semnal prea mic-intermitent

La ultimele 2 coduri de defecte eu zic ca mi-au gresit si service -ul si mecanicul de interpretat,in fine daca nu este pompa de servo...primesc banii inapoi pe ea si imi iau senzorul g250.Multumesc Carmina si lui Aurelian pt telefon...O sa revin cu postare cand am rezolvat problema,poate o sa fiu de ajutor si pt altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma unei scanari, am prins si eu eroare asta.

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)             

49-10 - No Communications - Intermittent

eroarea apare doar cand ramane martorul in bord aprins. ramane doar la pornirea la rece si nu tot timpul.

am inteles ca este necesara schimbarea bateriei, desi nu da niciun semn de uzura.

poate confirma cineva?

e drept ca am eroare si de baterie slaba, dar de vreo cativa ani buni am bateria slaba pe tester, desi masina porneste la sfert, si tot de ani buni apare din cand in cand si eroarea de servodirectie.

 

nu am gasit un raspuns fix la aceasta problema, daca s-a mai raspuns imi cer scuze, dar nu am putut sa rasfoiesc toate paginile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai probleme cu servodirectia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

REPLY...am fost sa imi schimb pompa...surpriza doua pompe acelasi lucru..aceleasi fluctuatii.concluzia mea..si ce am facut..am scos senzorul din pompa(practic l-am anulat) martorul in bord sa aprins dar nu mai este nici o fluctuatie...deci..dupa concluzia mea..si daca ascultam de aurelian si carmina ...schimbam prima data senzorul si nu ma aruncam la pompa...acu astept sa imi vina senzorul ca este pe comanda in 5 zile si costa vreo 450 lei si imi pun senzorul.Carmina dupa cate am povestit poate sa fie senzorul sau pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme in sensul ca nu functioneaza in parametri. cat timp este martorul aprins.

mai exact se intareste volanul, mai ales la parcari se observa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eroarea asta e de pe servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

6Q1423291E

Il poti vizualiza aici:

http://www.autodilyhh.cz/sensor-uhlu-otaceni-fabia-rizeni-koyo-6q1423291e

Corect, ar fi sa-l demontezi si sa notezi codul. Asa nu vei avea surprize.

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using Tapatalk

Buna ziua,

l-am gasit la dezmembrari cu 150 ron,l-am comandat....va tin la curent.

Multumesc Carmina .... la fel si Domnului  Aurelian pentru ajutor.

 

am pus astazi senzorul...merge ok...vad daca mai am probleme cand da gerul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

Stie cineva  cumva sa scumpit senzorul g 250 de TRW


Mai multe magazine de piese auto m-au dat pe spate cu preturile la senzorul g250-in jur de 1000 lei si nu 450 cat stiam eu.?stie cineva un magazin de piese online mai ieftin?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 salut

de ce iti trebuie nou??? eu l-am luat second cu garantie 150 ron garantie o luna si 200 ron garantie 3 luni.........a mers perfect.....nu te pacali cu unul nou nu merita baniiii...fa-ti cont pe dez.ro si scrie ce vrei sa cauti...te vor suna multe firme de dezmembrari...si alegi pretul si garantia.....ajunge cererea ta la toate firmele de dezmembrari din tara care sunt inscrise.

Citeste si respecta regulamentul privind folosirea functiei Quote ...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Deci pt toata lumea...o concluzie:

mi-am schimbat pompa servo ca se stricase.

Am luat alta pompa second si cum a dat gerul nu pornea din prima..trebuia sa fac o tura...doua de parcare..opream motorul,il porneam din nou si megea pompa toata ziua ok. Am fost la tester..dadea eroare mufa30..nu au stiut ce e.....m-am gandit eu logic, am schimbat bateria ca la testul pt baterie spunea ca treb schimbata si nu am mai avut probleme cu pompa la pornire...i treb mult curent si daca bateria nu e buna...nu porneste.

Pe urma imi aparea eroare de servo in mers...am fost la tester....senzorul g250...l-am schimbat si merge ok masina acum......daca nu mi-ar mai face probleme mult timp cu servo ...nu asa da-o pe nimic...E o masina silentioasa!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca luai topicul de la inceput te lamureai singur si direct ca nu era de la baterie, te-ai fi putut duce cu gandul la senzor fara diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa ce am pus baterie noua..pornea pompa din prima...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de multe ori cand repari ceva se intampla coincidente daca mergi pe bajbaite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul la baterie a fost bad and replace......cum de a mers pompa din prima la ger cand cu vechea baterie nu a mers........si am fost la tester dupa schimbarea bateriei nu a mai dat mufa30...a dat G250....mergea servo dar se bloca putin in mers volanul si aparea eroarea

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce imi aduc aminte nu ai precizat ca bateria era terminata oricum, ma gandeam ca ai schimbat-o degeaba

 

oricum nu strica sa citesti putin topicurile de interes personal (si regulamentul - nu se da quote la mesajul anterior :P )

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

M2G2-dupa ce ai pus senzorul pe masina ai facut adaptare pe vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost necesar...codul e identic...

Daca mai folosesti quote in loc de replay o sa stai pe tusa pina citesti si iti insusesti regulamentul. E ultimul avertisment !

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014 cum merge pompa servo fara senzor? Mai intrerupe la viraj brusc?

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

Merg cu masina fara senzor pt ca il astept pe cel nou sa il pun pe masina,masina merge bine la viraj brusc nu intrerupe nimic doar ca ii putin mai intarit volanul..revin cu info dupa ce primesc senzorul sa vad daca mai imi face fluctuatii ,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , de curand sunt proprietarul unei Skoda Fabia Combi , an fabricatie 2006 , motor 1.4 Tdi - 80 CP tip BNV .

am o problema la servo- directie cum am inteles ca au foarte multe "Fabiute" , Acuma 2 saptamani cand sa pornesc masina , gasesc volanul f tare  , martor de la servo in bord , servodirectia nu mai raspundea in nici un fel  ,  merg la un mecanic , gasim prima data ca bateria nu era incarcata de catre alternator  , ( nu erau 14.2-14.5 V cu motorul pornit ) . In sfarsit  , rezolv problema cu alternatorul , acuma instalatia electrica primeste voltajul necesar . Am pus masina pe 2-3 testere  , si nu raspunde la nici unul dintre ele  , NU GASESTE CONECTIUNEA intre pompa si tester . Am fost si la reprezentanta Skoda din Iasi , cei de aici au spus ca imi trebuie Pompa servo noua + caseta directie  , app. 45 mil doar piesele  . Pompa de servodirectie de pe masina mea este de tip KOYO . Am zis ca sa mai verific , dau pompa jos si o fac bucati , duc placa electronica si motorul la verificat  , mesterul electronist spune ca nu are nici o problema placuta electronica a pompei , primeste semnal si toate cele .

. Mai pe scurt:

1. Daca poate fi cauza defectiunii de la senzorul ... G250

2. Servodirectia a mai pornit o singura data de atunci functionand fara nici o problema pt. 20-30 km

3. Cand am remontat pompa de servodirectie pe masina , motorul pompei a pornit doar cat a tras lichidul de transmisie.

4. Am verificat instalatia electrica , daca pompa primeste curent , si am verificat mufa de conectare intre comp. masina si  pompa servo .

5. Sa incerc sa deconectez senzorul G250 si sa vad daca pompa de servo porneste ?

Modificat de Bogdan_NT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!