Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

m-am programat pentru maine la reprezentanta pentru tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa cumperi nimic Watasi. Cureti elegant pe acolo, si spuma aia tot-tot...si lasa pompa asa fara protectia aia de plastic, nu este de nicio treaba... ei, ai vazut? No, minunea aia de apa va ajunge la electronica pompei....si poc... va fi liniste, asa ca las-o sa fie asa faina ... :winter:

Fara senzor poti sa umbli linistit...in opinia mea senzorul defect este ca o ciocanitoare, adica atata bate la cap biata pompa pana o strica de cap...iti dai seama ce linistita este ea acum ca nu o mai bate nimeni la cap? :winter: Va odihni nitel, adica va lucra linistita pana vei achizitiona senzorul nou.

 

Nu trebuie sa cumperi nimic Watasi. Cureti elegant pe acolo, si spuma aia tot-tot...si lasa pompa asa fara protectia aia de plastic, nu este de nicio treaba... ei, ai vazut? No, minunea aia de apa va ajunge la electronica pompei....si poc... va fi liniste, asa ca las-o sa fie asa faina ... :winter:

Fara senzor poti sa umbli linistit...in opinia mea senzorul defect este ca o ciocanitoare, adica atata bate la cap biata pompa pana o strica de cap...iti dai seama ce linistita este ea acum ca nu o mai bate nimeni la cap? :winter: Va odihni nitel, adica va lucra linistita pana vei achizitiona senzorul nou.

Salutare.Din cate stiu eu despre casetele de servodirectie ele sunt hidraulice.Daca elimini pompa hidraulica atunci presiunea de ulei se face fortat spre retur in vasul cu lichid fortand semeringurile bieletelor de directie, care sunt montate la capetele caseteia.

Te poti alege cu ulei in burduf urmat de un schimb al casetei de directie.Nu se recomanda repararea casetelor de directie  mecanice sau hidraulice.Daca se descopera la un accident mortal vreo interventie mecanica la directie,esti bun de plata.Era un caz mediatizat la tv cu un tanar care conducea un bmw si in apropierea unui peco masina a virat brusc dreapta strivind o femeie de masina ei si retezand picioarele acesteia.Citesc de 4 ore la postari despre problema cu martorul din bord ,lumini,senzori,pompe servo si nimeni nu revine dupa ce a rezolvat sa posteze cum a reusit.Scriu aici doar cand ii doare apoi gata,nu se mai gandesc la restu desi sunt activi pe forum cu sute de postari pe alte probleme.RUSINE!!!

Modificat de ViciTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G250 trebuia eliminat din ecuatie pana la remedierea problemei, nu pompa hidraulica. De pe pompa trebuia eliminata protectia de plastic care in interior este ,,capitonata" cu un burete care absoarbe apa care intra printre orificiul de umplere cu lichid servo a bazinului si caroserie.

Nu se recomanda, dar daca vei avea probleme si te vei duce de exemplu la reprezentanta, ai sa vezi ca iti va cere caseta de directie la schimb. Ce crezi ca va face cu caseta veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

am vrut sa ma duc la reprezentanta sa fac un test direct la ei ...dar a inceput sa mearga pompa vreo 4 zile dupa ce am schimbat bateria si am crezut ca s-a rezolvat problema...........azi noapte a fost un pic rece  din nou a aparut in mers semnu cu volanul si s-a intarit putin volanul dar fara probleme mari...

Va rog sa imi spuneti cum se manifesta un senzor defect...ar putea sa fie acesta? 

A fost un prieten la reprezentanta si nu i-a aparut eroarea atunci si a dat aprox 90 de lei degeaba....nu a vazut nimic testerul....cu toate ca se spune ca erorile raman....nu as vrea sa patesc la fel.

Eu am facut testerul in alta parte am dat 50 de lei ... a aparut eroare mufa30 semnal neplauzibil si nu a stiut cel care a facut testerul ce e... :) a zis parerea lui ca e pompa...dar nu dadea eroare pompa sau modul pompa.

Daca scot mufa din dreapata a senzorului ma ajuta sa depistez daca e senzorul?

Modificat de m2g2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La virajul rapid are tendinta de a intrerupe.

Nu.

 

Buna Carmina,

 

multumesc de raspuns.

Nu se manifesta asa...

Cred ca este o problema a fabiilor...o multime au problema asta...li se aprinde eroarea si se intareste putin volanul.

Modificat de m2g2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand martorul servodirectiei s-a aprins, este inregistrata o eroare....sau mai multe.

Posteaza eroarea asa cum apare pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta de alimentare a pompei.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt toti intelesi sa ceara la schimb pentru a nu mai fi carpite.Se pare ca este o mare problema la skoda cu sistemul servo.Posibil ca senzorii sau pompele servo sa se repare iar magazinele vor sa aibe vanzari.O politica numai in Ro intalnita.Acum vreo 20 de ani am reparat casete de directie mecanice fara servo.Aveau bucse ce se puteau schimba.Din cauza condensului se ducea cimentuiala dupa axul crestat al casetei si distrugea bucsele.Puneam altele noi cu vasilina multa si o mai ducea ceva.Cu trecerea anilor aceste bucse nu se mai puteau comanda deoarece nu mai existau piata europeana.Eu nu stiu daca toate magazinele de piese cer la schimb si alternatoare,bobine,electromotoare,radiatoare.....Nu cumva doar skoda cere doar ce tine de servodirectie?Pe toate forumurile din lume se plange lumea de acei senzori si pompe.

 

Am si eu problema cu o skoda 2001 1,4 16 v.Bazaie usor pompa si palpaie farurile.Am crezut ca este  ceva de la motorasul farului dar era seara si nu am insepectat mult.Am oleaca emotii ca se apropie revizia tehnica si ma pica daca se aprinde lampa in bord.Imi da timp o luna sa o repar apoi masina iese din circulatie automat fara revizie.Am sa incep cu acel senzor dar trebuie sa il desfac sa vad ce model este.Am vazut ca nu prea ai loc sa bagi mainile,se vedea ceva negru acolo din care iesea un fir de curent.Pare sa fie un manson de cauciuc peste senzor ca nu vad daca are mufa de cuplare a cablului ce duce la pompa.Din cate am inteles doua tipuri de senzori,cu mufa si cablu direct din el.O duc la mecanic daca imi da batai de cap .Cu toate ca era sa ma coste o pierdere de antigel la un passat ca 2000 euro dupa estimarile lui,eu am rezolvat problema cu putina banda de teflon.Eu il consider foarte bun.Se mai inseala si ei uneori.Cu ajutorul acestui forum am economisit o caciula de bani.Parca nu imi mai vine sa bag mainile prin fiarele astea decat daca trebuie sa dau caciuli de bani . Eu intai ma documentez bine si apoi ma duc la mecanic  :zzzzz:

Modificat de ViciTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trece ITP-ul chiar daca martorul servodirectiei va fi aprins.

Servodirectia nu polueaza ViciTDI. Ti-o spun fara ,,gram" de rautate, doar vreau sa stii ca poti fi linistit daca asta ar fi problema la Fabia respectiva.

Ai loc daca vei demonta roata pentru a avea acces la senzor. Se poate demonta si pe sub tulumba servo.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trece in Ro dar la mine nu trece,mai ales problema cu durectia.Unde sunt eu,o leaga si la un calculator aflat in dotare si vede ce este chiar daca scot becul de la ceasuri.Am cumparat masina acum 4 zile si are 180 000km reali  :lol: cetateanul isi luase alta nou nouta si a vrut sa scape de ea ca nui mai trebuia.Am dat 500 euro pe ea constient ca mai trebuie sa bag  ceva,chiar daca nu se vede la prima proba.Pe langa acte am primit foaia de la ultima verificare tehnica in care nu aparea nici o problema.In cartea servis am vazut ca la 90 000 a schimbat cureaua de distributie si ceva semeringuri la chiulasa,probabil adat ulei pe la ele sau a avut creaua rupta din cauza rolelor si pompei aceleia de apa buclucasa.

Am mai primit un OBDII/OBD+CAN CODE READER o chinezarie ieftina.Pe cartea de instructiuni am gasit scris cu pixul urmatoarele:

 

16688  

17621

623

 

Din cate am inteles ar fi probleme la pistonul 4 ceva.

Am sa incerc sa fac un test cand se aprinde lampa cu servo in bord sa vad daca iese ceva pe acest mic aparat.

 

Multumesc pentru sfat.Incerc ca incercarea moarte nu are  :D

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

am fost azi la reprezentanta...a iesit la diagnoza senzor G520. Mi-au curatat mufele atat de la pompa cat si de la senzor, nu mai imi dadea eroare.....au zis  ca daca mai imi da trebuie schimbat senzorul.

Are cineva un senzor G520 Koyo de vanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi iarasi s-a aprins lampa in bord .Nu se simte nici o schimbare la directie cu ea aprinsa sau stinsa.Am scanat Skoda cu chinezaria mea.

 

A/T Linking error.

 

La airbarg aprinde si stinge lampa iar in rest nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

am fost azi la reprezentanta...a iesit la diagnoza senzor G520. Mi-au curatat mufele atat de la pompa cat si de la senzor, nu mai imi dadea eroare.....au zis  ca daca mai imi da trebuie schimbat senzorul.

Are cineva un senzor G520 Koyo de vanzare?

Este G 250 nu 520..scuze.

Am o intrebare cum aflu fara sa dau senzorul jos, care este codul? Ma ajuta daca stiu codul de la pompa servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca pompa este TRW sau Koyo.Am citit pe aici ca nu se incruciseaza pompele cu senzorii.

 

Senzorii din imagine sunt TRW

post-76836-0-89510800-1389900718_thumb.p

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna Carmina!

Iti multumesc!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6Q1423291E

Il poti vizualiza aici:

http://www.autodilyhh.cz/sensor-uhlu-otaceni-fabia-rizeni-koyo-6q1423291e

Corect, ar fi sa-l demontezi si sa notezi codul. Asa nu vei avea surprize.

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using Tapatalk

Buna ziua,

l-am gasit la dezmembrari cu 150 ron,l-am comandat....va tin la curent.

Multumesc Carmina .... la fel si Domnului  Aurelian pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cate feluri sunt senzorii KOYO la Fabia 1

Exista vreo problema de compatibilitate cu pompa sau servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Fabia 1, pe KOYO se gasesc doua tipuri de senzor care au acelasi cod, doar litera din coada difera, astfel:

     6Q1 423 291 A   pentru cele cu seria pana la 6Y-3-593 881 , 6Y-3X044 020

si   6Q1 423 291 E   pentru cele cu seria de la 6Y-3-593 882 , 6Y-3X044 021.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Fabia 1, pe KOYO se gasesc doua tipuri de senzor care au acelasi cod, doar litera din coada difera, astfel:

     6Q1 423 291 A   pentru cele cu seria pana la 6Y-3-593 881 , 6Y-3X044 020

si   6Q1 423 291 E   pentru cele cu seria de la 6Y-3-593 882 , 6Y-3X044 021.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

Buna ziua

sunt nou pe forum si am si eu o problema:

Am o skoda fabia 1,4 16 v an 2000 si am urmatoarea problema:imi oscileaza farurile,mi se aprinde martorul servo in bord in timpul mersului,problema este ca am fost la un service si mi-au spus ca este pompa de servo de vina,dar problema este urmatoarea ,inainte de a oscila farurile mi s-a oprit masina de tot la semafor am ramas fara curent fara nimika si am dus-o la service si mi-au facut diagnoza si mi-au schimbat egr.Va rog sa ma ajutati cu aceasta problema.trebuie sa schimb pompa de servo sau este senzorul de servo.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, hai sa facem cateva verificari:

1. Scoate grila de la proiector din partea soferului si elimina mufa de la senzor. Tot la fel se manifesta masina?

2. Cand pui contactul, se aprinde martorul rosu de la baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_ruxy_2014

1.am fost la un electrican aseara si a scos mufa de de la pompa de langa proiector..si apoi nu mai facea..apoi am scos firul de la baterie si nu mai facea fluctuatii,dar am mai fost un mecanic la acest electrician si mi-a zis ca este pompa.....si mi-am luat azi pompa second,am dat vreo 7 mil.......!!mult mult!! si luni mi-o pune pe masina..daca nu e pompa o zis ca ii da banii inapoi....eu i-am zis ca tre sa fie senzorul dar el mi-o zis ca nu ..100% este pompa....

2.cand pun contactul se prinde martorul dela servo nu de la baterie...si volanuls e invarte asa si asa si greu si usor..

Deci concluzia mea..din cate am patit cu aceasta masina si cat am citit de pe acest forum cate au patit fiecare care au skoda si au probleme cu ele...eu zic dupa mintea mea..ca este senzorul ala ametit ...ce ziceti?

Multumesc pt raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca avea o pompa si nu stia cui s-o vanda. Gaseai si undeva la 100 eur. Clar e senzorul dus.

La punctul 2. te-am intrebat daca atunci cand pui contactul se aprinde si martorul de la baterie... pe langa ceilalti martori de la motor, servo, airbag... Ma intereseaza in mod special martorul asta ca ma gandesc sa nu ai si ceva probleme cu incarcarea. Mentionai tu intr-un post anterior ca ai ramas fara curent in baterie.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!