Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Pai nu stiu sa se schimbe decat daca a intrat in el diverse substante ,praf, apa etc. Si este aceeasi cantitate ca la toate Fabiile ,(Polo ,Ibiza) , un bidon de un litru ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeati ca scap de G250 (senzor vit unghiulara) la Fabia mea? :)) Nu, evident. Azi am scos-o la o tura prin oras, becul servo aprins.

Control Module Part Number: 6Q0 423 156 E

Component and/or Version: Lenkhilfe 0001

Software Coding: 00110

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00816 - Power Steering Sensor (G250)

37-10 - Faulty - Intermittent

:P Cat de curand sparg pusculita si iau alt sensor. Tot azi mi-a harait si AC tot timpul... pe de alta parte cred ca nu mai primeste tata nici o Fabie, ci un sfat, sa isi ia o Corolla :icon_thumright:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer...si la mine haraie un pic..am impresia ca trebuie schimbati rulmentii la compresor...

intrebare. daca vine cineva la tine acum si zice...domnu'...vreu sa imi iau fabia 1.4 16v. ce ma sfatuiti ? da/nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, dar NU din 2001-2002! Dupa 2003, fara griji, toate bubele astea sunt rezolvate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A desfacut cineva un senzor G250 TRW? Se poate repara buba sau mai simplu se pune unul nou?

Cam care este pretul "la zi" pentru schimbat senzor G250?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ocazional....si mie imi sare in ochi becul de la servo :blink:-doar pe ploaie ????!!!! dar merge la fel, adica nu se simte nici o schimbare in comenzi..... pana cand, nu stiu. Am facut un drum lung cu ea ( 6.000 km ) si ciudatenia e ca are atractie la CE- adica dupa ce am scapat de Arad nu a mai facut probleme. Nu s-a mai aprins nici la drum lung, nici cu motor cald, sau rece, nici la drumuri scurte cu porniri repetate in oras. Se aprinde doar la drumuri in jurul casei ( seara se vede si o fluctuatie a lumunii farurilor si zgomot "cu turatii variabile" ale motorasul de servo ). Cineva m-a sfatuit sa dau cu spray de contacte pe senzor. Voi ce ma sfatuiti?

Modificat de fabiadan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, sar putea sa-ti fi intrat apa la mufe [io asa am patit si mergea in sistem de urgenta, adica daca dadeam usor de volan era bine dar daca vroiam sa virez repede dadeam ca la tractor :P , schimbat senzor cum zicea eroarea VAG degeaba]

iar ca rezolvare [stupida dupa parerea mea] am mers fara plasticele din bara [in loc de proiectoare ca nu am] si dupa 1 saptamana mia disparut si nu a mai aparut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu am o mica prb, acum mi-am luat un senzor trw pt ca pompa e trw, si l-am luat de la skoda, am mers la un mecanic sa il schimbe si a zis ca nu potriveste desi ii pompa trw, se poate? cel nou are 2 locuri unde se prinde cu surub, care a mai avut probleme cu el, stie sa imi zica in cate puncte se prinde de pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de servodirectie nu se prinde de pompa de servo, se prinde de caseta de directie si depinde de producatorul casetei de directie. Senzorul pe care il ai tu, si seamana cu o potcoava, cu prindere in 2 suruburi este pentru casete de directie fabricate de TRW (casete cu care sunt echipate fabiile de pana in 2003, parca). Senzorul rotund, cu prindere intr-un singur surub este pentru casetele fabricate de Koyo, casete cu care vin echipate majoritatea fabiilor fabricate dupa 2003.

Iata o schita ca sa vezi despre ce vorbesc:

powersteering.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, de caseta de directie vroiam sa zic, si da ii trw, si ii ca si o potcoava partea care intra in caseta, dar se paote sa fie mai multe tipuri adica sa aiba prinderi diferite? fabia ii din 2001 luna a 11-a, sau era cam idiot mecanicul? pun si doua poze sa vezi cum arata

post-11281-1185191501_thumb.jpg

post-11281-1185191508_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala-i senzorul. Mecanicul trebuie schimbat. Este doar un model de senzor pentru casete TRW, deci nu ai cum sa gresesti. Plus ca l-ai luat de la reprezentanta Skoda, sigur baietii de la piese de schimb ti l-au comandat functie de seria de sasiu. Deci no error. Iar in MY2002, cum e fabia ta, sigur nu erau senzori pentru casete Koyo.

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ala imi trebuie si mie :))

Cat a costat la Skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ala imi trebuie si mie :))

Cat a costat la Skoda?

cam 290 ron, nu ii ieftin, dar macar stii ca nu mai ai treabape urma, in cursul sapt astea o sa il schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt BLiTZ, ai avut prb cu cutia de viteze? eu acum am fost nevoit sa fac o operatiune cam costisitoare la cutie, schimbat 2 rulmenti care la randul lor erau in ceva cutie (conform mecanicului), ma costat doar 1050 ron :lol: , mi-am schimbat si discul de ambreaiaj, inca 400 asta e ce sa fac, vreau sa tin masina o vreme si am zis ca merita, ca sa nu am prb pe viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca aia sunt rulmentii pentru ca am si eu avut aceeasi problema. S-a presupus de la inceput ca ar fi aceeia,s-a desfacut cutia si s-a constatat ca unul mergea greu. Simptomul era : vajait al cutiei crescator in intensitate odata cu viteza indiferent de treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, intr-adevar ei au fostde vina, i-am schimbat si mi-a dat piesa veche si unul din rulmenti facea zgomot si mergea greu, dupa schimb nu mai am nici un zgomot.

acum am dus masina la schim de senzor angular la caseta de directie si inca 2 reparatii, astept sa vad cum o sa fie dupa acest schimb, si sper sa nu mai am prb cu masina ca deja am investit ceva in reparatii :), am facut toate astea pt ca merita, la consum de max 6 in oras (cluj care este cam al doilea in tara ca aglomeratie) merita masinutza asta si un pic de ingirjire

Modificat de bizzarre_iou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am o Skoda Fabia si mi s-a aprins martorul de Servo. Dupa o diagnosticare mi s-a spus ca pompa de servo nu trimite semnal. Toti mi-au spus ca nu se repara pompa ci doar se inlocuieste. Tin sa precizez ca mi s-a aprins martorul de servo dupa o spalare a masini. Am desfacut pompa care era in perfecta stare doar ca controlarul din interior avea urme de umezeala si sare iar doua rezistente de pe placuta cu circuitul inegrat erau puscate, si multe alte circuite de asemenea puscate. Acum astept comanda la o pompa de la dezmembrari trw e tipul pompei 250euro , si de vro saptamana circul fara pompa pe masina , practic fara servo. E vro problema in acest sens adica sa afectez functionarea casetei de directie?

Astept raspuns ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cam asa arata pompa de servo KOYO. de asemenea vreu sa-i intreb pe cei ce stiu daca nefunctionare pompei poate avea si alte efecte negative asupra sistemului de directie inafara de subintelesul incovenient ( trasul de volan ca la fitness ).

post-12995-1199540891_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are nici un efect, doar ca tragi mai greu. ca la servofrana: nu merge servo, apesi mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt nou (3 zli) prorietar al unei Fabia 1.9 sdi. Din cand in cand se aprinde in borg un bec....un volan galben si un semnul exclamarii...banuiesc ca asta e pt servo.

sfaturile de mai sus raman valabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg cu fabia s-a trezit saptamina trecuta fara servodirectie.

A cautat in Oradea si in zona si a gasit o oferta care cred ca este the best:

280 Eu pt. electropompa Koyo de la un distribuitor universal de auto parts.

La voi in zona care ar fi oferta?

Daca difuzam informatiile intre noi vom putea sa promovam distribuitorii cei mai putin lacomi si sa presam pt. reducerea preturilor uneori de-a dreptul absurde pt. componente la o masina ce nu este in nici un caz de lux.

Pe ebay.de pompa Koyo se vinde la 420 Eu.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat si la mine o "intarire" a servodirectiei din cand in cand.

vreau sa va intreb:

indiferent de pozitia volanului, de tipul carosabilului si de durata cat am pornit masina volanul tb. se se invarta la fel de usor???

din cate am citit imi recomandati sa imi verific nivelul lichidului de servo, ar putea fi si alte cauze (carora sa le pot verifica parametrii normali de functionare)?

la ultima testare software nu am gasit nimic la servo, nici erori memorate nici erori aparute in urma selftestului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
A cautat in Oradea si in zona si a gasit o oferta care cred ca este the best:

280 Eu pt. electropompa Koyo de la un distribuitor universal de auto parts.

Ne spui si noua denumirea respectivei firme si eventual un nr. de tel. (site,etc.) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie careva - se poate inlocui KOYO cu TRW ? Din cate am inteles exista ambele tipuri pe fabia .

Modificat de Cornelutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!