Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

nu am gasit nicaieri pe forum ceva concret legat de uleiul servo.

mai exact:

-la magazin uni spun ca trebuie lichid servo,altii spun ca trebuie ulei servo?

-unii spun ca trebuie ulei servo verde altii rosu altii albastru?

-mecanicii de la skoda spun ca baga lichid verde?

-un tip care repara casete de directii mi-a zis ca in nici un caz nu se baga lichid ci ulei!! si ca acesta este:

galben la VW

rosu la mercdes

verde la altceva

acuma concluzie????

ulei sau lichid?....si rosu verde albastru sau galben?

cine stie exact?

P.S se poate sa imi curga pe la semering din cauza ca am bagat ceva lichid transparent (cica lichid servo)?...si ma gandesc ca poate a fost mai subtire ca si uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contacteaza-l pe volksman de la noi de pe forum

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e aiurea,m-am uitat si in carea masinii si gasesc orice legat de servodirectie mai putin uleiul care trebuie sa il pun..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie de tip CHF 11S, produse compatibile: Pentosin CHF 11S, Castrol CHF, VW G002000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flopem , uleiul/lichidul este verde si are codul G002000, cel indicat de hiro. Daca dadeai un search vedeai ca a mai dat si saboteur si altii acest cod. Recomandarea mea este sa cumperi original si nu aftermarket.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am inteles.....problema este ca am apucat sa bag ulei ROSU

acuma ce e de facut? o sa iasa grav?

teoretic se poate goli,dar daca ramane asta rosu e de rau?

abia acum am citit mai atent pe flaconul lui si scrie ca este pentru modelele Ford si GM si Chrysler

Ce s-ar putea intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am idee ce se poate intampla. Cineva pe forumul asta a gresit si a bagat ulei de transmisie automata ATF dar l-a scos si a pus original si a fost in regula pana la urma. Zic sa faci si tu acelasi lucru.

Nu stiu daca iti poate spune cineva daca e bine sau rau daca ramane asta rosu, iti dai seama ca n-a fost nimeni nebun sa incerce ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ATF e si ala rosu ce l-am bagat eu:(

am sunat la vreo doi expertzi care se ocupa cu casede de servodirectie si m-au asigurat ca nu e nici o problema daca am bagat ulei ATF rosu,chiar daca cel recomandat este cel ALBASTRU!!

spre surprinderea mea de cand am bagat acest ulei rosu nici nu imi mai curge pe la semering.

pana acum imi curgea intr-o zi de stat in parcare o pata destul de mare pe asfalt,acum nici macar o picatura!!

asta probabil ,sau sigur din cauza ca uleiul TAF rosu este mai gros!!!

deci poate fi o solutie pentru cei care au scurgeri la semeringul casetei??!!

e ceva de genu uleiului mai gros pentru motoarele mai uzate nu?

acuma ramane de vazut daca nu cumva se va solicita pompa mai tare,fiind uleiul mai gros,dar cei care repara casetele si pompele mi-au spus ca acestea din constructie sunt facute sa reziste la presiuni mult peste cele normale........pompele care se strica se strica din alte motive constructive sau materiale defectate in nici un caz presiunea!

ramane de vazut...

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si eu candva de mult ATF II si l-am schimbat dupa ceva timp, cred ca exista riscul sa se termine semeringurile din cauza uleiului care este mineral. Dar daca golesti instalatia bine nu cred sa fie o problema.

Modificat de catalinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot scanat modulul 44 si nu am nici o eroare chiar daca motorasul pompei de servodirectie se tureaza cateodata ca un nebun, asta dupa ce saptamana trecuta am gasit cod eroare 00816 pe senzorul G250, 30-10 Open - short to B+ intermitent.Cand e umezeala se accentueaza turatiile.

Nu stiu ce sa mai zic, sa-mi iau senzor sau pot sa-l desfac sa vad ce e pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinx...........

ATF= automatic transmission fluid nu?...si scrie pe el ca se foloseste la transmisii si la sisteme de servodirectii hidraulice si electrohidraulice.

pai daca atf e pentru asa ceva de ce sa distruga semeringurile?...nu mi se pare ok!!

chiar si in transmisii exista semeringuri....dar mai mult ATF rosu verde si galben e si pentru servodirectii doar ca e pe clasa de modele / forduri/vaguri/opeluri etc etc....

nu vad de ce un ulei mineral ar distruge semeringurile?...mai ales ca pe flacon scrie "PROTEJEAZA SI MENINE "sistemele de etansare.

deci din cauza mineralului nu imi fac probleme.....mai mult din cauza vascozitatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma , chiar imi doresc sa ma insel, un lucru este cert, ATF-ul este un ulei iar G002000 este un fel de lichid de frana (cel putin dupa miros). Da, cred ca ATF-ului i se modifica vascozitatea la temperaturi scazute si poate fi o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti ,

am si eu o problema e skoda e fabia e 1.4 benz si la le ca la toata lumea mi-a aparut martorul de servo si mi-am pus-o pe tester apoi mi-a zis ca trebuie schimbat unul dintre senzori.problema e ca in final dupa cev timp mi-a sters defectiunea dar martoul a continuat sa apara si in final am ramas fara servo . am ajuns la mecanic si aici mi-a dat jos pompa e model TRW , pana a si decapsulat-o si a aflat ca sunt 2 tranzistori care au puscat ei au seria BUK 9508 55 si sunt porturi pr comenzi . acum mi-am gasit pompa de servo electrica sa o inlocuiesc dar mi-e ca trebuie sa schimb si senzorii aceea cred ca e vb de G 85 si mai e unul G250? cred..... voi ce imi sugerati sa fac.... dupa ce monteaza pompa ..sa scanez iar pompa si sa anulez defectul care il vad senzorii... sau poate fi chiar de la unul din senzori problema adica de la unul din ei sa fi afectat pompa de servo....????.... pt ca sincer nu prea mai am incredere in mecanici...v-am urmarit comenturile si ser sa imi raspundeti si mie.... mersi,

Jo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello Jo! Da, dupa montarea noii pompe musai trebuie monitorizat senzorul G250 (oricum dupa ce schimbi pompa NU o sa mai ai niciun defect pentru ca defectul a fost stocat in pompa veche!!!, nu si in cea noua). Am descris cu vreo 2-3 pagini inainte cum se face cu vag-com (adresa 44-Steeering assistance, blocurile de valori masurate). Daca citeste corect miscarile volanului atunci problema este ca si rezolvata. Daca nu, e bai si la senzor.

Cheers!

P.S. unde ai gasit pompa TRW si la ce bani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, nu am airbaguri laterale, doar la sofer. Btw, mi-am cumparat airbag, si acum cica tre` sa mai mearga sa puna pe tester ca sa scrie nush ce cod al airbagului si sa stearga mesajul de crash pentru servodirectie. Cam car ar trebui sa ma coste astea? ai idee?

Modificat de BLiTZ
As sters quote. Inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu am idee. Eu as miza pe maxim 2 ore de manopera la reprezentanta. Dar cel mai bine suni si intrebi inainte de a merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As prefera sa dau mai putini bani, ca la reprezentanta imi imaginez ca e mai mult. Am auzit ca cineva a dat 300 ron la un passat parca pentru airbaguri sofer si pasager dreapta si ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent cate airbaguri ai, recodarea calculatorului de airbag si stergerea memoriilor de defecte tot atat dureaza. P.S. am devenit offtopic, suna si vezi de pret si da-ne de stire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot scanat modulul 44 si nu am nici o eroare chiar daca motorasul pompei de servodirectie se tureaza cateodata ca un nebun, asta dupa ce saptamana trecuta am gasit cod eroare 00816 pe senzorul G250, 30-10 Open - short to B+ intermitent.Cand e umezeala se accentueaza turatiile.

Nu stiu ce sa mai zic, sa-mi iau senzor sau pot sa-l desfac sa vad ce e pe acolo.

senzorul nu se poate desface... si din experienta iti zic ca incet incet o sa se duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminile clipesc, motorasul electropompei se aude cum se balbaie, servodirectia functioneaza in regim de avarie. Va atasez filmulet cu clipocitul luminilor. Miine merg cu amicul in service, pentru o verificare amanuntita, tare imi e ca nu a fost schimbat senzorul...

Si la mine se manifesta la fel ! Este cineva din Suceava care ma poate ajuta sa remediez aceasta problema , sau imi poate recomanda un service de incredere unde se poate face treaba asta ?!

Mersi !

REPET : sunt exact aceleasi simptome ca in filmulet !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut servodirectia. Am fost la un service pe Prelungirea Ghencea. Am facut testare (80 RON, credeam ca e mai ieftin :P) mi-a sters erorile, a facut nenea o plimbare scurta cu masina si acum merge servodirectia ca inainte. Mai am problema cu airbagu`, la care eroarea tot reapare. Cica e unitatea de vina, care s-ar fi autodistrus cand a explodat airbagu`.

Omu` m-a indrumat ori sa iau o alta unitate second-hand ori sa incerc la cineva care cica repara unitati. Acum nu am idee ce preturi se frecventeaza nici pentru una nici pentru cealalta. Sper sa ies ieftin :D ca m-am lefterit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate fi daca se aude un un tacanit cand virez pe loc (si in mers amauzit cand iau mai mult de volan cu muzica oprita) . De fapt e mai mult un parait (ca si cum as da cu un bat oe gard). Nu se aude foarte tare, dar se aude. Si parca se mai aude si un piuit la capat de cursa. Iara paraitul se aude in ulima tura cand iau de volan fie stanga fie dreapta. Sunetul vine de undeva din dreapta. Paraitul se aude atata timp cat invart volanul. Daca ma opresc din invartit nu se maia ude, si nu se aude nici daca fac stabga-dreapta cativa centimetri. Numai cand iau mai mult de volan incontinuu.

Nu mi s-a aprins vreun martor in bord si nivelul acum 2 saptamani era ok. Mi-au completat foarte putin la reprezentanta.

Volanul nu imi dau seama daca se invarte mai greu. Parca se misca asa cum il stiam, doar ca suntele astea nu le-am mai auzit pana acum.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate...

Posibil sa fie rulmentul si flansa de la suspensie partea dreapta. Si eu am aceasi problema dar inca nu am bani sa-l schimb (150lei+manopera)

Warning

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu insa abia ce le-am schimbat asta vara cu rulmenti cu tot. Or fi asa proaste? Cele originale inca erau bune dar am zis sa fiu precuat si le-am schimbat.

Daca ar fi astea ar fi bine, dar mi-e teama sa nu fie altceva.

Mai astept pareri ca sa stiu la ce sa ma astept.

Sunetul l-am auzit ieri prima oara cand parcam, si apoi mi-am amintit ca am auzit ceva semanator si in cateva intersectii prin oras. Insa se aude si pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi, cel mai simplu diagnostichezi asa: pe loc, cu motorul pornit si capota deschisa, rogi un amic sa iti faca cursa volan stg/dr maxim. Tu, in timpul asta asculti in zona de sub capota unde sunt gaurile pentru piulitele amortizoarelor, in felul asta localizezi mai bine. Mai mult, te apleci si bagi mana pe deasura rotii si pui mana frumos pe arcul amortizorului. Daca in timp ce amicul roteste tu simti arcul ca se roteste sacadat, inseamna ca e cazul sa schimbi din nou lagare+rulemnti.

Parerea mea personala, din descrierea pe care ai dat-o defectului este ca lagar+rulment necesita inlocuire.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!