Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Test cu Vag -Com i-am făcut recent, la sf

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ori sa astepti sa se incalzeasca ori sa te duci la un service ca cine stie ce se intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca atunci cand stau pe loc, cu motorul cald, rece, indiferent si misc de volan sa scada putin din intensitatea luminii farurilor ?

Am observat chestia asta la masina mea si mi se pare cam ciudat :-S

Modificat de hihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal.Asa face la majoritatea pentru ca motorasul de servo "haleste" mult curent.Incearca sa vezi ca si la actionarea geamurilor se produce o clipire a farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam eu... :lol: Am observat ca si la actionarea geamurilor se intampla la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo problema daca merg fara senzorul de servodirectie? El functioneaza cateodata normal , dar transmite si erori fiindu-mi frica sa nu se arda ceva circuite cand se invarte motorasul foarte tare. Oricum o sa-l schimb dar pana atunci nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca gresesc daca spun ca nu prea se poate fara senzorul ala. el citeste miscarea unghiulara a volanului si da semnal pompei de servodirectie (care e full-electric) cat sa pompeze lichid pentru a usura manevrarea volanului...sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo problema daca merg fara senzorul de servodirectie? El functioneaza cateodata normal , dar transmite si erori fiindu-mi frica sa nu se arda ceva circuite cand se invarte motorasul foarte tare. Oricum o sa-l schimb dar pana atunci nu stiu ce sa fac.

daca stii sigur ca e senzorul pote sa fie o problema ptr ca fiind stricat pote sa transmita informatii eronate pompei si o "munceste" in plus... o sa vezi daca ai acces la un vag-com ca daca citesti valoriile la partea de servo se modifica chiar si cand volanul e nemiscat!!! asta poate sa fie o posibilitate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi v. ai dreptate, dar pompa functioneaza la cota de avarie asa ca motorasul nu e asa de solicitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca trebuie schimbat sezorul nu e ok sa mergi asa eu am avut problema asta la o skodita in germania a fost cam 65e senzorul si l-am schimbat singur a durat 20 de min intr-un garaj utilat e ff importanta sa ai elevator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi v. ai dreptate, dar pompa functioneaza la cota de avarie asa ca motorasul nu e asa de solicitat.

Am avut si eu problema asta.Eu zic sa te duci la reprezentanta sa-l schimbi.Costa 360 ron si dupa nu te mai doare capul.Plus ca mai e vorba si de siguranta ta,la mine erau momente cand vloanul mergea foarte usor si momente in care ziceai ca e tractor.Imagineaza-ti cum e intr-o depasire mai fortata sau cand incerci sa eviti anumite obstacole repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu acest senzor am si eu, de cand am masina. dar de cand am schimbat bateria si am completat cu lichid de servo, nu mai raman in pana de servo, doar ca uneori, daca rotesc de volan imediat ce am pornit motorul si e rece, imi scade foarte mult turatia (am mai spus asta, intr-un post anterior).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai sigur e sa scanezi masina eu aveam eroare pe senzor dar becul nu era aprins , dar daca trageam brusc de volan mergea fff greu , l-am schimbat eu nu e mare filozofie si de atunci nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu sa il schimb, am sculele necesare ca l-am mai desfacut de cateva ori. Problema e ca astazi am dat invelisul jos de pe pompa si pe contacte era numai lichid( am pus eu pe langa cand am completat) si m-am gandit ca poate facea scurt. Acum mi se pare ca merge mai greu, dar constant, nu se mai tureaza aiurea cand nu virez. Nu stiu ce sa zic, dar imi iesise mufa de alimentare de la pompa, am pus-o inapoi si martorul s-a comportat normal.

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai sigur e sa scanezi masina eu aveam eroare pe senzor dar becul nu era aprins , dar daca trageam brusc de volan mergea fff greu , l-am schimbat eu nu e mare filozofie si de atunci nu mai am probleme

Si la mine facea la fel (daca trageam brusc de volan mergea fff greu) dar cu becul aprins, si am schimbat senzorul (degeaba) fara o testare cu Vag-ul dupa care a urmat schimbarea pompei care era si buba , si odata cu ea rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era clar eroare pe senzor... daca scanezi masina pune log-ul aici si te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa mai astept putin sa vad daca merge bine , caci nu prea imi convine sa dau 80 ron pentru o scanare si sa nu-mi spuna nimic. Cu 3 scanari cumpar senzor :D . Imi pare rau ca nu L-am sunat pe Saboteur, caci de vineri pana duminica am fost in TM, poate ma ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: daca poti, vino miercuri seara la stadion in timisoara, pe la 19:30, are loc intrunirea forumului. poate ai noroc si are cineva laptopul la el si te alegi cu o scanare. iar la reprezentanta, in timisoara, daca faci numai testul, fara alte constatari, costa 40 de lei.

on: am facut scanare cu vag-com-ul, si da, intr-adevar eroare la senzor. nu pot sa reproduc exact ce eroare scria acolo ;) , dar nenea cu laptopul m-a dumirit ca este senzorul de vina. apoi a sters erorile, a refacut testul si rezultatul a fost aidoma primului. solutia la mine este inlocuirea senzorului, dar cu criza..........mai asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema...

Am rezolvat problema pt cei interesati.

Prima miscare am codat calc de motor (ecu) wsc nu il mai retin, cert e ca l-am copiat de pe abs acesta fiind doar un cod de atelier vag.Codul de soft era 00071 dupa codare am luat contactu si borna de pe baterie,la punerea bornei inapoi nu mai aveam nici o eroare cu motorul.

A doua servo directia am cumparat un senzor G250 (ma intepat inima 320 lei)inainte cu vro 2 zile stersesem erorile.L-am montat si a mers perfect din prima.Am rescanat motorul si sevo si nici o eroare. Acum masina merge ok nu mai am fluctuati in bord incarcarea e buna.

Multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia la mine e clara: problema se accentueaza ori de cate ori ploua tare sau spal masina cu jet de apa. Senzorul face figuri si in rest, dar cu precadere cand e ud afara. Poate intra apa pe la senzor in caseta sau in pompa, caci corpul pompei ii ok, nu sunt gauri

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia...

motorasul e undeva jos si probabil ajunge apa.

Modificat de BLiTZ
Nu mai folosi QUOTE la mesajul anterior. Este inutil, deranjeaza si este interzis de regulamentul forumului. Pentru postare ai la dispozitie butoanele REPLY, FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la mufele din pompa ...si am vazut pompe invelite intr-o chestie gen burete numai buna de tinut umezeala

Modificat de BLiTZ
Reason for edit: Nu mai folosi QUOTE la mesajul anterior. Este inutil, deranjeaza si este interzis de regulamentul forumului. Pentru postare ai la dispozitie butoanele REPLY, FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am mai gasit exact ce ma asteptam cod eroare 00816 pe senzorul G250, 30-10 Open - short to B+ intermitent. Ce inseamna asta? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema..... am facut bufff cu masina, mi-a sarit airbagu` si mi se aprinde pe bord martoru` de servo. Acum tipu` la care am dus-o sa mi-o faca, mi-a zis ca senzoru` de sub airbag, da` eroarea si d-asta nu merge servo-directia. Si l-am intrebat daca fara airbag, poate sa faca servo-directia si a zis ca, din cauza senzorului, trebuie sa pun airbag, sa-l rescrie ca sa nu mai dea eroare si apoi va merge servo.

Trebuie neaparat sa-i pun airbag ca sa pot sa fac servo sa mearga?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupidoane, spune-i aluia unde ai dus tu masina sa se lase de meserie. In momentul detonarii airbagului calculatorul de airbag da semnal de crash tuturor calculatoarelor de la bord. Mai mult, calculatorul de motor cand primeste acest mesaj taie alimentarea motorului obligatoriu iar calculatorul de retea electrica taie alimentarea cu curent a tuturor calculatoarelor. Ei, un astfel de semnal de crash este inregistrat si in calculatorul de servodirectie. Pana NU ESTE STERS acel mesaj de eroare din calculatorul servodirectiei, servodirectia NU VA FUNCTIONA!

P.S. sub airbag NU este niciun senzor :)). Senzorii se afla doar in calculatorul de airbag (ma indoiesc ca ai si airbaguri laterale ca sa ai senzori de acceleratie laterala si sub scaune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!