Jump to content

Ajutor, ca-s incepator !


Profy
 Share

Postare recomandată

Iote, asa ceva ar trebui sa iasa ca sa fie ceva frumos, dar banuiesc io c-ar fi mai simplu sa-l cumperi de la aia:

post-2697-1196144230_thumb.jpg

Mai nasol e ca cica se-nvirte invers :rolleyes:.

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, pentru cetateanul care vrea motor de porsche, am gasit pe unii care par sa dezmembreze asa ceva, oare merge pe broasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
Iote, asa ceva ar trebui sa iasa ca sa fie ceva frumos, dar banuiesc io c-ar fi mai simplu sa-l cumperi de la aia:

post-2697-1196144230_thumb.jpg

Mai nasol e ca cica se-nvirte invers :rolleyes:.

frumos, dar din cite imi dau seama lipsesc din poza anexele, radiatorul suflanta radiatorul de ulei. nu imi doresc sa imi complic existenta(am dat peste asa ceva cautind chilipiruri) vreau insa sa obtin cu aceiasi bani cu care as repara un motor stock ceva in plus care sa nu iasa in evidenta dar sa conteze in situatii mai dificile.stiti cu totii la ce ma refer: atunci cind un ciupi se uita la broscuta zeflemitor sa poti sa ii arunci praf de cauciucuri in ochi :rolleyes: si saii faci sa isi reconsidere atitudinea fata de " batrina doamna".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De, ar fi motorul de tip 4, dar e un pic mai greu cu ce cutie de viteze ai la masina ta. Si la noi motoare d-astea se gasesc numai de pe Bus, in general sint omorite. Citeste tot ce gasesti despre "oxyboxer" pe net. Poti sa-ti faci o idee. E forum numai cu de-astea pe The Samba.

Dupa mine, doar pentru imaginea asta de aruncator de bucati de cauciuc nu merita sa cheltuiesti un leu.

Oricum, ia blocul de wasserboxer, daca vrei sa incepi ceva. Ii dai aluia 80-100 de lei si, in caz ca nu faci nimic cu el, il cumpar eu :rolleyes:, cred. E rau ca n-are macar chiulasele. Fa un drum, vezi ce are, fa poze... Zi si io.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumos, dar din cite imi dau seama lipsesc din poza anexele, radiatorul suflanta radiatorul de ulei. nu imi doresc sa imi complic existenta(am dat peste asa ceva cautind chilipiruri) vreau insa sa obtin cu aceiasi bani cu care as repara un motor stock ceva in plus care sa nu iasa in evidenta dar sa conteze in situatii mai dificile.stiti cu totii la ce ma refer: atunci cind un ciupi se uita la broscuta zeflemitor sa poti sa ii arunci praf de cauciucuri in ochi :icon_thumright: si saii faci sa isi reconsidere atitudinea fata de " batrina doamna".

ala e motor de avion; lasa-l

sfatul meu? incearca sa construiesti cel putin un bloc cu cilindree de 1600, bine pus la punct, daca nu chiar un 1776 sau un 1914 (cea mai mare cilindree care merge pe cursa standard de 69mm); n-as pune vreo axa cu came cine stie ce dar as pune culbutori cu raport modificat (implica si tije la lungime), pompa cu debit, filtru de ulei pe traseu separat, arcuri mai tzapene si supape noi, eventual mai mari dar calculate astfel incat sa bata cu carburatia de o vei pune pe motor

motorul de 1300 dubla admisie pe care l-am reconditionat complet acum doi ani si l-am facut de 1600 mi se pare super decent ca performante pentru o broscuta de 740 kg; cu carburatie stock si piese noi (set, cuzineti, pompa ulei, tije, axa, tacheti), da niste senzatii misto pana in 80-90km/h- dupa care cutia nu te mai ajuta la demaraj (l-am facut pe un pusti posesor de jetta 2, foarte mandru de "tiuning-ul" lui sa comenteze uimit perfomantele dinamice ale masinii, tinandu-se de manerul pasagerului :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

asa ceva decent vreau si eu, ca sa imi faca placere sa o conduc, nu puterea ci modul ei de a raspunde la comenzi. am renuntat de curind la un vw derby(era prea batrina si spre deosebire de broaste nu se gasesc piese de schimb, mai ales de caroserie)) si am luat o masina noua de 105cp. dar nu am senzatia pe care o aveam cind conduceam derbyul in zilele lui bune. ii spun sotiei ca ma simt ca in autobuz, ca nu are personalitate. de asta am luat broscuta sa acopere un gol, o dorinta mai veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca mai era ceva scris p-aici...

Sigur, poate n-avea rost sa ramina in istorie. Facem istorie aici sau traim in prezentul asta?

Mai bine se corecta "indentificare" din titlu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Ma intereseaza ordinea de aprindere la un motor vw 1200 cc din anul 1961 si cum sunt amlasati cilindri privind motorul din fata ...multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc inseamna ca problema o am la delco . Are pe el un delco SCINTILLA si nu da scanteia..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scintilla ala nu cumva e magnetou? a fost motor industrial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este cuplat la o motopompa are dinam si pornirea la manivela si nu scanteieste.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a stricat magnetoul e mai naspa.  E o unitate aproape capsulata de sine statatoare.   Mai bine faci un topic separat in care prezinti motorul (pt ca e interesant de vazut ce generatie este, de vazut si daca are dinam/alternator, ce carburator are, etc) si in care sa intrebi ce delcou uzual de broasca ar merge (+baterie (daca nu ai demaror merge si o baterie mica de motocicleta sau UPS ) ).

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare, de 3 zile și eu beneficiar al unui Kafer 67. Motorul suna foarte frumos, rotund, pornește ușor și are vana. Trebuie sa fac câteva verificări ale suspensiei, roti și frâne înainte sa ies cu ea la o plimbare. Am tot cautat o soluție la poziția ciudata a roților spate, acestea fiind înclinate înspre interior\/. Știe cineva care e rezolvarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal la masini cu "punte" swing axle (pre 68, poate si mai tarziu la masini produse in alta parte decat Germania). Cand pui greutate, se asaza in pozitia corecta. Doar sa nu fi fost puse lamele in alta pozitie pe barele de torsiune, desi ma indoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit. asa stau toate pre 68rile cracanate. cum zice si tzepesh cand te sui si rulezi masina un pic se vor aseza cum trebuie ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oldtimercraiova

Hai cu pozele, sa vedem '67-le, ca tare-s curios, sa vedem ce mai are specific anului ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33166999_10214945714129748_7904511713397964800_n.thumb.jpg.bb282faec899e044dbb1215a2b3c4802.jpg33038910_10214945714529758_5283447241716006912_n.thumb.jpg.c0756fc13d85936471716a2c6bb1061c.jpg33038135_10214945713169724_8079657679410167808_n.thumb.jpg.3bc4e088204afb4cca016ef0e4b3701f.jpg33034494_10214945713889742_5340233787475230720_n.thumb.jpg.e64bbb7d3cff2010bdaf4d3cd3b74428.jpg33029261_10214945713529733_4247517618300256256_n.thumb.jpg.123f17f0db9d55e7029665a210ba199a.jpg

Imi puteti spune ce furnizori pentru piese specifice anului aveti? vreau sa mai schimb din chedere, garnituri si consumabile. Plus cate ceva elemente(antena radio, ornamente interior/exterior), traseu furtune spalator parbriz, rulmenti, bucse, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.aircooledparts.ro Daca nu gasesti ceva, intrebi pe Deian si te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Pardalle said:

33166999_10214945714129748_7904511713397964800_n.thumb.jpg.bb282faec899e044dbb1215a2b3c4802.jpg33038910_10214945714529758_5283447241716006912_n.thumb.jpg.c0756fc13d85936471716a2c6bb1061c.jpg33038135_10214945713169724_8079657679410167808_n.thumb.jpg.3bc4e088204afb4cca016ef0e4b3701f.jpg33034494_10214945713889742_5340233787475230720_n.thumb.jpg.e64bbb7d3cff2010bdaf4d3cd3b74428.jpg33029261_10214945713529733_4247517618300256256_n.thumb.jpg.123f17f0db9d55e7029665a210ba199a.jpg

Imi puteti spune ce furnizori pentru piese specifice anului aveti? vreau sa mai schimb din chedere, garnituri si consumabile. Plus cate ceva elemente(antena radio, ornamente interior/exterior), traseu furtune spalator parbriz, rulmenti, bucse, etc.

 

pregateste-ti un rinichi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

io zic sa-i schimbi oglinda de dacie si sa-i scoti lampile de mars arier de pe aripile fata....acolo erau niste site parca ovoidale....parerea mea!

s-avem drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/29/2018 at 2:04 PM, UVeul said:

pregateste-ti un rinichi :P

De ce , inca nu si-a pus bordurile de platina cu diamante ?:blah_:

Spoiler

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!