Jump to content

Ajutor, ca-s incepator !


Profy
 Share

Postare recomandată

du-te mah la unix si ia w8ac de la bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, mersi.

Desi am "reparat"pompa prin schimbare :), cred ca o sa repar pompa veche pt. ori ce eventualitate...

Acum o sa urmaresc pe site, cum se repara carburatorul :( :D.

E fain site-ul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, mersi.

Desi am "reparat"pompa prin schimbare :vaidecapulmeu:, cred ca o sa repar pompa veche pt. ori ce eventualitate...

Acum o sa urmaresc pe site, cum se repara carburatorul :frigbaitata: :banghead:.

E fain site-ul acela.

nu poti repara pompa. e capsulata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti repara pompa. e capsulata

:vaidecapulmeu: ba poate. la fel ca si pe cea care o are acum. tot prin schimbre :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca e in franceza site-ul ... foarte interesant ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te mah la unix si ia w8ac de la bosch

Aha, ma bucur sa vad ca si altii au ajuns la concluzia mea, am peste 10.000 de km cu bujiile astea si merg perfect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut niste ture cu broscutul' dupa transplantul de inima' :) ( pompa de benzina ) si merge.

Normal ca dupa trei zile de chinuiala in a gasi care-i problema reala, dupa ce am montat pompa buna a pornit la prima cheie.

Sper sa si ramana asa :).

Nu va mai explic cat m-am chinuit sa reglez aprinderea, carburatorul dupa ce l-am curatat, relantiul, sa nu se opreasca dupa pornire, si sa mearga efectiv uniform , lin, asa cum i-mi place mie.

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Azi am facut niste ture cu broscutul' dupa transplantul de inima' :D ( pompa de benzina ) si merge.

Normal ca dupa trei zile de chinuiala in a gasi care-i problema reala, dupa ce am montat pompa buna a pornit la prima cheie.

Sper sa si ramana asa :).

Nu va mai explic cat m-am chinuit sa reglez aprinderea, carburatorul dupa ce l-am curatat, relantiul, sa nu se opreasca dupa pornire, si sa mearga efectiv uniform , lin, asa cum i-mi place mie.

"dupa ce am montat pompa buna a pornit la prima cheie" ... care era pompa buna ? si pana la urma ... care carburator? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa buna e cea de la tine, si carburatorul e cel vechi dupa ce l-am desfacut tot tot tot l-am curatat cu solutie perie de dinti etc... si trei zile de reglaje.

Carburatorul de la tine e ciudat ca pare in regula dar totusi n-am reusit sa-l fac sa mearga, dar mai studiez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are cineva sa-mi dea si mie cotele, sau dimensiunile de la jigloare, de la carb 30 pict 2 si 30 pict 3... ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30pict2

venturi dia (mm) 24

main jet X125

air correction jet 125Z

pilot jet 55

31pict3

venturi dia (mm) 25.5

main jet x130

air correction jet 110Z

pilot jet g52.5

aux fuel jet 42.5 or 45 after dec 71

atentie... e 31 pict 3.. nu 30pict3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva sa-mi dea si mie cotele, sau dimensiunile de la jigloare, de la carb 30 pict 2 si 30 pict 3... ???

mah... voi v-ati intalnit cu mihai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SAlutare lume !!Cine shtie, si se pricepe sa-mi spuna si mie daca exista vre-un tip de motor de Porsche, care sa se poata monta pe broscutz, far amodificari, sau cu modificari foarte minore... Va rog io' sa-mi spunetzi si mie , merci mult :ph34r: :lol: :P :icon_rambo:Salutare !Shtie cineva sa-mi zica si mie , va rog io, daca exista vre-un motor de la vre-un tip de Porsche, care sa intre pe broscutz fara modificari, sau cu modificari minore... ????? :ph34r: :D :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de Burago 1/18 sau poate inca face cararama... eu sincer as pune de lamborghini ca e italian ca fiatu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlutare lume !!Cine shtie, si se pricepe sa-mi spuna si mie daca exista vre-un tip de motor de Porsche, care sa se poata monta pe broscutz, far amodificari, sau cu modificari foarte minore... Va rog io' sa-mi spunetzi si mie , merci mult :ph34r: :) :lol: :icon_rambo:Salutare !Shtie cineva sa-mi zica si mie , va rog io, daca exista vre-un motor de la vre-un tip de Porsche, care sa intre pe broscutz fara modificari, sau cu modificari minore... ????? :ph34r: :lol: :) :)

du-te bre si te culca, c-oi fi obosit :P

L.E. - ce face jan in topicul lui e un exemplu de porsche "eftin si bun" - tip4/914/4cilindri dar modificarile nu sunt minore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum serios si fara umor.

Ceea ce vrei tu este mai greu, nu imposibil ci mai degraba ineficient si nerentabil.

De fapt ce vrei: putere mai mare sau doar ideea de a avea un motor de Porsche?

Daca vrei putere sunt variante mult mai ieftine si usor realizabile de a obtine 70 CP chiar dintr-un motor tip 1.

Daca vrei Porsche cauta unul cu totul nu doar motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
du-te bre si te culca, c-oi fi obosit :lol:

L.E. - ce face jan in topicul lui e un exemplu de porsche "eftin si bun" - tip4/914/4cilindri dar modificarile nu sunt minore

intrebare? daca pun mina pe un bloc din ala wasercooled de 2000 complet dar fara pistoane si camasi(sincer am gasit deja, dar nu stiu daca ar iesi ceva) nu merge sa ii transplantez niste cilindii racire cu aer si cotetul cu ventilatorul? cred ca ar seamana mult cu ce face nenea jan. pentru asta as avea nevoie de o imagine desfasurata a unui motor waser. ca sa arunc si eu un ochi. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sheffu, ajungi pe cale empirica spre un mare adevar: oxyboxer! racire mixta: cilindrii cu aer si chiulasele cu apa, porsche style

e o cestiune mai "underground" si destul de putin documentata public:

http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.ph...f5de4da6a3ff18a

http://www.gearheads.dk/oxyboxer.htm

http://futbus.com/content/view/31/40/

http://tech.bentleypublishers.com/thread.j...essageID=229149

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de rasp.

si pe mine m-a intrebat un prieten broscar. El nu pre da pe forumuri.

Am zis ca am mai citit pe-aici avioane de-aste, si am zis ca aleg cea mai simpla cale , sa intreb.

Eu, personal nu sunt interesat sa tuninghez in asha masura broscutzul , pt. ca altfel luam porsche( daca aveam bani, adica in 30 de ani cu credit bancar :lol: ).

Personal i-am propus sa-si ieie, set de 2 carburi, set de marire al cilindreei 1600 cm3, ca are motor de 1300 cu dubla-admisie, sa-si schimbe eventual volantul cu unul mai ushor, sa-si schimbe arborele cotit cu unul echilibrat, axul cu came etc, etc... si asha iese mai ieftin decat cu un porsche... si cu mashina mai a broscuta. El este interesat destul de serios dupa cate am observat sa-si mareasca, capacitatea motarului, dar ar vrea sa nu i-l coste 2000-3000 Euro... Sper sa reuseasca.

De shtiut ca broscutei lui i-ar sta bine ca e tuninguita ca aspect, si arata chiar bine... va spune cineva care nu e obsedat de tuning... nu ca nu-mi place , doar nu sunt obsedat.

Eu sunt obsedat de un californian look, oval ,metalizat, ( verde daca se poate :lol: :) ) etc, etc, cu cat mai complexa mashina cu atata mai bine... si nemodificata din punct de vedere al caroseriei, cu ornamente exclusiv de broscutze, jante de broscutze , ne-latzite si nu de porsche sau alte mashini...

La motor, nu m-ar deranja piesele enumerate mai sus :), dar de-ocamdata raman la stadiul de proiect :lol: :P

Merci oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intreb si eu : Ce are motorul stock de broasca ? :lol:

Vorba aia ca si avem pe unde gonii cu mai mult de 90/100Km/h :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intreb si eu : Ce are motorul stock de broasca ? :lol:

Vorba aia ca si avem pe unde gonii cu mai mult de 90/100Km/h :lol:

Intreaba-l pe Ferdinand Porsche de ce umbla cu un brotac tunat prin `38-40.

Sigur Germania pe vremea aia avea strazi ca Romania acum, daca nu mai bunicele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau muuult mai bunicele.... :lol: De fapt la vremea aia se construiau primele autostrazi in Germania :lol:

AVUS (Automobil-Verkehrs- und

Modificat de Bobo1300
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

e bun un motor stock da ca sa ajungi la performanta initiala trebuie bani, dar cu aceiasi bani de ce sa nu iasa ceva in plus din motor. exemplu axa cu came stock si una e12..(cit o fi) este la acelasi pret, si exemplele pot continua. de asemenea musai trebuie pompa de ulei debit marit cu filtru cu hirtie, pentru ca filtrarea uleiului a fost o problema mare la ele. si mai descopar in fiecare zi cu amabilitatea colegilor nostrii chestii care se pot face. de ce nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare? daca pun mina pe un bloc din ala wasercooled de 2000 complet dar fara pistoane si camasi(sincer am gasit deja, dar nu stiu daca ar iesi ceva) nu merge sa ii transplantez niste cilindii racire cu aer si cotetul cu ventilatorul? cred ca ar seamana mult cu ce face nenea jan. pentru asta as avea nevoie de o imagine desfasurata a unui motor waser. ca sa arunc si eu un ochi. :blink:

Nu seamana, e alta treaba, poate ai vazut din linkurile puse de Mike RG. Motorul aircooled de tip 4 e complet diferit de wasserboxer. Nu se potrivesc decit saibele :icon_cool:. De fapt, astia folosesc strict blocul motor de wasserboxer pentru aliajul din care-i facut, pentru ca la ei (mai ales USA) abunda piesele "aftermarket" si-l transforma in motor aircooled. Cam nimeni ca mester in garajul lui nu foloseste chiulasele de wasserboxer sudate si racite cu apa, combinate cu cilindri si pistoane aircooled. Fac unii asa, dar aia au fabrica de motoare de avion. Motorul wasserboxer are camera de ardere in piston, nu in chiulasa ca la tip 1. De asta, de obicei se modifica pozitia (in planul chiulasei) prezoanelor si se folosesc piese de tip 1. La aia din poze e ceva firesc sa viri 5000$ intr-un motor. Nu te uita acolo pina n-ai reparat stock un motor de broasca, sa vezi cum merge, cit costa, etc. Zic si io. N-ai ce face cu blocul de wasserboxer, daca e doar blocul. Ca idee, un pantalon (tubul tijei impingatoare) costa circa 90 de lei (la Dilaru').

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!