Jump to content

oprire motor


Pedro
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema de genul asta! Am un G4 1.6 16v AZD 2001... La relanti imi trepideaza motorul si daca te uiti atent si lumina din bord, de la faruri pulseaza odata cu trepidatia motorului. De asemenea turometrul oscileaza foarte putin. Daca pun clima in relanti, mi se ridica turatia si nu mai trepideaza aproape deloc, merge bine.In sarcina motorul merge foarte bine, nu imi da in nas, nu se tureaza aiurea, merge bine! Initial am crezut ca este de la sonda lambda, am avut-o defecta si am schimbat-o, piesa originala, a costat o caruta de bani.L-am pus pe mecanic sa-mi curete si acolo la clapeta de acceleratie si vad ca nimic. Am facut deja doua diagnoze si nu mi-a reiesit nici o eroare la motor, doar ca am relantiul un pic cam mic! Va rog as dori o parere daca se poate!

Modificat de bekk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Pedro

    15

  • istef

    12

  • xxnelu

    7

  • albert88

    7

Top Posters In This Topic

Ce benzina folosesti?

Esti sigur ca s-a curatat bine clapeta de acceleratie? Bujiile sunt ok? Filtrul de benzina este schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce benzina folosesti?

Esti sigur ca s-a curatat bine clapeta de acceleratie? Bujiile sunt ok? Filtrul de benzina este schimbat?

Filtru schimbat, benzina MOL 98, OMV 100 Carrera! Bujiile de cel putin un an nu sunt schimbate! Cat despre clapeta mecanicul a curatat-o, deci, habar n-am cat de bine este curatata. In schimb nu inteleg de ce imi pulseaza lumina odata cu vibratia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pulseaza lumina poate fi o problema cu alimentarea. Verifica alternatorul daca incarca corect.

De asemenea, dupa ce s-a curatat clapeta, s-a facut readaptarea acesteia cu VagCom sau VAS? Trebuie facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca facut adaptarea cu Vag, cu nimic! Crezi ca poate fi si de la Fise chestia cu pulsatu? O zic asta ptr ca ma cam pisca caroseria, ma curenteaza un pic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia dupa ce faci adaptarea clapetei poti sa treci la pasul urmator. Pana ce nu se adaptreaza clapeta nu poti spune ca nu e din cauza clapetei.

Daca pisca caroseria ma gandesc ca poate este vreo masa care nu face contact bine. Nu cred ca sa aiba vreo legatura cu fisele de la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare vin si eu cu un raspuns sper sa fie de folos, si sa ma scuzati de exprimare dar sunt nou in domeniul masini si nu ma prea pricep. Masina este un Golf 4 1.4 benzina si o am cam de 3 luni...Merge ireprosabil de bine...Am avut o problema asemanatoare cu ce se discuta in acest topic...Numai de la la MOL am alimentat cu benzina 95, masina fara probleme..intr-o zi am facut un drum Oradea - Zalau, dus intors si cand am ajuns in Oradea rezervorul era pe rosu deci am alimentat cu benzina 95 de la MOL, am facut aproape plinul. Din acea zi parca nu mai tragea masina si mergea din ce in ce mai greu parca se forta, pana cand am ajuns sa imi moara motorul si la STOP si cea ce m-a speriat cel mai tare chiar in timpul mersului. Ce am facut...am mers asa cu masina pana s-a golit rezervorul, m-am dus la MOL si am bagat benzina 98 si un flacon ptr curat nu stiu ce ca aia de acolo se pricep, din acea zi nu am mai avut probleme de genu moarte a motorului sau sa simt ca nu mai trage....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu numai de la mol de 95 bag si efix 1 data la 3 plinuri. nu am avut inca probleme.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca deviati in rubrica "benzina, de care...", reveniti totusi la topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Un prieten are un g4 cu motor 1,6 16V si cum trece de 130 cu el se aprinde becu de motor. Pe test a dat lambda, a incercat 3 sonde si tot asa face. A facut test la sonda si ii buna, motoru ii foarte puturos nu se balbaie dar deabea trage . I-a schimbat toate consumabilele, distrbutia, benzina din mai multe benzinarii dar problema persista. Are cineva o idee ce poate fii? MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand sfatul meu ar fi sa puna benzina buna. apoi eu am avut la o bobina de inductie o problema, in sensul ca desi aparent functiona, motorul neavand trepidatii si alte manifestari de genul, ea de fapt nu functiona corect. toate astea s-au intamplat pana intr-o frumoasa zi cand in mijlocul orasului a cedat si m-a lasat in 3 cilindri.

daca exista posibilitatea asta, eu zic sa verifice bobinele.

am citit pe undeva pe un forum problema cu aprinderea check engine dupa o anumita viteza dar nu imi amintesc acum care a fost cauza. stiu ca era legat de prima sonda lambda pt ca aia cautam eu si asa am gasit problema, dar nu am insistat pe subiect pt ca nu m-a interesat la momentul respectiv.

revin cu detalii daca imi amintesc mai multe legat de subiectul expus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima data a alimentat cu omv 100 si a mai bagat si aditiv pe langa iar becul se aprinde la 150 acum nu se mai aprinde la 130

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!