Jump to content

oprire motor


Pedro
 Share

Postare recomandată

:))

ups

cu putere?

nu suna prea nemteste :(

o sa incerc

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Pedro

    15

  • istef

    12

  • xxnelu

    7

  • albert88

    7

Top Posters In This Topic

Cu omv carrera 100 a pornit normal azi dimineata.

o mai las 2 - 3 zile

De pe situ OMV:

BENZINA SUPER 100: este o benzina care nu contine plumb, produsa in conformitate cu norma EURO 5, cu un continut de max. 10 ppm sulf si o cifra octanica research de minimum 100. Aceasta benzina are un continut scazut de sulf, aromate si benzen in concordanta cu norma EN 228/2000. Se utilizeaza la autovehiculele dotate cu catalizator si motoare cu injectie construite dupa norma EURO 4 si 5, care necesita pentru functionarea corecta carburanti cu continut scazut de sulf, aromate si benzen. Pentru imbunatatirea performantelor motorului, aceasta benzina este aditivata cu ENERGY EXTRA.

OMV Energy Extra indeplineste urmatoarele functii:

Efect de detergent: OMV Energy Extra impiedica formarea de depuneri pe supapele de admisie si in camera de combustie, mentine prin aceasta motorul mai mult timp curat si asigura astfel atat diminuarea consumului cat si a emisiilor toxice.

Antioxidanti: Prin utilizarea antioxidantilor in OMV Energy Extra se impiedica formarea acestor reziduuri, imbunatatindu-se astfel stabilitatea la depozitarea combusibilului.

Protectie impotriva coroziunii: OMV Energy Extra protejeaza toate elementele metalice din instalatia de combustibil impotriva coroziunii.

Banuiesc ca OMV Carrera 100 e acelasi lucru.

Modificat de albert88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut si eu sunt nou pe forum. Am si eu tot un golf 1.6 AZD si aceleasi probleme cu turatia am si eu desi am schimbat bujii, filtre si cam tot ce se putea si tot asa face inclusiv benzina de toate felurile. Mai rau e ca mi se galgaie cand merg cu o viteza constanta(ex in a 4-a cu 60km/h). Are si o tendinta de dat in nas la acceleratie mai puternica si apoi pleaca si nici nu prea trage cum trebuie( mai mult zgomot decat accelerare). Ce poate fi ca nu stiu ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te sfatui asa: (eu asa as proceda, nu inseamna ca neaparat e varianta optima)

astept pana aproape se goleste rezervorul si ii pun benzina de la rompetrol de 98 (nu stiu care e explicatia dar masina mea trage MULT mai bine cu 98 de rompetrol decat carera 100). probabil vei sesiza si tu diferenta daca nu sunt alte probleme.

daca nu si nu, mergi cateva zile 2-3-4 turat cu ea, dupa ce se incalzeste motorul. sau daca ai un drum in afara e chiar mai bine. incearca sa schimbi dupa 4.500-5.000rot/min chiar daca o sa ai un consum mai mare, dar se mai curata diverse

daca tot nu trage as verifica filtrele si in masura in care pot le-as schimba. nu e o investitie majora si probabil ca oricum trebuie schimbate. ala de benzina cel putin cand l-am schimbat eu era gata.

daca nici asa nu trage asa cum obisnuia inseamna ca e o problema de ordin tehnic si din nefericire trebuie sa ajungi in service (urasc partea asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pedro. am incercat totul in afara de benzina rompetrol. o sa incerc si eu. a si am fost la cardinal si mi-au zis ca totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta propusa de pedro se aplica in cazul in care s-a mers mai mult timp subturat si / sau cu benzina de calitate proasta ceea ce a dus la o infundare a catalizatorului. Mersul mai turat ajuta putin la curatirea acestuia.

@myt Pe langa metoda propusa de pedro, ti-as recomanda si o curatare a clapetei de acceleratie, daca nu ai facut-o deja. Daca ai cat de cat spirit tehnic se poate realiza de catre tine in fata blocului cu un efort minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat si clapeta si nu a avut efect, am incercat benzine de toate felurile , am curatat injectoarele la Cardinal ,am schimbat filtre si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana mea.. sunt un pachet de nervi.

nu am mers 1 zi cu masina si azi cand o pornesc merge cateva secunde dupa care incepe sa tremure din toate incheieturile vreo 5 sec apoi se opreste de tot motorul.

stiu ca am o problema la la pompa de recirculare a gezelor, respectiv cand deconectez cablul de la ea se opreste motorul, lucru care am inteles ca nu e normal sa se intample. tot pompa respectiva functioneaza non stop, facand un tacanit specific.

din ce stiu eu trebuie sa mearga doar ocazional

e vreo legatura intre oprirea motorului si pompa respectiva sau sunt de vina filtrele pe care le-am schimbat acu aprox 7-8 luni/8000km?

ocazional mi se mai aprinde si martorul check engine dar nu prea il bag in seama pt ca se stinge dupa o perioada relativ redusa de timp.

care ar putea fi problema?

bateria e cea originala si nu e in cea mai buna forma daca are vreo legatura cu restul problemei.

in rest nu sunt probleme, consumul in oras sta la 10l de cand am luat masina si pana in prezent iar alte simtome nu am sesizat.

nu ma deranjeaza sa pornesc de 2 ori motorul (pt ca la a doua pornire merge perfect) dar imi imaginez ca nu e tocmai firesc sa se intample asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inteleg perfect. Eu maine incerc sa scot electrovalva si sa schimb oringul. Daca o sa simt vreo diferenta o sa te anunt. Electrovalva la mine cel putin nu pacane tot timpul (asa cred ca trebuie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai vreun aparat digital la indemana si nu e deranjul prea mare se poate si niste poze? as vrea sa vad cum arata treaba pe acolo ca nu prea m-as duce cu ea in service. am mai multa incredere in mine decat intr-un mecanic cu diploma

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pedro Oare nu ai vreo bobina de inductie care merge cand o taie pe ea capul? Care sunt simtomele: parca merge in 3 cilindri? Ar merita o scanare cand se mai aprinde check engine dar deocamdata nu am interfata. Pe la sfarsitul lui mai o sa am sigur interfata. Urmareste totusi sa nu fie vreo bobina de inductie. Cand se defecteaza o bobina de inductie, efectiv cilindrul de pe care s-a dus bobina nu mai functioneaza (nu mai are scanteie la bujie) si merge efectiv in 3 cilindri. Cand e rece motorul poate chiar sa se si opreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand e rece mototul se manifesta asa si in general la prima cheie.

nu stiu cum merge un motor in 3 cilindri.

se manifesta la modul ca pur si simplu ii dau cheie, pleaca normal, sta vreo 5-10 sec si incepe sa tremure toata masina, iar motorul se oprese daca nu accelerez...

dupa ce se opreste daca ii dau cheie o ia din prima si merge super bine.

in cazul in care e vreo bobina de inductie cum o depistez si ce trebuie facut?

se intampla doar ocazional si nu e o regula. de ex azi dimineata a plecat ok, dupa o noapte de stat, dar dupa ce am lasat-o la pranz pt 2 h in parcare , cand am pornit-o a facut asa...

Modificat de Pedro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca am o problema la la pompa de recirculare a gezelor, respectiv cand deconectez cablul de la ea se opreste motorul, lucru care am inteles ca nu e normal sa se intample. tot pompa respectiva functioneaza non stop, facand un tacanit specific.

din ce stiu eu trebuie sa mearga doar ocazional

e vreo legatura intre oprirea motorului si pompa respectiva sau sunt de vina filtrele pe care le-am schimbat acu aprox 7-8 luni/8000km?

ocazional mi se mai aprinde si martorul check engine dar nu prea il bag in seama pt ca se stinge dupa o perioada relativ redusa de timp.

care ar putea fi problema?

bateria e cea originala si nu e in cea mai buna forma daca are vreo legatura cu restul problemei.

1.S-o luam cu sfarsitul: daca aveai probleme cu bateria, nu mai porneai motorul.

2.Cand se aprinde martorul check engine? Dupa ce iti face figura cu opritul motorului?

3.Cand spui "pompa de recirculare a gazelor", cred ca te referi la (electro)valva EGR.

Aici, as face cateva precizari: a) in faza de incalzire a motorului, la ralanti si la sarcina mare, NU SUNT RECIRCULATE gazele de evacuare. b.) electrovalva EGR, trimite un feedback catre ECU; de aici => (cred) orpirea motorului la deconectarea electrovalvei. c) dupa ce se inlocuieste/curata EGR, trebuie facuta adaptarea (setarea de baza).

Acum, nu stiu ce sa-ti spun, daca problema ta este sau, nu din cauza EGR; cum spunea si @Istef, o scanare ar fi necesara/utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?act=at...st&id=46788

/\

despre piesa asta este vorba ca merge in continuu, de la pornirea motorului indiferent de cati km fac de ce drumuri si de orice altceva. atata timp cat e motorul pornit tacane si piesa in cauza. stiu doar ca se cheama pompa de recirculare gaze, nu stiu denumirea exacta

martorul check engine se aprinde independent de problema cu opritul motorului. pur si simplu merg cu masina si deodata se aprinde check engine.

oprirea motorului nu cauzeaza aprinderea niciunui martor in bord. se opreste, il repornesc si merge perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pedro - Este cu totul altceva decat EGR; se refera la "recircularea" vaporilor de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este un filtru cu carbune activ care intr-adevar recircula vaporii de benzina care nu au intrat in ardere, EGR-ul se ocupa cu gazele arse.

Din comportamentul masinii ma gandesc daca nu cumva sa se fi stricat senzorul de temperatura si acesta sa zica ca motorul este mai cald, sa scada relantiul prea repede si sa duca la oprirea motorului.

Atat senzorul de temperatura cat si bobina de inductie se poate verifica cu VagCom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pedro. Si mie mi s-a intamplat de multe ori sa mi se aprinda martorul check engine dupa ce o dadeam "in nas" si nu se stingea decat dupa o noua oprire involuntara. Daca o testam cand era stins nu aparea nici o inregistrare cum ca ar avea ceva( nu am testat-o cu becul aprins). Chestia care pacane nu e EGR sau ce se mai zice pe aici. Chestia aia se ocupa cu vaporii(gazele) de benzina din rezervor. Gazele sunt trecute printr-un filtru cu carbon prin intermediul electrovalvei. Ea nu trebuie sa pacane mereu. Poti sa o schimbi si tu usor:

1.Scoti furtunul si mufa electrica

2.Rasucesti valva spre stanga pana nu mai merge( nu o forta)

3.Trage in sus fara grija ca nu are nici o clema

O sa vezi valva care are un oring(de cauciuc) si la baza(partea care nu se vede) are o sita ff fina(care la mine era imbaxita si am sters-o cu mana). O pui la loc si daca mai pacane mereu poti sa o schimbi (parerea mea:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si metoda asta. multumesc pt sfat.

e plauzibila si treaba cu senzorul de temperatura pt ca intr-adevar scade turatia la relanti, dar nu pot spune daca scade repede sau nu pt ca nu am cum sa fac o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o situatie asemanatoare cu un coleg de serviciu care are o Altea 1.6 16V 102 CP.

In urma unui accident (masina a fost lovita in spate) s-a schimbat pompa de benzina.Din momentul in care a luat masina din service au inceput problemele si anume motorul se opreste in 10-15 km de la momentul plecarii de pe loc,la semnafor si nu mai vrea sa porneasca.

Masina este acum la PBN si acolo nu apare nici o eroare.Au schimbat mai intai softul de motor,i-au dat masina si a doua zi n-a mai pornit.A fost dusa cu platforma din nou la PBN i-au schimabat bujiile si i-au dat-o inapoi.A mers o zi si s-a oprit din nou,iar dusa cu platforma si de atunci o tot tin in teste si nu apare nimic anormal.

Problema se prezinta astfel:masina merge iar cand s-a oprit , la incercarea de repornire merge ca si cum n-ar fi alimentata,nu se tureaza decat pana la 500 de ture si moare motorul.

Am citit tot topicul insa nu am gasit ceva asemanator in discutii ,asa ca va rugam sa ne dati o idee , o parere ceva care sa ne duca la cauza problemei, fiindca cu PBN,omul si-a pierdut speranta.

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi culmea sa nu fi fost monate cum trebuie "liniile"( tur,retur,vent.) Filtrul/regulatorul de presiune - au fost verificate? Schimba service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine.

Au verificat tot,pompa e montata corect au verificat tot,chiar acum l-au sunat pe cologul meu de la PBN si i-au spus ca de joi de cand a lasat-o nu s-a oprit deloc ,s-au dat cu ea prin oras,au oprit-o si au pornit-o de zeci de ori.Acolo merge.Omul nu mai intelege nimic.

E frica sa o i-a inapoi si apoi sa se opreasca cine stie pe unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca s-a schimbat pompa de benzina acolo banuiesc ca este si problema. Poate au pus o pompa de benzina gresita sau filtrul de benzina e infundat si ar trebui schimbat. Poate colierele de la pompa de benzina sau filtrul de benzina nu etanseizeaza bine si prinde aer pe acolo. Merita verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au verificat tot ,au schimbat filtrul dar si un furtun gros de la admisie care era spart pe o portiune flexibila si care nu era la vedere.

Pana acum nu s-a mai oprit.

Multumim pentru tot si mai scriu daca se mai opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am rezolvat problema. la mine era o bobina de inductie dusa care initial mergea cand vroia ea si la un moment dat nu a mai mers deloc. am ajuns cu motorul in 3 cilindri in service si s-a rezolvat relativ repede problema.

costurile pt aceasta problema au fost de 2,5 mil si acum merge mult mai frumos motorasul. trage cum trebuie si se simte altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!