Jump to content

Senzori De Parcare Oem sau AM


zeus
 Share

Postare recomandată

deci teoretic, daca vreau sa fac parcare cu fata si am un obstacol (gard, stalp, alta masina etc) ori:

- apas manual butonul

- ori comut pe R, astept sa se activeze senzorii si apoi trec in modul D si ma folosesc de senzori, ori de pe ecran, ori dupa sunet

 

este corect ? asa faceti voi ?

 

P.S. - la masina veche nu aveam nici un senzor si in 5 ani nu am atins-o niciodata, nici eu nici sotia .... si acum am si senzori activi si camera pe spate ... si am reusit performanta sa o zgarii

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg

o sa testez sa vad, dar mi-ar fi placut sa fie activi tot timpul la viteze mici .. sub 10km /h de exemplu

nici liniile alea de ghidaj ... nu le folosesc deloc

post-68319-0-92250100-1439296013_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un modul aftermarket chinezesc care activeaza senzorii la viteze mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda am testat acum si intradevar daca trecerea normala din P in D nu se activeaza senzorii, dar daca fac o mica pauza de 2 secunde cand sunt in P se activeaza senzorii

 

iar cu modulul ala ... nu mai vreau inca unul;

am deja o chinezarie deasta de modul bagata in mufa OBD care sa-mi inchida geamurile si nici ala nu functioneaza corect intotdeauna

o sa-mi umplu masina cu module auziliare, doar pentru ca VW nu au gandit inteligent ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc de acel modul, nu e suficient sa tii 2 sec apasat pe butonul de incuiat sa se ridice si geamurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este o solutie sigura, asta cu apasatul 2 secunde pentru ca uneori te indepartezi putin de masina, telecomanda nu mai bate atat de bine, eu tot tin apasat pe ea ... si geamuriile nu se ridica, astfel ca trebuie sa ma intorc langa masina si sa apas iar cateva secunde

geamurile ar trebui sa se inchida odata cu blocarea usilor; nu vad de ce ai inchide masina si sa lasi geamurile deschise!

 

cireasa de pe tort este ca de cele mai multe ori nici sunetul produs la inchiderea masinii nu se aude, flash-urile de lumina nu se prea vad cand este soare afara, nu stii daca masina s-a inchis sau nu

sunetul intermitent de la semnalizare si avarie abia se aude cand esti in trafic si abia se vad in timpul zilei; poti merge cu ele si cate 5 minute pana sa realizezi ca sunt inca active, mai ales avaria

 

in fine sunt chestii banale, dar repetate zi de zi, sau chiar de cateva ori pe zi .... ajung sa se transforme in nemultumiri, cel putin in cazul meu, mai ales daca fac comparatie cu Boracelul meu vechi de 15 ani, la care toate astea functionau foarte bine si erau mult mai bine gandite la modul simplu si eficient

 

totusi cam multe pretentii am si eu pentru o masina de peste 25.000 euro nu ?! :winter:

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanut - nu vezi avariile, nu auzi goarna, semnalizarea.... no, poate imbatranim... si de aici se trage problema..... ? :lol:

 

ce sa faca si ea, sa treazeasca toti vecinii cand incui/descui masina ? 

 

acum, lasand gluma .....

 

 masinile sunt proiectate tinand cont de studii facute pe multi subiecti, de parerea generala, de norme, reglementari, s.a.m.d.

 

eu vara = pe timpul zile, daca stationez putin - obisnuiesc sa las masina incuiata si geamurile foarte putin deschise, sa nu gasesc cuptor in ea.

 

tot asa poti lasa pe cineva in interior si sa vrei ca masina sa fie incuiata.... de aceea lucreaza asa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

masinile sunt proiectate tinand cont de studii facute pe multi subiecti, de parerea generala, de norme, reglementari, s.a.m.d.

 

eu vara = pe timpul zile, daca stationez putin - obisnuiesc sa las masina incuiata si geamurile foarte putin deschise, sa nu gasesc cuptor in ea.

 

 

 

cred ca masinile astea sunt proiectate pe principiul ca, clientii detin un garaj, deci liniste si semiintuneric, deci auzi beep-urile si vezi semnalele luminoase

cum noi le parcam pe strazi, deci zgomote si lumina puternica, se simte nevoia de accentuare a acestor semnale

si pe multi colegi de pe aici de pe forum i-am auzit "plangandu-se" de aceste lucruri minore

 

iar legat de geamurile deschise, masina ta (aia frumoasa) se incinge asa tare din cauza ca este neagra. Nu este cazul si celor deschise la culoare ca a mea :10[1]:

Ce zici facem schimb ? :))

 

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facem - facem  :soothe[1]:

 

din pacate, inca nu sunt atat de customizabile - si ce bine ca nu sunt.... - incat sa o facem dupa chipul si asemnarea noastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefanut, nu cred ca la bora se ridicau geamurile din telecomanda la impuls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca aveam o alarma AM ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ridica automat la incuiere - da, era o alarma AM instalata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,

 

Am sa impartasesc si eu putin din experienta de care am avut parte cand am trecut de la PDC la OPS!

Inainte de toate, am folosit linkul urmator pentru guidance (sper sa nu fie problema ca pun acest link):

 

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=166

 

Apoi sa fiti atenti ca ce am scris mai jos se aplica pentru masinile cu Calculatorul de senzori in spate, si fara Xenon (difera putin procedura la masinile cu xenon -> a se vedea in link)

 

Pe masina din semnatura, avand senzori OEM, am cumparat Kitul alcatuit din cablaje si Calculatorul de senzori. Am tras firele din fata (de la CAN gateway) in spate (fiind 2007 calculatorul de senzori este in spate) dupa care a inceput cablarea propriuzisa:

 

1. In calc de senzori sunt 3 mufe: 1 neagra si 2 maro! Din cele 2 maro, una are 16 pini. Din cea cu 16 pini, se scot pinii de pe pozitiile 3,7 si 14 si se izoleaza ca nu este nevoie de ei.

2. Cablurile din kit, vin in 2 culori (in cazul meu: orange/negru si orange/maro)

3. Se pune o "mufa"din cablu pe pinul 15 (Care merge in CAN low) si cealalta pe pinul 6 (care merge in CAN high)

4. Se trece apoi la CAN-Gateway. Sa fiti atenti, kit-ul de cabluri, are o punte(practic un papuc de plastic din care intra 2 cabluri si iasa 2) in care sunt bagate 2 mufe (cele care vin din spate).

5. Ei, in pozitiile libere de pe acest papuc, se vor baga mufele ce LE VETI SCOATE de pe pinii 6 Low si 16-High din CAN-Gateway! Practic, legati pinul 15 low (am vb mai sus de el, e ala care vine din spate :) ) cu 6 Low de pe CAN-Gateway ///  si ///  6 High cu 16 high de pe CAN-Gateway

6. Capatul ramas liber din cablul de pe kit, il veti baga in pinii 6 si 16 de pe CAN-Gateway. AVETI MARE GRIJA ca libere in mufa de pe CAN Gateway sun liberi Pinii de pe pizitiile 5 si 17. SA NU GRESITI SA BAGATI MUFELE in ele ca nu rezolvati nimic! Pe CAN GATEWAY pinii de pe 6 si 16 SE SCOT, nu exista aceste pozitii libere!

7. Se codeaza CAN-Gateway (din instalation list se scoate pozitia 76 si se adauga bifa la pozitia 10(Park Assist)

8. Se codeaza din blocul 10 (ParkAssist), cu codingul 100003

9. Se codeaza Navigatia (se activeaza park assist, dar nu mai stiu exact care bit era)

 

Si cam asta ar fi tot! In caz ca aveti nedumeriri, si postul meu nu este sters, :) feel free to ask!

 

Vlad.

Modificat de Eraser_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim  de precizare............ asta a fost din cauza pozitiei si a transpiratiei. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am uitat sa spun,este ca,colegul cridaia a fost la inaltime :-). El a fost cel cu montajul,codarea si toate cele,eu doar am impartasit la lume rezultatul :-).

P.S. Sa nu mai zic ca inainte de OPS mi-a montat maxidot in loc de minidot+grup manete cu BC+codare...deci cridaia meriti toate laudele mele si raman dator vandut :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna PDC si OPS ?

ce fel de alarma ai montat ? un link ceva ?

ce senzori OEM aveai ? doar cel de tractare sau si altii ?

cat te-a costat toata distractia ?

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PDC= Parking Distance Control

OPS= Optical Parking System.

Masina este cu senzori de parcare OEM(adica din fabrica) fata-spate, iar calculatorul de senzori si cablajele le-am luat de la colegul D@ny de pe forum la un pret bun.

Nu stiu de unde ai inteles ca am montat alarma,pentru ca nu am specificat de alarma nimic.Si daca tot a venit vorba,alarma am pe masina,AfterMarket cu senzori de tractare si senzori volumetrici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat de mult m-am uitat astazi dupa alarme ... incat creierul meu a inteles ce a vrut el din ceea ce ai scris tu :))

scuzele de rigoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am uitat sa spun,este ca,colegul cridaia a fost la inaltime :-). El a fost cel cu montajul,codarea si toate cele,eu doar am impartasit la lume rezultatul :-).

P.S. Sa nu mai zic ca inainte de OPS mi-a montat maxidot in loc de minidot+grup manete cu BC+codare...deci cridaia meriti toate laudele mele si raman dator vandut :-)

Cu placere oricand.... :). Poate urmeaza mirror down, lumini in usi si/sau la picioare.  ;)

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine functioneaza perfect,indiferent ca e ploaie sau murdara nu am probleme cu senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare legata de senzorii fata cromati din grila. De ce atunci cand ploua o iau razna ? Imi arata pe navi ca si cum as fi parcat la 2 mm de un obstacol (adica are partea din fata rosie) si binenteles tiue intruna. Daca afara e uscat si nu ploua se comporta excelent. Pe VCDS nu am nicio eroare. Problema e ca odata face unul din stanga apoi cel din dreapta si in unele cazuri amandoua. E posibil sa detecteze picuri de apa de pe ei? De curatat i-am curatat exact cand tiuiau crezand ca e din cauza picurilor, dar nicio modificare tot asa tiuiau. I-am schimbat intre ei tot asa fac. Am luat un senzor nou cromat si ala face mai rau(cei drept am dat doar 100 ron, dar era OEM), e mult mai sensibil, drept urmare l-am dat la altcineva.

Idei, pareri, ceva ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai la tine face, la orice masina cu OPS face. E normal, nu detecteaza apa de pe ei, ci stropii de ploaie din apropiere, daca mai si bate vantul...e normal, ca sa zic asa.

Cand incep sa tiuie si iti arata pe display-ul playerului cu rosu inseamna ca esti la 20-30mm de obstacol (depinde de unitatea de parcare, setari de fabrica) si nu la 2mm.  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acolo pe senzor parca este o garnitura de cauciuc peste el care nu ar trebui sa lase sa intre apa, si am incercat sa pozitionez senzorul la nivel cu grila. (grila fata este schimbata cu una de highline la care am pus suportii de senzori) poate are vreo legatura.

 

@Hayate - evident ca nu la 2mm :)), am spus 2 mm din gluma (o mica exagerare pentru a accentua situatia in care senzorii urla ca nebunii de zici ca vrei sa treci prin obstacol cu masina).

 

Deci inteleg ca " asa face toate" :))

Modificat de sinn3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Manuel N. a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!