Jump to content

Senzori De Parcare Oem sau AM


zeus
 Share

Postare recomandată

Daca nu ai senzori laterali nu poate calcula distanta-la parcare laterala-nu are de unde sa ia inf. La vopsirea barii senzorii se demonteaza-au niste cleme din care ii scoti si lasi pe bara doar suportii lor-dar asta e treaba vopsitorului-ca banuiesc nu o iei tu la pensula. La treaba cu conexiunea nu ma bag ptr sfaturi. Senzorul cromat-nu ai ce sa cureti la el. Se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea mea era pusă in ideea ca se poate sa dureze ceva intre instalarea unității si cablare , care pot sa o fac singur si instalarea senzorilor laterali la care cablarea durează si trebuie sa o leg si de revopsirea barei. Perioada in care am nevoie de servicii de PDC / OPS pentru ca variant-ul sta tare prost cu vizibilitatea spate. Eu am învățat sa fac manevre cu spatele in oglinzi ca si camionagii :) si cu ajutorul senzorilor.

In perioada respectiva ma descurc cu gararea laterala cu spatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar poți sa iti faci cablare și sa nu o inserezi în mufa. Așa nu va fi funcțional sistemul în varianta noua ci așa cum este acum. La întrebarea ta privitoare la locul unde se fac legăturile nu pot decât sa afirm ca detest așa zișii prestatori de servicii care nu lucrează cu cablaje adecvate și cu schemele originale. Din păcate ăsta este prețul pe care îl plătești pentru un serviciu ieftin și rapid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good point Catalin. +1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are bara spate cu pla 1.5? (senzorii pla se monteaza pe fata)

Cum sa lucreze bine o unitate pla 1.5 cu doar 8 senzori cand ea lucreaza cu 10? (nu va functiona deloc cu doar 8 senzori)

Daca ti se pare greu sa accesezoi canul mai bine lasi pe altcineva sa iti faca lucarea!

Vorbim de pla 1.5 pe o masina destul de veche, ai verificat daca pompa abs suporta functia?

Inainte de a posta te rog aa te documentezi citind acest topic si o sa gasesti raspuns la toate intrebarile.

Multumeac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o experiența cu un service relativ serios care mi-a pus pe butuci xenoanele si sitemul AFS si mi-a luat doua weekend uri sa le repar la mine in garaj prefer sa fac singur treburile electrice la masina. Am experiența de peste 25 ani ca inginer electronist si cablari de toate felurile de la automatizari pana la stații de 400 kV in tara si instrainatate. Aveți dreptate cu tot felul de "electricieni" care nu înțeleg bine diferența intre Amper si Volt si pentru care principala scula e un bec cu doua fire. Am spațiu în garaj de lucru si scule mai multe ca multe service-uri si îmi place sa pregătesc o lucrare in avans cu scheme, materiale, scule. Acesta e si motivul pentru care am întrebat de traseu pentru cablul de can catre compartimentul motor sau can gateway. Problemele sunt cu spațiile înguste ca s-a cam strins șunca pe burta si nu mai focalizez cu privirea aproape fara ochelari :) din cauza a multi ani petrecuți in fata monitorului. Asta a fost si problema la schimbat can gateway.

Dany am citit topicul si pompa de ABS pare sa fie compatibila. E exact pompa de care a întrebat TLC si i s-a spus ca e ok. Ambii senzori laterali se pun in bara fata ? Aveam impresia ca se pun pe dreapta unul in fata si unul in spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, daca ai fi citit cu atentie ai fi aflat ca ambii senzori de monteaza in fata, la fel despre existenta sau nu a marcajelor din interiorul barei.

 

Referitor la existenta sistemului PLA pe masina, acum, dupa vreo 4 ani de folosire. iti spun sincer ca este printre primele lucruri pe care le-as face daca masina n-ar avea asa ceva.

 

AICI am mai discutat despre PLA si gasesti si un film facut la cateva ore dupa ce instalasem sistemul. Nu ma simteam confortabil necontroland volanul si din acest motiv parcarea mi-a luat mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin , sa știi ca filmul tau m-a convins sa fac retrofit-ul. Nu credeam ca poate parca automat in spațiul respectiv. In 38 pagini de discuții se poate sa îți mai scape cate ceva :). Am schemele complete de la passat 3C dar nu am nici o documentatie care sa-mi arate pe unde sunt fluxurile de cabluri in masina. Acesta e motivul pentru care am întrebat de trasee . Presupun ca nu va fi chiar simplu sa aduc semnalele de la senzorii montati in dreapta fata pana in portbagaj stânga unde se montează unitatea de control la masina mea. In legătura cu funcționarea separată ca OPS si pla daca eu as fi scris softul as fi facut sa se poată folosi unitatea ca OPS cu un senzor defect sau neconectat a lui PLA. Problema e ca in softurile automotive industrie in care multi bani vin din serviciile aftermarket flexibilitatea e sacrificata pentru a te obliga sa te duci la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitatea este in spate dreapta, nu stanga!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca eu sunt obișnuit cu forumurile străine unde fiecare își pune la dispoziție informațiile aflate si nu Primești răspunsuri cu "citeste topicul si afli singur" sa va împărtășesc ceva.

Știam ca am probleme cu senzorii de pe fata având semnalizare aproape continua . Am pus vcds si senzorul central stânga indica continuu intre 14 si 20 cm iar senzorul central dreapta nu vedea nimic fiind tot timpul pe 255 cm. Timpi de raspuns la amândoi intre 2.5 si 3.5 ms deși nu prea înțeleg ce inseamna dar la cei functionali am intre 1.05 ..1.2 ms.

Amândoi senzori cromati , cel surd umflat bine celălalt mai puțin.

Cum nu aveam ce pierde am luat dremel-ul cu o piatra frontala si dupa ce am protejat grila cu banda de mascare i-am luat la șlefuit pe poziție. Dupa stratul de crom am gasit o depunere de materie alburie si apoi metal curat. Dupa curatire atât cat am putut cu ei pe poziție amândoi funcționează corect, indica la fel cu ceilalți si timpi de raspuns 1.12...1.17.

Mi-a fost lene , o solutie mai buna ar fi fost sa dau grila jos , sa-i scot si sa le iau o fata plana pe cnc. Urmează când voi avea mai mult timp sa ii iau așa si sa le fac fata cat mai fina posibil cu un șlefuitor planetar. Acum frontul de unda e dispersat de șlefuirea incorecta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna , am senzori parcare pe passat b6 2006 BMP,si este defect un din senzorii cromati ,credeti ca pot monta un cu cod: 1S0 919 275, 3 pini, cu un ghidaj la pinul  29db.

multumesc.

Modificat de criss_s_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti pune... daca nu vrei sa cumperi unul cromat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Am si eu un passat B6 la care nu imi merg senzorii de parcare. Am scanat cu VAG-COM si am urmatoarea eroare:

 

Address 10: Park/Steer Assist       Labels: 3C8-919-475.CLB
Control Module Part Number: 3C8 919 475 A    HW: 3C8 919 475 
  Component and/or Version: PARKHILFE 8K  H07 0009
           Software Coding: 100002
            Work Shop Code: WSC 05314 123 12345
                      VCID: 326102886DD1A08E527-8067
1 Fault Found:
 
02069 - Front Parking Aid Sensors 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 138
                    Mileage: 172960 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2059.14.30
                    Time: 21:35:37
 
Am incercat sa citesc senzorii si pe toti am 255 indiferent cat de aproape sunt de ei.Sunt toti patru senzorii din fata defecti, sau este modulul?
 
Merci!
Modificat de dacian_dac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil numai cei cromati. Incearca sa decuplezi unul si vezi daca se modifica eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi perioada de oscilatie a fiecarui senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrubs10

Salut!

Am o problema la senzorii de parcare, când pornesc mașina și dau în retur, face un beep de circa 5 secunde și atat. Când mă apropii de un gard sau altceva nu mă anunța, nu nimic. O rezolvare, va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut ? Ca sa vezi care senzor este dus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrubs10

O sa fac curând și o sa revin cu un replay!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pe masina din semnatura, am senzori atat pe fata cat si pe spate

cei de pe spate, se activeaza automat cand bag in R ...

 

in schimb cei din fata, nu inteleg de ce uneori functioneaza, alteori trebuie sa apas eu butonul corespunzator (vezi poza)

trebuie sa fac vreo setare cu VCDS-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu....toti senzorii se activeaza in momentul in care se introduce in R....in fata, doar in momentul in care apesi pe buton, pentru ca se presupune ca "in fata" ai vizibilitate.

....dupa introducea in R, senzorii raman activi "toti" pana la depasirea vitezei de 15-20km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

@cridaia

atat la apasatul de buton cat si la R se activeaza toti senzorii.

eu inteleg din ce zice colegul ca cei din fata uneori nu simt nimic (probabil nu e distanta atat de mica pana la un obstacol?)

sau cum anume se manifesta problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Passat b6 si altele - senzorii fata lucreaza impreuna cu cei din spate - exact cum a explicat si Cridaia.

 

la alte modele - Touareg 7P plus altele - exista optiunea de a se activa automat senzorii, cand distanta fata de cel din fata/obstacol, e mai mica de cativa zeci de cm - nu am stat sa verific exact cat - acesta functie se poate dezactiva din MMI.

 

la B6 nu exista aceasta optiune, nu se poate activa

 

stefanut - nu ai atasat poza... dar stim butonul....  :soothe[1]:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci numai la apasarea butonului ... senzorii de pe fata vor functiona ?

sau in situatiile in care comut in Reverse, misc putin masina cu spatele, senzorii se activeaza si apoi o dau in fata, cand ma apropii de un obstacol cu fata senzorii vor fi activi ?

 

 

ideea este ca am zgariat putin masina in fata, langa numar cu toate ca am vazut ca este un stalp mic ... dar m-am bazat pe senzori frontali si nu am apasat nici butonul .. pentru ca am presupus ca ma vor anunta :(

era si soare mult afara si nu mi-am dat seama daca butonul este activ sau nu ..

 

nu mai inteleg

post-68319-0-98636400-1439294804_thumb.j

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - pana in 15kmh(parca atunci ii dezactiveaza) - dupa ce ai comutat in R.... sau la apasarea butonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Manuel N. a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!