Jump to content

Garda la sol


aadmedias
 Share

Postare recomandată

.... anul trecut un vecin "mecanic apreciat si inventiv" , posesor al unui golf hachback 1998 si-a pus pe masina personala arcuri si telescoape de golf break pe spate si suspensia de pe un passat din '97 pe fata, masina sa ridicat cu vreo 5 cm pe spate si vreo 3 pe fata , o vad zilnic in parcare si arata foarte bine , doar ca are jante pe 14 si e putin ciudata cu rotile mici :dry: ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L,cum ceri mai exact cand cumperi arcuri mai groase?Dupa buline sau cum?.Bineinteles ca un arc nou e nou,e clar ca o sa se inalte masina mai mult decat la unu vechi,care-i vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios daca exista vreo metoda ptr a determina ce cod trebuie la arcuri pentru a se inalta masina.

Scrie pe undeva cate spire sau ce lungime au arcurile pentru un anumit cod de buline?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic, dar poate ajuta. Inaltatoarele spate de pe Golf4 se potrivesc perfect pe Skoda Fabia. Fostele mele inaltatoare de 3 cm sunt acum pe o Fabia break si proprietarul foarte incantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o pereche de inaltatoare fata costa 75 de lei.

o pereche de arcuri starline (made in cehia) costa 100 de lei.

Deci la mine problema e transata.Arcuri noi.

Problema ce fac cu amortizoarele care pe spate sunt sub limita, iar pe fata ok.As vrea sa schimb si amortizoarele daca tot umblu la arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu a iesit cum am vrut eu.Nu aveau arcuri fata, deci am luat inaltatoare de 20 mm de la volksman cu 100 de lei.Super scump.

Amortizoare fata spate starline (cica pe gaz).550 toate patru.

Am masurat masina inainte si dupa ce s-au pus inaltatoare si a crescut inaltinea cu 1 centimetru. Montaj 100 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce afacere ai facut ai dat 200 ron ptr 1 cm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat 100 de lei pentru 1 centimetru in inaltime.O bucsa 50 de lei.

Asta era atunci dupa montaj, sa vad acum dupa utilizare cum s-au lasat amortizoarele si care e noua dimensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca s-a inaltat 1 cm nu suna asa bine. Se zice ca s-a inaltat cu 10%. Asa mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Sunt un posesor de Vw Golf 4 Variant cu suspensie sport fata.La inceput a fost frumos stabilitate in viraje, un pic de adrenalina pe serpentine, dar cum toate au un inceput au si un sfarsit.Iar pentru golfuletul meu a cam venit sfarsitul suspensiei sport si a jantelor pe 17.

M-am interesar si mi-a fost sugerat sa montez pe masina pentru a o inalta arcuri si amortizoare(fata) de Vw Golf 4motion.Si NU inaltatoare deoarece cei de la i.t.p. ar avea de comentat.

Este adevarat?Stie cineva concret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba au inaltatoarele si ITP-u?

Aia care au pachet de drumuri grele cu inaltatoare standard nu trec ITP-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice modificare constructiva are nevoie de omologare....mai cititi si legislatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e...

mergeti pe la RAR ca sa aiba ce va freca "inginerii" pantofari de acolo :D

jumate din angajatii de la RAR nu pot sa deosebeasca un motor pe benzina de unul diesel dupa zgomot :))

ce sa le mai ceri lor omologari suplimentare ca ti-ai ridicat masina.. deja sunt in ceata, cauta pe google sa vada ce e aia garda la sol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fii serios eu am scut de tabla si cine vrea sa isi puna face o buna alegere nu are deloc 30/50 de kg are maxim 10 kg si nici atat .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la g4 meu am suspensii sport unele de culoare (albastre ) si foarte mici in diametru arcului,Intre amortizor si arc nu cred ca raman 4 mm pe o parteI.Incepe sa ma cam enerveze prea e rigida masina, garda joasa, o ating pana si la unele limitatoare de viteza.Daca imi pun suspensii normale reusesc sa mai inalt garda la sol?

Cam cat e garda la sol "default" a masini ?10 cm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare:pune arcuri noi de vw golf 4 4motion +amortizoare pe gaz noi+1 set de inaltatoare de drumuri grele de la skoda.

Rezultat inter aripa fata si roata bagi o palma.

Pe spate eu am cerut arucuri mai tari si amortizoare noi

Rezultat masina are aceeasi inaltime si pe fata si pe spate.

Sunt foarte multumit

Cat despre I.t.p nici nu se vad inaltatoarele de pe fata.

Zilele astea o sa atasez niste poze cu masina cu suspensiile sport si masina cu suspensiile noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice modificare constructiva are nevoie de omologare....mai cititi si legislatia.

corect, dar daca montez inaltatoare de 2 centimetri ridic masina cu un centimetru.Practic masina revine la inaltimea din cartea tehnica.Lucru care l-am si facut iar acum garda la sol e ok, nu mai ating orice sub masina.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice modificare constructiva se refera la altele decit optoinalele producatorului...

Inaltatoarele sint optionale si la masina standard...la PDG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

schimbat amortizoare, flanse, montat inaltatoare de 20 mm,,, ITP trecut "pe bune" de 2 saptamani deja,,inaltarea masinii aprox 2 cm.. Bucsele inaltatoare sunt aceleasi ca la skoda, dar mie mi le-a facut cineva la strung,,, dimensiuni pe forum... Stabilitatea in viraje foarte putin modificata. Eu zic ca merita, mai ales la ce drumuri avem..Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am bucse de 20mm pe fata facute si puse de un an si sint multumit de ele! Inainte la un drum Brasov -iasi si retur era sa las o baie de ulei iar scutul mi-a zburat din suruburi e drept ca m-am grabit!

Acuma mai nou ma duc la munte fara sa string din...! De cand le-am montat, n-am mai lovit scutul, Le-am pregatit si pe cele din spate dar sint de 20 si parca le-as mai micsora un pic. Le voi monta doar pentru aspect ca spatele e destul de ridicat la Octavia 1.

Sigur inca nu pot incaleca borduri mari, din alea care se monteaza mai nou prin oras, dar nici nu-mi propun.

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa treci la pajero prietene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Colegu, daca te uiti la diferenta de inaltime a celor doua tampoane ce vine la amortizor, vezi in poza atasata diferenta de aproape 10mm, si mai iei in considerare si tasarea arcului, cam 5-10mm in 8 ani, vei ajunge la concluzia ca 20mm de inaltator e putin. Oricum acest inaltator m-a salvat de multe ori in ultimii ani sa nu dau cu baia de asfalt cand treceam peste denivelarile soselelor patriei. Sa aveti numai drumuri bune, colegilor de forum!

post-24055-0-27878600-1358528258_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampoanele alea de amortizoare nu ridica sau coboara garda ci doar arcul in sine.

Arcul se taseaza 1 cm in 8 ani doar daca sta pe loc...:)

In practica e mai mult dar pe fata am observat ca arcurile sunt mai groase ( cel putin la Fabia ) si mai rezistente decat pe spate.

Schimbarea lor e unica solutie ok si la ITP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai analizeaza si ai sa vezi unde gresesti.

Pe acele tampoane se aseaza caroseria, daca tampoanele sunt mai inalte, catoseria sta mai sus deci ai garda la sol mai mare, daca ai tampoane mai joase, tasate sau din fabricatie mai jose, te pozitionezi cu caroseria mai aproape de sol.

Asta despre tampoane.

Arcurile au si ele o lungime in stare destinsa, nemontate, si o cota de lungime in stare montata si incarcate cu greutatea masinii. Daca mai pui 2 sau 3 prieteni voinici in masina, se mai lasa un pic.

In timp aceasta caracteristica de comprimare a arcului se modifica, in sensul ca se comprima mai mult la aceeasi greutate care apasa pe arcuri.

Sigur ca daca sarcina pe arcuri ar fi statica, arcul s-ar tasa si mai mult, de asta camionagii nu-si lasa masinile incarcate in garaj, dar o tasare a arcurilor in timp se manifesta la orice masina, la dieselele cu motorul greu pe fata se observa cel mai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!