Jump to content

Garda la sol


aadmedias
 Share

Postare recomandată

Multumesc Marius, pentru schita inaltatorului fata, am prelucrat datele si am facut o schita pentru un inaltator de 20mm, eu cam atita vreau sa pun. Nu este bine definit pe schita tesitea cu raza de 2 si 6.5, dar presupunind ca se pleaca de la dimensiunile date de tine

Inaltator_fata_20mm.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_popescu

Piesa am facut-o pe un strung cu CNC , rulmentul si talerul s-au asezat bine pe piesa. Nu imi mai aduc bine aminte , dar cred ca eu am asezat bine raziera de 6.5 pe rulment . Sper sa te ajute , eu am fost multumit de rezultat.

Eu am citit ca nu se recomanda a se monta inaltatoare pe masini cu ESP , probabil e setat pe o anumita inaltime(garda la sol) a masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare , am si eu o intrebare , imi puteti spune si mie ce semnifica bulinele colorate de pe arcuri?ce buline au arcurile de GTI? am postat si o poza imi puteti spune daca sunt de GTI sau nu?post-52376-1269440933_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un topic legat de bulinele de pe arcuri, dar nu sunt informatii clare.

cel mai sigur ar fi sa te uiti la un gti sa vezi ce buline are pe arcuri. asta daca le mai are pe cele din fabrica.

sau vreun coleg cu gti sa-ti spuna daca bulinele de pe arcurile lui sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu o intrebare , imi puteti spune si mie ce semnifica bulinele colorate de pe arcuri?ce buline au arcurile de GTI? am postat si o poza imi puteti spune daca sunt de GTI sau nu?post-52376-1269440933_thumb.jpg

"Kanywest", arcurile pe care le-ai pozat de la ce masina sint?

Am vazut si la mine buline pe arcuri dar n-am pozat si nu stiu ce reprezinta, cred ca e o codificare gen codul culorilor, ca la rezistentele folosite in electronica.

Asta mi-a trecut prin minte cind le-am vazut!

O sa le pozez si eu, daca ar fi o indicatie visavi de sarcina , am sti cu ce sa le inlocuim sa ridicam garda la sol! Asta daca se gaseste un catalog cu arcuri pe undeva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Gasiti in ETKA semnificatia bulinelor. Fiecare model are o anumita combinatie de buline. Eu de exemplu am la arcurile din spate 3 verzi si 2 argintii masina este cea din semnatura vw golf 4 break 1.9d. Modelul 4motion tot 1.9d tot break are alta combinatie de buline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Intrebare si la mine fiind diesel merg tot timpul foarte atent sa nu izbesc baia de vreun pietroi sau gauroi mai ales cand face balans fata...

Eu ma gandeam sa-mi pun cauciucuri 195 55 R16 fata de astea pe 15 pe care le am acuma iar asta mi-ar aduce o crestere a razei rotii cu aproape 2 cm dupa un calcul simplu.

Cu amortizoarele nici eu nu i-am dat de capat deloc...chiar o sa masor si eu cate degete intre roata si aripa.

Ce ziceti merita sa trec la 16 inch?

La inaltatoare nu ma bate gandul pentru ca am ESP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimensiunea asta (195/55 R16) nu stiam sa existe. Cat despre cat se castiga in inaltime, din ce calcule am facut eu (tyre bible) a reiesit ca 205/55 R16 sunt mai mici in diametru decat 195/65 R15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

ai dreptate e putin m mare roata aia pe 15 cu 65 dar oare cum arata pe golf nu e naspa?

daca e asa n-ar fi rau nici cu din aia dar sa nu fie naspa in curbe cu balon asa mare

http://www.myturbodiesel.com/1000q/tire-wh...-calculator.htm

hai sa zicem ca avem 195 55 r 15 si 205 55 r 16

hai sa le calcula razele

R15= (7.5 + 0.55 * 7.5) * 2.54

R16= (8 + 0.55*8) 8 2.54

R16-R15 = 31.49 - 29.52 = 1.976 cm

Deci cam asta ar fi castigul la garda la sol intre acelasi cauciuc pe 15 si pe 16 pe 55, aproape 2 cm

Restul se vad acolo pe site cum variaza

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o problema ca ai ESP, inaltatoarele nu il afecteaza deloc.

in plus, daca pui roti cu diametru mai mare, consumul va fi mai mare, demarajul mai slab, costul cauciucurilor mai mare............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

eu am inaltatoare pe fata si se cunoaste putin diferenta fata de inainte,dar se simt mai tare denivelarile in masina,tre sa mergi mai prudent sa nu te zdruncine.am dat pe ele 75 de ron de la SKODA

post-69172-0-75047400-1294333805_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

baieti chiar zilele trecute mi-am montat inaltatoare pe spate de 4 cm pe golful meu 4 variant si e super masina sta super la drum.ma gandesc sa pun si pe fata de 2 cm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ati luat inaltatoare ?

un cod si un pret daca se poate please...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe spate nu cred ca gasesti de cumparat, doar daca faci la strung dupa prioectul din acest topic, iar cele de pe fata le gasesti cel putin la reprezentanta skoda. eu am luat 2 pe fata de 2 cm cu 35 lei bucata

Flopy, nu sta acum prea ridicata de spate si aplecata de fata?

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La masina din semnatura am procedat ca Jhony. Insa la spate am preferat sa fac inaltatorele de 2 cm si sunt foarte multumit. Nu stiu cum arata la Flopy, dar cred ca este un pic cam inalta partea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmat sfatul si schitele lui johny 77 si am iesit super.adica am facut inaltatoarele la strung din teflon.acum ce sa zic ai dreptate sta putin mai gheboasa de spate ,pe fata am o distanta buna zic eu ,ce se schimba e si putin felul cum stai in scaun cand conduci esti mai ridicat de spate si inca ceva ce am observat ,pe mine ma enerva de fiecare data cand mergeam cu masina si ploua sau era mizerie se murdarea tare de tot haionul pe spate ei acu parca nu se mai murdareste asa tare.ma gandesc serios sa-mi achizitonez un scut de tabla si sa-i pun inaltatoare pe fata de 2 cm,oricum sunt super multumit si ma bucur ca sunt baieti de treaba pe forum care te ajuta cum pot si ei.

am revenit si cu ceva foto

post-64084-0-26045200-1299449869_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa va mai zic ca am facut plinul ochi si masina sta super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de alte inaltatoare de 4cm fata si 5.5 spate. Vreau sa le schimb pe cele de 3.5cm fata si 3cm spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Inaltatoarele asta nu se gasesc si pe comanda de la Skoda sau Seat cum spun si alti useri?

Si la mine e super lasata de fata, spatele este ok, de fapt nu e lasata dar asa cred ca sunt suspensiile mai joase si fiind si motorul diesel e grea de bot. Asa ca tre sa am foarte mare grija mai ales daca face balans sigur ating cu scutul de pietroaie.

Asadar un cod pentru inaltatoare fata?

Sunt greu de montat si unde se monteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inaltatoarele se fac f usor la strung. Poate e mai greu pana gasesti materialul. Acum am 5.5 cm pe spate din teflon fata de 3 cm din aluminiu. Pe fata le am facute de 4 cm dar nu am apucat sa le schimb. Mai mult de munca fata de spate care dureaza 30 minute introducerea acestor inaltatoare, munca executata de o persoana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vad ca nimeni nu vorbeste,ca si dupa introducerea inaltatoarelor ca masina va fi mai rigida.Mau uitam zilele trecute la un Bmw seria 3,si avea si jante pe 17,si nu se simteau mai tare gropile ca la mine(195/65/r15(cauciucuri noi,aprox 3000km,amoritzoare toate 4 sunt noi,aprox 15000km+ inaltatoare fata de 1cm fiecare,montate,iar pe spate NU am inaltatoae).De acord cu voi,inaltatoarele sunt bune ca si inalta,insa cu cat sunt mai mari inaltatoarele,cu atat se simt si gropile mai tare.

Numerele de spire stim cu totii ca mai conteaza si el.Cu cat e mai mic cu atat se lasa masina mai jos.Pana la coada ca sa avem o garda la sol mai mare ,si in acelasi timp comfortabila,trebuie sa bagam si arcuri cu mai multe spire nu numai inaltatoare.

Cine imi spune si mie care arc, de la golf4/Seat leon/Skoda are cele mai multe spire,bineinteles pe fata vorbesc,ca acolo e durerea ceea mai mare?Cumva PDG?daca da,ce cod,sau cate buline au arcurile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW-ul are suspensiile mai bune decit o Skoda sau Seat...vb de aceeasi generatie...

E comparativ cu Audi de exemplu...

Acum depinde ce distantiere iti pui...daca pui inel sau trasnai din alea intre arcuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inaltatoare, si e f confortabila masina, aproape ca o "corabie" :D, pe denivelari si gropi , dar si suficient de stabila in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de preferat arcurile NOI cu spire mai groase decit inaltatoarele. Eu asa folosesc si este exact ce trebuie mai ales pe spate.

E drept ca si costa...dar nu cari la piata ca sa le schimbi la 2-3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!