Jump to content

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda ta?


godoroja
 Share

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda Ta  

325 voturi

  1. 1. Ce probleme ai (avut) cu Skoda ta

    • Turbosuflanta
      22
    • Ambreiajul
      39
    • Scartaieli si greierasi
      159
    • Frane
      14
    • Casetofon cu bubuieli in boxe
      18
    • Consum ulei
      24
    • Calculator de bord+electrica
      35
    • Antigel
      14


Postare recomandată

Salutare !

Operatiunea de schimbare a senzorului de batai am facut-o eu "in spatele blocului", am strans aproximativ cat am destrans. Alte reparatii nu am mai facut la ea.

Masina cand am achizitionat-o avea 127000 km, acum are 155000. Singura piesa care am schimbat-o a fost EGR-ul (in afara de consumabile: bujii, filtre..).

Inca de atunci de cand am achizitionat-o are acest carait. Citind pe un alt forum un tip cu un motor identic a rezolvat problema prin punerea la punct a distributiei (era sarita 1 dinte, dupa relatarea lui), eu am verificat la mine, si este tot la punct, toate furtunele bagate. Nu stiu ce sa ii mai fac. O sa verific MAP-ul de care imi zice carmina, si cred ca o sa o bag in service, sa ii desfac motorul...sa vad ce este acolo.

Apas acceleratia mai tare pentru ca vreau sa aibe putin sprint, am condus alta Fabia cu motor AUB care nu "caraie" si se accelereaza si are reactia mai buna ca la mine.

Modificat de DorinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    7

  • DorinTm

    6

  • catap

    5

  • DArtagnan

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

CORNEL AURELIAN

SALUT,

EU DOAR CE AM CUMPARAT O FABIA 1.4 MPI 2001 (MODEL 6Y) SI AM OBSERVAT CA LA RIDICARE SI APASAREA PEDALEI DE AMBREIAJ CAT SI LA RIDICAREA PEDALEI DE ACCELERATIE BRUSC SE AUDE UN MARE TRONC DE PARCA S-AR LOVI MOTORUL DE CAROSERIE SI URMEAZA SA CADA PE SUB MASINA. ARE CINEVA IDEE CARE AR FI CAUZA?

MULTAM ANTICIPAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@DorinTm - distributia ta nu pare servisata calumea, curelele nu-s schimbate deodata si dau semne clare de pensionare, la role n-ai de unde sa sti cand creapa vre-una (eu chiar aveam una crapata - daca vrei iti pun poze sa vezi ca abia se vede deci pana nu le demontezi nu vei sti ce ai acolo), deasta ma bucur ca mi-am schimbat toata distributia sa nu mai am treaba si crede-ma ca mi-am dat seama ca si rolele erau obosite desi ele nu se vad sa cedeze dar nu sti cand pica... aici includ si pompa de apa

cu aceasta ocazie o vede si un meserias daca e la punct, atentie ca ai 2 curele eu cred ca teai uitat doar la cea mica, care de fapt nu vad cum a putea sari ca e prea stransa, ca sa vezi cea mare trebuie sa vezi pozitia la rola de jos de pe arbore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima mea problema cu masina : ....vezi poza ....

Penultima problema a fost in vara cind am gasit-o lovita pe calea Floreasca, parcata fiind... si acum ultima : luneta...

Sa-i stea in git toata bautura de sarbatori celui care a aruncat sticla pe fereastra ... asta pentru cele sapte milioane cheltuite de mine ieri ca sa am din nou masina intreaga.... asta a fost ,,cadoul'' meu de mos Nicolae...

Apropo. La multi ani tuturor sarbatoritilor !

Din fericire numai astfel de probleme mi-a facut masina, in rest a mers ca unsa si am ajuns la noua zeci de mii in patru ani si jumatate...

post-58507-0-41801600-1354796996_thumb.j

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Skoda Octavia II cumparata in 2004 (1.9 TDI BJB) ... In 180 000 km am schimbat doar cateva becuri, discurile de frana de pe fata (+ toate placutele de frana) si am facut reviziile potrivit palnului de service (din 15k in 15k). Gradul meu de multumire in ceea ce priveste masina asta intre 1-10 este cam 11 :lol:. Pot sa spun ca in ultimul timp am birjarit-o cum mi-a venit ...

PS: Masina nu se va vinde si deci pot reveni cu privire la fiabilitatea ei si dupa 300 000 de km ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Acelasi motor il am si eu, momentan sunt foarte multumit de el. Acum am cam 185k km cu ea, luata sh la 177k in februarie. Ca probleme:

- nu mergea aerul (schimbat radiatorul frontal, cumparat conducta de inalta cu senzorul, spalare/incarcare freon- cred ca ma paste si electrovalva)- cam 10 mil pana acum

- bieletele antiruliu fata (cica nu-s chiar scumpe)- urmeaza si ele;

- bucsele alea mari de la bratele spate (sper sa nu treaca de 2 mil toata treaba)

- volan jumulit (va fi imbracat in piele)- am inteles ca dupa 70k incepe sa arate nasol;

- radioul care prinde slab semnalul in afara oraselor (banuiesc antena proasta, ma bate gandul sa pun alta sau un alt model);

- un bec de pozitie de la o tripla;

- gasesc apa (cand ploua) la picioarele pasagerului, curge printre fata portierei si tabla acesteia;

- zbarnaie ceva in oglinda soferului, dar mi-e frica sa o desfac, sa nu crape ceva pe acolo.

 

Cam atat momentan, sper sa tina in continuare tractorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu o problema la care nu i-am gasit rezolvare. La Fabia 1 hatchback, in dreapta fata un cloncanit cand masina sa balanseaza, la trecerea peste denivelari. Nu e arc, nu e amortizor, nu e bieleta, nu e bucsa, nu e cap de bara. Le-am verificat pe toate. Ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o problema, de vreo doua saptamani imi scoate ceva sunet cand fac viraj, dar doar uneori si in bord nu imi apare nimic care sa ma atentioneze ca as avea vreo problema. masina e proaspat pusa la punct, am luat-o de o luna am pus-o si pe tester si nu avea nimic.

a mai patit cineva ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o problema de scartait, care imi pare de caroserie (daca exista asa ceva) si nu stiu unde sa o postez si sa intreb. Nu stiu daca tine de model, Fabia 2, sau de marca, sau este normal ce se aude.

Nu cred ca 'scartait' este descrierea corecta. Nu este ascutit ca orice scartait din masina/roti/frane. Mai degraba este un scrasnit sau ceva similar cu scartaitul zapezii sub picioare. Se aude la denivelari mari, gen gropi mari in care intru incet sau drumuri de tara denivelate sau coborat de pe bordura cu fiecare roata cand ramane o roata sus si celelalte jos. Scrasnitul acesta se aude tare in toata masina, dar de la sofer pare a veni mai mult din zona stalpilor din dreapta.

Masina are 6 ani si face acest zgomot de cel putin doi, dar, asa cum am spus, in anumite pozitii (planuri) ale masinii. 

Are cineva vreo parere sau vreo informatie despre asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

unge chederele de la usi cu produs special si nu o sa mai faca, se torsioneaza masina. VEzi cand urci /ccobori cate o roata de pe trotuar de exemplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vin si eu cu stricaiunile la octavia mea din 2005, cod motor bjb, cumparata la 380k acum are 450k:

-check engine aprins pe la 420k, inlocuit egr rezolvat

-furtun intercooler cel care pleaca din turbina (cotul) rezolvat (azi)

-cilindru receptor la ambreiaj, inlocuit si  pompa de la pedala degeaba(sfatul mecanicului) 

-toata bucsaraia fata spate(toate luate din reprezentanta pe origine)

-volan schimbat din motive estetice(cel care a condus masina tinea mana doar la "ora 12") plus schimbatorul de viteze

-cumparat bujii nkg dar neschimbate(mie frica sa nu se rupa vreo bujie) astept sa imi fac curaj.....

in rest doar ulei, filtre, si anvelope iarna vare plus jante Helios pe 15"

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Reinviu subiectul. Skoda 3 - 2013, CLHA, 1.6 TDI, 105 CP.

La 100.000 km se pare ca a picat pompa de apa. Am avut codurile P023B 00 si P023A 00. Mecanicul a comandat o noua pompa sper sa o schimbe azi.

Mai sunt cateva erori marunte de erori de comunicare, insa pentru astea trebuie o analiza amanuntita si deocamdata nu am timp pentru ele.

Modificat de vw_vento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a schimbat pompa de racire pentru intercooler, dar dupa cateva zile a aparut iar check engine.

Am fost iar la mecanic care a constatat aceleasi erori P023A00 si P023B00, insa de data asta motivele au fost electrice: un scurt la minus. S-a constatat ca la mufa de la pompa un pin nu facea bine contactul. S-a reparat si de dupa doua zile de teste nu a aparut eroarea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am detinut pana de curand o Skoda Octavia 2FL din 2011 cu motor 1.8TSI cumparata de noua din reprezentanta. In cei 8 ani cat am avut-o cam asta am intampinat cu ea:

1. Prima problema aparuta a fost consumul de ulei care s-a manifestat incepand cu primii 5000km rulati, in primii 3 ani trebuind sa pun cam 1L intre reviziile de 1 an. Dupa 3-4 ani a inceput sa consume tot mai mult, din 2018 incepand sa ceara cam 1L la fiecare 1500km rulati.

2. O alta problema aparuta in garantie a fost cutia de viteze DSG7 cu ambreiaje uscate care in anumite momente trepida masina f tare. Nu facea des asta, deobicei vara cand era cald, probabil se incingeau ambreiajele, nu stiu... Am fost cu ea la reprezentanta, dar nemanifestandu-se problema tot timpul au dat din umeri si au zis ca nu are nimic. Am stat asa cu ea, dar cum spuneam, de cateva ori pe an era deranjant. Se manifesta doar intre treptele 1-2, dupa nu mai erau probleme, dar acolo era tare bulversata.

3. Am avut un eveniment care a necesitat schimbarea usii de la sofer in reprezentanta pe CASCO, iar dupa cativa ani a inceput sa suiere sus la usa pe la chedere le viteze peste 80-100kmh. Am dus-o in reprez dar nu au fost capabili sa o regeleze sa nu mai suiere, au zis ca nu au cum sa o mai scoata cum a fost din fabrica...

4. Dupa vreo 4 ani a inceput compresorul de la clima sa scoata un huruit cand foloseam clima ( asta dupa ce am lasat masina in service ptr schimb radiator - eu inca banuiesc ca mi-au compresorul meu bun cu unul de la alta masina deoarece seful de service prea a stiut exact unde e problema si imi spunea ca a mai avut astfel de cazuri si ca trebuia schimbat compresorul care costa peste 2.000 lei ... binenteles ca am ramas asa cu el...)

5. Tot dupa interventia de mai sus la radiator (mi-a fost schimbat cu unul nou din cauza unui eveniment) am inceput sa pierd apa. La inceput mai putin, dar ajungand sa completez tot mai des. Am dus-o binenteles la reprez unde nu gaseau problema facand testul cu presiune, nu curgea pe niciunde si incepeau sa abereze ca poate pierde pe la chiulasa etc... asta pana cand nu mai puteam mergea cu ea ca imi lua 1L la cativa km parcursi, asa ca am dus-o la ei si s-a constatat ca era pompa de apa dusa...

6. Am schimbat de 2 ori bieletele si burdufurile pe fata in cei 8 ani ce am avut-o...nu inteleg de ce au cedat asa usor ca nu merg tare pe drumurile rele ...

7. Unul din becurile de la farul de pozitie din proiectoarele de jos se ardea constant - se topea punctul acela de contact pur si simplu... am schimbat la din alea de mi s-a acrit.

8. Bateria a trebuit schimbata in al 6lea an.

9. Geamul de la usa soferului a inceput sa scoata sunete ciudate de cum ar freca pe ceva si avea pe el scurgeri de ulei/mizerie/praf cand il coboram si ridicam - asta tot dupa ce mi s-a schimbat usa in reprez. Dar geamurile cam toate scartaiau la urcare/coborare.

10. A mai fost inlocuit iarasi furtunul/tubulatura ce conecta turbina cu filtrul/admisia de aer. Se crapase plasitcul la intrarea in tubina si curgea ulei pe acolo. Asta anul trecut daca nu ma insel.

Nu a fost o masina care sa ma lase in drum cum au fost alte masini pe care le-am detinut, dar nu pot spune ca a fost o masina care m-a satisfacut complet si doar consumabilele au trebuit schimbate. Problemele cu uleiul, huruitul la clima m-au deranjat cel mai tare, culminand cu pompa de apa.

Masina a avut undeva aproape de 90.000km la vanzare facuti in cei 8 ani,deci nu pot spune ca a avut un kilometraj excesiv. S-a utilizat preponderent in oras cu exceptia concedilor si unele iesiri in weekend.

Eu personal sunt dezamagit de fiabilitate/brand si nu mai vreau sa detin nici o masina de la ei... 

Modificat de h0m3b0y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu este mașina mea și nu pot posta pe topicul Kamiq.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!