Jump to content

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda ta?


godoroja
 Share

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda Ta  

325 voturi

  1. 1. Ce probleme ai (avut) cu Skoda ta

    • Turbosuflanta
      22
    • Ambreiajul
      39
    • Scartaieli si greierasi
      159
    • Frane
      14
    • Casetofon cu bubuieli in boxe
      18
    • Consum ulei
      24
    • Calculator de bord+electrica
      35
    • Antigel
      14


Postare recomandată

Probleme la Tour nou (acum are 8k km):

-electrovalva N80 defecta din fabricatie (inlocuita in garantie la 35 km)

-pompa de apa stergatoare dusa (inlocuita in garantie)

-scartaie frana spate dreapta urat si din ce in ce mai des (indiferent de conditiile meteo-cei din service spun ca e normal!!)

-motorul se tura aiurea de la primii km (la Porsche au ridicat din umeri la 35 km, iar la acum la Brady au spus ca s-a infundat clapeta de acceleratie din cauza benzinei si a trebuit sa platesc eu... mi se recomandase sa nu pun de la Petrom ci numai Efix de la Rompetrol, nu de 98 ca e ok si aia de 95 si tot degeaba... stiu ca exista topic-uri despre benzina, dar mie mi se tura motorul aiurea inca de la inceput...Acum nici benzina nu stiu de unde sa mai pun si de care, ca dealrii nu binevoiesc sa-ti mai si spuna, te pun doar la plata, ca vezi doamne masina e buna, benzina e proasta)

-greierasi : troncanea urat bancheta spate dreapta, au repozitionat-o la Brady iar rezultatul e ca acum troncane in ambele parti. La o vizita ulterioara mi-au spus ca asta este si n-au ce sa ii mai faca

-marea problema a cutiei de viteze (2 reglari ale timoneriei la Porsche in primii 35 km, rezolvat toate vitezele in afara de prima care e groaznica!!, iar la Brady mi-au pus din nou placa cu asta e...)

-un soc in masina la schimbarea vitezelor 1 si 2

-geamurile scartaie tare cand le cobor (au desfacut capitonajul la PBA, cica au reglat ceva dar rezultatul a fost nul...)

-cotiera scartaie urat (la fel la Brady mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si chiar daca o inlocuiesc si uurmatoarea va fi la fel, desi cea din showroom n-are nimic!). Daca are cineva vreun sfat, i-as fi recunoscatoare!

-seara, cu farurile aprinse, daca vreau sa blochez usile sau sa ridic geamurile, are loc o variatie de lumina bine sesizabila in faruri si in bord una mai usor sesizabila. Este normal sau inca o problema?

In afara de ultima chestiune care ar fi explicabila, restul sunt deficiente clare care nu ar trebui sa le aiba masina. Te sfatuiesc sa stai de capul service-urilor (incearca si la alti dealeri Skoda - ai garantie nationala) sa le dai de capat problemelor...altfel iti vei prelungi neplacerile pe termen lung. Eventual scrie un mail la Skoda (Cehia) si cere asistenta in rezolvarea problemelor la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    7

  • DorinTm

    6

  • catap

    5

  • DORU_14

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

@diesel, am scris un mail la fabrica in cehia si mi s-a raspuns sa contactez porsche romania.... deci m-am intors de unde am plecat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e raspunsul lor standard...intr-un fel e normal sa te trimita la importatorul oficial pt ca el vinde produsele si tot el 'onoreaza' garantia...

Cred ca ar trebui sa le scrii din nou sa le spui ca importatorul nu-ti rezolva problemele..desi cred ca se va continua ping-pongul.

Frana spate cred ca se poate remedia cel mai usor, probabil e vreo pietricica la etrierul de frana, bineinteles ca pt asta trebuie desfacut si investigat...eventual schimbate placutele de frana (atentie asta trebuie facuta curand ca sunt considerate consumabile dupa 10000km).

Chestia cu cutia de viteza am mai citit-o si pe softpedia la un utilizator zafycom (mi se pare ca e membru si la noi) si nu mai stiu daca si cum a rezolvat-o...da o cautare dupa posturile lui de pe softpedia Jurnal de bord. El are o masina identica cu a ta.

Geamurile pot sa scartzaie de la praful care intra intre geam si chedere, trebuie investigata problema.

Iar schimbatul unei cotiere nu e o problema, zic eu...

Daca nu ai masina in leasing, sau cumparata pe firma poti sa apelezi la ANPC sa te sustina in demersurile tale.

Succes in rezolvarea problemelor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca am scris din nou la fabrica sa ma ajute, dar rezultatul a fost o tacere maaaaare... Asa ca renunt!

Masina e pe leasing deci nici o sansa la OPC??

Maine ma duc iar la Brady ca m-au pus sa platesc pt problema cu turat aiurea (pe care o am din primii km) si la nici o zi dupa iesirea din service face IDENTIC :icon_thumright:

Modificat de Crina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sfatuiesc sa stai de capul service-urilor (incearca si la alti dealeri Skoda - ai garantie nationala) sa le dai de capat problemelor...

fa un efort si programeaza-te si la buzau.

s-ar putea sa merite.

ps nu merge anpc-ul la pers. juridice.

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Salutare,

Am o Octavia 1 din 2003 si singurele probleme au fost un bec de pozitie + switch pedala frana.

Atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia benzina 1.4 MPI

Evident bara stabilizatoare - modelul vechi - cu bataile aferente care initial par batai in bord, apoi batai in cutia ventilatorului, apoi te prinzi.... :cheers:.....

Bieleta schimbata de 2 ori pe dreapta - traiasca taxa de drum platita nenorocitilor

Scartiieli de plastic - inexistente la modelele pionier (in special la benzina care nu vibreaza, mai prezente desigur la diesel) - a fost ceva intr-un panel la boxa usa fata - rezolvat cu burete

Senzorul presiune ulei schimbat cu o cheie de 24 :D

Curea alternator roasa de un sobolan cred; i-am gasit urmele pe capacul motorului - statea pe cald saracul... :P

Termostatul busit ( de la depasiri cu 5000 rpm cred...;) )

Croncanit lant distributie dupa 40 mii km

Scurgeri la termocupla - rezolvate de 2 ori in 7 ani prin izolare cu pasta siliconica

Mizerie la tambure frana spate - scartait - rezolvat prin curatare

Parbriz crapat de la dat cu lonjeronul de bordura (insertii rigide tipice VAG) - rezolvat prin fotopolimerizare (4 ani a rezistat si cred ca mai rezista manopera...)

Consum de benzina tipic VAG..enorm pt un motoras asa silentios :P......(ah unde erau japonezele.... :( )

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la fabia din semnatura: scartaie plasticele in bord , mai ales in dreapta si usa de la sofer; rezervor spalator parbriz spart acolo unde se imbina cu gatul acela lung de umplere, nu se pot baga decat 2 litrii de apa acolo, restul curge; franele pe spate scartaie la franari usoare; masina are 15k si este adusa de 2 luni din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in ziua de astazi 2 probleme :)

Acum 2 luni parca, nu mi-a pornit masinuta datorita filtrului de motorina imbacsit...

ASTAZI nu-mi porneste si zice: low oil pressure :)

...acum tre sa gasesc un magazin sa cumpar ulei, ca tija arata ca-s pe minim...Paste Fericit :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Schimbat:-Maneta actionare stergator (rupta din vina mea)

-Pompa vas stropitor.

-Parbriz ,o piatra in trafic.

Si probleme mai sunt,scartituri si troscaneli la doar 5200 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu
la fabia din semnatura: franele pe spate scartaie la franari usoare; masina are 15k si este adusa de 2 luni din germania.

curata tamburii de frana de pe spate de praful de ferodo si n-o sa mai scartaie... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiulasa fisurată; din fabricaţie

post-9911-1212903248_thumb.jpg

Modificat de Tom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

212 000 km. Schimbat bucse bara stabilizatoare la 30 000 :tomato: . La 50 000 schimbat rulment stanga fata si contact pedala frana. Schimbat bucse bascula, pivot, amortizoare fata si inaltatoare la 139000 pentru ca scartaia la viraj pe loc???. La 159000 s-au schimbat discurile de frana si placutele (placutele s-au mai schimbat o data la 90 000) si un rulment fata. La 180000 la scimbarea setului de distributie sa constatat ca rulmentul de la fulia alternatorului era blocat(s-a schimbat) La 210000 schimbat IAR!!! discuri de frana si placute :angry:. Mai am un far matuit si ceva greieri dar care nu merita sa fie bagati in seama :screwy: .

Modificat de MarianT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

212 000 km. Schimbat bucse bara stabilizatoare la 30 000 :D . La 50 000 schimbat rulment stanga fata si contact pedala frana. Schimbat bucse bascula, pivot, amortizoare fata si inaltatoare la 139000 pentru ca scartaia la viraj pe loc???. La 159000 s-au schimbat discurile de frana si placutele (placutele s-au mai schimbat o data la 90 000) si un rulment fata. La 180000 la scimbarea setului de distributie sa constatat ca rulmentul de la fulia alternatorului era blocat(s-a schimbat) La 210000 schimbat IAR!!! discuri de frana si placute :angry:. Mai am un far matuit si ceva greieri dar care nu merita sa fie bagati in seama :( .

Salut,in mod normal la placutele de frana durata de viata este de ~30.000km.Parerea mea este ca te-au dus destul.Cu rulmenti nu cunosc! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine se misca farurile k la daciile alea cu 4 faruri,adica la fiecare denivelare......masina nu are 1000km.Am si Xenoane......Skoda e o mare teapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1000 de Km ? Fuguta la service ! Sunt sigur ca se va rezolva pe garantie (asta in cazul in care nu ai lovit-o ).

Eu am 40.ooo Km si nu am avut nici o problema inafara de un greieras in parte stanga fata !

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

:rolleyes: salutare tuturor de forum ! .mi-am luat o skoda adusa din suedia..si..abia merg stergatoarele..! Bineinteles ca scartzaieee rau..fiind de proasta calitate..dar problema mare..e ca azi pe drum mi-ai picat , apoi si-au revenit dar la viteza maxima abia trag !? cei de la skoda tester mi-au zis..ca motorashul e okay dar ar trebui dat cu un sprey pt dezmortire sau ceva de genul asta?!ce parere aveti? vi s-a intamplat si voua? HELP pls! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se misca farurile k la daciile alea cu 4 faruri,adica la fiecare denivelare......masina nu are 1000km.Am si Xenoane......Skoda e o mare teapa

super tare :beerchug:

E normal sa faca asa, deoarece, farul cu Xenon isi regleaza automat pozitia functie de denivelari. Adica, mai simplu, daca o parchezi noaptea cu fata la zid, si cu farurile aprinse, balansezi masina (apesi cu putere pe capota spate) vei observa minunea, adica, lumina farului se va ridica, dar va reveni imediat la aceasi pozitie gratie functiei auto leveling. :)

In consecinta ce ai remarcat este un comportament normal la farurile cu Xenon si nu un defect. (e din seria "asa face" si la altele: Audi, Lexus, BMW si ce vrei tu... ori sunt si ele tepe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: Eu cred ca Skoda a luat o mare teapa montand autoleveling pe O2. In Romania mergea si fara :)

Ontopic: am "batut" si eu 41mii km cu masina asta si merge foarte bine, n-am probleme si nici greieri (inca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un VRS din 2002, pana acum o bobina schimbata, dupa soft a trebuit schimbat discul de ambreiaj care a picat instant la cresterea de putere...

Usa spate dreapta scartzaie de ma scoate din minti... nu stiu ce naiba sa-i fac... cred ca trebuie data jos fata de usa...

Masina are 75k si amortizoarele spate sunt praf... am facut comanda de unele sport...

Presul de la sofer e ud in permanenta... inca nu am ajus la un service cu problema asta... stie cineva de la ce poate sa fie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Pana acum masinuta (O2 Aprilie 08) nu am avut mari probleme. O singura problemuta: semnalizatorul de pe oglinda stanga nu mai functiona si a fost schimbat pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele cele mai frecvente sunt bucsele bara stabilizatoare si brat inferior care devin consumabile asa de des le schimb. Alte probleme ar fi cele legate de A/C care se pare ca sunt comune la toate fabiile mai vechi de 3-4 ani ,..probabil componente si piese slabe sau exploatarea nepriceputului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu pe la 85000km a trebuit sa schimb rulmentul dreapta-fata si acum cateva zile a aparut un scartait suparator in partea dreapta spate la unele denivelari.am impresia ca trebuie inlocuite niste bucse dar o sa merg la o verificare in service ca sa fiu sigur.doar atat dpdv al problemelor.

Acum am 106000km si sunt foarte multumit de skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata 12.300 de Km si nici o problema! :)

Totusi, un mic greieras de la fata de usa stanga spate...insa nimic suparator!

Stiu cum sa si ii dau de cap, insa nu prea am timp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!