Jump to content

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda ta?


godoroja
 Share

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda Ta  

325 voturi

  1. 1. Ce probleme ai (avut) cu Skoda ta

    • Turbosuflanta
      22
    • Ambreiajul
      39
    • Scartaieli si greierasi
      159
    • Frane
      14
    • Casetofon cu bubuieli in boxe
      18
    • Consum ulei
      24
    • Calculator de bord+electrica
      35
    • Antigel
      14


Postare recomandată

Cu voia moderatorilor, am sa mai stau pe aici, cu toate ca nu mai am masina.

Revenind la probleme, nu am afirmat ca amortizoarele au cedat, ci ca dadeau semne de oboseala. In plus un sfat pe care l-am primit de la dealer, in momentul in care am ridicat masina: cand o spalati, insistati sa curatati cu jetul jantele in interior. Eu nu am tinut cont de acest sfat si rulmentul spate dreapta incepuse sa huruie la peste 160 km/h. Obijnuiam sa merg destul de tare cu masina si, se pare ca dealerul a avut dreptate: noroiul adunat la interior creeaza dezechilibrari, mai ales la viteze mari.

GHINIONIST ? Nu pot zice ca am fost ghinionist, in general problemele aparute la masina mea sunt cele de care se plange majoritatea: "greierasul din plafon", bucsele fata care au nu stiu ce insertie textila, scartaielile din portierele spate generate de geamuri s.a.

Teoria mea a fost ca, daca cumpar varianta superioara, Elegance, am sanse sa scap de cele mai multe dintre probleme. M-am inselat. de asemenea, daca pun cat mai multe optionale, acestea vor ridica pretul la revanzare. Din pacate, i-ar m-am inselat.

Politica Skoda de a pastra modelul vechi la concurenta cu cel nou are succes in Europa de Est. Chiar am inteles ca O1 se vinde cam in acelasi numar de exemplare ca si Ocatvia 2. Au toate motivele sa pastreze Octavia 1 in fabricatie, a fost un model care a starnit "dorinta de a o avea" inca de la aparitie. Aceasta nu s-a stins cu una cu doua si, iata, masina este acum accesibila. Si mie mi s-a lungit privirea dupa ea, la SAAB, acum vreo 5-6 ani....Parerea mea este ca OCTAVIA TOUR este de cumparat in continuare, dar la pretul de lista, fara optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    7

  • DorinTm

    6

  • catap

    5

  • DArtagnan

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am masina de 35 zile si am facut 3000 Km. Nu am avut probleme chiar deloc, un singur lucru ma deranjeaza, si anume ca daca dau muzica tare(peste 20) imi trepideaza numarul pe spate cu tot cu suport, iar dupa ce dau muzica incet iar acel trepidat ramane la orice denivelare prezenta pe drum(si sunt o gramada la noi). M-am gandit sa mai strang suruburile care tin suportul de numar sau sa pun intre numar si caroserie un burete fin de spalat vase....sa nu se mai auda macar ca ma sacaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fabia mea din 2003 are 73.000 km, majoritatea facuti in afara orasului. (Pana acum un an faceam naveta Azuga Brasov).

In general sunt foarte multumit de ea. Iata cateva probleme avute:

Inlocuit rulmenti la 50.000 km (gropile si sarea ii termina, problema la toate Fabiile).

Inlocuit bieleta bara stabilizatoare dreapta (la fel ca sus...ma astept sa pice si stanga cat de curand).

Greieri bord (i-am rezolvat introducand bucati de cauciuc intre panoul cu instrumente si bord)

Inlocuit motoras stergator luneta+ stropitor (400 lei!!!)

Etansat toate usile (am avut scurgeri de apa in interior si pe acest forum am gasit solutia)

Scut spart (reparat de mine cu o bucata de plastic, nituri si silicon)

Reparat praguri (pietrele si sarea aruncate de rotile din fata au mancat stratul protector pana la metal! am montat aparatori de

noroi. Atentie..am vazut acelasi lucru la Octavia. Trebuie sa te apleci sub masina sa vezi!

Cam atat...in rest masina merge f bine, nu consuma ulei si nu am alte probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina luata in 14.12.2006 are 650 km si prezinta un zgomot de tachet hidraulic care pare neamorsat.

Avansul a fost verificat si este OK.

Mi-e o scarba sa ma duc cu ea la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu inteleg de ce decelereaza asa de greu in treapta a 4a. Implicit, franarea este mult mai slaba in aceasta treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu-i problema ..... e frana de motor. Si frana de motor depinde de cuplul motor si de treapta de viteza in care este cutia. Probabil la tr 4 raportul de transmisie este de aproape 1:1, asa ca nu are cum sa decelereze .... prea mult. Incearca treapta 3 si 2, sa vezi ce decelerare. A .... si depinde si de viteza de deplasare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greier in spate dreapta.......si de 1 sapt ma chinui sa-l localizez dar cam degeaba. MA DISPERA!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si eu unu dreapta spate, insa doar la hopuri mari sau cratere...chiar nu stiu de unde vine insa incerc sa-l ignor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

- Bucse bara stabilizatoare 20.000 km

-Rulment spate stanga 60.000 km

-greierasi din cand in cand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

multe tare .....scartaieli in geamuri,chedere, casetofon,bord,trepidatii,inchiderea de la centura de siguranta....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de noua: chedere care scartaie si turbina care fluiera (a paguba) ... astea au ramas nerezolvate; bubuielile in boxe s-au eliminat ...dar au fost si alea

de la 20.000 km: bucsele spate ...

bonus: in 27k km - completari de 3l de ulei!

in rest functioneaza perfect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Skoda FAbia 2004 1.9TDI :

bucsele la brat inlocuite in urma unui accident cu unele originale dupa 22.000 de km am constat ca am lipsa cauciucurile fata (montate in acelasi timp cu bucsele) Radiator Clima decedat subit la venirea caldurii. Masina pana la 70.000 de km nu a avut nevoie de nici o interventie suplimentara reviziilor standard Filtre ulei bla bla. Ceva greierasi sunt in bord (cand vor ei) si ceva prin spate bancheta sau la usa, mai degraba usa stanga spate care cam misca cand este inchisa. A si Airbag-ul din volan ( defapt unicul) in urma unui accident nu ma sta fix la locul lui este un pic iesit in afara si pe piatra cubica troncane destul de urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia din semnatura: tampon motor spre distributie, face un zgomot cand dau pe denivelari la viteze mici cand sunt pe franare usoara. Zgomotul se aude de pe la 20.000km, acum are 32.000km si de curand am depistat ca e vorba de acel tampon. Urmeaza inlocuirea in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina Fabia Sedan 2005 (octombrie), probleme mai deloc:

1 bucata bec semnalizator fata stanga, observat la service la montat alarma, dupa 15 km de la primirea masinii de la dealer

1 bucata bec faza scurta ars dupa cca 1.5 ani ( spre surprinderea mea nu a bipait nimic calculatorul de bord )

1 bucata usa dreapta spate ca care inclinatia(?) este cam dusa, se aduna multa apa sub usa si din cand in cand cate un firicel de apa isi face loc pe presuletul de cauciuc -> se v-a rezolva pe garantie la dealer in vara asta

diversi greierasi care apar sau dispar, mai galagiosi cand merg des pe drumuri proaste. De cand merg numai pe E60 si prin oras au tacut cu totii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Era si timpul pentru o problema electrica : maneta de semnalizare ( releul de semnalizare ticaie cand vrea el fara sa fie actionata maneta). problema aparuta dupa 1 an si 7 luni respectiv 93500 km. La garantie cu ea !

Salutare si sa aveti numai drumuri bune! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La Fabia mea nu am greierasi de aproape doi ani si peste 18.500 Km. Dar, dupa accident, mai trosneste din incheieturi pe la denivelari, ca o corabie. Acuma nu stiu exact ce: stalpii de la usi sau canapeaua din spate sau altceva, dar mai face gura. La inceput era foarte bine inchegata.

In schimb, in afara de faptul ca m-a lasat bateria la 3 luni, pe la un an mi s-a rupt un fir electric de la demaror. Asta am aflat-o ulterior in service, pt ca efectul concret, noaptea in parcarea de la serviciu, era ca nu pornea.

Un electrician mi-a spus ce sa fac pe loc, adica sa incerc sa pun firul cu mana si altcineva (evident) sa incerce sa o porneasca. Numai ca in prag de noapte, iarna, nu imi venea sa pipai motorul necunoscut mie si pe intuneric.

La service mi s-a spus ca pun din fabrica firul prea scurt si din cauza trepidatiilor firul se desprinde. Nimic grav, dar cat se poate de neplacut in practica.

In rest, totul mi se pare OK. A, era sa uit: mai intra putina apa pe la usile din spate, la spalat cu jetul. Dar nu sa dea pe afara din covoras.

Ieri m-am urcat si intr-o Octavia Elegance noua. Mi s-a parut perfect inchegata. Nici un zgomot, in afara de motorul diesel si ala mult atenuat in interior fata de ce se auzea afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am 25.ooo km si nici una din problemele mentionate in poll. Dar, am schimbat bieleta antiruliu la 18.ooo km si NU pe garantie :Driver:

Se pot trece in poll si problemele aparute la sistemul de rulare ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Alternator (Valeo) schimbat la 114.000 km.

Usa dreapta fata cam lasata (nu se inchide la fel de usor ca restul)

Modificat de KLYnick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema relativ complicata am patit saptamana trecuta. M-am dus la o vulcanizare sa schimb cauciucurile de vara cu cele de iarna. La una dintre roti, mai exact la prezonul "antifurt" s-au "curatat" toate acele caneluri de antrenare!!! Ideea e ca nu a fost fortat prezonul, eram chiar langa individ cand a incercat sa desfaca acel prezon. Partea buna a fost ca nu am avut vreo pana ceva, sa raman pe camp neputand desface respectivul prezon. Ere chiar super nashpa faza. Ca urmare, am ajuns la service Skoda si dupa un chin de vreo 30 min. (baietii mi-au zis c-am avut noroc, la o patanie similara mi-au zis ca s-au chinuit 6 ore sa scoata un prezon) au reusit sa-l desfaca. Cu aceasta ocazie am schimbat toate cele 4 prezoane "antifurt" cu prezoane normale. Nu-mi place riscul de-a pati o asemenea faza prin locuri pustii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Probleme la Tour nou (acum are 8k km):

-electrovalva N80 defecta din fabricatie (inlocuita in garantie la 35 km)

-pompa de apa stergatoare dusa (inlocuita in garantie)

-scartaie frana spate dreapta urat si din ce in ce mai des (indiferent de conditiile meteo-cei din service spun ca e normal!!)

-motorul se tura aiurea de la primii km (la Porsche au ridicat din umeri la 35 km, iar la acum la Brady au spus ca s-a infundat clapeta de acceleratie din cauza benzinei si a trebuit sa platesc eu... mi se recomandase sa nu pun de la Petrom ci numai Efix de la Rompetrol, nu de 98 ca e ok si aia de 95 si tot degeaba... stiu ca exista topic-uri despre benzina, dar mie mi se tura motorul aiurea inca de la inceput...Acum nici benzina nu stiu de unde sa mai pun si de care, ca dealrii nu binevoiesc sa-ti mai si spuna, te pun doar la plata, ca vezi doamne masina e buna, benzina e proasta)

-greierasi : troncanea urat bancheta spate dreapta, au repozitionat-o la Brady iar rezultatul e ca acum troncane in ambele parti. La o vizita ulterioara mi-au spus ca asta este si n-au ce sa ii mai faca

-marea problema a cutiei de viteze (2 reglari ale timoneriei la Porsche in primii 35 km, rezolvat toate vitezele in afara de prima care e groaznica!!, iar la Brady mi-au pus din nou placa cu asta e...)

-un soc in masina la schimbarea vitezelor 1 si 2

-geamurile scartaie tare cand le cobor (au desfacut capitonajul la PBA, cica au reglat ceva dar rezultatul a fost nul...)

-cotiera scartaie urat (la fel la Brady mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si chiar daca o inlocuiesc si uurmatoarea va fi la fel, desi cea din showroom n-are nimic!). Daca are cineva vreun sfat, i-as fi recunoscatoare!

-seara, cu farurile aprinse, daca vreau sa blochez usile sau sa ridic geamurile, are loc o variatie de lumina bine sesizabila in faruri si in bord una mai usor sesizabila. Este normal sau inca o problema?

Modificat de Crina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce nu se pierde semnalul de la radio, in Bucuresti?

Este cumva o prioblema la antena?

Am un radio-cd JVC montat de dealer la livrarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Stie cineva de ce nu se pierde semnalul de la radio, in Bucuresti?"

cred ca esti singurul care NU pierde semnalul radio in buc!!! :icon_cry:

ceilalti il pierd pt ca exista ff multe interferente in anumite locuri!

vezi ca s-a mai discutat pe la sectiunea antene-audio-ice parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!