Jump to content

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda ta?


godoroja
 Share

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda Ta  

325 voturi

  1. 1. Ce probleme ai (avut) cu Skoda ta

    • Turbosuflanta
      22
    • Ambreiajul
      39
    • Scartaieli si greierasi
      159
    • Frane
      14
    • Casetofon cu bubuieli in boxe
      18
    • Consum ulei
      24
    • Calculator de bord+electrica
      35
    • Antigel
      14


Postare recomandată

Pana acum n-as putea zice nimic, ambreiajul a cazut la 120000 km o fi fost si el obosit deci nu consider ca a fost o problema. In rest nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    7

  • DorinTm

    6

  • catap

    5

  • DArtagnan

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva greierasi ( de la suport spate? ) si ceva scartaiala in spate cand urca/coboara cineva in masina ( suspensia multi-f..k-link? ). E inca tanara ( 5 luni ) sper sa nu am surprize :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: : Salut! Asa cum a remarcat andREI "lipseste debitmetrul din sondaj". Asta l-am schimbat primul pe la 80000Km. Apoi discuri frana pe la 100.000, ambreiaj 120.000 Km.

Modificat de mos gerila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele mele:

- consum ulei (nu am facut nimic deocamdata)

- Valva EGR (schimbat)

- senzorul de la vaporizatorul de clima (il voi schimba dupa iarna)

- nu mai merge prima treapta de la ventilatie (nu stiu ce sa-i fac)

- incalzirea oglinzilor (studiez problema)

mos gerila: De ce ai schimbat discurile de frana la 100.000km?!? Eu as zice ca asta e primul semn ca nu ai km reali pe bord. (de obicei mergi 200.000km linistit fara sa schimbi discurile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici ambreiajul nu ar trebui sa fie. Debitmetrul e consumabil, la fel si placutele de frana. Deci astea nu-s probleme ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Power output stage, controller care da tensiunea pe bobine, la ~80.000km. Nu cred ca e consumabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de 3-4 luni, 11 000 km la bord si problemele mele pana in prezent sunt legate de greierasi. Ieri am observat ca atunci cand o calcam spre 3000 turatii ii aud in bord "cantand"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zonkkk@

:P inainte de vacanta rutiera m-a vrajit menanicul ca pe autostrazile vestice la franare de genul 160-0 Km/h se pot sparge. Erau uzate, dar nu de schimbat.

godoroja

Ambreajul l-am schimbat la Avia pentru ca agata la intrarea in 1. Masina a fost a fratelui meu. :P :(

:P

Daca "debitmetrul e consumabil"100% de ce nu il au de vanzare la benzinarie? De ce nu avem fiecare cate unul in torpedou sau la roata de rezerva? :P :P

M-am intalnit astazi cu Voinea si am facut o verificare GRATUITA. Totul e OK. Multumesc Voinea!

PS: Am si stick mic!

Modificat de mos gerila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 8000 km in 5 luni si in afara de greierasi discreti din portiera soferului nu am de ce ma plange. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greierasi si lantul de distributie la 60.000km (acuma nu incercati sa ma convingeti ca si lantul de distributie e consumabil. Oricum nu o sa circul cu unul de schimb in torpedo :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

85k km

Probleme:

- bielete bara stabiliz

- greiere in centrul bordului, deasupra aeratoarelor (nerezolvat)

- chitaieli pe la motor => schimbat distributie (sa zicem "de frica") la 50k km

- apa in interior pe la usile din spate si una din cele din fata

- 4 LED-uri moarte in vitezometru (nerezolvat)

- senzor temperatura motor

- ambele becuri de far (H7) arse simultan

- cazut geam sofer in usa (poate si cu ajutorul meu, am tinut mai mult cheia pe pozitia inchis ca sa ridice geamul)

- ambele embleme Skoda fata si spate pierdute "pe traseu"

- mai troncane cate ceva pe sub ea (banuiesc bucse bara stabiliz)(nerezolvat)

- suportul motor dreapta cloncane (nu stiu daca e problema sau uzura normala)(nerezolvat)

In rest consumabile: cauciucuri, tobe, ulei, bujii si filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greierele din centrul bordului de deasupra aeratoarelor se rezolva simplu:se scot aeratoarele cu totul nu e f greu,si acol gasesti doua ghiare ale bordului care intra sub o tija de metal.trebuie presate acele ghiare de tija de metal prin introducerea unui obiect care le va fixa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, am incercat de cateva ori, dar se pare ca a cazut piesa :hainoroc:

O sa mai incerc. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:hainoroc: eu am un debitmetru in topedou :blink:

Cred ca il ai acolo ca sa ne ajuti pe noi, ceilalti la intalnirile de joi seara...

in rest:-bucse bara stabilizatoare fata 20K

-contact pedala frina, schimbat deoarece au ramas stopurile aprinsa

-capsula vacumatica de comanda a VNT-urilor blocata, rezolvat.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptand consumabilele... am si acum problema greierasilor. Acestia apar doar cand merg pe piatra cubica... si vin cand din bord, cand din usa pasager dreapta, cand din ambele locuri. Se mai intampla sa nu apara deloc :blink:

:hainoroc: Or canta si ei cand li s-o face foame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum (54.000 Km O1) , am schimbat :

1. Rulmenti fata la 32.000

2. bucse bara stabilizatoare (45.000)

3. Bec bord (central ventilatie)1 buc

Alte probleme nerezolvate:

1. Greierasi stg. spate ( nu de la usa sau ornamente plastic)

2. Consum ulei 200-500 ml intre schimburi ( cartea si serviceul zic ca e ceva normal, dar

Golful4 cu acelasi motor nu consuma.)

3. Acum cred ca ma indrept catre un schimb de colivii si bucse de amortizoare :(

Va salut si va doresc numai drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Pana acum (54.000 Km O1) , am schimbat :

1. Rulmenti fata la 32.000

2. bucse bara stabilizatoare (45.000)

3. Bec bord (central ventilatie)1 buc

Alte probleme nerezolvate:

1. Greierasi stg. spate ( nu de la usa sau ornamente plastic)

2. Consum ulei 200-500 ml intre schimburi ( cartea si serviceul zic ca e ceva normal, dar

Golful4 cu acelasi motor nu consuma.)

3. Acum cred ca ma indrept catre un schimb de colivii si bucse de amortizoare :Driver:

Va salut si va doresc numai drumuri bune!

Dupa cum observ sunt probleme la partea electrica, de exemplu in 8 luni de cand am luat masina am schimbat:

- swich pedala frana (nu mai aveam stopuri pe frana)

- maneta semnalizare

- releu semnalizare (la 4 luni de la schimbarea manetei de semnalizare)

- bucse bara stabilizatoare (des intalnita)

In rest masina merge si functionaza foarte bine.

Modificat de CrisXtian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 16000 KM (masinuta cumparata acum 6 luni) si nu are nimic, doar cand merg pe soselele noastre cubice mai aud un greiere ceva sau o zdranganeala...in rest nimic. (si asta in mod sigur datorita pachetului de drumuri grele ... arcuri prea tari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum (54.000 Km O1) , am schimbat :

1. Rulmenti fata la 32.000

2. bucse bara stabilizatoare (45.000)

3. Acum cred ca ma indrept catre un schimb de colivii si bucse de amortizoare :Driver:

Moama , cum naiba sa schimbi rulmenti pe fata la doar 32k , tu esti sigur ca erau dusi ?

Hai bucsele sa zicem , cu toate ca daca nu locuiesti la tzara si mergi zilnic pe macadam nu vad cum se duceau si alea asa repede.

Cu bucsele de amortizoare aceeasi treaba... cam repede.

Am un Renault , zero defectiuni la bucsaraie si treburi deastea , si are si suspensii sport care te zgaltaie frate dar nu trancane absolut nimic si am verificat masina si in service.

Am avut un Espero , la 95 k am schimbat ceva pivoti si bielete cu toate ca nu trancanea dar le-am gasit slabite... rulmenti , amortizoare nu am schimbat si nu mi s-au stricat niciodata... pai daca la Skoda pica rulmentii la 32k , discuri de frana la nu stiu mai cati km , pai imi iau daewoo din nou , pe bune .

Ca sa fiu on , la mine la Skoda totul e perfect pana la revizia de 15k care am facut-o alaltaieri , zero defectiuni , pe drumuri foarte proaste se mai aude si la mine in usa soferului un greieras cu o vioara dezacordata dar infundat si nu imi bat capul cu treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!