Jump to content

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda ta?


godoroja
 Share

Ce probleme ai avut sau ai cu Skoda Ta  

325 voturi

  1. 1. Ce probleme ai (avut) cu Skoda ta

    • Turbosuflanta
      22
    • Ambreiajul
      39
    • Scartaieli si greierasi
      159
    • Frane
      14
    • Casetofon cu bubuieli in boxe
      18
    • Consum ulei
      24
    • Calculator de bord+electrica
      35
    • Antigel
      14


Postare recomandată

pe langa scartaieli si greierasi, probleme cu ambreiajul, deja patineaza la 50k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    7

  • DorinTm

    6

  • catap

    5

  • DORU_14

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe langa scartaieli si greierasi, probleme cu ambreiajul, deja patineaza la 50k.

La deteriorarea prematură a ambreiajului cred că a contribuit și cip-ul coroborat cu regimul de exploatare pe care proprietarul l-a aplicat după ce s-a văzut cu mai mulți cai la utilaj :blah:

La Skoda mea tot dădea rateuri motorașul de la farul de pe dreapta. L-am desfăcut, l-am lubrifiat și acum funcționează perfect. Tot zilele trecute le-am aplicat chederelor un tratament cu ulei siliconic, că

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut :

Bucse,bielete ,caseta directie,senzor G250 coloana volan,rulmenti fata,calculator comfort,switch pedala frana,switchuri broasca portiere fata,garnitura pompa de motorina

Am acum: Amortizoare (toate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pe langa scartaieli si greierasi, probleme cu ambreiajul, deja patineaza la 50k.

La deteriorarea prematură a ambreiajului cred că a contribuit și cip-ul coroborat cu regimul de exploatare pe care proprietarul l-a aplicat după ce s-a văzut cu mai mulți cai la utilaj :blah:

Cred ca ai dreptate :D

Dar de vreo 10k am talpa muuult mai usoara si se pare ca ma va tine ceva vreme pana o sa il schimb. Partea nasoala este ca deranjeaza la depasiri, unde ai nevoie de putere.

Pot aparea alte probleme daca merg cu el asa?

Mentionez ca patineaza cand bag piciorul in ea doar in treapta 3 si 4, dar patineaza cca 2-3 secunde dupa care este ok (se semi-tureaza in gol sa zic asa de la 2k la 3k, dupa care incepe sa prinda). (se simte foarte clar mai ales cand este masina mai incarcata si procedez dupa cum am zis mai inainte - ex.4-5 persoane)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patinarea ambreiajului, indiferent cat de pronuntata sau nu (tu simti doar o parte din fenomenul de patinare) conduce la suprasolicitari termice ale elementelor ambreiajului. Mai exact placa de presiune se poate incalzi mai mult pe anumite portiuni ale suprafetei de lucru. De-aici rezulta tensiuni suplimentare in placa ce pot lejer conduce la spargerea ei. Deci, atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma alatur si eu... am masina de 2 luni. azi face 2 luni, la multi ani ei. de cand e la mine bineinteles...

am schimbat distributia, consumabile.

2 rulmenti partea stanga, fata+spate

curatat EGR, +clapeta de acceleratie.

sonda lambda 1 trebuie schimbata

la drum denivelat mai troncane putin

martorul check engine se aprinde dintr-un milion de motive, de fiecare data motive diferite

ultima problema si imensa problema am postat-o aici, ca sa nu ocup un sfert din fereastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Octavia Tour 1,9 74 kW, 24.000 Km, din 01.07.2009 (noua). In afara de zgomotele facute de usi ( rezolvate prin ungerea usoara a chederelor cu putin ulei siliconic) nici o problema. Deranjant uneori sunetul de la discurile spate, dar am constatat ca "asa face toate". Multumit de raportul pret/performata/fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Eu nu mai puteam sa inhid portbagajul , stergatorul de la luneta a ramas oblic , luneta nu se mai dezaburea cu toate ca la bord se aprindea becul . Am demontat broasca si am decapsulat partea electrica si am gasit totul ok , am desfacut butonul de sub numar si l-am verificat si totul era ok , asa ca nu a mai ramas decat firele din mansonul de cauciuc unde am si gasit un fir maro mai gros rupt . :grrrrrr: Cand ploua imi intra apa pe la usile din spate si imi uda mocheta :mop:, usa din spate stanga nu mai aprinde becul de usa deschisa . Masina are 4 ani si 42000km. In rest....benzina si LA DRUM ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu nu am fost asa norocos ca voi. :) Am sa enumar ce am schimbat :

Doua turbine (una pe garantie, a doua acum 4 luni)

Compresor clima

Discuri fata ovalizate

Tamponi motor si cutie viteze

Debitmetru

Boxa spate

Doua bujii.

Senzor acceeleratie

Bucse fata

Bielete antiruliu spate

Amortizoare fata

Un furtun care nu stiu ce rol avea :)

Senzor pedala frana

Mai sunt si altele dar nu am agenda cu mine si nu imi vin in minte.

Ce urmeaza sa schimb:

Kit ambreiaj

Regulator climatronic

Amortizoare spate

Discuri spate

Rulmenti spate

Eventual masina, tot cu ceva din grupul VAG.

Modificat de sony4uandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
megamotoreta

eu am avut blocat un etrier fata, m-a costat gresarea 10 ron! acuma s-a stricat plasticul de deasupra rotii de rezerva si nu mai pot scoate roata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu aici, pentru ca am o problema care este practic, cred, fara rezolvare...

Sunt posesor Fabia 1,4 16V AUB si problema cea mai mare care o am cu ea este "caraitul" de la accelerare.

Deci, masina este foarte puturoasa la plecarea de pe loc, sa nu mai vorbesc daca am clima pornita, si daca apas mai tare pedala de acceleratie chiar si in vit a 2-a chiar si a 3-a se aude acel carait, care ar semana cu avansul.

Problema se manifesta doar in mers, pe loc, la relanty, scoasa din viteza nu face acel carait.

Problema asta am avut-o si la masina anterioara (Golf 3 1,6 ABU) dar acolo am fost cu el si mi s-a reglat avansul si a fost totul ok.

Inca nu am gasit solutia cea mai buna la problema asta....de fapt cred ca nu este solutie....

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,este "caraitul" de la accelerare"

,,Deci, masina este foarte puturoasa la plecarea de pe loc"

,,daca apas mai tare pedala de acceleratie chiar si in vit a 2-a chiar si a 3-a se aude acel carait, care ar semana cu avansul"....

post-25544-0-15997800-1341509202_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, multumesc de raspuns, dar este posibil sa fie piesa aia? ca nu imi apare nici o eroare la testarea cu VAG-COM.

Pfoai, daca rezolv problema cu piesa asta o sa fiu cel mai happy !

Se poate sa imi spuneti unde este situat senzorul de batai si daca pot sa il schimb eu (adica sa nu trebuiasca reglat cu testerul dupa montaj.)

Multumesc !

Modificat de DorinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este poveste multa ptr. acest senzor, m-am batut de aceasta problema, mie mi-a atras atentia ,,caraitul ", la acea vreme nu stiam cum ar trebui....sau ce sa cer de la 1.4 16v. Nu am avut eroare pe senzor , pana cand si-a dat duhul complet. Dupa ce s-a inlocuit senzorul a disparut acel carait, dar si masina era alta, mult mai sprintena. Dorine, daca vrei sa nu te risti, cauta pe cineva cu aceeasi motorizare, e ok si cel de pe AUA, schimba-l si vezi ce se intampla. Daca isi revine atunci il cumperi.

De schimbat, este foarte usor, localizare: dai jos capacul de pe motor, pune mana pe mufa bujiei 3, pe directia aia(inspre spatele motorului) bagi capul la cutie :lol: pana in spatele motorului, si o sa-l vezi este chiar pe mijlocul motorului in spate, se vede capul surubului, daca retin bine este de 13, ai si poza nu ai cum sa-l ratezi, grija ca putin mai la dreapta la capatul planetarei unde intra in cutie mai este un senzor. Sau te apleci peste motor, cauti colierul mic al burdufului planetarei lungi, pui degetelul pe el, cu alt degetel incearca sa atingi motorul....vei pune exact degetul pe el.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie strans apoi la un anumit cuplu ? Eu cred ca da si este important, ca lucreaza ca un microfon.

La mine masina caraia pentru ca era blocat termostatul de comutare aer cald/rece. Adica masina tragea in filtrul de aer, aer fierbinte la sute de grade chiar si pe canicula dintre tevile de evacuare. Nu tragea aer proaspat si rece din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Nu trebuie strans apoi la un anumit cuplu ?": trebuie, si asa ar fi procedura corecta, ai dreptate, dar:

Corpul de clapeta (banuiesc ca l-ai curatat): l-ai strans la cuplu?

Senzorul ax came, probabil ca l-ai inlocuit, l-ai strans la cuplu?

Ai facut pana, ai dus roata la vulcanizare, ai montat-o tu, ai strans-o la cuplu?

Un pivot, un capat de bara, le-ai strans la cuplu? Pana si nenorocita de aparatoare de noroi probabil ca se strange la un anumit cuplu....

Intrebare: am o pana , nu pot sa pun rezerva fiindca nu am o cheie dinanometrica la mine? sa presupunem ca am....trebuie sa caut pdf-ul sa vad la ce cuplu pot strange roata? Din cap crezi ca tii minte toate cuplurile la care se strang o piesa? O roata stransa de tine, ti-a zburat vreodata de pe masina? Eu cred ca daca va strange cu ,,simt" senzorul respectiv nu va avea nici cea mai mica problema.

Ebi, te rog frumos sa nu te superi, doar discutam, poate gresesc.....dar nu pot sa stau cu masina in mijlocul drumului, cu roata de rezerva buna, ca nu am cheia minune, s-au mi-am uitat pdf-ul acasa.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Carmina, deja azi am comandat senzorul, si maine (sambata) dupa lucru am sa il schimb, nu am mai stat sa caut pe cineva cu motor asemanator (euforia rezolvarii problemei). Am sa schimb maine senzorul si am sa revin cu impresii de dupa.

Mai am o problema dar o sa o descriu pe larg maine dupa ce fac si o poza.

Multumesc inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai avut rabdare, repede la cumparaturi :lol: .

Era bine dupa cum ti-am zis prima data sa fi incercat cu altul....si dupa aia il achizitionai.

Tot ii dam de cap acestei vipere mici care iti mananca nervii. :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, adevarul e ca nu am avut rabdare...lucrez in domeniul auto si am zis sa incerc si asta. Nu imi place ca nu functioneaza cum trebuie.

Ok, am facut operatiunea ieri, a fost simplu, am folosit o oglinda ca sa am vizibilitate acolo in spatele motorului, m-am chinuit putin la mufa dar am rezolvat repede si da, cheie de 13 cu un prelungitor ca sa poti sa il destrangi cum trebuie.

Dupa operatiune, la pornire a carait putin 2-3 secunde (probabil pana s-a reglat), dar dupa cativa km a revenit caraitul.

Ce am observat: cu motorul rece, nu caraie, in schimb cand se incalzeste incepe sa caraie, dar masina se comporta putin mai altfel dupa schimbarea senzorului, este putin mai sprintena...

Daca urc in turatii moderat cu simt totul e ok, dar daca incerc ceva putin mai agresiv(apas pedala mai tare), tot in acelasi fel urca in turatii doar ca incepe sa caraie.

Mai studiem...

Acum ma gandesc si la bobina, la fise....

Si acum va descriu a doua problema:

Tot ieri in timpul operatiunii de schimbare a senzorului de batai, am verificat vizual si distributia, si am descoperit ceva, am atasat poze din mai multe unghiuri, este vorba despre curea de la axele cu came o bucatica de ata s-a desprins de curea.

Distributia a fost facuta in 2010 in germania inainte sa iau masina. Am factura pe piese, si insemnare in cartea masinii. De atunci am facut aprox 35-40000 km.

Nu stiu ce sa fac, va rog sa va dati cu parerea. Sa schimb distributia sau sa schimb curelele doar, sau sa mai las asa. Oare nu se va destrama cureaua (nu va mai iesi si restul atei)?

Multumesc!

Scuzati calitatea pozelor, au fost facute cu telefonul...

post-35060-0-96737700-1341751505_thumb.j

post-35060-0-09614000-1341751527_thumb.j

post-35060-0-02363500-1341751547_thumb.j

Modificat de DorinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca: bujii cu 4 ploturi, top 100(benzina), da jos MAP-ul (de obicei e imbacsit cu ulei), da verifica si fisele, filtrul benzina e ok?

Scoate de la capatul rampei injectoarelor, dopul ala, cupleaza un manometru....vezi presiunea, poti da jos si rampa complet, pui niste paharele de plastic pe fiecare injector, o cheie scurta, vezi....nu sunt infundate, au acea pulverizare a combustibilului, nu ,,picurat"...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Sa schimb distributia" : ar trebui sa mai poti merge cu ea cel putin 30.000 km.

,,sa schimb curelele doar" : eu asa as proceda, doar curelele.

Decizia iti apartine, acea sfoara care s-a desprins de pe curea, este un semn de oboseala a curelei, azi una, maine alta, pana va face poc....nu stiu ce sa zic, eu personal nu m-as risca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si rola intinzatoare de la cureaua axelor cu came si este in stare buna. O sa schimb doar curelele, si tot atunci am sa inspectez vizual si celalalte role de la distributie.

Acum sa revin la prima mea problema.

Iti scriu ce am schimbat pana acum la masina:

Am schimbat bujiile, am pus NGK BKUR6ET-10 cu 3 poli (ploturi) ce spune catalogul. Am observat la schimbare ca tot din astea avea. Bujiile au aprox 25000 km. Filtrele au 3000km... mai trebuie sa vad "MAP-ul" (poti sa imi zici pe unde se afla) nu stiu ce e...

Am benzina de la m0l de 98 am facut plinul ca eram pe rosu si am facut deja 250km. Si urmatorul plin va fi de la 0mv tot de 98 sau 99.

Inca o intrebare, senzorul de batai se poate verifica cumva? este vreun instrument?

Modificat de DorinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru knocksensor:

Asta e limba pe care doar blondele o stapanesc :lol:

Pentru MAP: in imagine (4)

post-25544-0-63600800-1341844445_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este important stransul la cuplu in general, dar sunt exceptii unde nu se poate altfel: chiulasa si knock sensor.

Caraielile inseamna detonatii. Benzina zici ca este cea mai buna, bujiile sunt noi. Poate ai depuneri de carbon pe supape care devin incandescente si fac sa detoneze benzina inainte de a da scanteie bujia. Sau ai o masina cu un raport de compresie prea mare.( ai rectificat chiulasa ?). Ai mers fara furtunul care ia aer cald dintre galeria de evacuare?

Motorul nu se supraincalzeste? Nu trebuie sa apesi brusc pe acceleratie la turatii mici

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!