Jump to content

Indicator nivel combustibil


cosmin brici
 Share

Postare recomandată

eu am facut treaba asta florin inainte sa postez aici.plus verificare traseu fire/cablaj de la sonda pana la intrare in i.c.

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai curatat si mufa de la senzorul de viteza, ai verificat si plutitorul, nu ramane decat sa ne uitam pe ceasuri, plus alte verificari care le voi face/reface eu.

 

te astept cand vrei tu, telefonul meu il ai deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.ms frumos pt amabilitate.eu pe un 8 oct voi ajunge prin buc. ne auzim.bafta

 p.s. am scos mufa de la plutitor si ceasul oscila in bord apoi se oprea iar urca.(cu mufa scoasa)

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revin cu problema mea.

Azi la tara, am bagat testerul pe ea si mi-a dat eroare la sectiunea Instruments - senzorul de nivel de la pompa de motorina. (Short to plus - intermitent)

Am sters eroarea, apoi am mai miscat de fire, am scos mufa am pus-o la loc, iar la fel eroare si inca una ca nu poate sa comunice cu pompa. De vreo 5-6 ori tot asa.

Bun am scapat de eroare si am zis sa pornesc masina pentru prima data. Nimic, nu mai pornea masina deloc.

Am zis ca gata a murit pompa de tot.

Ma duc la filtrul de motorina, scot furtunul de tur si ii pun contactul sa vad daca scuipa motorina. La fel nimic. Pompa se auzea cum lucra, dar nimic. Dupa vreo ora de gandit si plimbat prin curte, am zis sa scot pompa afara sa vad ce are. Poate si-o reveni.

Am constatat ca furtunele de plastic de intrau in ea erau inversate. Cel alabastru (de retur) era pus pe stiutul care arata sageata din pompa afara si cel negru pe sageata din afara in pompa. Le-am inversat, am dat la cheie si porneste masina :)

Bucurie mare !!! Am stat si m-am intrebat cum a mers asa 1 saptamana de zile ca am scos pompa fix acum o saptamana si am pus-o la loc. Mi-a zis multi ca se alimenta pe retur. Eu pana sa-mi dau seama azi, am tot scos si le-am pus la loc, sigurantele mici, unde arata manuale pe ele si cele care arata ceasurile. Probabil o siguranta a fost de la pompa s-a dezamorsat si nu s-a mai amorsat fiind furtunele puse invers nici masina nu mai pornea.

 

In fine, m-am dus si mi-am luat o pompa originala VDO cu sigla VW/Audi pe ea, second hand la 150 RON.

Am pus-o dar imi arata pe bord ca mai am 450 km de facut si la litrii = 40 l.

 

Sarma de la plutitorul ei vine odata in cobirare si un singur cot de 90 de grade pana la plutitorul de plastic.

Sarma de la a mea, are vreo  3 coturi pana la plutitorul de plastic. Deci difera.

Am pus sarma cu plutorul meu pe pompa originala si tot la fel arata.

 

Acum stau sa ma gandesc ca sa cumpar una noua care sigur va fi buna, nu o sa rezolv nimic cu second hand-urile, deoarece difera gradatia pe acea placuta.

Numai sa le incerc pe fiecare second hand si sa o pastrez pe a buna.

 

Eu nu stiu cum zic ca altii au pus pompe de motorina de pe VW Passat pe VW Golf 4 :tuktuk: si au zis ca merg foarte bine.

 

Am bagat si mana in rezervor sa vad cam cata motorina am, gandind ca poate a mea nu arata bine pe ceasuri.

 

M-am lasat pagubas si am pus pompa mea la loc, am pornit masina si am plecat. Pe bord imi arata ca mai am 100 de km de facut, in mers cam 10-12 km, a crscut putin nivelul si imi arata ca mai am 200 de km.

Intre timp ma suna cineva, am tras pe dreapta cu motorul pornit, s-a dus acul pana aproape de maxim si a scazut cam tot pe unde era. Acum fiind pe loc, imi arata ca mai am 170 km pana la terminarea motorinei.

Am plecat am ajuns la destinatie si astept ziua de maine sa vad daca gasesc alta pompa, la aceeasi persoana.

 

I-am facut si test la acele din bord si nu am nici o problema.

Mi-a mai zis cineva ca ori am probleme cu plutitorul ori cu litrometrul. Care e ala, nu stiu. Ma gandesc ca placuta aceea electronica pe care calca plutitorul ? :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci trebuie sa gasesc o pompa care sa indice bine si pe bord. Difera litrometrele la pompele de motorina de Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur, cel de variant e diferit. daca te uiti, cursorul ala mai sus, sau mai jos, nu e pe aceeasi pozitie.

ce cod e pe a ta si pe cea SH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe a mea nu e nici un cod. E NO NAME. Iar pe cea originala VDO incepea cu 6Q.... Nu-l retin. Dar stiu sigur ca, codurile cu 6Q sunt codurile noi fata de 1J.....

Mi-a zis ca e posibil sa fie de SEAT sau Polo. Habar'nam...

 

Am fost si am dus pompa inapoi si i-am explicat omului. M-a intrebat din start daca masina mea are cod de motor AXR.

Mi-a mai zis ca a venit unul cu aceeasi problema si a schimbat 3 ceasuri degeaba si s-a adeverit ca era de la plutitor.

A avut o pompa pentru AXR, dar a dat-o altcuiva acum 1-2 saptamani. Oricum a ramas sa ma sune cand mai face rost de una pentru AXR sa ma duc sa o iau.

Cica la masinile AXR nu prea se potrivesc alte tipuri de pompe.

 

I-am explicat ca am bagat si mana in rezervor si mai aveam cam de un lat de palma motorina si nu aveam cum sa fac cu atata motorina 450 km, si pe tester arata 39-40 litrii.

Azi toata ziua a culisat pana la maxim, a mai stat pe la jumatate, dupa 10 porniri sa zic asa, a ramas aproape de rosu, nu am facut 2 km si am zis ca e gata ca trebuie sa se aprinda martorul si s-a apris....

 

Acum cum pun contactul nu mai oscileaza deloc. Se ridica vreo 2-3 mm si se aprinde martorul din start.

Am pus testerul pe ea si imi arata ca mai am 6 l... si ~50 de km pana la incarcarea cu combustibil.

La erori mi-a dat iar "Short to plus"

Pompa VDO imi arata rezistenta de 230-240 Ohm si a mea arata 83-85 Ohm.

 

Asta de mi-a dat pompa mi-a mai zis ca a mai avut un cazuri la unii baieti cand tot la fel statea acul peste jumatate, la toate pompele care le-a dat si la unul si-a revenit dupa o saptamana si indica corect, iar la altul dupa 2 luni :tuktuk:

 

Asa cum am zis pompa mea e NO NAME, are o sita pe fund in care isi trage motorina, iar asta OE se vedea ca avea pe latera un mic dop sa ii zic asa prin care se alimenta instantaneu.

Oricum cat am stat ieri si am incercat si am tot invartit la milimetru de ele, m-am si taiat la deget in tabla aia.

Nu prea vad eu ca ceasurile sa faca probleme atata timpt cat toti martorii si toate celelalte acee se misca asa cum trebuie.

Ce sa mai, problema este de la litrometru. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am zis si eu, ce sansa e ca exact pinii 2 si 17 de la bobina cititoare IMMO sa fie problematici, dar asa e, se intampla.

daca la tine e exact la pinii de la pompa, asta e, e posibil. DAca cu pompa noua nu mai facea figuri, in afara faptului ca nu indica bine, rezulta cel mai sigur e de la el, nu de la ceasuri.

stiu cine a avut problema la becul franei de mana, tot din bord era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata acum va scriu de pe Notebook, unde am si LOG-urile de la VCDS.

 

Astea erau erorile:
 

00771 - Fuel Level Sensor (G)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00771 - Fuel Level Sensor (G)
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

 

 

In general ieri prima imi aparea mai des, a doua mai rar, cred ca doar de 2 ori....

 

M-am dus la pompa cum am zis mai sus, mai aveam 40 km de mers, am bagat de 50 RON. Am pus contactul si martorul s-a aprins din nou.

Imposibil, trebuia sa se stinga. In fine plec cu masina, in vreo 5-6 km, se stinge martorul in mers, s-a mai ridicat acul, am urcat un deal de vreo 2 km cu a doua, acul se to ridica, am coborat cam tot aceeasi distanta si am mers cu 80 km/h drum aproape drept vreo 10 km. Acul tin sa va spun ca s-a ridicat pana la jumatate, imi arata ca am vreo 420 km de parcurs pana la epuizarea motorinei, iar per total 42 de km de la sursa la destinatie s-a mai lasat vreo 2mm inapoi de la jumatate.

 

Pana acum nu aveam problemele astea. Cred ca am ametit-o ieri cu pompa cealalta, apoi iar cu a mea... numai stie saraca ce sa mai arate :))

Trag de ea asa pana gasesc una SH, compatibila cu Variant-ul meu :P

Trebuie sa stau cu pixul si cu hartia sa-mi notez cat fac cu cei 50 RON :P

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi pare rau ca trebuie sa postez dupa postul meu de mai sus, rog ca un moderator sa uneasca aceste postari daca este nevoie.

 

Deci am rezolvat problema cu indicatorul de la combustibil. Simplu: Era de la pompa de motorina. Am schimbat pompa cu una VDO, cod OE 1J0 919 050 si merge ca noua.

 

Atentie !

 

Cei care aveti motoare AXR ca mine, numai aceasta pompa 1J0 919 050 va merge pe masinile voastre, altfel indicatorul nu va arata corect cantitatea de combustibil din rezervor. Va arata mai mult fata de normal daca schimbati pompa de motorina, alta decat cea cu codul de mai sus. Ele sunt la fel cam toate, dar litrometrul difera + axul plutitorului este diferit, mai "cotit" sa ii zic asa fata de cel normal.

 

Pe toti care i-am intrebat, de la cei care am testat pompe de motorina, mi-au zis ca la AXR e mereu o problema. Numai asta va merge bine, asa cum da si pe programul original de piese ETKA.

post-46865-0-64695200-1381853833_thumb.p

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am patit si eu astazi ceva ciudat legat de indicatorul nivelului de combustibil. :dry:

Mai aveam putina benzina (aproape de rosu, dar nu se aprinsese inca martorul). Mergand, mi-am aruncat ochii pe bord si am observat ca, la un moment dat, indicatorul arata aproape jumatate de rezervor. :blink:

Am mers vreo 10 Km pana ce indicatorul a revenit usor la valoarea reala. Am ajuns acasa si am pus masina pe tester dar n-am nici o eroare.

Vreun sfat ce sa verific mai intai ? Multumesc. :)

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca iti mai face.... verifica plutitorul - vezi senzorul cum se prezinta, cablajul dupa aia, pana in ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi Florin. :icon_thumleft:

Am mai observat ca pe "Output Test" indicatorul nu sta fix la jumatate, ci putin inainte de jumatate. Se poate "repara" treaba asta ?

Multumesc. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci ceasurile, scoti geamul - carcasa fata - da output test - vezi unde indica acul - la a doua cursa, trebuie sa fie la 1/2. Opresti contactul, aranjezi un pic acul cu mana, dupa care repeti procedura de testare.

 

vezi ca e f,f. fina treaba, trebuie sa ai rabdare cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiliment Florin

salut. am o problema cu indicatorul de motorina...mi se ridica acul,coboara...foarte usor,nu mult. iar daca sunt aproape de prima linie rosie sunt ca si cum nu as mai avea deloc motorina...am patit-o de mi s-a aprins martorul de la motorina si am mai mers sa zic 3 km si am facut "pana prostului". din ce cauza sa fie? sonda din motorina, senzorul,plutitorul,bordul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ceasul din bord se poate face output test din VCDS si se verifica.

eu cred ca e din plutitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiliment Florin

ok. mersi frumos. o sa incerc

Modificat de Chiliment Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am o problema cu indicatorul de motorina...mi se ridica acul,coboara...foarte usor,nu mult. iar daca sunt aproape de prima linie rosie sunt ca si cum nu as mai avea deloc motorina...am patit-o de mi s-a aprins martorul de la motorina si am mai mers sa zic 3 km si am facut "pana prostului". din ce cauza sa fie? sonda din motorina, senzorul,plutitorul,bordul? 

 

verifica

 

- cablajul - vezi sa nu fie intersectat pe sub bancheta

- plutitor - senzor defect

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiliment Florin

daca as face o diagnoza la reprezentanta m-ar ajuta? mi s-ar spune concret care este motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb doar de diagnoza, ci si de verificat cablajul.... mai bine cauti pe cineva priceput pe langa tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
cosminbv88@yahoo.com

Salut. Am si eu o problema cu indicatorul de benzina: golf 4 1.6 16V.

Cred ca ma lasa bateria...a pornit la a 4 cheie cu chiu cu vai si aveam in rezervor cam 2 liniute, si acum imi arata ca il am aproape jumate. Problema este alta...cand opresc motorul acul indiucatorului nu mai coboara pana la 0 ci ramane pana unde am avut initial benzina ( 2 liniute).

 

Cam ce ramane de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca trebuie sa scoti borna pt un minut si sa o pui la loc, ar trebui sa-si revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!