Jump to content

Indicator nivel combustibil


cosmin brici
 Share

Postare recomandată

s-a rezolvat singura problema... am alimentat azi cu 20 litri si si-a revenit. cred ca inghetase ceva pe acolo.. :) o sa o las acum sa vad daca mi se aprinde cand ajung pe rosu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, am avut si eu aceeasi problema (cea cu indicatorul) numai ca acum e mult mai grava. Am fost la un "mester" sa vada despre ce este vb. A desfacut bordul sa vada poate acul are o problema - tin sa mentionez ca acul urca pana la plin cum ii dadeam contact chiar daca nivelul din rezervor era mult mai scazut. Ce am vazut este ca in spatele turometrului sunt niste "cutiuti" corespunzand indicatorului de benzina, nivelului temp. apei etc , ce contin niste roti mici dintate si cred ca "mesterul" ori a pierdut o piesa ori ceva nu mai face contact bine acolo ca acul sta acum intepenit (nu se mai misca deloc cand ii dau contact). Ce pot face in cazul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Prezint problema pe care am avut-o eu: dupa efectuarea plinului, acul instrumentului de la bord ajungea doar pana la jumatatea gradatiilor, ceea ce inseamna ca, in mod normal, ar fi in rezervor doar jumatate din cantitatea de combustibil. De fapt rezervorul era plin si abia dupa ce parcurgeam 400 de kilometri acul incepea sa se deplaseze catre zona inferioara a cadranului. Atunci cand ajungeam la rezerva se aprindea in instrument becul galben. Dupa o anumita perioada chiar daca faceam plinul acul a ramas tot in zona limita inferioara. Ca atare am desfacut capacul din plastic aflat sub bancheta din spate la Golf 4 ca sa am acces la sonda litrometrica. Defectiunea a constat in faptul ca litrometrul agata undeva in rezervor si i-am schimbat pozitia un pic, rezultanta fiind ca acul din instrumentul de masura imi arata ca este plinul facut, adica acum se duce pana la limita maxima a zonei superioare pe cadran. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sincere salutari,

Am "lecturat" ce s-a scris inainte pe aceasta tema si coincide cu problema pe care o am si eu.

Sa va expilc problema mea: cand am ajuns la servici sapt asta am observat ca acul indicator de combustibil nu mai cobora, avea numai o oscilatie mica,

indicand 1/2 nivel combustibil in rezervor.

Am citit pe forum si am vazut ca altii au rezolvat problema cu un plin de combustibil.

Asadar am fost si am alimentat cand am ajuns acasa (acul indicator nemodificandu-si pozitia) ca sa vad ce se intampla.

Am pus contactul iar acul indicator a urcat pe plin, si de aici si problema mea. Se pare ca s-a "intepenit" acolo.

Deci de urcat acul urca dar nu mai vrea sa coboare.

Am inteles ca sunt doua probleme posibile care duc la acest fenomen:

- plutitorul care face parte din ansamblul sondei litrometrice

sau

- problema electrica la bord

Eu tind sa cred ca este o problema de "intepenire" sau "agatare" a plutitorului din moment ce indica cand creste nivelul de combustibil.

As aprecia foarte mult daca mia-ati da un sfat din experienta dvs. Asadar fac apel la intuitia dvs sa zic asa.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Hello, am si eu o situatie cu acel ac de indicare; nu am reusit sa citesc tot topicul fiindca sunt la lucru si nu prea avem voie, dar eu nu am avut rabdare sa plasez ideea si sa astept pareri.

Asa dar la mine e cam aiurea treaba indiferent cata cantitate de combustibil am din cand in cand se mai "plimba" acul de la indicarea motorinei

de exemplu aveam cam 1/4 din rezervor veneam lejer catre casa; ma opresc la semafor .. stand si neavand ce face ma uit si eu prin bord si observ ca acul imi indica ca aveam mai bine de jumatate de rezervor .. ceea ce era chiar imposibil .. dupa inca cativa km parcursi cam 1-2 a ajuns iar la normal; sau mai patesc cand e plin rezervorul ca sa vad ca scade 2-3 liniute si creste inapoi.

Tin sa mentionez ca masina a avut un accident in martie dar sa reparat super bine ; dar cei de la atelier nu cred ca au facut verificari cu pc`ul sa vada daca sunt ceva neregularitati

Partea nasoala e ca se plimba dupa cum ii taie capul si mie nu-mi convine sa nu stiu tot timpul cat am in rezervor.

Astept pareri si va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a schimabt cineva litrometrul poate sa-mi zica cat costa? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , Cei care aveti probleme cu litrometrul ... Incercati varianta indicata de shimano , daca tot nu functioneaza puneti un vag com ... si daca este defect litrometrul , v-a aparea acolo ! Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. va scriu aici de si nu sunt 100% sigur ca este locul cel mai potrivit. Cu masina incarcata bine de tot si cu combustibilul de mult pe rezerva dupa nenumarate mesaje " please refuel " afisate pe comp de bord, imediat dupa ce m-am pus in miscare mi-a aparut pe comp de bord mesajul "DIAG." exact acelasi mesaj cand scanezi masina cu vag-com . Este vreo problema? sa ma mai obosesc sa pun vagu' pe ea sau pur si simplu a simtit ca nu mai are combustibil din cauza inclinatiei masinii. Am alimentat si nu mi-a mai afisat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
acea sonda se afla in rezervorul de benzina , la cele pe benzina este in partea dreapta in portbagaj , pe acolo se face accesul , este un capac de plastin , il desfaci si apoi o sa vezi asa cum au scris si colegii mai sus un capac dinala de butoi , acela o sa fie destul de greu de desfacut , iti cam trebuie o cheie speciala dar poate reusesti si altfel . Astea sunt chestii generale la golf .

ca informatie la golf3 o astfel de sonda noua ajunge pe la 250ron

cauza defectului : pe acea sonda sunt niste trasee de grafit peste cere trece un ac si citestwe dif val a rez , ei bine , acele trasee in timp se tocesc si nu mai citeste corect .

pentru un golf 4 ,1.9 TDI,edition,hidramat,de unde pot sa fac rost de sonda litrometrica si cam costa?la service mi-am luat o mare teapa.evitati car exclusive service, daca aveti golf.... :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dati-mi o mana de ajutor,ca nu pot scoate plutitorul din rezervor,am reusit sa deschid acel capac de plastic ca de butoi dar conductele de tur si retur motorina precum si mufa aceea nu-mi permit sa-l scot.Am incercat in fel si chip, cum se desfac acele furtunele?are siguranta ceva sau o pozitie in care ies singure?sau pur si simlu trag cu putere de ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa se extrage la fel ca cea de debitmetru; conductele se scot prin presarea cu un patent a mansoanelor care vin pe pompa si tragerea in sus (atentie la tabla din jur, sa nu se strambe sau sugrume conductele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bun de unde sa incep ..... acum vreo sapt eram la limita de a intra pe rosu la rezervor .... si am bagat benzina de 100Ron ... teoretic jumate de rezervor ... dar acul mi-a aratat 3/4 din rezervor ... m-am speriat putin si am zis ca poate pompa a fost defecta si mi-a bagat mai mult ....

Am mers ceva cu masina dupa ce am bagat (cam de vreo 50 ron asa) si acul s-a dus exact cat de 50 ron (sunt ff atent la orice miscare fina a acului de benzina :lol: ) ... si a ajuns cam la jumatate ... si am mers in continuare cu masina ... dar acul a inceput sa scada dar ff ffffffff lent ... m-am speriat si am mai bagat de 50 ron ... acul s-a comportat ok ... a crescut exact cat ar fi trebuit ...

Am mers iar pana cand s-au consumat si astia 50 ron :D ....

problema e ca de vreo 3 zile merg cu masina cam vreo 50 km/zi in bucuresti asa si acul scade dar fff ffff ffff ffff incet .... nu stiu daca o sa raman fara benzina sau chiar am benzina in rezervor ...am citit tot ce s-a scris aici pe forum despre posibilele probleme la sonda litrometrica .... am incercat sa demontez capacul de la rezervor ... dar e prins bine si nu vreau sa fortzez ca pe acolo sunt si conducte de benzina si nu prea vreau sa stric ceva ...

am zgaltzit masina am ciocanit acolo in capacul ala ... cu gandul ca s-a blocat plutitorul ... dar nimic ... se comporta ca si cum are benzina .... am curatzat contactele de la capacul ala de la rezervor ... dar nimic ... o tine pe a ei ...

Masina trage bine nu da semne ca nu mai are benzina ...motorul nu se ineaca ....

e ff ciudat .... ca pana sa bag benzina de acolo imi mergea cum cred ca trebuia sa mearga ... faceam kilometrii si acul scadea .... acum ori are un consum de 5-6 in oras (cam asa se comporta) (desi inainte facusem un calcul si imi consuma cam 12l/100 in oras) ... ori se intampla minuni.... nu stiu ce sa mai cred ...

Nu am nici bani sa ii fac un plin sa vad daca avea benzina sau nu sau sa isi revina acul dupa cum am citit pe aici pe forum ....

Poate are careva vreo idee sau vreun sfat ce sa fac ... sunt excluse variantele sa ii mai bag benzina sau service .... ca sunt intr-o mare pana de bani....

pana atunci o sa mai circul cu masina pana ori pana o sa intre pe rosu asa cum ar trebui ... ori pana se termina benzina fara sa imi arate asta .... si daca intradevar am benzina acolo o sa va dau si voua locatia "Pompei magice" din care bagi o data si ai benzina pt toata luna :))

Tot respectul!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind ..... ff ciudat .... am mai facut cam cu vreo 300 km decat ar fi trebuit .... si acul s-a comportat ca si cum ar fi fost ok ...

cred ca mi-a aratat gresit pana la faza asta ... si acum imi arata bine cat mai am in rezervor...

cine stie .... cum fac rost de bani ma duc cu ea in service....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti sa faci un full si sa vezi cat ti-a intrat si cat arata inainte indicatorul. Foloseste-te si de kilometrajul zilnic pentru a vedea cat ai mers de la ultima alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: pai de kilometrajul zilnic m-am folosit .. iar un full inca nu fac (ca de abia pe 25 imi intra salariu :P ) ... dar in concluzie : cat arata CLAR nu e si in rezervor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva despre acea rezistenta de 500 ohmi unde e pusa sau e vorba de potentiometrul din sonda?intreb sa vad daca e exfoliata deoarece am auzit ca se poate intampla sa fie exfoliata-ma poate lamuri cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati-mi o mana de ajutor,ca nu pot scoate plutitorul din rezervor,am reusit sa deschid acel capac de plastic ca de butoi dar conductele de tur si retur motorina precum si mufa aceea nu-mi permit sa-l scot.Am incercat in fel si chip, cum se desfac acele furtunele?are siguranta ceva sau o pozitie in care ies singure?sau pur si simlu trag cu putere de ele?

sa nu tragi de ele pentru ca au o pedica care se apasa an directia spre conducta la orizontala si va iesi foarte usor tre sa apesi la baza mufei acea care are forma de L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vreau si eu o informatie; cand se aprinde becul la bord ala cu pompa de avertizare, cati litri mai sunt in rezervor la un golf4 de 1,4.

Un prieten spune ca undeva la 7 litri, numai ca eu am mers cu masina pe rosu pana s-a oprit, fara sa vrea sa mai porneasca, am alimentat imediat cu 7 litri exact si degeaba pt ca acul nu urca delok ramane jos exact cum era cand s-a oprit motoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare.Am si eu o problema cred,cu sonda litrometrica.De cateva luni am un zgomot in spate in dreapta masinii.Am desfacut tot ce era de desfacut in spate pe partea dreapta si nu am gasit nimic care sa faca zgomot.Telescop schimbat,bucse schimbate,flanse schimbate.Verificat totul amanuntit.E vorba de un zgomot de obiect dur ce se loveste de doi pereti din plastic la fiecare miscare a masinii.Azi dimineata acul benzinei a inceput sa fluctueze cu cateva gradatii de la dreapta la stanga.E posibil ca acea sonda sa imi joace in rezervor?Ma gandesc ca fluctuatiile acului la benzina vin de la acea sonda litrometrica,dar acel zomot oare are legatura cu ea? :blah_: Cum ajung la acel capac despre care vorbesc colegii pentru a verifica sonda?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!