Jump to content

Indicator nivel combustibil


cosmin brici
 Share

Postare recomandată

da, asta i-am zis si eu sa faca, la telefon... daca nu isi revine, trebuie vazut ce s-a dat peste cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbv88@yahoo.com

Am scos borna... Si-a revenit.

 

Multumesc mult baieti!

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Am o problema cu acul de nivel combustibil, cand pun contactul se aude un "carait" pe durata deplasarii acului din pozitia 0 pana la pozitia corespunzatoare nivelului de carburant...la fel se aude si cand iau contactul..e ca un carait de melc asa...nu sunt si alte simptome, dar face un zgomot deranjant...

 

Se intampla asta de cand am fost nevoit sa stau 7 ore in Vama cu Ucraina si ca sa ma deplasez in coloana am tot pornit-o de zeci de ori cred in cele 7 ore...

 

Banuiesc ca e un inceput de uzura a mecanismului din spatele acelor .... e posibil la un moment dat sa cada mecanismul si sa nu-mi mai functioneze deloc ?

 

Va doresc tuturor un Paste linistit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e posibul sa se duca e tot, e un angrenaj cu roti dintate acolo, foarte fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!am si eu o problema la masina din semnatura:am indicatorul de la nivel benzina la jumatate de aseara cand am alimentat....astazi am pornit motorul si dupa scurt timp arata putin mai mult de jumate iar la cateva secunde iara pe jumate si tot asa pana am plecat cu masina de pe loc.in mers nu face asta.ce sa aibe....masina era pe teren drept cand am observat...va rog un sfat o parere ceva....mentionez ca nu am lasat niciodata masina cu rezervorul mai putin de zona rosie.am bagat acum 2 saptamani un aditiv 2+2 ca am alimentat si a avut apa benzina si mergea prost.sa fie de la aditiv?sa fi afectat plutitorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

oscilatia e mare ? cati mm se misca acul ? 

 

daca oscilatia e mare, trebuie verificat ce erori ai stocate - in functie de asta, e vb de plutitor, cablaj sau ceasuri cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilatia nu e chiar mare dar se observa destul de bine!exemplu:acul sta fix pe linia de la jumate apoi in 10 secunde trece putin de linia de jumate.eu m am ghidat dupa linia de jumate.in mers nu am mai observat.dupa ce am facut cativa km am lasat-o doar pe contact si nu se mai intampla.oscilatia e undeva la 2-4mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine se pare ca am rezolvat problema.

Am desfacut capacul acela cu trei suruburi si apoi am dat de respectivul capac de butoi, l-am desfiletat (la mine a mers simplu, cu mana), am desfacut contactele dar nu am stiut cum sa desfac si furtunele respective, asa ca am ridicat putin de capac si l-am miscat destul de tare, apoi am montat totul asa cum a fost si problema s-a rezolvat, pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ca sa demontezi furtunele vezi ca au un buton mic in lateral, il apesi si tragi in sus de cuplaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
crystian_kvl

am si eu o problema la vw bora benzona 1.6!

nu se mai ridica acele de la apa si combustibil cand pun contactul....mentionez ca turometrul functioneaza,kilometrajul functioneaza.....care ar fi probleme?

am probleme si la contact,porneste dar daca vreau sa o opresc..nu se mai opreste...o opresc doar in viteza.....HELP ME!!!!

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu intai as repara contactul.... sincer, iti cam bati joc de ea, pentru 60 lei cat este partea electrica a contactului, pe after-market......

 

dupa aceea - vedem ce are - posibil sa fie de la ceasuri - dar pana nu iti faci contactul, nu are rost sa te gandesti la restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Patesc la fel ca tipul din video...de ce? Poate sa-mi ofere cineva vreo solutie, sa schimb acul de la benzina? Sau...

 

Modificat de danu_banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai umblat cumva la ace ?

 

daca nu, trebuie desfacut ceasul si vazut ce are motorasul ala.... eventual inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De umblat nu am umblat la bord, figura asta mi-a facut-o de cand au fost vreo 2-3 zile cu peste 25 de grade afara.

Nu stiu la ce motorase te referi pentru ca eu stiam ca acele se scot prin desfiletare. Daca ai vreo poza ceva ar fi binevenita.

 

Daca tot ai raspuns Florin, vreau sa te intreb daca e sa schimb ceasurile ce e de facut pas cu pas si cum(ma refer la rescriere sau nush ceva de genul). Ms!

Modificat de danu_banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa schimbi ceasurile se face procedura de IMMO 3 cluster swapping, descrisa pe wiki.ross-tech.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Ms de raspuns, dar parca totusi e cam complicat ca nu am niciun prieten cu vag sau vcds, as incerca totusi varianta cu pompa de benzina sau sa inlocuiesc acul de la indicatorul de benzina. Ar merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,o mica intrebare v-a-v de ceasul litrometru,golf 4,1.6sr,am schimbat cutia,dar am uitat mufa de la senzorul de viteza,clar nu am kilometraj dar,ceasul litrometric scade pe masura ce calc acceleratia,o calc la fund se duce si ceasul la fund ca sa zic asa!sa fie tot de acolo?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, asa face daca nu are info de la senzorul de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,dar mirosul de benzina si mersul ca pe carbuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate mai ai si alte defecte.... fa o scanare, sa vedem despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut din nou.Am si eu o problema legata de indicatorul de combustibil la mas din semnatura, de fapt mai veche.Din cand in cand nu foarte des acul indicatorului de motorina nu indica corect in sensul ca mai are oscilatii de genul, ba sta numai pe rezervor plin, ba se duce in extrema cealalta pe emty(fara sa bipaie buzzerul, in conditiile in care in rezervor se afla motorina destula). Asta pt cateva momente si isi revine. Sau cd se duce pe emty, iau contactul il pun la loc si isi revine-indica corect.In fine in final m-am lovit de urmatoarea situatie.Am venit de la un drum lung si aproape de casa cu 20 km am ajuns in zona rezervei si s-a aprins martorul.Pana aici toate bune, normal ca nu aveam emotii ca nu voi ajunge pana acasa. Si am ajuns. Deci de cd s-a aprins martorul si pana acasa am mers 20 km.A doua zi am iesit in oras cu masina si dupa vreo 2-3 km a inceput sa dea semnele specifice de lipsa motorina pana a murit de tot.In fine am bagat vreo 5 l am amorsat-o la loc si am plecat.

Acum, vi se pare normal dupa22-23 km cu rezerva sa se  intample asa?Detin si un vcds dar nu imi apare nimic.Am inteles ca ar trebui sa scot plutitorul care se afla sub bancheta si sa-l curat sau asa ceva.Am inteles ca mai exista ceva si in portbagaj. Unde exact tre sa umblu?As dori sa stiu, e grea aceasta operatiune, in sensul ca trebuie sa fiu atent cd desfac acolo la ceva, sa nu risc cd pun la loc sa etansez bine sa nu miroasa a motorina sau alte lucruri?

Sau daca aveti si alte solutii dati-mi-le, gen sonda motorina, contacte, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!
Am un Volkswagen Golf mk4 1.6 16v din 2002. Din pacate nu are computer de bord, dar am observat ca indicatorul de carburant variaza (variatii mici). Se poate sa arate nivelul de carburant in functie de condus (urban, extra-urban)?.
Stiu ca exista asa ceva la Opel, adica in oras indica jumatate de rezervor, iar cand iese din oras, indica mai mult de jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Indica ce e in rezervor in functie de consumul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc! Credeam ca am probleme cu indicatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, detin un volkswagen golf plus 1.9 tdi si am o problema. De vreo 2 sapt nu imi mai indica nivelul de motorina din rezervor, nu se aprinde nici martorul knd raman fara si nu imi indica nici cati km mai fac cu motorina pe care o am...care e problema??? Ce trebuie sa inlocuiesc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!