Jump to content

Indicator nivel combustibil


cosmin brici
 Share

Postare recomandată

Poate nu ai pus cum trebuie plutitorul la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Al Bundy. are vreo pozitie speciala, ceva anume de care trebuie sa tin cont?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

 


La mine nu are o pozitie speciala,si cred ca nici la tine.Cred ca singura conditie cand il pui e sa fie "free" adica plutitoru,sa nu atinga rezervoru(cel putin asa e la mine).

In rest n-are ce sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

pe rezervor langa gaura unde introduci sonda cu plutitourl ar trebui sa identifici o sageata si pe sonda la fel , le pui cap la cap,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Putin mai academic :)

post-34985-0-68760600-1367414685_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Bravo marius, :)

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci! am gasit sagetile, le-am aliniat, dar acum acul nu se mai ridica deloc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Verifica daca ai motorina in rezervor :D, mufa bagata si daca iti indica vreo rezistenta pe pinii sondei.

apoi vezi daca nu e intrerupta rezistenta aia serpuita pe care culiseaza bratul plutitorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate par ok. am mai invartit putin pompa iar acum acul se ridica, dar nu indica corect. sigur nu am aprox 1/2 din rezervor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Hmm, ciudata problema am avut si eu azi dimineata. Prima data intr-un an si cateva luni de cand am masina.

Am pornit masina si am stat cam 1 min. si ceva pana sa plec cu ea de pe loc, uitandu-ma la ceasuri am observat ca acul de la combustibil a trecut de jumate cu o gradatie si ceva si statea acolo. Eu aveam motorina in ea putin peste rosu. Cand am plecat cu ea de pe loc s-a lasat la locul lui si a ramas acolo. Ciudat este ca nu am mai avut niciodata acest simptom :(

 

Problema asta poate fi de la plutitor sau de la altceva ?

 

Ieri am pus testerul pe ea si nu am avut nici o eroare. Un test la martori si la ace i-am dat acum 1-2 saptamani si totul a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cablaj, ceasuri.. plutitor care sa se ridice singurel, mai rar.... oricum, vezi in timp cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Ieri cand am plecat de la servici, s-a ridicat pana la jumatate, a mai scazut un pic - o jumatate de gradatie sub jumate si a ramas asa pana am ajuns.

Azi dimineata am pornit masina s-a ridicat pana la jumatate apoi s-a dus pana la FULL, iar a scazut pana la jumatate, iar se ducea pana la FULL, iar dupa vreo 4-5 minute a revenit la normal si a ramas acolo.

Am incercat sa filmez ceasurile cu telefonul, dar l-am prins numai cand a scazut de la FULL la normal.... :( Oricum se misca haotic intre FULL si MINIM :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

vitezometrul, nici o problema cu el ?

 

daca nu are nicio problema - incearca sa-i cureti mufa senzorului.... preventiv, Daca tot asa face, fa o proba cu alte ceasuri, ca sa le eliminam din ecuatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Vitezometrul se comporta ca la carte :) Numai indicatorul nivelului de combustibil imi face probleme fix de 2 zile :)

Ca sa desfac pompa, o sa fie cam greu ca mufei i s-a rupt o clama de prindere si nu o mai pot scoate, iar capacul acela nu-l pot desuruba decat cu o cheie speciala la vreun mecanic. O sa incerc zilele astea sa ma duc la cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

capacul il desfaci cu o surubelnita (sa nu fie ascutita) si un ciocan de cauciuc sau altceva sa bati in ea.

 

mufa - baga o surubelbita subtire sa accesezi siguranta - pe care o ridici si tragi de carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce o scoti de pe ppompa, are o siguranta violet/visinie se trage afara si apoi cu o scula speciala se scot pinii.

 

Merci, am rezolvat pana la urma: nu am mai schimbat mufa, am cumparat scula asta si am scos pinii, se rupsesera firele si nu mai puteau fi refolositi. Am gasit in targ pinii sertizati. Cred ca merge scula asta si la conectorii de la bobine.

cam asa arata: http://www.lubricationspecialist.com/tools-diagnostic-code-readers/small-pin-removal-tool/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai dat atatia bani pe ea? O gaseai in targ la 25 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

capacul il desfaci cu o surubelnita (sa nu fie ascutita) si un ciocan de cauciuc sau altceva sa bati in ea.

 

mufa - baga o surubelbita subtire sa accesezi siguranta - pe care o ridici si tragi de carcasa.

Duminica pe zi, fiind la munte, am desfacut din nou pompa de motorina, dar nu am avut ce sa ii fac. Am pus mufa de alimentare in ea, am miscat de plutitor si functioneaza bine. Cand e plutitorul sus, acul de pe bord se duce la maxim, cand e plutitorul jos, se aprinde martorul de la combustibil.

Am pus pompa la loc si am lasat-o asa. Dupa cateva ore cand am plecat, acul de la combustibil mi-a picat de tot jos si a ramas asa. Am oprit motorul dupa cateva minute si l-am repornit, apoi si-a revenit si a ramas la nivelul care era pana la destinatie....

 

Azi a mers bine cam toata ziua, doar odata dupa ce am pornit motorul s-a dus pana la maxim si in 1-2 secunde s-a intors la locul lui. In general acul functioneaza bine, dar face fentele astea de a oscila haotic, cand si cand.

 

Nu am de unde sa fac rost de alte ceasuri si chiar nu vad de ce ar fi de la ceasurile de bord, deoarece nu am avut aceasta problema, pana cand nu am desfacut pompa pentru prima data dupa 1 an de cand am cumparat masina.

 

Oricum nu stiu cum de a mers bine pana am desfacut-o pentru prima data, dar si pompa cred ca fost schimbata de pe masina deoarece este NO NAME. Nu am nici o marca OEM pe ea sau VDO, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica amanuntit cablajul, mufa, dar cel mai important reostatul de la plutitor, sa calce bine cursorul, sa nu fie intrerupta.

Poate sa fie si de la ceasuri, semnalul de la plutitor merge direct in ele.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plutitorul, nu e spart cumva ? era gol cand l-ai scos din rezervor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.indicatorul nivel combustibil oscileaza.mai ales in momentele in care o spal sau cand ploua.am facut toate verificarile si am ajuns la concluzia ca problema ar fi de la ceas si/sau lipituri reci pe placa.

 intrebare.se poate schimba ceasul/motorasul acela tinand cont ca mai am un I.C perfect functional(l-am schimbat pt ca l-am pus pe asta cu comp. de bord)?

   multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam rar problema asta din ceasuri, la Golf 4.

 

scaneaza inainte si vezi daca nu cumva gasesti eroare pe senzorul de viteza.

 

curata mufa senzorului de viteza - de pe cutia de viteze - cu un spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin.la tine am facut operatiunea asta.ceasul fiind tot de la tine..am scanat..nu da nimic.totul functioneaza ok.viteza .turometru.tot,doar ca uneori oscileaza acul si se duce chiar pe o. retine fara a mi se aprinde martorul luminos de nivel scazut.. deci..(informatie e corecta de la plutitor..) numai ca asa ii place lui sa se ''plimbe'' de colo colo si se opreste apoi eronat.. iar dupa ce se mai incalzeste afara sau bate soarele in bord ceva vreme..imi arata apoi corect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plutitorul, nu e spart cumva ? era gol cand l-ai scos din rezervor ?

 

Nu stiu si nu am vazut vreodata un alt plutitor de la pompa de motorina ca sa fac comparatie cu al meu.

Am invartit de el in jurul axului sau si nu mi s-a parut a fi plin. Parea destul de usor, a plastic gol pe interior :) si se invartea destul de repede in jurul axului. Nu prezenta deteriorari sau rupturi pe laterale...

 

Ciudata oscilatia asta. Si azi mi-a facut, se duce acul pana la maxim, scade pana la jumatate, in secunda urmatoare, creste 1-2 mm, iar scade 1-2, iar creste putin, iar scade 2-3 mm si tot asa, cand am plecat de pe loc si-a revenit aproape la normal, putin mai mult.

In 200 de m si-a revenit la nivelul care trebuia sa fie.

 

LATER EDIT:

Am citit postul @Ioonnuutz si aceeasi problema o am si eu. Acul de la combusibil cand cade la 0 (zero), cateodata, (de doua ori mi s-a intamplat lunile astea), nu se aprinde martorul cu pompa de combustibil. Deci la fel zic si eu ca informatia de la plutitor e buna :tuktuk:

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin.la tine am facut operatiunea asta.ceasul fiind tot de la tine..am scanat..nu da nimic.totul functioneaza ok.viteza .turometru.tot,doar ca uneori oscileaza acul si se duce chiar pe o. retine fara a mi se aprinde martorul luminos de nivel scazut.. deci..(informatie e corecta de la plutitor..) numai ca asa ii place lui sa se ''plimbe'' de colo colo si se opreste apoi eronat.. iar dupa ce se mai incalzeste afara sau bate soarele in bord ceva vreme..imi arata apoi corect...

 

ma repet - nu prea face VDO-ul asa..... oricum, cand ai drum prin Bucuresti, te astept sa verificam impreuna - eventual punem alte ceasuri. Din motoras ceas sigur nu este.

 

litrometrul - trimite o valoare rezistiva catre ceasuri, care o transforma si misca acul ceasului. Din soft-ul ceasurilor se comanda si aprinderea martorului luminos.

 

 

fa ce ti-am zis legat de senzorul de viteza.

 

LE - amandoi, curatare mufa vitezometru.... incercam asta intai....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!